Je dikke hoerenmoederquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Zelfs in een topic met Chevy weet @:onlogisch nog de grootste idioot uit te hangen.
Wanstaltige teringleugenaarquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval. Note gezet.
Erg boosquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou terecht zijn als user @:onlogisch ook op ANONIEM gaat
Retweetquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou terecht zijn als user @:onlogisch ook op ANONIEM gaat
Ik ga zo naakt een teams vergadering in.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Sjnikheet buiten. Iets teveel kleding aan voor deze temperaturen.
Ieder zijn fetisj.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga zo naakt een teams vergadering in.
Jij hebt liever negersex. Maar dat is zwakzinnig.quote:
Pics?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga zo naakt een teams vergadering in.
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij hebt liever negersex. Maar dat is zwakzinnig.
geobseddeerdquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer?
Echt, sommige users zijn geobseddeerd door mij terwijl ik ze niet eens ken. Waanzin!
Stevige meltdown makker.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
geobseddeerdHAHAHA
Dat spel je met 1 'd'
En hoezo geobsedeerd? Alleen omdat ik de term "negersex" zwakzinnig vind? Dan snap je niet wat het woord "geobsedeerd" betekent blijkbaar.
Gaat het?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
geobseddeerdHAHAHA
Dat spel je met 1 'd'
En hoezo geobsedeerd? Alleen omdat ik de term "negersex" zwakzinnig vind? Dan snap je niet wat het woord "geobsedeerd" betekent blijkbaar.
Ja nu is het ineens een grapje HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stevige meltdown makker.
Ik maakte eigenlijk een grapje, maar wist niet dat het je zo diep zat.
Log even uit, ga een rondje wandelen en denk aan je bloeddruk hè.
Waar je zin in hebt zeg.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:59 schreef Coco het volgende:
Zo doet hij dus constant tijdens haxball.
@:maxi-mus
Het is toch veel te warm voor zo’n meltdown joh. Doe eens rustig.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja nu is het ineens een grapje HAHAHAHAHA
TUURLIJK JONG LOL
Ook de ganse tijd met hoofdletters en zo?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:59 schreef Coco het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:01 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb mijn forumburgerplicht vervuld.
Scrummie is nog maar een paar uur weg en iemand anders heeft alweer een meltdown.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
geobseddeerdHAHAHA
Dat spel je met 1 'd'
Een meltdown? Waar heb jij het over danquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scrummie is nog maar een paar uur weg en iemand anders heeft alweer een meltdown.
Dat zal wel een vaccinatiewappie zijn geweest. Mooi hoe die zichzelf op heeft geruimd.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
@:Scrummie Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas
Waarom gaat hij dan weg van dit forum? Zoveel vragen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zal wel een vaccinatiewappie zijn geweest. Mooi hoe die zichzelf op heeft geruimd.
Meltdown genot. En dat in de sc.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
geobseddeerdHAHAHA
Dat spel je met 1 'd'
Ook weer? Was dat ooit gestopt dan?quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
Ah, is @:psvcl ook weer doorgedraaid?
Misschien was die bang dat je voor toegang tot het forum ook al een corona QR moest laten zien HAHAHAquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom gaat hij dan weg van dit forum? Zoveel vragen.
Je komt helemaal niet opgewonden over inderdaad.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een meltdown? Waar heb jij het over dan
Een keertje caps lock en jij hebt het over een meltdown
WTF lol
Dat zou wel een goed systeem zijn, zijn we ook direct van @aTypisch en @PSVCL af.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien was die bang dat je voor toegang tot het forum ook al een corona QR moest laten zien HAHAHA
Zou @PSVCL nu een PSV-forum onderspammen met zijn wijsheden of was FOK! zijn enige safe space?quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou wel een goed systeem zijn, zijn we ook direct van @:atypisch en @:psvcl af.
Boels.quote:
Naast dat ik mokerslecht ben en er helemaal geen flikker van bak ook een reden waarom ik niet meer kom.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:59 schreef Coco het volgende:
Ja, hij schreeuwt erg veel. (digitaal)quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook de ganse tijd met hoofdletters en zo?
Ik heb weer eens een OP geschreven, ik weet dat je daar om geeft.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, hij schreeuwt erg veel. (digitaal)
Ik pak eerst een bak koffie.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb weer eens een OP geschreven, ik weet dat je daar om geeft.
quote:
Zijn probleemquote:Op dinsdag 14 september 2021 14:31 schreef Zipportal het volgende:
@:Poepz0r wil graag een unban in COR. @:GGMM
Als je dat regelt staat er weer een like klaar.
Onterechte vergelijkingquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou wel een goed systeem zijn, zijn we ook direct van @:atypisch en @:psvcl af.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:46 schreef Caland het volgende:
Om 19.00u gaan Peppi en Kokki vertellen dat de nachtclubs om 00.00 dicht moeten gaan
Dit wordt een steeds leukere rubriek
quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:46 schreef Caland het volgende:
Om 19.00u gaan Peppi en Kokki vertellen dat de nachtclubs om 00.00 dicht moeten gaan
Dit wordt een steeds leukere rubriek
Like uitgedeeldquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kanker op met dit soort onzin. Debiel.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Parodie op een moderator.
Ook je mod-actie in het Feyenoord topic.
Negersexquote:Op woensdag 15 september 2021 09:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goedemorgen boys
Yes nog steeds dezelfde TT
quote:Op woensdag 15 september 2021 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit een hele rare man.
leuke tweet weer van @capuchon_jongenquote:Op woensdag 15 september 2021 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Al besprokenquote:Op woensdag 15 september 2021 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Moet Ajax dan ook altijd met 10 man gaan starten tegen Eredivisieclubs?quote:Op woensdag 15 september 2021 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tegen Cambuur aankomend weekend met 8 man.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet Ajax dan ook altijd met 10 man gaan starten tegen Eredivisieclubs?
Maarten is een drinker.quote:Op woensdag 15 september 2021 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 15 september 2021 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net terug uit de dierentuin
@:jr-style-93
Minimaal drie keer hardop moeten lachen om het theatershowtje, al kwam dat vooral door de anekdotes van MarcelGOD (die ik grotendeels al kende)quote:Op woensdag 15 september 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Kevin van Stageline is een conciërge van mijn oude middelbare school. (of was)
Ook wel eens opgetreden hier op dorpsfeesten met zijn band.
Ter info.
@:slobeend @:caland
is dat al ergens terug te kijken?quote:Op woensdag 15 september 2021 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Minimaal drie keer hardop moeten lachen om het theatershowtje, al kwam dat vooral door de anekdotes van MarcelGOD (die ik grotendeels al kende)
Dat doen ze geloof ik niet. Enkel te luisteren. Bij de pak schaal (Ajax) was er wel een compilatie met beelden.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is dat al ergens terug te kijken?
Nee, alleen luisteren. Maar ze hebben vrijwel niks gedaan met video/beeld dus je mist weinig.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is dat al ergens terug te kijken?
Hoe gaat het nu met Michael Schumacher? Je hoort daar niks over.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:46 schreef Tarado het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 15 september 2021 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op naar Netflix!
ik ga dat uiteraard kijken
geen idee, wat je leest is alleen maar speculatie, onlangs zei z'n vrouw nog dat ze blij is dat hij er is maar geen commentaar over z'n toestandquote:Op woensdag 15 september 2021 15:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met Michael Schumacher? Je hoort daar niks over.
Multitalent uit Volendam.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie enig idee wie Tim Douwsma is?
Wel flauw, minachting van de fans.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee, wat je leest is alleen maar speculatie, onlangs zei z'n vrouw nog dat ze blij is dat hij er is maar geen commentaar over z'n toestand
Ja. Maar enkel omdat hij uit Friesland komt denk ik.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie enig idee wie Tim Douwsma is?
quote:Op woensdag 15 september 2021 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Maar enkel omdat hij uit Friesland komt denk ik.
Ik heb nog wel een lijstje "artiesten" waarvan ik hoop dat ze niet meedoen aan medische apartheid.quote:
Graag namen.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lijstje "artiesten" waarvan ik hoop dat ze niet meedoen aan medische apartheid.
Erg mooi. Ook al ken ik hem verder niet echt. Naam komt me vaag bekend voor maar zou niet weten wat hij doet.quote:
Dat zou wel leuk zijn, nieuwe verkiezingen (waar VVD weer de grootste wordt).quote:Op woensdag 15 september 2021 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
Gaat Kaag het vandaag nog lastig krijgen?
Ik heb ook geen flauw idee wat die knakker doet.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Ook al ken ik hem verder niet echt. Naam komt me vaag bekend voor maar zou niet weten wat hij doet.
En Pieter die het CDA om zeep brengt.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn, nieuwe verkiezingen (waar VVD weer de grootste wordt).
quote:Op woensdag 15 september 2021 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Ook al ken ik hem verder niet echt. Naam komt me vaag bekend voor maar zou niet weten wat hij doet.
quote:In het najaar van 2007 deed Douwsma mee met de talentenjacht So You Wanna Be a Popstar van SBS6. Bij de audities zong hij Laura van Jan Smit, maar de jury wilde hem wat anders horen zingen. Met I Believe I Can Fly van R. Kelly ging Douwsma door. Hij eindigde uiteindelijk op een vijfde plaats.
Goh, wat gek dat ik nog nooit van deze wereldster heb gehoord.quote:
Bedankt Hans.quote:
Dat zal wel weer loslopen.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
Gaat Kaag het vandaag nog lastig krijgen?
quote:Op woensdag 15 september 2021 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
Random Pics van de Dag #288 nr. 32
@:Lange_Lans
[ afbeelding ]
Wat denk je, is dit een beetje aan de jonge kant?quote:Op woensdag 15 september 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, is momenteel een proces bezig tegen hem vanwege vermeend misbruik.
I seee nothing wroooong with a little bump & grindquote:Op woensdag 15 september 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
13 vind ik net kunnen.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat denk je, is dit een beetje aan de jonge kant?
https://www.ad.nl/show/ac(...)3-jaar-was~a02de3c3/
Dat zal hem leren.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jezus man, ga je een boek schrijven ofzo? Hier is toch niet doorheen te komen.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zal hem leren.
Ik heb gisteren trouwens Colonia gekeken. Die Paul Schafer was ook een smeerlap he
6,5/10 trouwens. @:caland @:ggmm
Paulgod.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zal hem leren.
Ik heb gisteren trouwens Colonia gekeken. Die Paul Schafer was ook een smeerlap he
Ik heb me er met moeite doorheen weten te worstelenquote:Op woensdag 15 september 2021 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zal hem leren.
.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb me er met moeite doorheen weten te worstelen
Graag voortaan iets directer naar het punt toe.
Neenquote:Op woensdag 15 september 2021 11:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
leuke tweet weer van @:capuchon_jongen
quote:Op woensdag 15 september 2021 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neen
Zelfs ik vind dit een dom idee
quote:Op woensdag 15 september 2021 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neen
Zelfs ik vind dit een dom idee
HAHAHAHAquote:
Ah, hallo vriendquote:
Gadverdamme nee gelukkig niet.quote:
Gadverdamme?quote:Op woensdag 15 september 2021 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gadverdamme nee gelukkig niet.
Heb je inmiddels al grote ballen?quote:
Nasi!quote:Op woensdag 15 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bami maken
Die van mij waren al reusachtigquote:Op woensdag 15 september 2021 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al grote ballen?
[ twitter ]
quote:Op woensdag 15 september 2021 17:04 schreef scrupuleus het volgende:
Mannen met reusachtige ballen hebben kleine penissen
quote:
Tagliatelle carbonara, groente, kip en spekquote:Op woensdag 15 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boos om een 5 dagen ban vanuit COR.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is hij weg? Was hij weer boos?
Gezeik in COR. Komt vast wel weer een keer terug.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is hij weg? Was hij weer boos?
Gewoon lekker veilig in VBL blijven.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Boos om een 5 dagen ban vanuit COR.
Vanavond tijdens de rust denk ik.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezeik in COR. Komt vast wel weer een keer terug.
Wat was zijn probleem?quote:Op woensdag 15 september 2021 18:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe niet zo verslaafd.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Vanavond tijdens de rust denk ik.
@:Oriente
Ik ben tegen homofobie.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gadverdamme nee gelukkig niet.
Tafeltje dekje?quote:Op woensdag 15 september 2021 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tagliatelle carbonara, groente, kip en spek
Daar heb ik potdimme ook zin in. Maar het wordt AVGquote:Op woensdag 15 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen warm bad @fetXquote:Op woensdag 15 september 2021 18:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Vijf nu.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:38 schreef Wereldgozer het volgende:
V-v-v-vier op een rij!
@:lange_lans
HAHAHA HOMOOOquote:
Hij zal de QR-code misschien wat ingewikkeld vinden.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan met een ster.quote:
Hij hoeft hem zelf helemaal niet te ontcijferen dus ik snap niet waarom.quote:Op woensdag 15 september 2021 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal de QR-code misschien wat ingewikkeld vinden.
Sorry, had ik moeten weten.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Normaal doen. Homofobie is hier niet gewenst.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:38 schreef Wereldgozer het volgende:
V-v-v-vier op een rij!
@:lange_lans
Waarom geen 8, liet hij een scheet?quote:Op woensdag 15 september 2021 23:28 schreef Caland het volgende:
Net bij Tim Fransen try-out geweest
7.8/10
@:ggmm @:lenny_leonard @:maxi-mus
Zie review
Het was een try-out dus er was geen decorquote:Op woensdag 15 september 2021 23:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom geen 8, liet hij een scheet?
Leuke reviewquote:Op woensdag 15 september 2021 23:28 schreef Caland het volgende:
7.8/10
Zie review
Deze toevoeging had wmb niet gehoeven. Je review was duidelijk zatquote:Op woensdag 15 september 2021 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was een try-out dus er was geen decor
Een 7,8 omdat je de rest van de grappen niet begreep?quote:Op woensdag 15 september 2021 23:28 schreef Caland het volgende:
7.8/10
Zie review
Wedstrijdje gisteren hoor.quote:Op donderdag 16 september 2021 00:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een 7,8 omdat je de rest van de grappen niet begreep?
quote:Op donderdag 16 september 2021 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die niet drinken zijn over het algemeen tyfussaaie burgers.
@:scrummie
Ik vanzelfsprekend wel getuige mijn posts in het Ajax topic.quote:
Erg mooiquote:Op donderdag 16 september 2021 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Vakantie geboekt trouwens. Rhodos in de herfstvakantie. #zinin
Lekker man.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Je bent zelf lekker!quote:
Vliegen in deze tijd.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Vlieg vanuit België hè.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vliegen in deze tijd.
Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers
@:wereldgozer @:dondruiper @:kingroland
@Haagsquote:Op donderdag 16 september 2021 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog 100 dagen tot kerst trouwens.
@:yvonne @:anne @:flippiee @:paul @:aloa @:jimbo @:zipportal
Wat een genot.
Mensen die de dagen aftellen tot het kerst is hebben een micropenis.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog 100 dagen tot kerst trouwens.
@:yvonne @:anne @:flippiee @:paul @:aloa @:jimbo @:zipportal
Wat een genot.
Ik hoorde het vanochtend op de radio. Blijkbaar heeft Mattie Valk een micropenis. Ik sta hier niet van te kijken.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die de dagen aftellen tot het kerst is hebben een micropenis.
Dadelijk klap ik jou eens in je gezicht, met je micropenis.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van @:donraja @:lenny77 en @:capuchon_jongen
Dit!quote:Op donderdag 16 september 2021 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van @:donraja @:lenny77 en @:capuchon_jongen
quote:Op donderdag 16 september 2021 11:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand had de voorspelling goed.
Vanavond CARLOSGODquote:Op donderdag 16 september 2021 11:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand had de voorspelling goed.
Dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit!![]()
Wij hebben ook zorgmedewerkers!
Ik ook maat, ik ookquote:Op donderdag 16 september 2021 11:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Als hij scoort neem ik aandelen bitconnect.
Dat klinkt heftig, maar ook positief dus ik wens je succes!quote:Op donderdag 16 september 2021 11:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook maat, ik ook
Alhoewel ik sinds vannacht besloten heb mijn levenskeuzes wat meer te gaan heroverwegen
Als je wil stuur ik je wel een DM, kun je lachenquote:Op donderdag 16 september 2021 11:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat klinkt heftig, maar ook positief dus ik wens je succes!
Ik word altijd opgewonden van een DM, dus stuur maar.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als je wil stuur ik je wel een DM, kun je lachen
ik doe dat ding alleen nog maar om tijdens het sporten, ik zat constant mijn stats te checken qua hartslag enzoquote:Op donderdag 16 september 2021 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb een nieuwe smartwatch aangeschaft. Ter info.
Zolang 'ie nog maar kloptquote:Op donderdag 16 september 2021 11:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik doe dat ding alleen nog maar om tijdens het sporten, ik zat constant mijn stats te checken qua hartslag enzo
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaalquote:Op donderdag 16 september 2021 11:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waar blijft die livestream van dat debat op youtube
Ik kijk meestal via youtube - arnews of zoquote:Op donderdag 16 september 2021 11:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
*Roverheidquote:Op donderdag 16 september 2021 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En terecht. De overheid doet weer eens NIETS.
Het ZOU me verbazen als dat niet zo isquote:Op donderdag 16 september 2021 12:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zou @:GGMM familie van Wilders zijn?
quote:Op donderdag 16 september 2021 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het ZOU me verbazen als dat niet zo is
Dat was hij nog niet? (lol)quote:
Willy beter dan René?quote:Op donderdag 16 september 2021 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
een beetje clowns geworden maar waren echt goeie voetballers
nee niet in die tijd, Willy is wel een stuk langer door gegaan voor zover ik me kan herinnerenquote:
Knettergekquote:Op donderdag 16 september 2021 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die man is al compleet gestoord.
Neequote:
Al besproken.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:27 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/fe(...)ronavaccin~a1a57cd5/
@:GGMM je reactie aub.
Jaquote:Op donderdag 16 september 2021 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak rode of witte wijn erbij?
Je bent toch geen homofiel, Edgar?quote:Op donderdag 16 september 2021 12:53 schreef onlogisch het volgende:
110 gram havermout met chiazaad/lijnzaad/sesamzaad, scope whey en melk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |