SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Wat een multifunctioneel woord is dat tochquote:Op zondag 19 september 2021 12:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net het kastenplan voor het nieuwe huis gefinetuned. Uiteraard komen de nieuwe kasten van IkeaMaar ik moest eerst puzzelen hoe ik de huidige kasten over de kamers en zolder ga verdelen. Dat plan is in de loop van de maanden een paar keer gewijzigd, maar nu ben ik er echt uit
Daar heb ik nog gewerktquote:Op zondag 19 september 2021 12:49 schreef Tjoent het volgende:
Vanochtend zag ik deze voorbij komen..![]()
[ twitter ]
Was toen iedereen ook zo in jeans en t-shirt?quote:Op zondag 19 september 2021 12:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog gewerkt![]()
Ze hebben er eerder ook al eens formatiegesprekken gehouden.
Dat was nog onder Balkenende, toen hadden ze allemaal nog wel een jasje aan.quote:Op zondag 19 september 2021 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was toen iedereen ook zo in jeans en t-shirt?
Erg, ditquote:Op zondag 19 september 2021 12:49 schreef Tjoent het volgende:
Vanochtend zag ik deze voorbij komen..![]()
[ twitter ]
Helaas kan ik nu niet inschakelen. Moet nog een enorme lading nieuwe muziek luisteren en heb komende week meerdere avonden geen tijd daarvoor.quote:Op zondag 19 september 2021 16:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga om 17:00u even kijken of alles nog werkt een uurtje lang.
Eet hij ook kaas?quote:Op zondag 19 september 2021 16:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas kan ik nu niet inschakelen. Moet nog een enorme lading nieuwe muziek luisteren en heb komende week meerdere avonden geen tijd daarvoor.
Vanmiddag trouwens een nieuwe muis gekocht. Een verademing; eindelijk eentje die niet om de haverklap hapert.
Ja, voor het eerst sinds vele jaren weer. Liever een muis die goed werkt en batterijen vreet dan eentje die continu hapert. Moest laatst zelfs een uitzending afbreken en herstarten daardoor.quote:
Mee eensquote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik blijf lekker trouw aan Logitech MX serie muizen doe al 20+ jaar met 2 verschillende (1 stuk, 1 opvolger) muizen.
Oh wat liefquote:Op maandag 20 september 2021 07:45 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vroeg op, want de 9-jarige dochter van onze vrienden in Stuttgart moest en zou ons om 7 uur gedag zeggen, voordat ze naar school ging...
quote:Op maandag 20 september 2021 07:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het is een schatje.
Ze heeft als hobby het huishouden doen...
quote:Op maandag 20 september 2021 07:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het is een schatje.
Ze heeft als hobby het huishouden doen...
aansluiten in de rijquote:Op maandag 20 september 2021 08:38 schreef Rafeiro het volgende:
Hmmm, hobby huishouden doen, kan ik haar adopteren?
Ja alles dat je hebt op shuffle, dan komt zoiets heel af en toe langsquote:Op maandag 20 september 2021 13:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel geinige muziek. (voor af en toe)
Ik dacht al... wel goed kunnen slapen?quote:Op dinsdag 21 september 2021 07:26 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen dames en heer.
Nee hoor. Ben al op vanaf 6.15.
Zit op mijn gemak een boek te lezen.
Ja, dat viel niet tegen. Maar zoals altijd te kort.quote:Op dinsdag 21 september 2021 07:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dacht al... wel goed kunnen slapen?
Kleine afwijking naar rechts vermoedelijk maar verder geen bijzonderhedenquote:
Jaa, vanochtend een wooncoördinator aan de telefoon gehad, ze wist niet wanneer de laatste paar dingetjes gedaan zouden worden maar ze stonden nog op het lijstje. Ze kwamen handjes te kortquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:13 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Kleine afwijking naar rechts vermoedelijk maar verder geen bijzonderheden![]()
Ben je aan het genieten van je opgepimpte woning?
quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:27 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja en schimmel weghalen in het washok, dat moeten ze ook nog..
Wel jammer want het is nu perfect weer om in je tuin te zittenquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig wordt er aan alle kanten gezaagd en geboord enzo, anders was het zo stil vandaag. Dus ik ga maar weg, want rustig (in de tuin) zitten is onmogelijk
Ach ja, morgen dan maar, al heb ik nou niet de illusie dat iedereen dan klaar is met klussen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:13 schreef just me het volgende:
[..]
Wel jammer want het is nu perfect weer om in je tuin te zitten
goed gescoord !quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ach ja, morgen dan maar, al heb ik nou niet de illusie dat iedereen dan klaar is met klussen.
Maar nu heb ik wel weer een kookboek van Jamie Oliver erbij, ik had er nog maar 7, dus daar was nog wel ruimte voor
Welkom terugquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Wieder zu hause na een zigzag trip van Koblenz naar huis, omdat de hoofdroute 61 nog steeds afgesloten is door de wateroverlast een paar weken geleden…
Ladingen worst, ham, leberkäse, bier en diverse zaken voor de kattenoppas en mijn schoonouders…quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog (culinaire) souvenirs mee naar huis genomen?
Heerlijk om met een dergelijke buit thuis te komenquote:Op dinsdag 21 september 2021 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ladingen worst, ham, leberkäse, bier en diverse zaken voor de kattenoppas en mijn schoonouders…
Het zal niet lang stand houden, denk ik.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heerlijk om met een dergelijke buit thuis te komen
En Symph zit weer in de trein naar huis. Was erg gezellig.quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze zijn vertrokken voor hun dagje Haarlem
Heb je nog wel voeten over?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
En Symph zit weer in de trein naar huis. Was erg gezellig.
Voeten doen wel zeer. Maar lig nu heerlijk op mijn hotel kamer. Zo mijn oogjes maar eens sluiten.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je nog wel voeten over?
Hoe is je hotelkamer?
En dan morgen weer om 6 uur op?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Voeten doen wel zeer. Maar lig nu heerlijk op mijn hotel kamer. Zo mijn oogjes maar eens sluiten.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:21 schreef Rafeiro het volgende:
Lekker ouwe.
Fijn dat je genoten hebt. Gaf hier vorige week al aan dat de kans op moe zijn groot zou zijn, maar op een leuke manier zo. Beter dan door croma
Lig nu in Haarlem. Morgen vanaf 7.30 ontbijt, dan richting Amsterdam en daarna door naar just me.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan morgen weer om 6 uur op?
Waar zit je nu?
Om de hoek zowat dus.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Lig nu in Haarlem. Morgen vanaf 7.30 ontbijt, dan richting Amsterdam en daarna door naar just me.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om de hoek zowat dus.
Nog specifieke dingen bezocht in Haarlem?
De koffie (of thee) staat morgen klaar...
Prima, vanaf Sloterdijk kan ik je eventueel oppikken...quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
We zijn bij de Jopenkerk en het Uiltje Cafe geweest. Proost!
Als ik genoeg tijd heb, kom ik graag even aan. Ik houd je op de hoogte.
Dank je.quote:Op woensdag 22 september 2021 07:35 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Succes met slepen straks Melting!
Inhaalslagje dusquote:Op woensdag 22 september 2021 07:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen dagen kon ik meestal zelf geen koffie zetten, nu thuis weer wel gelukkig…
Zo.. is een rekbaar begrip !quote:Op woensdag 22 september 2021 13:56 schreef Rafeiro het volgende:
om 11:45 zeggem ik kom zo terug.i Komen ze nu
Klopt maar autistsje, dit, dat, zus zo vind dat niet heul fijnquote:
Mooi hoor! Gaan jullie zelf behangen of laat je het doen?quote:Op woensdag 22 september 2021 14:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag vandaag bij Karwei erg mooi behang voor de gang en overloop en Symph hoefde ik niet eens te overtuigen, die riep meteen: dat is ‘m https://www.karwei.nl/ass(...)sin-113294/p/B165047
Ik weet nu ook in welke richting ik ga zoeken voor de lampen daar
wat ben jij sterk dat je machines kunt vouwenquote:Op woensdag 22 september 2021 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
En ik heb al wel 2 machines gevouwd denk ik, nog 2 te gaan
-
o0
We laten het doen. Zelf dingen doen is geen succes. Nu nog mensen vinden die dingen kunnen doenquote:Op woensdag 22 september 2021 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi hoor! Gaan jullie zelf behangen of laat je het doen?
De wereld zou saai zijn als iedereen dezelfde smaak hadquote:Op woensdag 22 september 2021 19:37 schreef Rafeiro het volgende:
Niet mijn smaak, maar die verschillen, wel uitgesproken. Pluspuntje daar dus
Groot gelijk. Het zou echt zonde zijn van zo'n mooi behang als het lelijk er op wordt geplakt.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We laten het doen. Zelf dingen doen is geen succes. Nu nog mensen vinden die dingen kunnen doen
Stiekem slechts de inhoudquote:Op woensdag 22 september 2021 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
wat ben jij sterk dat je machines kunt vouwen
Goedemorgenquote:Op woensdag 22 september 2021 23:11 schreef MadMaster het volgende:
@:Doedezemaar en @:Symphonic, aangezien jullie naar de expositie van haar zijn geweest, bij Jinek is er nu een item over Frida Kahlo, toegelicht door Jeroen Krabbé…
quote:
quote:
Goedemorgen dame, heren.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Thanks, vanavond even terugkijken
Goedemorgenquote:Op donderdag 23 september 2021 07:46 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen dame, heren.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:57 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Lekker en goed in je eigen bed geslapen Melting?
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Alles thuis gekregen zonder aanhangwagen?
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Het lag heerlijk. Wel vroeg wakker, maar daarna weer ingedut en uitgeslapen tot bijna 7.30.![]()
Het moet niet gekker worden.
Dat is echt mazzel. Ik vind het ook wel link papieren tasjes,quote:Op donderdag 23 september 2021 08:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar veel geluk gehad. Toen ik thuis de spullen uitpakte, zag ik dat de bodem van het papieren tasje, een heel stuk gescheurd was.
Dat vond ik ook.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is echt mazzel. Ik vind het ook wel link papieren tasjes,
Bij die aanschaf had er wel een linnen tas afgekund eigenlijk.
Goedemorgen.quote:
Mooi!quote:Op donderdag 23 september 2021 08:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nee, gelukkig niet.
Alleen even langzaam rijdend verkeer op de ring.
Dat wel.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi!
Je hebt in ieder geval wel een flink deel van Amsterdam gezien…
quote:Op donderdag 23 september 2021 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Zojuist hebben we onze oudste kat, Cooper, moeten laten inslapen.
Ben er kapot van…
Damnquote:Op donderdag 23 september 2021 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Ben er kapot van…
Oh crap…quote:Op donderdag 23 september 2021 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Ben er kapot van…
Bah.. wat ellendig. Gecondoleerd.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Ben er kapot van…
ooh wat verdrietigquote:Op donderdag 23 september 2021 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Ben er kapot van…
quote:Op donderdag 23 september 2021 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Ben er kapot van…
Ach, wat triest. Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 23 september 2021 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Ben er kapot van…
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Je luistert toch niet naar Vout hè?
die heeft livelink niet johquote:
quote:
weet je, je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 23 september 2021 19:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb ze en verberg ze niet goed. Ik zit nu bijvoorbeeld al aan de wijn en ik heb de verwarming aangezet.
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb ze en verberg ze niet goed. Ik zit nu bijvoorbeeld al aan de wijn en ik heb de verwarming aangezet.
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:14 schreef livelink het volgende:
En ik ben geen fan van Greenpeace. Of gaat dat lied niet over hen?
Don't blame me. Moet je bij Teach In zijn.quote:
Ik vind ze ook te agressief.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:16 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat Greenpeace soms wel goede zaken doet.
Maar ook vaak op een manier die ik niet vind kunnen. Dus dat peace klopt niet.
Dat dusquote:Op donderdag 23 september 2021 19:16 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat Greenpeace soms wel goede zaken doet.
Maar ook vaak op een manier die ik niet vind kunnen. Dus dat peace klopt niet.
Inderdaad. Volgens mij is Greenpeace wel begonnen door op een lievere manier actie te voeren.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:19 schreef livelink het volgende:
Dit nummer sluit er wel mooi op aan
Righteous Brothers - Bring back that loving feeling
In die tijd was ik ook lid van Greenpeace maar toen de acties grimmiger werden ben ik gestopt want ik kan daar niet achter staanquote:Op donderdag 23 september 2021 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij is Greenpeace wel begonnen door op een lievere manier actie te voeren.
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
In die tijd was ik ook lid van Greenpeace maar toen de acties grimmiger werden ben ik gestopt want ik kan daar niet achter staan
gewoon met punaisesquote:Op donderdag 23 september 2021 19:24 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan altijd af, hoe ze die jurk omhoog houden.
Ik heb hem ook niet gezien.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
De hele film zegt me zelfs niks.
Jep, dat heb je goed begrepen, ik ben bang dat ik achter m'n toetsenbord ik slaap val als ik een wijntje neemquote:Op donderdag 23 september 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
Maar begrijp ik nu goed dat just me de enige is, die nu niet aan de alcohol zit?
Goede avond.quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, dat heb je goed begrepen, ik ben bang dat ik achter m'n toetsenbord ik slaap val als ik een wijntje neem
Geen idee, dat soort kleding draag ik niet. Ik vind de kleding van mijn dochter vaak al complete puzzels.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:24 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan altijd af, hoe ze die jurk omhoog houden.
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee, dat soort kleding draag ik niet. Ik vind de kleding van mijn dochter vaak al complete puzzels.
Het is dat ik in slaap gevallen ben na deze rare dag, anders was ik om 19.00 uur al aanwezig geweest.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Had eigenlijk niet op je gerekend vanavond.
Dat zal niet gebeuren hoorquote:Op donderdag 23 september 2021 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo lang je maar niet op je semi nieuwe laptop in slaap valt.
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:27 schreef just me het volgende:
[..]Mad, nog bedankt voor de groeten gisteren
Heb ik toch even per ongeluk reclame gemaakt.quote:
leuk tochquote:Op donderdag 23 september 2021 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik wist gisterenochtend nog niet dat dat mogelijk zou zijn…
Sluikreclame.... wat schuift dat nou?quote:Op donderdag 23 september 2021 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb ik toch even per ongeluk reclame gemaakt.
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Sluikreclame.... wat schuift dat nou?![]()
Want ik had dat net ook gedaan met de post richting just me.
Ik sla nog even overquote:
quote:
Ik zal een nachtje over slapenquote:Op donderdag 23 september 2021 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Morgenvroeg meteen na het opstaan dan.
En lekker slapen zul je vannacht.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal een nachtje over slapen
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
En lekker slapen zul je vannacht.
Het hoogtepunt moet nog komen, heb ik begrepen…quote:Op donderdag 23 september 2021 19:39 schreef livelink het volgende:
Heb je een leuke vakantie gehad, Melting?
Ai, dat gaat tegenvallen.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het hoogtepunt moet nog komen, heb ik begrepen…
voor jou of voor hem ?quote:
Tot nu toe wel.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:39 schreef livelink het volgende:
Heb je een leuke vakantie gehad, Melting?
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.
Maar ik heb nog 3 dagen hè? Met nog 2 uitjes gepland staan.
Daarna ben ik trouwens wel weer toe aan vakantie. Maar goed dat ik maar 4 dagen hoef te werken voor ik het weer heb.
Was gisteren nog even in onze winkel......... personeel meteen..... wat leuk dat je er bent, en wat komt dat goed uit. We hebben namelijk een probleem, en dat kan niemand oplossen voor ons.
Heb gezegd dat ik ze maandag zou helpen.
Dan sowieso voor livelink.quote:
Goed van jou!quote:Op donderdag 23 september 2021 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.
Maar ik heb nog 3 dagen hè? Met nog 2 uitjes gepland staan.
Daarna ben ik trouwens wel weer toe aan vakantie. Maar goed dat ik maar 4 dagen hoef te werken voor ik het weer heb.
Was gisteren nog even in onze winkel......... personeel meteen..... wat leuk dat je er bent, en wat komt dat goed uit. We hebben namelijk een probleem, en dat kan niemand oplossen voor ons.
Heb gezegd dat ik ze maandag zou helpen.
Ik heb dit jaar wel iets geleerd.quote:
Ik weet niet of Stien dat ook wel wil.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of Stien dat ook wel wil.
James beveelt het…quote:Op donderdag 23 september 2021 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of Stien dat ook wel wil.
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
James beveelt het…
Althea & Donna - Uptown Top Ranking
quote:
Ze heeft er model voor gestaan en na 2 uur poseren, was 'ie klaar…quote:Op donderdag 23 september 2021 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Daar gaat ze weer.
Die smiley is volgens mij speciaal op jouw verzoek toegevoegd.
Soms kan die lekker in de maatquote:Op donderdag 23 september 2021 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Daar gaat ze weer.
Die smiley is volgens mij speciaal op jouw verzoek toegevoegd.
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft er model voor gestaan en na 2 uur poseren, was 'ie klaar…
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft er model voor gestaan en na 2 uur poseren, was 'ie klaar…
Wel goed onthouden dan.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken dit voornamelijk van hier…
Jouw geheugen is ook wel erg goedquote:Op donderdag 23 september 2021 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deels dan, ik heb het DDM 'Hossa' zien noemen…
Ja, maar wel dodelijk vermoeiend soms…quote:Op donderdag 23 september 2021 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
Jouw geheugen is ook wel erg goed
Jep ik hoor jouw geheugen hier ratelenquote:Op donderdag 23 september 2021 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar wel dodelijk vermoeiend soms…
Hoezo loop je dan achter? Je loopt voor.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:56 schreef just me het volgende:
![]()
ik loop heel erg achter
Mijn friday begint nu pas
Die van mij morgen pas…quote:Op donderdag 23 september 2021 19:56 schreef just me het volgende:
![]()
ik loop heel erg achter
Mijn friday begint nu pas
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoezo loop je dan achter? Je loopt voor.
Bij mij begint vrijdag over ruim 4 uur pas.
Ik heb vandaag gedaan wat ik normaal op vrijdag doe, vandaarquote:
Eigenlijk komt hij uit Turkije he.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb afgelopen weekend de Sinterklaas uitzending van 2018 of 2019 terug geluisterd en daar zat deze ook in…
Ik weet het, ik heb in Mira aan z'n graf gestaan.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk komt hij uit Turkije he.
Dat zegt wat over het graf of over Turkije.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb in Mira aan z'n graf gestaan.
Het hoogtepunt van onze vakantie in Turkije…
Nog niet helemaal zekrquote:Op donderdag 23 september 2021 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Winter In America - Doug Ashdown
Nee, integendeel…quote:Op donderdag 23 september 2021 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zegt wat over het graf of over Turkije.
of over de rest van de vakantiequote:Op donderdag 23 september 2021 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zegt wat over het graf of over Turkije.
Wat was hij toen nog een broekie zeg.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Het enige voordeel van dit nummer van René is dat 'ie toen nog niet van die vervelende zang maniertjes had…
Jij en ik toen ook…quote:Op donderdag 23 september 2021 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat was hij toen nog een broekie zeg.
Ja, het was ook vooral confronterend.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Damn, deze zat ook in de Sinterklaas uitzending.
Voor Spijkerbroek toen…
Beatles - Norwegian Wood
Ach ja, die was toen waarschijnlijk net in Bergen op vakantie geweest. Goede tijden.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Voor Spijkerbroek toen…
Beatles - Norwegian Wood
Yep, dat was de aanleiding…quote:Op donderdag 23 september 2021 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, die was toen waarschijnlijk net in Bergen op vakantie geweest. Goede tijden.
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Voor Spijkerbroek toen…
Beatles - Norwegian Wood
Summer winequote:Op donderdag 23 september 2021 20:07 schreef Melting het volgende:
Oeps..... verkeerde plaat.
Maar ja.... nu maar laten draaien.
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Summer Wine - ??
Is dit Bono en The Corrs?
Bier op wijn..... geeft chagrijn.quote:
We hebben geen goede wijn-smiley. Ik gebruikte deze altijdquote:Op donderdag 23 september 2021 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Bier op wijn..... geeft chagrijn.
Ik ben benieuwd…quote:Op donderdag 23 september 2021 20:10 schreef just me het volgende:
Toch maar weer even de broer van spijkerbroek een berichtje gestuurd...
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:10 schreef just me het volgende:
Toch maar weer even de broer van spijkerbroek een berichtje gestuurd...
Andre van den Heuvel toch?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Op een mooie Pinksterdag - Leen Jongewaard & Piet Romer
Deze zouden kunnen:quote:Op donderdag 23 september 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
We hebben geen goede wijn-smiley. Ik gebruikte deze altijdtoen ik nog niet door had dat het eigenlijk een kerstsmiley was. Vond het wel voor algemene drank toepasbaar.
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
We hebben geen goede wijn-smiley. Ik gebruikte deze altijdtoen ik nog niet door had dat het eigenlijk een kerstsmiley was. Vond het wel voor algemene drank toepasbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |