Welkom terugquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Wieder zu hause na een zigzag trip van Koblenz naar huis, omdat de hoofdroute 61 nog steeds afgesloten is door de wateroverlast een paar weken geleden…
Ladingen worst, ham, leberkäse, bier en diverse zaken voor de kattenoppas en mijn schoonouders…quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog (culinaire) souvenirs mee naar huis genomen?
Heerlijk om met een dergelijke buit thuis te komenquote:Op dinsdag 21 september 2021 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ladingen worst, ham, leberkäse, bier en diverse zaken voor de kattenoppas en mijn schoonouders…
Het zal niet lang stand houden, denk ik.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heerlijk om met een dergelijke buit thuis te komen
En Symph zit weer in de trein naar huis. Was erg gezellig.quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze zijn vertrokken voor hun dagje Haarlem
Heb je nog wel voeten over?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
En Symph zit weer in de trein naar huis. Was erg gezellig.
Voeten doen wel zeer. Maar lig nu heerlijk op mijn hotel kamer. Zo mijn oogjes maar eens sluiten.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je nog wel voeten over?
Hoe is je hotelkamer?
En dan morgen weer om 6 uur op?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Voeten doen wel zeer. Maar lig nu heerlijk op mijn hotel kamer. Zo mijn oogjes maar eens sluiten.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:21 schreef Rafeiro het volgende:
Lekker ouwe.
Fijn dat je genoten hebt. Gaf hier vorige week al aan dat de kans op moe zijn groot zou zijn, maar op een leuke manier zo. Beter dan door croma
Lig nu in Haarlem. Morgen vanaf 7.30 ontbijt, dan richting Amsterdam en daarna door naar just me.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan morgen weer om 6 uur op?
Waar zit je nu?
Om de hoek zowat dus.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Lig nu in Haarlem. Morgen vanaf 7.30 ontbijt, dan richting Amsterdam en daarna door naar just me.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om de hoek zowat dus.
Nog specifieke dingen bezocht in Haarlem?
De koffie (of thee) staat morgen klaar...
Prima, vanaf Sloterdijk kan ik je eventueel oppikken...quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
We zijn bij de Jopenkerk en het Uiltje Cafe geweest. Proost!
Als ik genoeg tijd heb, kom ik graag even aan. Ik houd je op de hoogte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |