SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
I can try, can't I?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Tja, ik denk dat Nederland wel snel het voorbeeld zal volgen van duizenden zorgmedewerkers die zich met dit griepje helemaal uit de naad hebben gewerkt alsnog onbetaald de straat op te flikkeren als ze zelf geen prikje hebben gehad.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik FA was had ik je overal een ban voor gegeven behalve DTS en MEN. Nee, dat is geen dwang meer een soort drang.
GrGr Hugo.![]()
Ik vergeet zowaar te posten...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat dusquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat Nederland wel snel het voorbeeld zal volgen van duizenden zorgmedewerkers die zich met dit griepje helemaal uit de naad hebben gewerkt alsnog onbetaald de straat op te flikkeren als ze zelf geen prikje hebben gehad.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT zit heel gefascineerd te kijken en noemt me een sukkel!
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Argh, covidpas discussie nummer 50 van vandaag
Gewoon allemaal vaccineren, app installeren, QRtje scoren en verder niet zeiken.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Laat ze dat dan even doen in de winter als er een golf uitbreekt en er een bedden tekort is.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat Nederland wel snel het voorbeeld zal volgen van duizenden zorgmedewerkers die zich met dit griepje helemaal uit de naad hebben gewerkt alsnog onbetaald de straat op te flikkeren als ze zelf geen prikje hebben gehad.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja dat laatste woord floepte er eerder vanavond per ongeluk bij mij uit toen hij op een grappige manier viel!quote:![]()
![]()
Eens 👍🏻quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:47 schreef Whuzz het volgende:
Gewoon allemaal vaccineren, app installeren, QRtje scoren en verder niet zeiken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat laatste woord floepte er eerder vanavond per ongeluk bij mij uit toen hij op een grappige manier viel!![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat laatste woord floepte er eerder vanavond per ongeluk bij mij uit toen hij op een grappige manier viel!
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Zo....quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze onthouden alles.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben gevaccineerd. Ik heb de app, ik heb een QR code maar ik ben er tegen. Dat mag niet?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:47 schreef Whuzz het volgende:
Gewoon allemaal vaccineren, app installeren, QRtje scoren en verder niet zeiken.
Ik ben wel voorstanders van dit systeem bij concerten en het uitgaansleven. Meer niet.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja ik ben de afgelopen paar dagen intens bezig geweest met woorden te oefenen en mevrouw ToT doet daar nu ook aan mee, en nu pikt hij af en toe wat op!quote:![]()
![]()
Ik zei ooit fuck you tegen een verkoper door de intercom toen ik zijn leeftijd hadquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wacht maar tot je aan het klussen bent. Gaat er iets fout:quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat laatste woord floepte er eerder vanavond per ongeluk bij mij uit toen hij op een grappige manier viel!
ToT: GodverKUT!
Mini-ToT: GOFFERKUT!
...
Tijdens het eten:
ToT-Vrouw:...
... ToT?
ToT:
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
regelmatig. Maar ik ben dan ook cupido.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
schieten jullie ook wel is van je balkon met eeen kruisboog?Zonder wrijving geen glans![]()
Nee, nog nooit gedaan. Nu heb ik ook geen balkon, dat scheelt ook weer.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
schieten jullie ook wel is van je balkon met eeen kruisboog?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
aah dat is opzich mooi man! maar nu moet je wel opletten dat je niet teveel gekke woordjes gebruiktquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben de afgelopen paar dagen intens bezig geweest met woorden te oefenen en mevrouw ToT doet daar nu ook aan mee, en nu pikt hij af en toe wat op!
2 doden in huisquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
schieten jullie ook wel is van je balkon met eeen kruisboog?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zei ooit fuck you tegen een verkoper door de intercom toen ik zijn leeftijd had![]()
![]()
Ik heb geen balkonquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
schieten jullie ook wel is van je balkon met eeen kruisboog?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was geloof ik met Jan, Jans en de kinderen?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je aan het klussen bent. Gaat er iets fout:
...
Tijdens het eten:
... ToT?
ToT:![]()
![]()
Straks roept hij in de winkel hardop je pincode, omdat je die eens ingetoetst hebt met de Raboreader.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
En nu komt hij naar me toe: "Schattig, ja?"
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat heb je? Jemig. Ik wist dat je een sloddervos was, maar dit gaat écht te ver hoor!quote:
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Dat dus ja!quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aah dat is opzich mooi man! maar nu moet je wel opletten dat je niet teveel gekke woordjes gebruikt![]()
![]()
Ik zou die man naar de Olympische spelen sturen. Erg knap, met een kruisboog vanaf je balkon.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, in Almelo toch?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ToT: eh ja nee, gewoon kutquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je aan het klussen bent. Gaat er iets fout:
...
Tijdens het eten:
... ToT?
ToT:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: