nee joh ik kom nooit in 40+, enkel om een keer naar fresh zwaaien ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij kan ook gaan je komt daar toch wel eens
Las dat phoenix ook wil gaan. Die komt daar ook nooit.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee joh ik kom nooit in 40+, enkel om een keer naar fresh zwaaien ofzo
Ik kon er niet opkomen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je gewoon stiekem met iemand gaan dansen en hopen dat die het leuk vindt.,
dan weet ik zeker dat ik thuisblijfquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las dat phoenix ook wil gaan. Die komt daar ook nooit.
Neuk ze!quote:
veel plezier gozertquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:22 schreef ToT het volgende:
Ehhhh.....Hotter than my daughter kijken dus!
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:22 schreef ToT het volgende:
Aan alles komt een einde. Nu hoop je vurig dat Mini-ToT om pappa roept en een verhaaltje voorgelezen wil hebben...quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:22 schreef ToT het volgende:
Wordt je daar zo hot van dan 😲quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:22 schreef ToT het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je gewoon stiekem met iemand gaan dansen en hopen dat die het leuk vindt.,
ik zou een dansje mee doen. maarja ik ben er nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja eens denken achter wie ik ga staan dansen
Ga jij achter engine staan 🤪quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zou een dansje mee doen. maarja ik ben er niet
Ik wil wel de macarena doen met schakelquote:
Allebei een rokje aanquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil wel de macarena doen met schakel
Waarvan aktequote:
Ik Dirty dancing met MrsL.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil wel de macarena doen met schakel
Baasquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik Dirty dancing met MrsL.
yess...gewoon in broek ook...geen rokjesquote:
Zou mrsl gaan?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik Dirty dancing met MrsL.
Met een budget airline valt dat nog wel mee.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
en vliegen we naar hawaii op kosten van de kerk
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
en daarna vliegen we naar hawaii op kosten van de kerk
Die woont veel te ver weg, FF ook.quote:
Wel filmpje maken hequote:
Ze hebben de hele dag niets te doen en de trein brengt je overalquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die woont veel te ver weg, FF ook.
In Den Haag hebben ze toch ook wel een hotel ergens zou je denkenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die woont veel te ver weg, FF ook.
Wel meer als 1 las dat soury er ook een gaat boeken.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
In Den Haag hebben ze toch ook wel een hotel ergens zou je denken
Vorig jaar hebben sommigen idd een hotel gepakt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
In Den Haag hebben ze toch ook wel een hotel ergens zou je denken
Kun je in elk geval wel even een biertje pakken inderdaad. Om nu een heel avond op cola te gaan zitten is ook geen zak aan. Iedereen vrolijk en lol en jij zit er met een pfffff is het al voorbij?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben sommigen idd een hotel gepakt.
Dat is echt onzin. Je hebt toch geen alcohol nodig voor een leuke avond?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je in elk geval wel even een biertje pakken inderdaad. Om nu een heel avond op cola te gaan zitten is ook geen zak aan.
Idd, het is ook in het cafe van omanijn en ze had alles goed geregeld.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je in elk geval wel even een biertje pakken inderdaad. Om nu een heel avond op cola te gaan zitten is ook geen zak aan. Iedereen vrolijk en lol en jij zit er met een pfffff is het al voorbij?
Nou .... Als iedereen vrolijk van de drank is, wordt het toch anders.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Je hebt toch geen alcohol nodig voor een leuke avond?
Ze heeft zelf een cafe?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, het is ook in het cafe van omanijn en ze had alles goed geregeld.
Heb nooit drank nodig gehad om gezellig mee te doenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou .... Als iedereen vrolijk van de drank is, wordt het toch anders.
Ik heb eens een half jaar niks gedronken...uitgaan was toch wel anders toen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nooit drank nodig gehad om gezellig mee te doen
Wel als de rest wel vrolijk van de drank is. Heb geregeld zitten boppen en dat is toch minder leuk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nooit drank nodig gehad om gezellig mee te doen
Beter? Ja de volgende dag is dan hoofdpijnloos. En dat is ook wel fijn.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb eens een half jaar niks gedronken...uitgaan was toch wel anders toen.
Ik dronk juist nooit als ik uitging. En ook niet op feestjesquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb eens een half jaar niks gedronken...uitgaan was toch wel anders toen.
Ik weet niet of het ook van haar is maar haar man stond iig achter de bar. We kregen ook wel korting op de drankjes etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |