Het is hier ook altijd genieten van Max fans als hij uitvalt.quote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef beantherio het volgende:
De zure reacties van Hamilton-fans op Planet F1 zijn echt genieten geblazen.
4.5 ofzo, ook niet bestquote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende: Overigens, wel bijzonder dat Hamilton en Verstappen elkaar daar tegenkwamen na die abominabel slechte pitstop van Verstappen. Was die stop van Hamilton dan ook zo slecht?
Oeiquote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]![]()
Tim Mayer; Garry Connelly; Vitantonio Liuzzi; Paolo Longoni
Ahja, dan was de outlap van Verstappen gewoon redelijk goed en dan klopt het wel alles bijelkaar.quote:
Max had natuurlijk al wel een voorsprong in de 1e stint... vandaar dat ze samenkwamen... Al was de stop van Hamilton ook niet supersnel volgens mijquote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens, wel bijzonder dat Hamilton en Verstappen elkaar daar tegenkwamen na die abominabel slechte pitstop van Verstappen. Was die stop van Hamilton dan ook zo slecht?
Die was ook wel behoorlijk slecht ja. 4,5 seconden of zo. Beide teams hebben lopen prutsen met pitstops deze race.quote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens, wel bijzonder dat Hamilton en Verstappen elkaar daar tegenkwamen na die abominabel slechte pitstop van Verstappen. Was die stop van Hamilton dan ook zo slecht?
Ja ik zag het al aankomen.quote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zag het iig niet aankomen, had Lewis voor Lando terug verwacht.quote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hamiltons stop was 4,5 seconden stoppen dus ook langzaam.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef gbm het volgende:
[..]
Max had natuurlijk al wel een voorsprong in de 1e stint... vandaar dat ze samenkwamen... Al was de stop van Hamilton ook niet supersnel volgens mij
Dat was een seconde of 6, dus alles bijelkaar is het te verklaren als Hamilton een seconde of 2 trager was met zijn pit als normaal. En dat was, dus dan snap ik het.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef gbm het volgende:
[..]
Max had natuurlijk al wel een voorsprong in de 1e stint... vandaar dat ze samenkwamen... Al was de stop van Hamilton ook niet supersnel volgens mij
Olavgenot had weer niets in de gaten.quote:Op zondag 12 september 2021 16:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja ik zag het al aankomen.
Hamilton lag 7 sec achter Max.
Max zijn stop 11 seconden.
Toen die van Hamilton 4 seconden duurde dacht ik al "dit wordt krap"
Wat zei Toto dan?quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef Anton91 het volgende:
Toto en Ham zijn ZEER mild naar Verstappen, dus ze weten ook wel dat Ver niet fout zat.
Jep, gevalletje 'perfect storm'quote:Op zondag 12 september 2021 16:52 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hamiltons stop was 4,5 seconden stoppen dus ook langzaam.
Niet waar. Racing incident zeiden ze.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef TAV74 het volgende:
Op Sky legden ze de schuld toch behoorlijk stellig bij Lewis. Ben benieuwd wat de stewards doen
Als ze mild zijn is het wel duidelijk ja.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef Anton91 het volgende:
Toto en Ham zijn ZEER mild naar Verstappen, dus ze weten ook wel dat Ver niet fout zat.
En daar ben ik het mee eensquote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Niet waar. Racing incident zeiden ze.
Volgens mij zette Max in zijn outlap ook de op dat moment snelste raceronde neer.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ahja, dan was de outlap van Verstappen gewoon redelijk goed en dan klopt het wel alles bijelkaar.
Dood forum genot straks.quote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Gehrman het volgende:
Ik verheug me alvast op een twee weken durende discussie hier over de Lewis/Max crash
Meh. Ik noem mezelf wel fan en vind dit toch ook wel voornamelijk een race-incident. Hamilton had ruimte moeten geven maar Verstappen had (met de wetenschap dat Hamilton frusti rond rijdt momenteel) beter afstand kunnen houden.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is hier ook altijd genieten van Max fans als hij uitvalt.
Sky die Lewis de schuld geeft.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef TAV74 het volgende:
Op Sky legden ze de schuld toch behoorlijk stellig bij Lewis. Ben benieuwd wat de stewards doen
Ik niet, hou niet zo van notes uitdelenquote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Gehrman het volgende:
Ik verheug me alvast op een twee weken durende discussie hier over de Lewis/Max crash
Tijdens de race waren ze gewoon van mening dat Lewis te weinig ruimte gaf en Max niets fout deed.quote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Zorro het volgende:
Kan die debiel die dat drankielo heeft verzonnen naar Siberie worden gestuurd of zo?
Hebben we weer iets om de weken door te komen...quote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Gehrman het volgende:
Ik ben ook redelijk drankuilo momenteelquote:
Zal wel meevallen. Dit was niet zoals Silverstone.quote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Gehrman het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat dat gewoon tactisch is, in de zin: "wij zeuren niet over dit soort incidenten." Zo poets je Silverstone aan het eind van het seizoen weg, mocht Hamilton kampioen worden en mensen gaan daarover zeuren.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef Anton91 het volgende:
Al besprokenquote:Op zondag 12 september 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:
Heb niet alles terug kunnen lezen, dus geen idee of het besproken is. Ben ik de enige die vind dat Lewis belachelijk gevaarlijk bezig was door gas te geven (waarschijnlijk in de achteruit) terwijl Max nog aan het uitstappen was?
Wat voor straf kan hier uit komen? Gridstraf?
Nee zeker niet de enige.quote:Op zondag 12 september 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:
Heb niet alles terug kunnen lezen, dus geen idee of het besproken is. Ben ik de enige die vind dat Lewis belachelijk gevaarlijk bezig was door gas te geven (waarschijnlijk in de achteruit) terwijl Max nog aan het uitstappen was?
Nee, meerdere zijn het daarmee eens.quote:Op zondag 12 september 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:
Nopequote:Op zondag 12 september 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:
Ze gaven aan dat Verstappen niets fout deed en Hamilton meer ruimte had kunnen laten. Maar per saldo vonden ze het een racing incident en daar ben ik het wel redelijk mee eens. Al vond ik wel dat Hamilton hier de slimmere had moeten zijn met zijn koude banden en meer ruimte had moeten laten. Zeker ook na het eerste contact stuurde hij nog wel heel strak in.quote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Meerderheid van de users willen ee straf voor Lewisquote:Op zondag 12 september 2021 16:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Conclusie?(ok ok ik zal eens teruglezen)
Geen idee maar dat vond ik eigenlijk ernstiger dan het incident dat er aan ten grondslag lag. Het was gewoon gevaarlijk.quote:Op zondag 12 september 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:
Ja. Max onthoofd hem bijna door letterlijk over zn auto te rijden.quote:Op zondag 12 september 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:
Al besproken.quote:Op zondag 12 september 2021 16:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Meerderheid van de users willen ee straf voor Lewis
onthooft., zijn.quote:Op zondag 12 september 2021 16:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja. Max onthoofd hem bijna door letterlijk over zn auto te rijden.
Onder de streep kan ik daar wel mee leven moet ik zeggen.quote:Op zondag 12 september 2021 16:57 schreef Mano_ het volgende:
Massa vindt het 50/50, gewoon een raceincident.
De Sky visie dus. Kan ik me in vinden.quote:Op zondag 12 september 2021 16:58 schreef Mano_ het volgende:
Horner ziet het als een raceincident, waarbij Max wel recht op ruimte had.
Conclusie? Dat Lewis een beetje achterlijk deed (zacht uitgedrukt)quote:Op zondag 12 september 2021 16:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Conclusie?(ok ok ik zal eens teruglezen)
Domme vergelijking, Norris zat er gewoon naastquote:
Hoeveel zinnen had hij nodig?quote:Op zondag 12 september 2021 16:57 schreef Mano_ het volgende:
Ik ook, maat als er dan per se een schuldige aangewezen moet worden dan heeft Lewis meer schuld.quote:Op zondag 12 september 2021 16:57 schreef Mano_ het volgende:
Hij is nu ongeveer halverwege zijn 38e vraag en gaat het zo weer met een andere proberenquote:
Beetje zoals Max in ronde 1 deed.quote:Op zondag 12 september 2021 16:57 schreef Cheeseburgert het volgende:
Onboardje van Hamilton laat ook duidelijk zien dat hij rijdt alsof het een lege baan is:
[ afbeelding ]
Je doet iets te hard je best om het in Max z’n schoenen te schuiven. Race-incident, Hamilton had meer ruimte moeten laten maar geen straf nodig.quote:Op zondag 12 september 2021 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Coen snapt tenminste dat Max fout zat
sky heeft analyse gegeven van de crash en komt meer neer op een race incident.quote:Op zondag 12 september 2021 16:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Sky die Lewis de schuld geeft.
Nou dan hoeven de stewards nergens meer naar te kijken. Als zelfs Sky Lewis de schuld geeft dan is het wel duidelijk
quote:Op zondag 12 september 2021 17:01 schreef PSVCL het volgende:
Max rijdt over zn auto heen mandan ben je altijd fout
Vierkantje dicht zodat de F1 organisatie zelf dat soort vragen kan stellen?quote:Op zondag 12 september 2021 17:00 schreef Evenstar het volgende:
"It looked like you gave him enough space"
Artikel 13.b?quote:Op zondag 12 september 2021 17:01 schreef PSVCL het volgende:
Was iets andersquote:Op zondag 12 september 2021 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beetje zoals Max in ronde 1 deed.
Of zijn we dat allemaal alweer vergeten?
quote:Op zondag 12 september 2021 17:01 schreef PSVCL het volgende:
Aldus de PSV-supporterquote:Op zondag 12 september 2021 17:01 schreef PSVCL het volgende:
Precies, vond het ook wel netjes. Mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op zondag 12 september 2021 17:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Niet verwacht dat Ham zo'n antwoord zou geven op de vraag hoe het nu verder moet tussen hem en Max.
Een onverwacht eerlijk antwoord.
Dat gebeurt er als je mij geen ruimte geeft..\quote:
Omdat Hamilton wel eieren voor zijn geld koos ja en de bocht maar afsneed en daarmee nog een positie inleverde.quote:
Echt he, lekkere manier van vragen stellenquote:Op zondag 12 september 2021 17:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vierkantje dicht zodat de F1 organisatie zelf dat soort vragen kan stellen?
Je bent wel echt een mongool als je achterlangs een auto loopt.quote:Op zondag 12 september 2021 17:04 schreef LTVDK het volgende:
Al mag Lewis nog wel een straf krijgen voor het gassen in de grindbak om los proberen te komen terwijl Max daar uitstapte en liep.
En ook gewoon de baan op terwijl dat totaal onnodig isquote:Op zondag 12 september 2021 17:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je bent wel echt een mongool als je achterlangs een auto loopt.
Dan verdien je een gridpenalty vanwege je domheid.
Hadden ook wel even de tijd om af te koelen natuurlijkquote:
Hill is ook zo'n mafklapper die nog steeds niet over zijn crash met Schumi isquote:Op zondag 12 september 2021 17:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Hill"i don't want to think a driver wants to take another driver out the race, but but but Max...
" Insinuaties al om weer
Of er is geen man overboord.quote:Op zondag 12 september 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Dat ze allebei zo rustig reageren geeft denk ik wel aan dat ze allebei beseffen dat ze een fout hebben gemaakt.
Ow shitquote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]![]()
Tim Mayer; Garry Connelly; Vitantonio Liuzzi; Paolo Longoni
Wel terecht overigens.quote:Op zondag 12 september 2021 17:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hill is ook zo'n mafklapper die nog steeds niet over zijn crash met Schumi isman man man
Gewoon een race incident dus, hoofdstuk kan dichtquote:Op zondag 12 september 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Dat ze allebei zo rustig reageren geeft denk ik wel aan dat ze allebei beseffen dat ze een fout hebben gemaakt.
Dat is de Britse manier van indirect anderen toch weer de schuld geven. Gewoon dan een directe vraag stellen en zorgen dat hij het recht voor zijn raap zegt. Dan heb je meteen duidelijkheid wat er bedoeld wordt.quote:Op zondag 12 september 2021 17:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Hill"i don't want to think a driver wants to take another driver out the race, but but but Max...
" Insinuaties al om weer
Hij kon geen kans op Hans…quote:Op zondag 12 september 2021 17:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat gebeurt er als je mij geen ruimte geeft..\
Hij geeft het zelf gewoon toe dat het bewust was
Iemand die kennelijk wél kan zien wat er overduidelijk gebeurtquote:Op zondag 12 september 2021 17:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik wacht graag het antwoord af van mensen die er echt wat van weten. Jij bent?
Zonder Halo was 'ie gewoon dood geweest.quote:
Hill is niet wijs johquote:Op zondag 12 september 2021 17:04 schreef Sinister-D- het volgende:
" Insinuaties al om weer
Hill is vice-voorzitter van Lewis Hamilton fanclubquote:Op zondag 12 september 2021 17:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hill is ook zo'n mafklapper die nog steeds niet over zijn crash met Schumi isman man man
Max gaf hierna dus ook gewoon nog een dikke dot gas en je zag zijn achterbanden als een gek losgaan.quote:
kunnen ze die man niet een spuitje geven...quote:Op zondag 12 september 2021 17:06 schreef Breekfast het volgende:
Die stilte aan tafel nadat Coronel zijn onzin uitkraamt
MIAquote:Op zondag 12 september 2021 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stop mislukt met dank aan de FIA
Fout vind ik een groot woord, beiden waren hard aan het vechten maar het is net de manier waarop Verstappen die kerb raakt waardoor het mis gaat. Zonder dat hadden ze misschien even de bandjes getoucheerd en verder niets dus ik vind het vooral pech voor beiden eigenlijk.quote:Op zondag 12 september 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Daar had Lewis (als inhalende partij) ruimte moeten krijgen en hier Max.quote:Op zondag 12 september 2021 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beetje zoals Max in ronde 1 deed.
Of zijn we dat allemaal alweer vergeten?
Nee, situatie was niet compleet vergelijkbaar.quote:Op zondag 12 september 2021 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat Hamilton wel eieren voor zijn geld koos ja en de bocht maar afsneed en daarmee nog een positie inleverde.
Max doet noooooooit iets foutquote:Op zondag 12 september 2021 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Max gaf hierna dus ook gewoon nog een dikke dot gas en je zag zijn achterbanden als een gek losgaan.
Maar goed, daar horen we niemand over want Hamilton wou wegrijden terwijl Max uitstapte!!
Halo heeft weer gedaan waar hij voor ontworpen isquote:
Met dank aan het klagen van Mercedesquote:Op zondag 12 september 2021 17:09 schreef Evenstar het volgende:
Dus slechte pitstop komt door software wat sinds Spa gebruikt wordt?
Lekker bezig FIA
Zou me niks verbazen.quote:Op zondag 12 september 2021 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
Laat me raden, weelgun werkte niet omdat ze te snel waren?
Maar Mercedes had er over geklaagd toch.quote:Op zondag 12 september 2021 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stop mislukt met dank aan de FIA
Dat denk ik ook. Zullen we nog wel vaker gaan zien dan.quote:Op zondag 12 september 2021 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
Laat me raden, weelgun werkte niet omdat ze te snel waren?
Dat laatste boeit dus totaal niet.quote:Op zondag 12 september 2021 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, situatie was niet compleet vergelijkbaar.
Snelheid, positie en momentum uit pits
Wat zei Lewis?quote:Op zondag 12 september 2021 17:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Niet verwacht dat Ham zo'n antwoord zou geven op de vraag hoe het nu verder moet tussen hem en Max.
Een onverwacht eerlijk antwoord.
Media he, levert clicks opquote:Op zondag 12 september 2021 17:08 schreef S95Sedan het volgende:
Sky is ook lekker bezig om een van de twee de schuld te geven.
Wat zeggen ze. Max zijn fout? Dan hebben ze gelijkquote:Op zondag 12 september 2021 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sky is net zo erg als Ziggo hoor
Dankzij HANS leeft Sainz nogquote:Op zondag 12 september 2021 17:11 schreef MoreDakka het volgende:
Dat gelul over die halo is ook een beetje maf ja
Dan stond het wiel te draaien wat in de lucht hing, niet het wiel op de helm van Hamilton?quote:Op zondag 12 september 2021 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Max gaf hierna dus ook gewoon nog een dikke dot gas en je zag zijn achterbanden als een gek losgaan.
Maar goed, daar horen we niemand over want Hamilton wou wegrijden terwijl Max uitstapte!!
Ik ook. 5 plekkenquote:Op zondag 12 september 2021 17:10 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat Max wel een gridstraf gaat krijgen trouwens.
Dashboard rev display staat blanco tijdens de crash en een seconde erna zie je hem de motor stoppen.quote:Op zondag 12 september 2021 17:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
iemand hier stelde dat Max ook nog gas bleef geven
Halo heeft hem ook gered. Zoveelste keer dat dat lelijke ding al cruciaal is gebleken.quote:Op zondag 12 september 2021 17:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Walgelijke Britse fans op buitenlandse fora die maar blijven roepen dat de halo Lewis heeft gered, en over het gas geven van die clown terwijl Verstappen nog bovenop de auto zat geen woord.
Max zat er niet helemaal voor maar hij zat er wel naast en kon ook niet uitwijken omdat daar hoge broodjes liggen, dan sloop je je auto en haal je de bocht niet als je daar overheen gaat.quote:Op zondag 12 september 2021 17:08 schreef franklop het volgende:
Paar keer bekeken en beide fout lijkt me. HAM kon meer ruimte geven en VER zat er zeker niet voor.
Als je de fotos bekijkt dan klopt het eerste gedeelte.quote:Op zondag 12 september 2021 17:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Walgelijke Britse fans op buitenlandse fora die maar blijven roepen dat de halo Lewis heeft gered, en over het gas geven van die clown terwijl Verstappen nog bovenop de auto zat geen woord.
Het grootste verschil is natuurlijk dat Max niet bewust zijn auto op het hoofd van Ham wilde parkeren en Ham wel bewust gas gaf terwijl hij wist dat Max uitgestapt was.quote:Op zondag 12 september 2021 17:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2021 17:12 schreef Sjeunie het volgende:
https://twitter.com/Bette(...)628291780612/photo/1
Ja in de lucht voor een flinke tijd ook nog wel, maar dat vind ik dus al een stuk onverantwoorder dan een Lewis.quote:Op zondag 12 september 2021 17:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dan stond het wiel te draaien wat in de lucht hing, niet het wiel op de helm van Hamilton?
Wel ernstige zaak. Max had geweten dat 'ie bovenop Lewis zat en het team had de opdracht kunnen geven om de motor af te zetten. Waar Mercedes overigens wel erg laat mee kwam.
2e keer.quote:Op zondag 12 september 2021 17:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Halo heeft hem ook gered. Zoveelste keer dat dat lelijke ding al cruciaal is gebleken.
kijk ff vanaf 10 seconde... hij blijft gewoon gassen..quote:Op zondag 12 september 2021 17:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dashboard rev display staat blanco tijdens de crash en een seconde erna zie je hem de motor stoppen.
[ afbeelding ]
Spa gemist? In de W-series weliswaar, maar toch.quote:
Stel jullie nou niet zo aan... Halo was er nog niet in 1997, en Tom Coronel had er ook een auto op hangen...quote:Op zondag 12 september 2021 17:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Halo heeft hem ook gered. Zoveelste keer dat dat lelijke ding al cruciaal is gebleken.
Hij zei dat hij geen idee had hoe het nu verder moest tussen hem en Max.quote:
Tja, anders gaan wij dadelijk na een crash zo snel mogelijk uitstappen, zodat wegrijden gevaarlijk wordt.quote:Op zondag 12 september 2021 17:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het grootste verschil is natuurlijk dat Max niet bewust zijn auto op het hoofd van Ham wilde parkeren en Ham wel bewust gas gaf terwijl hij wist dat Max uitgestapt was.
Echt hè.quote:Op zondag 12 september 2021 17:14 schreef maan_man het volgende:
[..]
Tja, anders gaan wij dadelijk na een crash zo snel mogelijk uitstappen, zodat wegrijden gevaarlijk wordt.
Max zat er ver genoeg naast om ruimte te moeten krijgen.quote:Op zondag 12 september 2021 17:08 schreef franklop het volgende:
Paar keer bekeken en beide fout lijkt me. HAM kon meer ruimte geven en VER zat er zeker niet voor.
Bedankt Hans.quote:
ja, snel dichtquote:Op zondag 12 september 2021 17:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon een race incident dus, hoofdstuk kan dicht
Goed dat we de Halo hebbenquote:
Fake news.quote:Op zondag 12 september 2021 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja in de lucht voor een flinke tijd ook nog wel, maar dat vind ik dus al een stuk onverantwoorder dan een Lewis.
Maarja, Fok!
Je hoeft er ook niet voor te zitten, maar er voor meer dan de helft naast zitten is genoeg.quote:Op zondag 12 september 2021 17:08 schreef franklop het volgende:
Eigenlijk is het dus de schuld van Totoquote:Op zondag 12 september 2021 17:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar Mercedes had er over geklaagd toch.
https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/1437049525722566657?s=19quote:Op zondag 12 september 2021 17:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
iemand hier stelde dat Max ook nog gas bleef geven. dat heb ik niet kunnen zien. zou wel kwalijk zijn met die foto in gedachte.
quote:Op zondag 12 september 2021 17:14 schreef PS. het volgende:
Laat de steward nou maar gewoon beslissen, die hebben geen aandeel in het persoon Hamilton, dus vertrouw er maar gewoon op
quote:Op zondag 12 september 2021 17:10 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze. Max zijn fout? Dan hebben ze gelijk
Ik kan vast wel tig voorbeelden van voor 2018 vinden waarbij de halo geraakt zou zijn, waarbij de coureur helemaal veilig was.quote:
Vorige week was het ook al zo lachen met jou, straks weer je excuses aanbieden, genot.quote:Op zondag 12 september 2021 17:10 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze. Max zijn fout? Dan hebben ze gelijk
Op Ziggo zegt hij dat teams zich er niet mee moeten bemoeien maar aan de stewards overlaten.quote:
Het is Sjek, dus hij houdt zich helemaal inquote:Op zondag 12 september 2021 17:18 schreef SiGNe het volgende:
Toto zegt dat de teams geen oordeel moeten vellen... oftewel: Hamilton zat fout.
Omdat in het verleden meerdere malen gebleken is dat de FIA niet onpartijdig is.quote:Op zondag 12 september 2021 17:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Oh wel, leg uit dan? Ipv grappig met smileys te lopen doen
Lijkt er meer op dat ze na Silverstone hebben afgesproken om te stoppen met modder gooien. Vanuit beide kampen geen verhitte reacties voor de camera'squote:Op zondag 12 september 2021 17:18 schreef SiGNe het volgende:
Toto zegt dat de teams geen oordeel moeten vellen... oftewel: Hamilton zat fout.
Natuurlijk niet. Gewoon tactiek na de shitstorm Silverstone.quote:Op zondag 12 september 2021 17:18 schreef SiGNe het volgende:
Bewijs? Of weer een onderbuik?quote:Op zondag 12 september 2021 17:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat in het verleden meerdere malen gebleken is dat de FIA niet onpartijdig is.
Komt dat niet automatisch omdat de auto nog in z’n versnelling staat en op dat moment onbelast loopt?quote:Op zondag 12 september 2021 17:15 schreef Repentless het volgende:
[..]
https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/1437049525722566657?s=19
Hij geeft nog ff kort gas nadat hij al stilstaat bovenop Hamilton. Achterwielen stonden daarvoor stil.
Maar eerlijk is eerlijk, als het andersom was geweest had Verstappen qua ruimte exact hetzelfde gedaanquote:Op zondag 12 september 2021 17:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet voor te zitten, maar er voor meer dan de helft naast zitten is genoeg.
Tutututu, niet te technisch hè, we willen hooivorken gebruiken en brandstapels vullen.quote:Op zondag 12 september 2021 17:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Komt dat niet automatisch omdat de auto nog in z’n versnelling staat en op dat moment onbelast loopt?
En het bij Sky wel doenquote:Op zondag 12 september 2021 17:19 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Lijkt er meer op dat ze na Silverstone hebben afgesproken om te stoppen met modder gooien. Vanuit beide kampen geen verhitte reacties voor de camera's
Ow sorryquote:Op zondag 12 september 2021 17:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tutututu, niet te technisch hè, we willen hooivorken gebruiken en brandstapels vullen.
had hij het denk ik wel slimmer aangepaktquote:Op zondag 12 september 2021 17:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, als het andersom was geweest had Verstappen qua ruimte exact hetzelfde gedaan
Op de dragstrips en ovals gebeuren misschien nog ergere crashes.quote:Op zondag 12 september 2021 17:22 schreef PirE het volgende:
Ik stel voor dat we die chicane daar gewoon weghalen, veel te gevaarlijk. Er is ruimte genoeg om gewoon rechtdoor te rijden dus het is gewoon dom om daar een bochtencombinatie te leggen
Zowel Toto als Horner zullen beide proberen hun eigen coureur er beter uit te laten zien. Maargoed dit is gewoon een racing incident.quote:Op zondag 12 september 2021 17:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
vreemde reactie van Toto.
ben 't er mee eens dat beide schuld hebben aan wat er gebeurde na de crash.
daar had ernstig letsel uit kunnen ontstaan.
Eens. Gewoon rechtdoor of een flauwe hellende bocht waar je met drie naast elkaar kan rijden. Dat lijkt me een beter idee.quote:Op zondag 12 september 2021 17:22 schreef PirE het volgende:
Ik stel voor dat we die chicane daar gewoon weghalen, veel te gevaarlijk. Er is ruimte genoeg om gewoon rechtdoor te rijden dus het is gewoon dom om daar een bochtencombinatie te leggen
Ik heb het idee dat Sjek en Olav best veel credits bij de teams en rijders hebben.quote:Op zondag 12 september 2021 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is Sjek, dus hij houdt zich helemaal in
Heb je ook bier en nootjes onder die steen?quote:Op zondag 12 september 2021 17:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
in de slow motion zie ik dat de auto van Max een stukje gereden heeft over de auto van Lewis. bizar.
de auto rijd met het achterwiel over de Halo.
Toto speelt dit wel weer geniepig hoor. Bij Ziggo aangeven dat hij er niks over wil zeggen en dat de stewards moeten beslissen. Maar ondertussen wel de suggestie wekken dat het een met opzet uitgevoerde "tactical foul" van Max was.quote:
Jawel, maar sommige mensen zijn gewoon dom en/of onwetend.quote:Op zondag 12 september 2021 17:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Komt dat niet automatisch omdat de auto nog in z’n versnelling staat en op dat moment onbelast loopt?
vandaag chips en doppindas ingezet voor de race. het heeft niet geholpen.quote:Op zondag 12 september 2021 17:24 schreef shiz het volgende:
[..]
Heb je ook bier en nootjes onder die steen?
Als je de beelden bekijkt zie je dus gewoon dat wat jij zegt gelogen is.quote:Op zondag 12 september 2021 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja in de lucht voor een flinke tijd ook nog wel, maar dat vind ik dus al een stuk onverantwoorder dan een Lewis.
Maarja, Fok!
Laten we Silverstone ook niet vergeten, zelfde verhaal toen.quote:Op zondag 12 september 2021 17:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Toto speelt dit wel weer geniepig hoor. Bij Ziggo aangeven dat hij er niks over wil zeggen en dat de stewards moeten beslissen. Maar ondertussen wel de suggestie wekken dat het met een opzet uitgevoerde "tactical foul" van Max was.
Als Max ECHT gas had gegeven, dan zouden die wielen ook veel harder draaien lijkt me.quote:Op zondag 12 september 2021 17:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel, maar sommige mensen zijn gewoon dom en/of onwetend.
Ik kijk pas vanaf de jaren 90 en zit zelf ook in de autosport, maar prima hoorquote:Op zondag 12 september 2021 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je meerdere jaren kijkt dan is dat duidelijk te zien.
Dit, je ziet ook maar 1 wiel draaienquote:Op zondag 12 september 2021 17:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welke beeldenquote:Op zondag 12 september 2021 17:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Als je de beelden bekijkt zie je dus gewoon dat wat jij zegt gelogen is.
Toto is dan ook gewoon een vuige smeerlap.quote:Op zondag 12 september 2021 17:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Toto speelt dit wel weer geniepig hoor. Bij Ziggo aangeven dat hij er niks over wil zeggen en dat de stewards moeten beslissen. Maar ondertussen wel de suggestie wekken dat het een met opzet uitgevoerde "tactical foul" van Max was.
Nice. Ik had Bolognese chips van de HEMA.quote:Op zondag 12 september 2021 17:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
vandaag chips en doppindas ingezet voor de race. het heeft niet geholpen.
Die van gips, in de tuin.quote:
Dat gaat automatisch.quote:Op zondag 12 september 2021 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maarja, Fok!
Hij gaf geen gas. Hij liet kortstondig de rem los. Lewis stond als een gek te gassen. Totaal onvergelijkbaar.quote:Op zondag 12 september 2021 17:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Max ECHT gas had gegeven, dan zouden die wielen ook veel harder draaien lijkt me.
Ligt ook een beetje aan de uitkomst van wie schuldig is. Als Max hier een straf krijgt zou dat veel kunnen bepalen, andersom ook.quote:Op zondag 12 september 2021 17:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tja jammer boys, op naar Sochi, dit kampioenschap is nog lang geen gelopen koers.
Dat maakt het toch juist leukquote:Op zondag 12 september 2021 17:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tja jammer boys, op naar Sochi, dit kampioenschap is nog lang geen gelopen koers.
Geen idee, zou kunnen... Maar aangezien de wielen volledig tot stilstand waren gekomen daarvoor, neem ik aan dat je hem eerst in neutraal kunt zetten alvorens je je voet van de rem haalt. Dan lijkt het mij dat de wielen daarna niet meer gaan draaien? Maar wellicht weet iemand anders dat.quote:Op zondag 12 september 2021 17:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Top seizoen ditquote:Op zondag 12 september 2021 17:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ook na Sochi nog genoeg kansen, Hamilton en Mercedes maken ook aardig wat fouten dit jaar.quote:Op zondag 12 september 2021 17:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de uitkomst van wie schuldig is. Als Max hier een straf krijgt zou dat veel kunnen bepalen, andersom ook.
Ja uhuu. Ik meende wat anders te zien maar ik kan ook fout zitten.quote:Op zondag 12 september 2021 17:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch.
Ook jouw autowielen draaien wanneer je geen gas geeft en je auto in de versnelling staat en je wielen onbelast staan.
Als Max echt gas zou geven, zouden die wielen veel sneller draaien.
Puike samenvatting dit.quote:Op zondag 12 september 2021 17:29 schreef Tarado het volgende:
leuke race al met al met leuke winnaars, Perez wel dom al was het podium evengoed moeilijk geweest voor hem
Een beetje zoals mensen met een te dikke wagen met achterwielaandrijving als ze na een regenachtig festival weg proberen te rijden van een tijdelijke parkeerplaats in België.quote:Op zondag 12 september 2021 17:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij gaf geen gas. Hij liet kortstondig de rem los. Lewis stond als een gek te gassen. Totaal onvergelijkbaar.
quote:Max you need to finish on top of lewis this time...
Max: copy
Wat was er dan eigenlijk zo leuk? Ik vond er geen bal aan, inhalen is nog moeilijker hier dan op Zandvoort en zelfs met strategie was niets te doen. En dan ook nog een onverdiende winnaarquote:Op zondag 12 september 2021 17:29 schreef Tarado het volgende:
leuke race al met al met leuke winnaars, Perez wel dom al was het podium evengoed moeilijk geweest voor hem
Mits die gridstraf krijgt in Russiaquote:Op zondag 12 september 2021 17:28 schreef Doevelaer het volgende:
Gewoon prima weekend voor Max. 2 punten uitgelopen op Lewis op een circuit waar Mercedes een stuk sneller was dan de RB.
Ik denk ook niet dat hij er voor ging om er al voor te zitten na bocht 1/2.quote:Op zondag 12 september 2021 17:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max had hem in bocht 4 moeten pakken, je hebt warme banden je pakt die Hamilton zo
Welke farce Dombo?quote:Op zondag 12 september 2021 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja uhuu. Ik meende wat anders te zien maar ik kan ook fout zitten.
Wil ik ruiterlijk toegeven, heb jij dat al gedaan na je farce eerder vandaag? Nee he
Truequote:Op zondag 12 september 2021 17:31 schreef PzKpfw het volgende:
Dit seizoen biedt in ieder meer spektakel dan de voorgaande 4 seizoenen bij elkaar.
Dan gewoon de motor wisselen, dat moet toch nog een keer gebeuren.quote:Op zondag 12 september 2021 17:31 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Mits die gridstraf krijgt in Russia
Tenzij...quote:Op zondag 12 september 2021 17:31 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Je gebruikt het woord 'mits' verkeerd om.quote:Op zondag 12 september 2021 17:31 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Precies dat. Maar ik verwacht eigenlijk geen straffen hier.quote:Op zondag 12 september 2021 17:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan gewoon de motor wisselen, dat moet toch nog een keer gebeuren.
En zijn ze waarschijnlijk toch al van plan in Sochi.quote:Op zondag 12 september 2021 17:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan gewoon de motor wisselen, dat moet toch nog een keer gebeuren.
Tenzij?quote:Op zondag 12 september 2021 17:31 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Had die beter moeten inzien, dit was een kamikaze-actie van Max.quote:Op zondag 12 september 2021 17:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij er voor ging om er al voor te zitten na bocht 1/2.
Met uitzondering van het bezoekje van aan het ziekenhuis dan.quote:Op zondag 12 september 2021 17:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laten we Silverstone ook niet vergeten, zelfde verhaal toen.
Kan hij daar meteen de motor penalty nemen. Heb je daar ook geen last van.quote:Op zondag 12 september 2021 17:31 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
mwa vond ik wel meevallenquote:Op zondag 12 september 2021 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had die beter moeten inzien, dit was een kamikaze-actie van Max.
Max zijn wielen stonden stil, toen gaf hij vol gas, weer stil, en nogmaals probeerde hij gas te geven voor de 2e keer..quote:Op zondag 12 september 2021 17:29 schreef Repentless het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen... Maar aangezien de wielen volledig tot stilstand waren gekomen daarvoor, neem ik aan dat je hem eerst in neutraal kunt zetten alvorens je je voet van de rem haalt. Dan lijkt het mij dat de wielen daarna niet meer gaan draaien? Maar wellicht weet iemand anders dat.
Zo vlot gaat dat nu ook weer niet in het grind hoor.quote:Op zondag 12 september 2021 17:32 schreef SiGNe het volgende:
Wa een gevaarlijke actie van Lewis in elk geval.
Zelfs als ie weg had kunnen komen dan had ie zo achteruit de baan op geschoten en evt alle gevolgen van dien.
Ja er werd ook zoveel ingehaald op Monza, was natuurlijk een eitje geweest.quote:Op zondag 12 september 2021 17:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max had hem in bocht 4 moeten pakken, je hebt warme banden je pakt die Hamilton zo
quote:Op zondag 12 september 2021 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had die beter moeten inzien, dit was een kamikaze-actie van Max.
Nopequote:Op zondag 12 september 2021 17:35 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Max zijn wielen stonden stil, toen gaf hij vol gas, weer stil, en nogmaals probeerde hij gas te geven voor de 2e keer..
Beter leest @tja77 dit nietquote:Op zondag 12 september 2021 17:35 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Max zijn wielen stonden stil, toen gaf hij vol gas, weer stil, en nogmaals probeerde hij gas te geven voor de 2e keer..
ik had niet het idee dat Verstappen hier fout zat, eerder Hamilton maar als ze het tot race incident bombarderen ook primaquote:Op zondag 12 september 2021 17:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kan hij daar meteen de motor penalty nemen. Heb je daar ook geen last van.
Mods zijn soms trolls hier, do not feedquote:Op zondag 12 september 2021 17:35 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ja er werd ook zoveel ingehaald op Monza, was natuurlijk een eitje geweest.
Fake news.quote:Op zondag 12 september 2021 17:35 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
quote:
Lijkt em ook idd een race incident, beide pech en door.quote:Op zondag 12 september 2021 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had niet het idee dat Verstappen hier fout zat, eerder Hamilton maar als ze het tot race incident bombarderen ook prima
Wat is dit voor argument? Je kan hem met warmere banden toch gewoon inhalen? Alsof er totaal niet werd ingehaald in die bocht tijdens deze wedstrijdquote:Op zondag 12 september 2021 17:35 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ja er werd ook zoveel ingehaald op Monza, was natuurlijk een eitje geweest.
En in N zetten alvorens je voet van de rem te halen? Mijn wielen draaien dan niet in ieder geval.quote:Op zondag 12 september 2021 17:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch.
Ook jouw autowielen draaien wanneer je geen gas geeft en je auto in de versnelling staat en je wielen onbelast staan.
Als Max echt gas zou geven, zouden die wielen veel sneller draaien.
Ik denk hetzelfde.quote:Op zondag 12 september 2021 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had niet het idee dat Verstappen hier fout zat, eerder Hamilton maar als ze het tot race incident bombarderen ook prima
Dat betekent niet dat je niet mag strijden.quote:Op zondag 12 september 2021 17:37 schreef AnneX het volgende:
En van Gameren noemt en toont beelden van een blauwe vlag als waarachuwing voor HAM die de pit uitrijdt: er komen racers aan!
Vooral de manier waarop de achterbanden elkaar raakten maakte hier het verschil denk ik, daardoord werd Verstappen's auto opgetild. Zonder dat was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest en hadden ze naast elkaar door Parabolica gekundquote:Op zondag 12 september 2021 17:37 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Lijkt em ook idd een race incident, beide pech en door.
Zijn wielen stonden vast tegen de bolide van Hamilton en begonnen te draaien toen ze onbelast waren.quote:Op zondag 12 september 2021 17:35 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Jij rijdt in een F1 bolide?quote:Op zondag 12 september 2021 17:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
En in N zetten alvorens je voet van de rem te halen? Mijn wielen draaien dan niet in ieder geval.
er was een vlagquote:Op zondag 12 september 2021 17:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is ook geen blauwe vlagmaar gewoon waarschuwingslampen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |