Ze mogen hier het gras wel komen maaien, kan ook leuk zijnquote:
M'n auto moet eigenlijk weer eens gewassen wordenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze mogen hier het gras wel komen maaien, kan ook leuk zijn
Ik heb jou nog nooit iets lelijks zien zeggen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zit even na te denken of ik ooit lelijke dingen tegen haar heb gezegd...
Heb je geen kinderen?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
M'n auto moet eigenlijk weer eens gewassen worden
Die van mij ook, en mijn werkbus ook, we kunnen wel een elftal aan auto's voor ze neerzetten, maken ze zich ook eens nuttigquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
M'n auto moet eigenlijk weer eens gewassen worden
Doe eens niet zo seksistischquote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die van mij ook, en mijn werkbus ook, we kunnen wel een elftal aan auto's voor ze neerzetten, maken ze zich ook eens nuttig
Lekker maatquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nee
[..]![]()
Morgen even polsen hoe ze daar zelf over denken.
Het is wat allemaal.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:53 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ik ben het hier wel mee eens. Als we die coronapas niet doorzetten dan hoeven er ook geen verzwaringen ingevoerd te worden vanuit Rutte en de Jonge.
Waar bemoeien die achterlijke aandachtshoeren zich mee.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:53 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ik ben het hier wel mee eens. Als we die coronapas niet doorzetten dan hoeven er ook geen verzwaringen ingevoerd te worden vanuit Rutte en de Jonge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |