SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
I can try, can't I?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Tja, ik denk dat Nederland wel snel het voorbeeld zal volgen van duizenden zorgmedewerkers die zich met dit griepje helemaal uit de naad hebben gewerkt alsnog onbetaald de straat op te flikkeren als ze zelf geen prikje hebben gehad.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik FA was had ik je overal een ban voor gegeven behalve DTS en MEN. Nee, dat is geen dwang meer een soort drang.
GrGr Hugo.![]()
Ik vergeet zowaar te posten...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat dusquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat Nederland wel snel het voorbeeld zal volgen van duizenden zorgmedewerkers die zich met dit griepje helemaal uit de naad hebben gewerkt alsnog onbetaald de straat op te flikkeren als ze zelf geen prikje hebben gehad.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT zit heel gefascineerd te kijken en noemt me een sukkel!
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Argh, covidpas discussie nummer 50 van vandaag
Gewoon allemaal vaccineren, app installeren, QRtje scoren en verder niet zeiken.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Laat ze dat dan even doen in de winter als er een golf uitbreekt en er een bedden tekort is.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat Nederland wel snel het voorbeeld zal volgen van duizenden zorgmedewerkers die zich met dit griepje helemaal uit de naad hebben gewerkt alsnog onbetaald de straat op te flikkeren als ze zelf geen prikje hebben gehad.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja dat laatste woord floepte er eerder vanavond per ongeluk bij mij uit toen hij op een grappige manier viel!quote:![]()
![]()
Eens 👍🏻quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:47 schreef Whuzz het volgende:
Gewoon allemaal vaccineren, app installeren, QRtje scoren en verder niet zeiken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat laatste woord floepte er eerder vanavond per ongeluk bij mij uit toen hij op een grappige manier viel!![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat laatste woord floepte er eerder vanavond per ongeluk bij mij uit toen hij op een grappige manier viel!
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Zo....quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze onthouden alles.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben gevaccineerd. Ik heb de app, ik heb een QR code maar ik ben er tegen. Dat mag niet?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:47 schreef Whuzz het volgende:
Gewoon allemaal vaccineren, app installeren, QRtje scoren en verder niet zeiken.
Ik ben wel voorstanders van dit systeem bij concerten en het uitgaansleven. Meer niet.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja ik ben de afgelopen paar dagen intens bezig geweest met woorden te oefenen en mevrouw ToT doet daar nu ook aan mee, en nu pikt hij af en toe wat op!quote:![]()
![]()
Ik zei ooit fuck you tegen een verkoper door de intercom toen ik zijn leeftijd hadquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wacht maar tot je aan het klussen bent. Gaat er iets fout:quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat laatste woord floepte er eerder vanavond per ongeluk bij mij uit toen hij op een grappige manier viel!
ToT: GodverKUT!
Mini-ToT: GOFFERKUT!
...
Tijdens het eten:
ToT-Vrouw:...
... ToT?
ToT:
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
regelmatig. Maar ik ben dan ook cupido.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
schieten jullie ook wel is van je balkon met eeen kruisboog?Zonder wrijving geen glans![]()
Nee, nog nooit gedaan. Nu heb ik ook geen balkon, dat scheelt ook weer.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
schieten jullie ook wel is van je balkon met eeen kruisboog?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
aah dat is opzich mooi man! maar nu moet je wel opletten dat je niet teveel gekke woordjes gebruiktquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben de afgelopen paar dagen intens bezig geweest met woorden te oefenen en mevrouw ToT doet daar nu ook aan mee, en nu pikt hij af en toe wat op!
2 doden in huisquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
schieten jullie ook wel is van je balkon met eeen kruisboog?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zei ooit fuck you tegen een verkoper door de intercom toen ik zijn leeftijd had![]()
![]()
Ik heb geen balkonquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
schieten jullie ook wel is van je balkon met eeen kruisboog?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was geloof ik met Jan, Jans en de kinderen?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je aan het klussen bent. Gaat er iets fout:
...
Tijdens het eten:
... ToT?
ToT:![]()
![]()
Straks roept hij in de winkel hardop je pincode, omdat je die eens ingetoetst hebt met de Raboreader.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
En nu komt hij naar me toe: "Schattig, ja?"
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat heb je? Jemig. Ik wist dat je een sloddervos was, maar dit gaat écht te ver hoor!quote:
Dat dus ja!quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aah dat is opzich mooi man! maar nu moet je wel opletten dat je niet teveel gekke woordjes gebruikt![]()
![]()
Ik zou die man naar de Olympische spelen sturen. Erg knap, met een kruisboog vanaf je balkon.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, in Almelo toch?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ToT: eh ja nee, gewoon kutquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je aan het klussen bent. Gaat er iets fout:
...
Tijdens het eten:
... ToT?
ToT:![]()
Ja echt wat vaker langs de plinten stofzuigen enzo!quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat heb je? Jemig. Ik wist dat je een sloddervos was, maar dit gaat écht te ver hoor!![]()
Anywaytjes. Ik ga maar eens wat CO2 opwekken met de vuurkorf en wijn wegslurpen op de loungebank.
Later wel terug om te helpen met hidi bolken
joequote:Op vrijdag 17 september 2021 19:52 schreef Haags het volgende:
Ik ga even kruidnoten halen.
Tot later.
Nu pas? Het is al medio septemnber man, barbaar!!!quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:52 schreef Haags het volgende:
Ik ga even kruidnoten halen.
Tot later.![]()
jullie mogen weer meegenietenquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:52 schreef Paul het volgende:
Vrijdag 17 september 2021
20:00 Sparta Rotterdam v NEC 1-1 (X)
Zaterdag 18 september 2021
16:30 sc Heerenveen v Fortuna Sittard 2-1 (1)
18:45 Willem II v FC Groningen 1-0 (1)
20:00 Ajax v SC Cambuur 3-0 (1)
21:00 FC Utrecht v RKC Waalwijk 3-1 (1)
Zondag 19 september 2021
12:15 Go Ahead Eagles v PEC Zwolle 1-0 (1)
14:30 PSV v Feyenoord 4-0 (1)
16:45 Heracles Almelo v AZ 1-2 (2)
16:45 Vitesse v FC Twente 1-0 (1)
Bonus
Welke speler scoort de openingstreffer bij PSV v Feyenoord?
• ZahaviWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Voetbal... Nee, heb ik niets mee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verkeerde topic.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
heb ik echt heel laag niveau omdat ik super slecht ben
maar dan kan ik wel winnen
Ben jij zo'n voetbalfan? Of had je het spelletje een keer op je verjaardag gekregen...quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb zo'n spelletje, fifa, moet je ook voetballenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
OHJOW GAAN WE ES TEGEN ELKAARquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb zo'n spelletje, fifa, moet je ook voetballenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja prima start van m'n werkdagquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
schieten jullie ook wel is van je balkon met eeen kruisboog?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb een spelletje en dan mag je een ander doodschieten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb zo'n spelletje, fifa, moet je ook voetballen
aah niet heel erg voetbal minded hoor. af en toe mag ik het wel is kijken.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben jij zo'n voetbalfan? Of had je het spelletje een keer op je verjaardag gekregen...Ik heb het recht om te bepalen!![]()
die waren met een mes om het leven gebrachtquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou die man naar de Olympische spelen sturen. Erg knap, met een kruisboog vanaf je balkon.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
die waren met een mes om het leven gebracht
ik ga zo ook bankzaken doenquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb nog 2 afleveringen ER te kijkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Fijne avond Whuzz 🖐🏻quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:52 schreef Whuzz het volgende:
Anywaytjes. Ik ga maar eens wat CO2 opwekken met de vuurkorf en wijn wegslurpen op de loungebank.
Later wel terug om te helpen met hidi bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen vertrekt.![]()
puntjes.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gefeliciteerdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beeld je de combinatie maar in: vrouwen, credit cards en een schoenenwinkel...quote:
daar komt de wraak...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen voetbal kieken hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goede Tijden nu toch?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee dat kijk ik smorgens altijd op videolandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is er trouwens op vrijdag niet meer op.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow. Toen ik nog keek (jaren terug) was het 5 dagen, en op zondag dacht ik alle afleveringen nog een keer achter elkaar.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er trouwens op vrijdag niet meer op.
Nam het toen eerst op en keek het later terug, met hogere snelheid.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja door corona een minder in de weekquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Toen ik nog keek (jaren terug) was het 5 dagen, en op zondag dacht ik alle afleveringen nog een keer.
Nam het toen eerst op en keek het later terug, met hogere snelheid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja en niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met geld toe zou ik het nog niet eens kijken.
Voetbal?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga ja naar de 40+ meet?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Met geld toe zou ik het nog niet eens kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Om vijf voor elf vanavond een updatequote:Op vrijdag 17 september 2021 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
oh wacht. nl dames moete zo voetballen![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Vroeger vond ik het wel even leuk maar op een bepaald moment was het zo fantastisch, ben ik gestopt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Met geld toe zou ik het nog niet eens kijken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey Engine 🖐🏻Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GTST, voetbal kijk ik hooguit het EK als Nederland speelt.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
O dat. Ja is ook niet echt iets voor mannen denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GTST, voetbal kijk ik hooguit het EK als Nederland speelt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk het wel, de vorige was heel leuk.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hello Dotquote:
Leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
deze manquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Om vijf voor elf vanavond een update![]()
![]()
dankewol man!
Hi ToTquote:
Een meet? Ik zie net het topic...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Altijd welkomquote:
In 40+ ga jij ook?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Een meet? Ik zie net het topic...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En jij Dot?quote:
Nee, ik niet. Jij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tering, die lettertjes hier op FOK! worden ook steeds kleiner zeg. Ik moet steeds dichter op het scherm gaan zitten!
Of toch maar weer eens naar de opticien gaan?![]()
![]()
Je wordt ouder papa 😃quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:13 schreef ToT het volgende:
Tering, die lettertjes hier op FOK! worden ook steeds kleiner zeg. Ik moet steeds dichter op het scherm gaan zitten!
Of toch maar weer eens naar de opticien gaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ctrl+scrolwheeltjequote:Op vrijdag 17 september 2021 20:13 schreef ToT het volgende:
Of toch maar weer eens naar de opticien gaan?
Kleine kansquote:
🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geef het maar toe...quote:
Afwachten dus 😮 ben je al eens eerder naar een meet geweest?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Nou, weet ik nog niet. Misschien.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat we dat lied kennen, bevestigt het!
Niet op deze manier maar heb wel eerder mensen van Fok ontmoet.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afwachten dus 😮 ben je al eens eerder naar een meet geweest?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Je wilt er alles aan doen maar je weet niet hoeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien heb je per ongeluk de zoom factor veranderd?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:13 schreef ToT het volgende:
Of toch maar weer eens naar de opticien gaan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Apart en niet in een groep?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Niet op deze manier maar heb wel eerder mensen van Fok ontmoet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar wie weetquote:kan sowieso nu nog niet zeggen of ik dat weekend thuis ben.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien heb je per ongeluk de zoom factor veranderd?quote:
Nee, maar deze bril is ook gewoon kut.![]()
![]()
Die gaat ook las ik. Kan in het echt wel een hele leuke vrouw zijnquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
loop je ineens soury tegen het lijfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jup.quote:
En 10 jaar geleden op festivals wel een aantal ontmoet. Maar dat is toch net wat anders
Die kans is aanwezig dan ja.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
loop je ineens soury tegen het lijfAutocorrect
(zelfst. naamw.)
oh dat kan inderdaadquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gaat ook las ik. Kan in het echt wel een hele leuke vrouw zijnIk heb het recht om te bepalen!![]()
Dat is ze ook wel.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gaat ook las ik. Kan in het echt wel een hele leuke vrouw zijn
Jij kent haar natuurlijk van de meetings.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijgt ze op de meet een ban en moet ze aan een apart tafeltje zitten.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
lolquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Krijgt ze op de meet een ban en moet ze aan een apart tafeltje zitten.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Krijgt ze op de meet een ban en moet ze aan een apart tafeltje zitten.![]()
![]()
🤣quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Krijgt ze op de meet een ban en moet ze aan een apart tafeltje zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn angst is meer dat ze de volgende dag vragen....waarom stond die gozert daar eigenlijk de hele avond beetje mee te grinnikenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
loop je ineens soury tegen het lijf
Jij kan ook gaan je komt daar toch wel eensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of de 'wie was die gozer'quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn angst is meer dat ze de volgende dag vragen....waarom stond die gozert daar eigenlijk de hele avond beetje mee te grinnikenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet je gewoon stiekem met iemand gaan dansen en hopen dat die het leuk vindt.,quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn angst is meer dat ze de volgende dag vragen....waarom stond die gozert daar eigenlijk de hele avond beetje mee te grinniken![]()
![]()
Soury heeft een harde mening over sommige dingen en is nou eenmaal direct met haar woorden. Maar zeker wel een tof persoon.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
nee joh ik kom nooit in 40+, enkel om een keer naar fresh zwaaien ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij kan ook gaan je komt daar toch wel eensIk heb het recht om te bepalen!![]()
Las dat phoenix ook wil gaan. Die komt daar ook nooit.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee joh ik kom nooit in 40+, enkel om een keer naar fresh zwaaien ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kon er niet opkomen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je gewoon stiekem met iemand gaan dansen en hopen dat die het leuk vindt.,
dan weet ik zeker dat ik thuisblijfquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las dat phoenix ook wil gaan. Die komt daar ook nooit.
Neuk ze!quote:![]()
![]()
Niet te snel klaarkomen he 😅Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
veel plezier gozertquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:22 schreef ToT het volgende:
Ehhhh.....Hotter than my daughter kijken dus!
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:22 schreef ToT het volgende:
Ehhhh.....Hotter than my daughter kijken dus!![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Aan alles komt een einde. Nu hoop je vurig dat Mini-ToT om pappa roept en een verhaaltje voorgelezen wil hebben...quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:22 schreef ToT het volgende:
Ehhhh.....Hotter than my daughter kijken dus!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wordt je daar zo hot van dan 😲quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:22 schreef ToT het volgende:
Ehhhh.....Hotter than my daughter kijken dus!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je gewoon stiekem met iemand gaan dansen en hopen dat die het leuk vindt.,![]()
Ja eens denken achter wie ik ga staan dansen
ik zou een dansje mee doen. maarja ik ben er nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja eens denken achter wie ik ga staan dansen
Ga jij achter engine staan 🤪quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zou een dansje mee doen. maarja ik ben er nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil wel de macarena doen met schakelquote:
Allebei een rokje aanquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil wel de macarena doen met schakelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarvan aktequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik Dirty dancing met MrsL.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil wel de macarena doen met schakel
Baasquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik Dirty dancing met MrsL.
yess...gewoon in broek ook...geen rokjesquote:
Zou mrsl gaan?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik Dirty dancing met MrsL.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of ik in ieder geval
Met een budget airline valt dat nog wel mee.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
en vliegen we naar hawaii op kosten van de kerkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
en daarna vliegen we naar hawaii op kosten van de kerk![]()
![]()
ohjaaa!!
Die woont veel te ver weg, FF ook.quote:
Wel filmpje maken hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hebben de hele dag niets te doen en de trein brengt je overalquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die woont veel te ver weg, FF ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Den Haag hebben ze toch ook wel een hotel ergens zou je denkenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die woont veel te ver weg, FF ook.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wel meer als 1 las dat soury er ook een gaat boeken.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
In Den Haag hebben ze toch ook wel een hotel ergens zou je denkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vorig jaar hebben sommigen idd een hotel gepakt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
In Den Haag hebben ze toch ook wel een hotel ergens zou je denkenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Maakt het wel duur natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kun je in elk geval wel even een biertje pakken inderdaad. Om nu een heel avond op cola te gaan zitten is ook geen zak aan. Iedereen vrolijk en lol en jij zit er met een pfffff is het al voorbij?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben sommigen idd een hotel gepakt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is echt onzin. Je hebt toch geen alcohol nodig voor een leuke avond?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je in elk geval wel even een biertje pakken inderdaad. Om nu een heel avond op cola te gaan zitten is ook geen zak aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Idd, het is ook in het cafe van omanijn en ze had alles goed geregeld.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je in elk geval wel even een biertje pakken inderdaad. Om nu een heel avond op cola te gaan zitten is ook geen zak aan. Iedereen vrolijk en lol en jij zit er met een pfffff is het al voorbij?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nou .... Als iedereen vrolijk van de drank is, wordt het toch anders.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Je hebt toch geen alcohol nodig voor een leuke avond?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze heeft zelf een cafe?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, het is ook in het cafe van omanijn en ze had alles goed geregeld.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb nooit drank nodig gehad om gezellig mee te doenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou .... Als iedereen vrolijk van de drank is, wordt het toch anders.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb eens een half jaar niks gedronken...uitgaan was toch wel anders toen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nooit drank nodig gehad om gezellig mee te doenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wel als de rest wel vrolijk van de drank is. Heb geregeld zitten boppen en dat is toch minder leuk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nooit drank nodig gehad om gezellig mee te doenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter? Ja de volgende dag is dan hoofdpijnloos. En dat is ook wel fijn.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb eens een half jaar niks gedronken...uitgaan was toch wel anders toen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik dronk juist nooit als ik uitging. En ook niet op feestjesquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb eens een half jaar niks gedronken...uitgaan was toch wel anders toen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet of het ook van haar is maar haar man stond iig achter de bar. We kregen ook wel korting op de drankjes etc.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wel tof. Nou, ik houd het zeker in het achterhoofd. Moet even kijken of er dat weekend nog bijzondere dingen zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ook van haar is maar haar man stond iig achter de bar. We kregen ook wel korting op de drankjes etc.
Ben nog nooit naar een meet geweest dus het wordt wel spannend, dan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Leuke vrouw oma nijnquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ook van haar is maar haar man stond iig achter de bar. We kregen ook wel korting op de drankjes etc.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat moet ieder voor zichzelf weten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dronk juist nooit als ik uitging. En ook niet op feestjesActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zeker. Maar dat was het punt ook niet. 😉quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet ieder voor zichzelf weten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nouja ik ging gewoon niet echt meerquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter? Ja de volgende dag is dan hoofdpijnloos. En dat is ook wel fijn.Ik ging even naar de kroeg enzo maar niet meer echt op stap. Nuchter dansen brrrr.
Echt een tof mens.quote:
Zit even na te denken of ik ooit lelijke dingen tegen haar heb gezegd...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hahahaquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik ging gewoon niet echt meerIk ging even naar de kroeg enzo maar niet meer echt op stap. Nuchter dansen brrrr.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zit even na te denken of ik ooit lelijke dingen tegen haar heb gezegd...![]()
![]()
![]()
Zou het niet weten 😉quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zit even na te denken of ik ooit lelijke dingen tegen haar heb gezegd...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet meer. Nouja we gaan het wel zien...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ursula Andressquote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Denk dat er daar niet naar gekeken wordt wat er hier gezegd is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan kom ik het café niet in...quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:42 schreef Dotteke het volgende:
Denk dat er daar niet naar gekeken wordt wat er hier gezegd is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Valt wel mee denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We hebben het op de meet ook nauwelijks over Fok gehad.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:42 schreef Dotteke het volgende:
Denk dat er daar niet naar gekeken wordt wat er hier gezegd is.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Snap ik heb je wel andere dingen te besprekenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben het op de meet ook nauwelijks over Fok gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, beter.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben het op de meet ook nauwelijks over Fok gehad.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, van wie haalt het volgende rondje.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik heb je wel andere dingen te bespreken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Paar dingen maar zeker niet negatief over mensen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik heb je wel andere dingen te besprekenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Oef, gelukkig.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paar dingen maar zeker niet negatief over mensen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En daarna?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paar dingen maar zeker niet negatief over mensen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Damens voesballquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LekkerrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De schaal met borrelhapjes doorgeven.quote:
Voetbal helemaal niet 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach leuke hobby voor die damesquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Haa. bitterballen...quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De schaal met borrelhapjes doorgeven.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De bitterballen. 😂quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga zondag de topper ook niet kijken, ik ga lekker MotoGP kijken
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Ze mogen hier het gras wel komen maaien, kan ook leuk zijnquote:~FEYENOORD~
M'n auto moet eigenlijk weer eens gewassen wordenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze mogen hier het gras wel komen maaien, kan ook leuk zijn
Ik heb jou nog nooit iets lelijks zien zeggen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zit even na te denken of ik ooit lelijke dingen tegen haar heb gezegd...![]()
Heb je geen kinderen?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
M'n auto moet eigenlijk weer eens gewassen worden![]()
![]()
Die van mij ook, en mijn werkbus ook, we kunnen wel een elftal aan auto's voor ze neerzetten, maken ze zich ook eens nuttigquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
M'n auto moet eigenlijk weer eens gewassen worden~FEYENOORD~
Paul
![]()
Doe eens niet zo seksistischquote:~FEYENOORD~
Paul heeft wat gevonden hoor 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Neequote:
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die van mij ook, en mijn werkbus ook, we kunnen wel een elftal aan auto's voor ze neerzetten, maken ze zich ook eens nuttig![]()
Morgen even polsen hoe ze daar zelf over denken.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
Ik ben het hier wel mee eens. Als we die coronapas niet doorzetten dan hoeven er ook geen verzwaringen ingevoerd te worden vanuit Rutte en de Jonge.
Zonder wrijving geen glans![]()
Lekker maatquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nee
[..]![]()
Morgen even polsen hoe ze daar zelf over denken.
~FEYENOORD~
Het is wat allemaal.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:53 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ik ben het hier wel mee eens. Als we die coronapas niet doorzetten dan hoeven er ook geen verzwaringen ingevoerd te worden vanuit Rutte en de Jonge.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar bemoeien die achterlijke aandachtshoeren zich mee.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:53 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ik ben het hier wel mee eens. Als we die coronapas niet doorzetten dan hoeven er ook geen verzwaringen ingevoerd te worden vanuit Rutte en de Jonge.
Donder lekker op, ze mogen allemaal een ritje IC krijgen~FEYENOORD~
Hartstikkequote:Op vrijdag 17 september 2021 20:56 schreef Moonlight het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig?![]()
![]()
Welke smoes gaan ze gebruiken voor het vuurwerkverbod komende jaarwisseling?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waar bemoeien die achterlijke aandachtshoeren zich mee.
Donder lekker op, ze mogen allemaal een ritje IC krijgen
Weet jij er al 1?Zonder wrijving geen glans![]()
geen een.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Welke smoes gaan ze gebruiken voor het vuurwerkverbod komende jaarwisseling?
Weet jij er al 1?
gewoon een vuurwerkverbod![]()
![]()
quote:
Ja, de zorg kan onder druk komenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Welke smoes gaan ze gebruiken voor het vuurwerkverbod komende jaarwisseling?
Weet jij er al 1?
![]()
~FEYENOORD~
nee.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
geen een.
gewoon een vuurwerkverbodZonder wrijving geen glans![]()
Opbokken met je thee.quote:![]()
Misgunnenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
geen een.
gewoon een vuurwerkverbod
~FEYENOORD~
Warm met slagroom?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zo dan 😲quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waar bemoeien die achterlijke aandachtshoeren zich mee.
Donder lekker op, ze mogen allemaal een ritje IC krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
geen een.
gewoon een vuurwerkverbod
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vuurwerk is te feestelijk. We kunnen het nu niet maken om massaal vuurwerk de lucht in te knallen wetende dat onze zorghelden 24/7 aan het doorbikkelen zijn in de ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, de zorg kan onder druk komen
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik heb geen slagroom in huis.quote:
Winkel is aan de overkant 😌quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen slagroom in huis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mij lekker zitten maken .....quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen slagroom in huis.![]()
Ze kunnen mij toch al niet meer pakken, ik ben die rotzakken al lekker voor geweestquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:02 schreef Haags het volgende:
[..]
vuurwerk is te feestelijk. We kunnen het nu niet maken om massaal vuurwerk de lucht in te knallen wetende dat onze zorghelden 24/7 aan het doorbikkelen zijn in de ziekenhuizen.
~FEYENOORD~
Heb je niets aan aan zo man 😩quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: