quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:01 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb mijn forumburgerplicht vervuld.
Scrummie is nog maar een paar uur weg en iemand anders heeft alweer een meltdown.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
geobseddeerdHAHAHA
Dat spel je met 1 'd'
En hoezo geobsedeerd? Alleen omdat ik de term "negersex" zwakzinnig vind? Dan snap je niet wat het woord "geobsedeerd" betekent blijkbaar.
Een meltdown? Waar heb jij het over danquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scrummie is nog maar een paar uur weg en iemand anders heeft alweer een meltdown.
Dat zal wel een vaccinatiewappie zijn geweest. Mooi hoe die zichzelf op heeft geruimd.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
@:Scrummie Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas Coronapas
Waarom gaat hij dan weg van dit forum? Zoveel vragen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zal wel een vaccinatiewappie zijn geweest. Mooi hoe die zichzelf op heeft geruimd.
Meltdown genot. En dat in de sc.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
geobseddeerdHAHAHA
Dat spel je met 1 'd'
En hoezo geobsedeerd? Alleen omdat ik de term "negersex" zwakzinnig vind? Dan snap je niet wat het woord "geobsedeerd" betekent blijkbaar.
Ook weer? Was dat ooit gestopt dan?quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
Ah, is @:psvcl ook weer doorgedraaid?
Misschien was die bang dat je voor toegang tot het forum ook al een corona QR moest laten zien HAHAHAquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom gaat hij dan weg van dit forum? Zoveel vragen.
Je komt helemaal niet opgewonden over inderdaad.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een meltdown? Waar heb jij het over dan
Een keertje caps lock en jij hebt het over een meltdown
WTF lol
Dat zou wel een goed systeem zijn, zijn we ook direct van @aTypisch en @PSVCL af.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien was die bang dat je voor toegang tot het forum ook al een corona QR moest laten zien HAHAHA
Zou @PSVCL nu een PSV-forum onderspammen met zijn wijsheden of was FOK! zijn enige safe space?quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou wel een goed systeem zijn, zijn we ook direct van @:atypisch en @:psvcl af.
Boels.quote:
Naast dat ik mokerslecht ben en er helemaal geen flikker van bak ook een reden waarom ik niet meer kom.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:59 schreef Coco het volgende:
Zo doet hij dus constant tijdens haxball.
@:maxi-mus
Ja, hij schreeuwt erg veel. (digitaal)quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook de ganse tijd met hoofdletters en zo?
Ik heb weer eens een OP geschreven, ik weet dat je daar om geeft.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, hij schreeuwt erg veel. (digitaal)
Ik pak eerst een bak koffie.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb weer eens een OP geschreven, ik weet dat je daar om geeft.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |