Dank je.quote:Op woensdag 22 september 2021 07:35 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Succes met slepen straks Melting!
Inhaalslagje dusquote:Op woensdag 22 september 2021 07:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen dagen kon ik meestal zelf geen koffie zetten, nu thuis weer wel gelukkig…
Zo.. is een rekbaar begrip !quote:Op woensdag 22 september 2021 13:56 schreef Rafeiro het volgende:
om 11:45 zeggem ik kom zo terug.i Komen ze nu
Klopt maar autistsje, dit, dat, zus zo vind dat niet heul fijnquote:
Mooi hoor! Gaan jullie zelf behangen of laat je het doen?quote:Op woensdag 22 september 2021 14:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag vandaag bij Karwei erg mooi behang voor de gang en overloop en Symph hoefde ik niet eens te overtuigen, die riep meteen: dat is ‘m https://www.karwei.nl/ass(...)sin-113294/p/B165047
Ik weet nu ook in welke richting ik ga zoeken voor de lampen daar
wat ben jij sterk dat je machines kunt vouwenquote:Op woensdag 22 september 2021 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
En ik heb al wel 2 machines gevouwd denk ik, nog 2 te gaan
-
o0
We laten het doen. Zelf dingen doen is geen succes. Nu nog mensen vinden die dingen kunnen doenquote:Op woensdag 22 september 2021 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi hoor! Gaan jullie zelf behangen of laat je het doen?
De wereld zou saai zijn als iedereen dezelfde smaak hadquote:Op woensdag 22 september 2021 19:37 schreef Rafeiro het volgende:
Niet mijn smaak, maar die verschillen, wel uitgesproken. Pluspuntje daar dus
Groot gelijk. Het zou echt zonde zijn van zo'n mooi behang als het lelijk er op wordt geplakt.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We laten het doen. Zelf dingen doen is geen succes. Nu nog mensen vinden die dingen kunnen doen
Stiekem slechts de inhoudquote:Op woensdag 22 september 2021 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
wat ben jij sterk dat je machines kunt vouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |