Ach, wat triest. Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 23 september 2021 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Zojuist hebben we onze oudste kat, Cooper, moeten laten inslapen.
Ben er kapot van…
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Je luistert toch niet naar Vout hè?
die heeft livelink niet johquote:
quote:
weet je, je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 23 september 2021 19:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb ze en verberg ze niet goed. Ik zit nu bijvoorbeeld al aan de wijn en ik heb de verwarming aangezet.
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb ze en verberg ze niet goed. Ik zit nu bijvoorbeeld al aan de wijn en ik heb de verwarming aangezet.
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:14 schreef livelink het volgende:
En ik ben geen fan van Greenpeace. Of gaat dat lied niet over hen?
Don't blame me. Moet je bij Teach In zijn.quote:
Ik vind ze ook te agressief.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:16 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat Greenpeace soms wel goede zaken doet.
Maar ook vaak op een manier die ik niet vind kunnen. Dus dat peace klopt niet.
Dat dusquote:Op donderdag 23 september 2021 19:16 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat Greenpeace soms wel goede zaken doet.
Maar ook vaak op een manier die ik niet vind kunnen. Dus dat peace klopt niet.
Inderdaad. Volgens mij is Greenpeace wel begonnen door op een lievere manier actie te voeren.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:19 schreef livelink het volgende:
Dit nummer sluit er wel mooi op aan
Righteous Brothers - Bring back that loving feeling
In die tijd was ik ook lid van Greenpeace maar toen de acties grimmiger werden ben ik gestopt want ik kan daar niet achter staanquote:Op donderdag 23 september 2021 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij is Greenpeace wel begonnen door op een lievere manier actie te voeren.
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
In die tijd was ik ook lid van Greenpeace maar toen de acties grimmiger werden ben ik gestopt want ik kan daar niet achter staan
gewoon met punaisesquote:Op donderdag 23 september 2021 19:24 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan altijd af, hoe ze die jurk omhoog houden.
Ik heb hem ook niet gezien.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
De hele film zegt me zelfs niks.
Jep, dat heb je goed begrepen, ik ben bang dat ik achter m'n toetsenbord ik slaap val als ik een wijntje neemquote:Op donderdag 23 september 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
Maar begrijp ik nu goed dat just me de enige is, die nu niet aan de alcohol zit?
Goede avond.quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, dat heb je goed begrepen, ik ben bang dat ik achter m'n toetsenbord ik slaap val als ik een wijntje neem
Geen idee, dat soort kleding draag ik niet. Ik vind de kleding van mijn dochter vaak al complete puzzels.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:24 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan altijd af, hoe ze die jurk omhoog houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |