Straks rond 17:00 misschien al. Anders 19:00. Webapp ook rond die tijden gok ik zo.quote:
Ik had Horn in mijn loyalty packsquote:Op woensdag 22 september 2021 17:15 schreef Bolasie het volgende:
Het is er. Web app volgt vanavond.
[ twitter ]
Heb net starter packs geopend, heb Lukaku eruit gekregenquote:Op woensdag 22 september 2021 15:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Straks rond 17:00 misschien al. Anders 19:00. Webapp ook rond die tijden gok ik zo.
Easy 10K, is toch nice?quote:
Ja krijg je met 8 verschillende doelpunt makersquote:
Lekker houden. Ik ga mijne zo openen.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:05 schreef leeroy het volgende:
[..]
Heb net starter packs geopend, heb Lukaku eruit gekregen
Nu sowieso nog niks verkopen, shit is veel te cheap.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lekker houden. Ik ga mijne zo openen.
2 goals en een assist in een 9-0 overwinning voor Neres die had er gewoon in moeten zittenquote:Op woensdag 22 september 2021 18:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja krijg je met 8 verschillende doelpunt makers
Ja Neres had er idd wel 1 mogen krijgen. Mooi doelpunt ook wel die 2e van hemquote:Op woensdag 22 september 2021 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 goals en een assist in een 9-0 overwinning voor Neres die had er gewoon in moeten zitten
quote:
Ik heb echt al weer debiele packs gezienquote:
Dat kan slechter.quote:
Hoe kom jij al aan een pack waar zoiets in kan zitten?quote:
Loyalty pack, krijg je bij het begin van elke FUT als je het eerder (actief) hebt gespeeld. Zit 1 rare bij, dus de kans op zoiets is natuurlijk extreem klein.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoe kom jij al aan een pack waar zoiets in kan zitten?
Als je SBCs doet kun je ook die SBC met 88 chem (elite acht oid) heel makkelijk voltooien.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoe kom jij al aan een pack waar zoiets in kan zitten?
Hmmm heb het net geïnstalleerd op m'n X, daar heb ik nog geen loyalty dus, want heb nu pas m'n 1e xbox...quote:Op woensdag 22 september 2021 18:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Loyalty pack, krijg je bij het begin van elke FUT als je het eerder (actief) hebt gespeeld.
Dan kan je dus 30 uurquote:Op woensdag 22 september 2021 18:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hmmm heb het net geïnstalleerd op m'n X, daar heb ik nog geen loyalty dus, want heb nu pas m'n 1e xbox...
Dan ook maar ff op m'n ps5 installeren dus
Met een beetje geluk heb dan ook 20 uur
Dit moet een geintje zijn tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |