Je dikke hoerenmoederquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Zelfs in een topic met Chevy weet @:onlogisch nog de grootste idioot uit te hangen.
Wanstaltige teringleugenaarquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval. Note gezet.
Erg boosquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou terecht zijn als user @:onlogisch ook op ANONIEM gaat
Retweetquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou terecht zijn als user @:onlogisch ook op ANONIEM gaat
Ik ga zo naakt een teams vergadering in.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Sjnikheet buiten. Iets teveel kleding aan voor deze temperaturen.
Ieder zijn fetisj.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga zo naakt een teams vergadering in.
Jij hebt liever negersex. Maar dat is zwakzinnig.quote:
Pics?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga zo naakt een teams vergadering in.
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij hebt liever negersex. Maar dat is zwakzinnig.
geobseddeerdquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer?
Echt, sommige users zijn geobseddeerd door mij terwijl ik ze niet eens ken. Waanzin!
Stevige meltdown makker.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
geobseddeerdHAHAHA
Dat spel je met 1 'd'
En hoezo geobsedeerd? Alleen omdat ik de term "negersex" zwakzinnig vind? Dan snap je niet wat het woord "geobsedeerd" betekent blijkbaar.
Gaat het?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
geobseddeerdHAHAHA
Dat spel je met 1 'd'
En hoezo geobsedeerd? Alleen omdat ik de term "negersex" zwakzinnig vind? Dan snap je niet wat het woord "geobsedeerd" betekent blijkbaar.
Ja nu is het ineens een grapje HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stevige meltdown makker.
Ik maakte eigenlijk een grapje, maar wist niet dat het je zo diep zat.
Log even uit, ga een rondje wandelen en denk aan je bloeddruk hè.
Waar je zin in hebt zeg.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:59 schreef Coco het volgende:
Zo doet hij dus constant tijdens haxball.
@:maxi-mus
Het is toch veel te warm voor zo’n meltdown joh. Doe eens rustig.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja nu is het ineens een grapje HAHAHAHAHA
TUURLIJK JONG LOL
Ook de ganse tijd met hoofdletters en zo?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:59 schreef Coco het volgende:
Zo doet hij dus constant tijdens haxball.
@:maxi-mus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |