Wel goed onthouden dan.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken dit voornamelijk van hier…
Jouw geheugen is ook wel erg goedquote:Op donderdag 23 september 2021 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deels dan, ik heb het DDM 'Hossa' zien noemen…
Ja, maar wel dodelijk vermoeiend soms…quote:Op donderdag 23 september 2021 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
Jouw geheugen is ook wel erg goed
Jep ik hoor jouw geheugen hier ratelenquote:Op donderdag 23 september 2021 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar wel dodelijk vermoeiend soms…
Hoezo loop je dan achter? Je loopt voor.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:56 schreef just me het volgende:
![]()
ik loop heel erg achter
Mijn friday begint nu pas
Die van mij morgen pas…quote:Op donderdag 23 september 2021 19:56 schreef just me het volgende:
![]()
ik loop heel erg achter
Mijn friday begint nu pas
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoezo loop je dan achter? Je loopt voor.
Bij mij begint vrijdag over ruim 4 uur pas.
Ik heb vandaag gedaan wat ik normaal op vrijdag doe, vandaarquote:
Eigenlijk komt hij uit Turkije he.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb afgelopen weekend de Sinterklaas uitzending van 2018 of 2019 terug geluisterd en daar zat deze ook in…
Ik weet het, ik heb in Mira aan z'n graf gestaan.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk komt hij uit Turkije he.
Dat zegt wat over het graf of over Turkije.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb in Mira aan z'n graf gestaan.
Het hoogtepunt van onze vakantie in Turkije…
Nog niet helemaal zekrquote:Op donderdag 23 september 2021 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Winter In America - Doug Ashdown
Nee, integendeel…quote:Op donderdag 23 september 2021 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zegt wat over het graf of over Turkije.
of over de rest van de vakantiequote:Op donderdag 23 september 2021 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zegt wat over het graf of over Turkije.
Wat was hij toen nog een broekie zeg.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Het enige voordeel van dit nummer van René is dat 'ie toen nog niet van die vervelende zang maniertjes had…
Jij en ik toen ook…quote:Op donderdag 23 september 2021 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat was hij toen nog een broekie zeg.
Ja, het was ook vooral confronterend.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Damn, deze zat ook in de Sinterklaas uitzending.
Voor Spijkerbroek toen…
Beatles - Norwegian Wood
Ach ja, die was toen waarschijnlijk net in Bergen op vakantie geweest. Goede tijden.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Voor Spijkerbroek toen…
Beatles - Norwegian Wood
Yep, dat was de aanleiding…quote:Op donderdag 23 september 2021 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, die was toen waarschijnlijk net in Bergen op vakantie geweest. Goede tijden.
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Voor Spijkerbroek toen…
Beatles - Norwegian Wood
Summer winequote:Op donderdag 23 september 2021 20:07 schreef Melting het volgende:
Oeps..... verkeerde plaat.
Maar ja.... nu maar laten draaien.
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Summer Wine - ??
Is dit Bono en The Corrs?
Bier op wijn..... geeft chagrijn.quote:
We hebben geen goede wijn-smiley. Ik gebruikte deze altijdquote:Op donderdag 23 september 2021 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Bier op wijn..... geeft chagrijn.
Ik ben benieuwd…quote:Op donderdag 23 september 2021 20:10 schreef just me het volgende:
Toch maar weer even de broer van spijkerbroek een berichtje gestuurd...
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:10 schreef just me het volgende:
Toch maar weer even de broer van spijkerbroek een berichtje gestuurd...
Andre van den Heuvel toch?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Op een mooie Pinksterdag - Leen Jongewaard & Piet Romer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |