Welke editie ga jij kopen dan? Old of next?quote:Op maandag 27 september 2021 13:07 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik vind old gen ook fijner, sloop mensen daar vrij hard en op New gen lukt niks. Speelt ook zo traag als dikke stront.
Als je het spel nu al hebt. Dan heb je sowieso alle 2 de versies.quote:Op maandag 27 september 2021 18:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Welke editie ga jij kopen dan? Old of next?
Neem aan dat je op next gen (PS5?) speelt.
Ik koop het spel pas vanaf vrijdag fysiekquote:Op maandag 27 september 2021 18:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je het spel nu al hebt. Dan heb je sowieso alle 2 de versies.
Ik heb hem digitaal gekocht en kan als het goed is beide spelen. Hoewel rivals vandaag best prima ging vind ik het nog steeds wennen. Het is net soms holiday on ice met je spelers.quote:Op maandag 27 september 2021 18:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Welke editie ga jij kopen dan? Old of next?
Neem aan dat je op next gen (PS5?) speelt.
Speel je hier ook rivals mee? Ik speel met een la Liga x PSG team.quote:Op maandag 27 september 2021 18:54 schreef papert het volgende:
Ik speel momenteel even met een niet zo bijzonder overwegend Nederlands team.
Kluivert - Boadu - Van Bergen
Gravenberch- Kudus - Wijnaldum
Wijndal- De Ligt - Timber - Mazraoui
Stekelenburg
Speelt best lekker. Heb wel best wat coins om wat te upgraden, maar nog geen behoefte aan. Die komt vast wel als ik ga vastlopen in m'n progressie.
Leuk team. Hoe speelt Depay?quote:Op dinsdag 28 september 2021 01:43 schreef leeroy het volgende:
[..]
Speel je hier ook rivals mee? Ik speel met een la Liga x PSG team.
Carrasco - Llorente - Dembele
Valverde - Depay - Wijnaldum
Gaya - Militao - Marquinhos - Hakimi
Keylor Navas
Droevigquote:Op maandag 27 september 2021 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Standaard bpl teampje heb gisteren wel Bruno gepacked. Zal hem vanvond even posten. Heb ook walker op CB
Wat ik hoorde speelt FIFA beter op old-gen dan nieuw gen. Degene hier die op X-box spelen weten vast wel of er genoeg spelers zijn, maar ik neem eigenlijk aan van wel. Aangezien FIFA waarschijnlijk ook voor die console 1 van de meest verkochte spellen is.quote:Op dinsdag 28 september 2021 10:24 schreef Ciclon het volgende:
Op welke console kopen jullie FIFA?
Ik zit in dubio, ik beschik over Xbox one en speel eigenlijk alleen maar Fifa. Liefst zou ik Series willen halen maar zo'n ding is 100en de euros, dat heb ik voor het spelen van 1 spel niet voor over.
Ding is, zijn er nog wel veel spelers over om online tegen te spelen?
Wat denken jullie?
Vind old gen helemaal niet beter spelen. Het is sneller en lijkt meer op fifa 21. Waardoor mensen lopen te huilen dat next gen te traag is en skillmoves zijn niet meer zo op. Dus die kan je niet meer misbruiken. Dus de try hards die 2000 skills moves per wedstrijd doen lopen te huilen en zijn old gen gaan spelenquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:56 schreef papert het volgende:
[..]
Wat ik hoorde speelt FIFA beter op old-gen dan nieuw gen. Degene hier die op X-box spelen weten vast wel of er genoeg spelers zijn, maar ik neem eigenlijk aan van wel. Aangezien FIFA waarschijnlijk ook voor die console 1 van de meest verkochte spellen is.
Ik speel hem nu met een engine op de cam in een 41212 smal. En dat gaat hem best prima af.quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:11 schreef papert het volgende:
[..]
Leuk team. Hoe speelt Depay?
Ja, speel wel Rivals, maar nog niet zoveel gespeeld. Nu in divisie 7, terwijl ik vorig seizoen in disvisie 1/2 speelde. Maar met dit nieuwe systeem is dat onvergelijkbaar. Zolang ik in divisies blijf stijgen ga ik niet veel uitgeven aan een beter team denk ik.
Heb nu wel 200.000 coins + 100.000 geïnvesteerd in TOTW tegen discord prijs, en nog 150 tradeble (geen meta) spelers. Dus mocht ik een hele goede speler untradeble packen, bouw ik daar een mooi team omheen.
Er staat toch niet voor niets RB op zijn kaart. Nee lekker pacen met je RB als CV, origineel ben je manquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want? Ben nu toch wel erg benieuwd of je dit goed onderbouwt krijgt.
Maar met Neymar in de spits of op 10 spelen vind je wel goed? Beetje apart niet?quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er staat toch niet voor niets RB op zijn kaart. Nee lekker pacen met je RB als CV, origineel ben je man
Bedoel je dit?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
RB's op CB hebben ze dit jaar slechter gemaakt toch? Dat Awareness dan matig is of zoiets toch?
quote:Op maandag 27 september 2021 13:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dacht gelezen te hebben dat met FIFA 22 je minpunten kreeg als je een rb op cb zou zetten
[ afbeelding ]
Ja dat jaquote:
Geloof niet dat het veel boeit, neequote:Op dinsdag 28 september 2021 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gooi je er een shadow op en 7 chem dan is het gewoon prima. Wellicht dat het niet meer loont om 4 backs achterin te hebben maar het maakt echt niet zoveel uit.
Verbaas mij overigens dat mensen nog altijd de term 'BPL' hanteren in FUT. Vroeger klopte dat in de oudere FUT versies, maar Barclays is jaren geen Premier League naamsponsor meer. Ze zijn gewoon partner van de Premier League. 'PL' of 'EPL' is meer dan voldoende.quote:Op maandag 27 september 2021 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Standaard bpl teampje heb gisteren wel Bruno gepacked. Zal hem vanvond even posten. Heb ook walker op CB
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verbaas mij overigens dat mensen nog altijd de term 'BPL' hanteren in FUT. Vroeger klopte dat in de oudere FUT versies, maar Barclays is jaren geen Premier League naamsponsor meer. Ze zijn gewoon partner van de Premier League. 'PL' of 'EPL' is meer dan voldoende.
Tot zover de feiten.
Je hebt de digitale next-gen versie gekocht en kan ook de old-gen versie spelen? PS5 en PS4?quote:Op dinsdag 28 september 2021 01:41 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik heb hem digitaal gekocht en kan als het goed is beide spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |