Wel tof. Nou, ik houd het zeker in het achterhoofd. Moet even kijken of er dat weekend nog bijzondere dingen zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ook van haar is maar haar man stond iig achter de bar. We kregen ook wel korting op de drankjes etc.
Leuke vrouw oma nijnquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ook van haar is maar haar man stond iig achter de bar. We kregen ook wel korting op de drankjes etc.
Dat moet ieder voor zichzelf weten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dronk juist nooit als ik uitging. En ook niet op feestjes
Zeker. Maar dat was het punt ook niet. 😉quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet ieder voor zichzelf weten.
Nouja ik ging gewoon niet echt meerquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter? Ja de volgende dag is dan hoofdpijnloos. En dat is ook wel fijn.
Echt een tof mens.quote:
Zit even na te denken of ik ooit lelijke dingen tegen haar heb gezegd...quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik ging gewoon niet echt meerIk ging even naar de kroeg enzo maar niet meer echt op stap. Nuchter dansen brrrr.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zit even na te denken of ik ooit lelijke dingen tegen haar heb gezegd...
Zou het niet weten 😉quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zit even na te denken of ik ooit lelijke dingen tegen haar heb gezegd...
Ik ook niet meer. Nouja we gaan het wel zien...quote:
Ursula Andressquote:
Dan kom ik het café niet in...quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:42 schreef Dotteke het volgende:
Denk dat er daar niet naar gekeken wordt wat er hier gezegd is.
We hebben het op de meet ook nauwelijks over Fok gehad.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:42 schreef Dotteke het volgende:
Denk dat er daar niet naar gekeken wordt wat er hier gezegd is.
Snap ik heb je wel andere dingen te besprekenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben het op de meet ook nauwelijks over Fok gehad.
Ja, beter.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben het op de meet ook nauwelijks over Fok gehad.
Ja, van wie haalt het volgende rondje.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik heb je wel andere dingen te bespreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |