O dat. Ja is ook niet echt iets voor mannen denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GTST, voetbal kijk ik hooguit het EK als Nederland speelt.
Ik denk het wel, de vorige was heel leuk.quote:
Hello Dotquote:
deze manquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Om vijf voor elf vanavond een update![]()
Hi ToTquote:
Altijd welkomquote:
In 40+ ga jij ook?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Een meet? Ik zie net het topic...
En jij Dot?quote:
Nee, ik niet. Jij?quote:
Je wordt ouder papa 😃quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:13 schreef ToT het volgende:
Tering, die lettertjes hier op FOK! worden ook steeds kleiner zeg. Ik moet steeds dichter op het scherm gaan zitten!
Of toch maar weer eens naar de opticien gaan?
ctrl+scrolwheeltjequote:Op vrijdag 17 september 2021 20:13 schreef ToT het volgende:
Tering, die lettertjes hier op FOK! worden ook steeds kleiner zeg. Ik moet steeds dichter op het scherm gaan zitten!
Kleine kansquote:
🤣quote:
Geef het maar toe...quote:
Afwachten dus 😮 ben je al eens eerder naar een meet geweest?quote:
quote:
Nou, weet ik nog niet. Misschien.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat we dat lied kennen, bevestigt het!
Niet op deze manier maar heb wel eerder mensen van Fok ontmoet.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afwachten dus 😮 ben je al eens eerder naar een meet geweest?
Misschien heb je per ongeluk de zoom factor veranderd?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:13 schreef ToT het volgende:
Apart en niet in een groep?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Niet op deze manier maar heb wel eerder mensen van Fok ontmoet.
Maar wie weetquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien heb je per ongeluk de zoom factor veranderd?
quote:
Die gaat ook las ik. Kan in het echt wel een hele leuke vrouw zijnquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
loop je ineens soury tegen het lijf
Jup.quote:
Die kans is aanwezig dan ja.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
oh dat kan inderdaadquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gaat ook las ik. Kan in het echt wel een hele leuke vrouw zijn
Dat is ze ook wel.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gaat ook las ik. Kan in het echt wel een hele leuke vrouw zijn
Krijgt ze op de meet een ban en moet ze aan een apart tafeltje zitten.quote:
lolquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Krijgt ze op de meet een ban en moet ze aan een apart tafeltje zitten.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
🤣quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn angst is meer dat ze de volgende dag vragen....waarom stond die gozert daar eigenlijk de hele avond beetje mee te grinnikenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
Jij kan ook gaan je komt daar toch wel eensquote:
Of de 'wie was die gozer'quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn angst is meer dat ze de volgende dag vragen....waarom stond die gozert daar eigenlijk de hele avond beetje mee te grinniken
Moet je gewoon stiekem met iemand gaan dansen en hopen dat die het leuk vindt.,quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn angst is meer dat ze de volgende dag vragen....waarom stond die gozert daar eigenlijk de hele avond beetje mee te grinniken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |