Het is hier ook altijd genieten van Max fans als hij uitvalt.quote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef beantherio het volgende:
De zure reacties van Hamilton-fans op Planet F1 zijn echt genieten geblazen.
4.5 ofzo, ook niet bestquote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende: Overigens, wel bijzonder dat Hamilton en Verstappen elkaar daar tegenkwamen na die abominabel slechte pitstop van Verstappen. Was die stop van Hamilton dan ook zo slecht?
Oeiquote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]![]()
Tim Mayer; Garry Connelly; Vitantonio Liuzzi; Paolo Longoni
Ahja, dan was de outlap van Verstappen gewoon redelijk goed en dan klopt het wel alles bijelkaar.quote:
Max had natuurlijk al wel een voorsprong in de 1e stint... vandaar dat ze samenkwamen... Al was de stop van Hamilton ook niet supersnel volgens mijquote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens, wel bijzonder dat Hamilton en Verstappen elkaar daar tegenkwamen na die abominabel slechte pitstop van Verstappen. Was die stop van Hamilton dan ook zo slecht?
Die was ook wel behoorlijk slecht ja. 4,5 seconden of zo. Beide teams hebben lopen prutsen met pitstops deze race.quote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens, wel bijzonder dat Hamilton en Verstappen elkaar daar tegenkwamen na die abominabel slechte pitstop van Verstappen. Was die stop van Hamilton dan ook zo slecht?
Ja ik zag het al aankomen.quote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zag het iig niet aankomen, had Lewis voor Lando terug verwacht.quote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hamiltons stop was 4,5 seconden stoppen dus ook langzaam.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef gbm het volgende:
[..]
Max had natuurlijk al wel een voorsprong in de 1e stint... vandaar dat ze samenkwamen... Al was de stop van Hamilton ook niet supersnel volgens mij
Dat was een seconde of 6, dus alles bijelkaar is het te verklaren als Hamilton een seconde of 2 trager was met zijn pit als normaal. En dat was, dus dan snap ik het.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef gbm het volgende:
[..]
Max had natuurlijk al wel een voorsprong in de 1e stint... vandaar dat ze samenkwamen... Al was de stop van Hamilton ook niet supersnel volgens mij
Olavgenot had weer niets in de gaten.quote:Op zondag 12 september 2021 16:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja ik zag het al aankomen.
Hamilton lag 7 sec achter Max.
Max zijn stop 11 seconden.
Toen die van Hamilton 4 seconden duurde dacht ik al "dit wordt krap"
Wat zei Toto dan?quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef Anton91 het volgende:
Toto en Ham zijn ZEER mild naar Verstappen, dus ze weten ook wel dat Ver niet fout zat.
Jep, gevalletje 'perfect storm'quote:Op zondag 12 september 2021 16:52 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hamiltons stop was 4,5 seconden stoppen dus ook langzaam.
Niet waar. Racing incident zeiden ze.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef TAV74 het volgende:
Op Sky legden ze de schuld toch behoorlijk stellig bij Lewis. Ben benieuwd wat de stewards doen
Als ze mild zijn is het wel duidelijk ja.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef Anton91 het volgende:
Toto en Ham zijn ZEER mild naar Verstappen, dus ze weten ook wel dat Ver niet fout zat.
En daar ben ik het mee eensquote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Niet waar. Racing incident zeiden ze.
Volgens mij zette Max in zijn outlap ook de op dat moment snelste raceronde neer.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ahja, dan was de outlap van Verstappen gewoon redelijk goed en dan klopt het wel alles bijelkaar.
Dood forum genot straks.quote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Gehrman het volgende:
Ik verheug me alvast op een twee weken durende discussie hier over de Lewis/Max crash
Meh. Ik noem mezelf wel fan en vind dit toch ook wel voornamelijk een race-incident. Hamilton had ruimte moeten geven maar Verstappen had (met de wetenschap dat Hamilton frusti rond rijdt momenteel) beter afstand kunnen houden.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is hier ook altijd genieten van Max fans als hij uitvalt.
Sky die Lewis de schuld geeft.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef TAV74 het volgende:
Op Sky legden ze de schuld toch behoorlijk stellig bij Lewis. Ben benieuwd wat de stewards doen
Ik niet, hou niet zo van notes uitdelenquote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Gehrman het volgende:
Ik verheug me alvast op een twee weken durende discussie hier over de Lewis/Max crash
Tijdens de race waren ze gewoon van mening dat Lewis te weinig ruimte gaf en Max niets fout deed.quote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Zorro het volgende:
Kan die debiel die dat drankielo heeft verzonnen naar Siberie worden gestuurd of zo?
Hebben we weer iets om de weken door te komen...quote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Gehrman het volgende:
Ik ben ook redelijk drankuilo momenteelquote:
Zal wel meevallen. Dit was niet zoals Silverstone.quote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Gehrman het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat dat gewoon tactisch is, in de zin: "wij zeuren niet over dit soort incidenten." Zo poets je Silverstone aan het eind van het seizoen weg, mocht Hamilton kampioen worden en mensen gaan daarover zeuren.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef Anton91 het volgende:
Al besprokenquote:Op zondag 12 september 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:
Heb niet alles terug kunnen lezen, dus geen idee of het besproken is. Ben ik de enige die vind dat Lewis belachelijk gevaarlijk bezig was door gas te geven (waarschijnlijk in de achteruit) terwijl Max nog aan het uitstappen was?
Wat voor straf kan hier uit komen? Gridstraf?
Nee zeker niet de enige.quote:Op zondag 12 september 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:
Heb niet alles terug kunnen lezen, dus geen idee of het besproken is. Ben ik de enige die vind dat Lewis belachelijk gevaarlijk bezig was door gas te geven (waarschijnlijk in de achteruit) terwijl Max nog aan het uitstappen was?
Nee, meerdere zijn het daarmee eens.quote:Op zondag 12 september 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:
Nopequote:Op zondag 12 september 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:
Ze gaven aan dat Verstappen niets fout deed en Hamilton meer ruimte had kunnen laten. Maar per saldo vonden ze het een racing incident en daar ben ik het wel redelijk mee eens. Al vond ik wel dat Hamilton hier de slimmere had moeten zijn met zijn koude banden en meer ruimte had moeten laten. Zeker ook na het eerste contact stuurde hij nog wel heel strak in.quote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Meerderheid van de users willen ee straf voor Lewisquote:Op zondag 12 september 2021 16:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Conclusie?(ok ok ik zal eens teruglezen)
Geen idee maar dat vond ik eigenlijk ernstiger dan het incident dat er aan ten grondslag lag. Het was gewoon gevaarlijk.quote:Op zondag 12 september 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:
Ja. Max onthoofd hem bijna door letterlijk over zn auto te rijden.quote:Op zondag 12 september 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:
Al besproken.quote:Op zondag 12 september 2021 16:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Meerderheid van de users willen ee straf voor Lewis
onthooft., zijn.quote:Op zondag 12 september 2021 16:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja. Max onthoofd hem bijna door letterlijk over zn auto te rijden.
Onder de streep kan ik daar wel mee leven moet ik zeggen.quote:Op zondag 12 september 2021 16:57 schreef Mano_ het volgende:
Massa vindt het 50/50, gewoon een raceincident.
De Sky visie dus. Kan ik me in vinden.quote:Op zondag 12 september 2021 16:58 schreef Mano_ het volgende:
Horner ziet het als een raceincident, waarbij Max wel recht op ruimte had.
Conclusie? Dat Lewis een beetje achterlijk deed (zacht uitgedrukt)quote:Op zondag 12 september 2021 16:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Conclusie?(ok ok ik zal eens teruglezen)
Domme vergelijking, Norris zat er gewoon naastquote:
Hoeveel zinnen had hij nodig?quote:Op zondag 12 september 2021 16:57 schreef Mano_ het volgende:
Ik ook, maat als er dan per se een schuldige aangewezen moet worden dan heeft Lewis meer schuld.quote:Op zondag 12 september 2021 16:57 schreef Mano_ het volgende:
Hij is nu ongeveer halverwege zijn 38e vraag en gaat het zo weer met een andere proberenquote:
Beetje zoals Max in ronde 1 deed.quote:Op zondag 12 september 2021 16:57 schreef Cheeseburgert het volgende:
Onboardje van Hamilton laat ook duidelijk zien dat hij rijdt alsof het een lege baan is:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |