Negersexquote:Op woensdag 15 september 2021 09:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goedemorgen boys
Yes nog steeds dezelfde TT
quote:Op woensdag 15 september 2021 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit een hele rare man.
leuke tweet weer van @capuchon_jongenquote:Op woensdag 15 september 2021 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Al besprokenquote:Op woensdag 15 september 2021 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Moet Ajax dan ook altijd met 10 man gaan starten tegen Eredivisieclubs?quote:Op woensdag 15 september 2021 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tegen Cambuur aankomend weekend met 8 man.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet Ajax dan ook altijd met 10 man gaan starten tegen Eredivisieclubs?
Maarten is een drinker.quote:Op woensdag 15 september 2021 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 15 september 2021 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net terug uit de dierentuin
@:jr-style-93
Minimaal drie keer hardop moeten lachen om het theatershowtje, al kwam dat vooral door de anekdotes van MarcelGOD (die ik grotendeels al kende)quote:Op woensdag 15 september 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Kevin van Stageline is een concirge van mijn oude middelbare school. (of was)
Ook wel eens opgetreden hier op dorpsfeesten met zijn band.
Ter info.
@:slobeend @:caland
is dat al ergens terug te kijken?quote:Op woensdag 15 september 2021 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Minimaal drie keer hardop moeten lachen om het theatershowtje, al kwam dat vooral door de anekdotes van MarcelGOD (die ik grotendeels al kende)
Dat doen ze geloof ik niet. Enkel te luisteren. Bij de pak schaal (Ajax) was er wel een compilatie met beelden.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is dat al ergens terug te kijken?
Nee, alleen luisteren. Maar ze hebben vrijwel niks gedaan met video/beeld dus je mist weinig.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is dat al ergens terug te kijken?
Hoe gaat het nu met Michael Schumacher? Je hoort daar niks over.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:46 schreef Tarado het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 15 september 2021 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op naar Netflix!
ik ga dat uiteraard kijken
geen idee, wat je leest is alleen maar speculatie, onlangs zei z'n vrouw nog dat ze blij is dat hij er is maar geen commentaar over z'n toestandquote:Op woensdag 15 september 2021 15:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met Michael Schumacher? Je hoort daar niks over.
Multitalent uit Volendam.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie enig idee wie Tim Douwsma is?
Wel flauw, minachting van de fans.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee, wat je leest is alleen maar speculatie, onlangs zei z'n vrouw nog dat ze blij is dat hij er is maar geen commentaar over z'n toestand
Ja. Maar enkel omdat hij uit Friesland komt denk ik.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie enig idee wie Tim Douwsma is?
quote:Op woensdag 15 september 2021 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Maar enkel omdat hij uit Friesland komt denk ik.
Ik heb nog wel een lijstje "artiesten" waarvan ik hoop dat ze niet meedoen aan medische apartheid.quote:
Graag namen.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lijstje "artiesten" waarvan ik hoop dat ze niet meedoen aan medische apartheid.
Erg mooi. Ook al ken ik hem verder niet echt. Naam komt me vaag bekend voor maar zou niet weten wat hij doet.quote:
Dat zou wel leuk zijn, nieuwe verkiezingen (waar VVD weer de grootste wordt).quote:Op woensdag 15 september 2021 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
Gaat Kaag het vandaag nog lastig krijgen?
Ik heb ook geen flauw idee wat die knakker doet.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Ook al ken ik hem verder niet echt. Naam komt me vaag bekend voor maar zou niet weten wat hij doet.
En Pieter die het CDA om zeep brengt.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn, nieuwe verkiezingen (waar VVD weer de grootste wordt).
quote:Op woensdag 15 september 2021 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Ook al ken ik hem verder niet echt. Naam komt me vaag bekend voor maar zou niet weten wat hij doet.
quote:In het najaar van 2007 deed Douwsma mee met de talentenjacht So You Wanna Be a Popstar van SBS6. Bij de audities zong hij Laura van Jan Smit, maar de jury wilde hem wat anders horen zingen. Met I Believe I Can Fly van R. Kelly ging Douwsma door. Hij eindigde uiteindelijk op een vijfde plaats.
Goh, wat gek dat ik nog nooit van deze wereldster heb gehoord.quote:
Bedankt Hans.quote:
Dat zal wel weer loslopen.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
Gaat Kaag het vandaag nog lastig krijgen?
quote:Op woensdag 15 september 2021 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
Random Pics van de Dag #288 nr. 32
@:Lange_Lans
[ afbeelding ]
Wat denk je, is dit een beetje aan de jonge kant?quote:Op woensdag 15 september 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, is momenteel een proces bezig tegen hem vanwege vermeend misbruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |