Was het zijn fout?quote:
10 seconden was het toch?quote:Op zondag 12 september 2021 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Crashtappen.
Ik hoop dat hij hieraf straf krijgt.
True. Wat eenquote:Op zondag 12 september 2021 15:42 schreef SiGNe het volgende:
Gevcaarlijk wat Lewis deed.. gasen terwijl Max nog uit de auto aan het klimmen was..
Goed punt ja.quote:Op zondag 12 september 2021 15:42 schreef SiGNe het volgende:
Gevaarlijk wat Lewis deed.. gassen terwijl Max nog uit de auto aan het klimmen was..
Inderdaad, mafkeesquote:Op zondag 12 september 2021 15:42 schreef SiGNe het volgende:
Gevaarlijk wat Lewis deed.. gassen terwijl Max nog uit de auto aan het klimmen was..
quote:
Nee komt zo straf voor Max.quote:Op zondag 12 september 2021 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
Max dus nog steeds aan de leiding toch?
Jaquote:Op zondag 12 september 2021 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
Max dus nog steeds aan de leiding toch?
Dat was wel een redelijk achterlijke actie van Lewis jaquote:Op zondag 12 september 2021 15:42 schreef SiGNe het volgende:
Nogalquote:Op zondag 12 september 2021 15:42 schreef SiGNe het volgende:
Geen idee nog. Heb het niet fatsoenlijk terug gezienquote:
Ik zou dit als RB wel eens even aanvoeren ja.quote:Op zondag 12 september 2021 15:44 schreef raptorix het volgende:
Sowieso zware straf voor HAM omdat hij door blijft gassen terwijl Max uit de auto klimt.
Hmm. Meer Max dan Lewis denk ik. Maar ik ben er nog niet 100% uitquote:
Die zit niet in de wedstrijdleiding.quote:Op zondag 12 september 2021 15:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Brundle vindt dat Verstappen niets fout doet.
Was Jezus niet eerder?quote:
Gridplekken waarschijnlijk. Hamilton zo'n flutstrafje in Silverstone en Verstappen een straf die pijn doet. Laat dat maar aan de FIA over.quote:
Lewis wilde doorrijden.quote:Op zondag 12 september 2021 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
Max informeert niet hoe het met Lewis gaat.
Dan moet dat wel zo zijn. Die was eerder nog kamp 'Verstappen kon meer ruimte laten'.quote:Op zondag 12 september 2021 15:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Brundle vindt dat Verstappen niets fout doet.
100%quote:Op zondag 12 september 2021 15:45 schreef Remco het volgende:
Zouden mensen hiervan de schuld alsnog bij Lewis durven te leggen?
Met een gebroken achtervleugel.quote:
Piep piep hoi piep piep hoiquote:Op zondag 12 september 2021 15:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gridplekken waarschijnlijk. Hamilton zo'n flutstrafje in Silverstone en Verstappen een straf die pijn doet. Laat dat maar aan de FIA over.
Ja, mee eens.quote:
Vandaar dat Max op de kerb stuitertquote:Op zondag 12 september 2021 15:45 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen zat er ver genoeg naast om ruimte te krijgen bij het inhalen. Die kreeg hij niet. Dus imho fout van Lewis
Die zat gas te geven.. dus dan doet hij het nog toch.quote:Op zondag 12 september 2021 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
Max informeert niet hoe het met Lewis gaat.
Jazekerquote:Op zondag 12 september 2021 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben net ingeschakeld. Verstappen en Hamilton gebotst?
Waarom?quote:Op zondag 12 september 2021 15:46 schreef Sfancta het volgende:
Waren we nog maar in het pre halo tijdperk![]()
![]()
Sowieso is Sochi al een baan die Mercedes beter ligt dus laat eigenlijk maar komen, komen toch nog 6 GP's er achter aan om het weer in te lopen.quote:Op zondag 12 september 2021 15:46 schreef tralalala het volgende:
Boeiend voor een eventuele straf, toch motorwissel volgende week.
Indien straf zal de moter wel vervangen wordenquote:Op zondag 12 september 2021 15:46 schreef Toby56 het volgende:
Gezien de grotere invloed van Mercedes op de 'top'... het zou me nix verbazen dat Max meer gevaar op straf loopt dan Hamilton.
Bovendien: heel veel verkeerd deed Hamilton (deze keer) ook niet echt.
Zonder halo had Hamilton in meer shit kunnen geraken.
Ja echt achterlijk, stel dat die auto opeens zou loskomenquote:Op zondag 12 september 2021 15:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Terwijl Max nog uit de auto aan het klimmen was.. echt levensgevaarlijk wat Lewis daar deed.
Spectaculair beeld zeg.quote:
quote:Op zondag 12 september 2021 15:45 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen zat er ver genoeg naast om ruimte te krijgen bij het inhalen. Die kreeg hij niet. Dus imho fout van Lewis
Die slowmotion netquote:Op zondag 12 september 2021 15:46 schreef Toby56 het volgende:
Zonder halo had Hamilton in meer shit kunnen geraken.
Verstappen haalt de bocht alleen niet zie hoe hij gelanceerd werd door de curbstone failed to avoid an incident.quote:Op zondag 12 september 2021 15:45 schreef Starflyer het volgende:
Wel mee eens eigenlijk. Vind het niet 100% iigquote:
Hamilton deed niks fout internetheldquote:Op zondag 12 september 2021 15:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Racelicentie van HAM afpakken graag
Lopen wel wat andere mannen 25 - 18 punten in. Maar soitquote:Op zondag 12 september 2021 15:47 schreef -XOR- het volgende:
VER 2 puntjes uitgelopen op Monza, daar had hij donderdag voor getekend.
Engelse fans halen Spanje er continu bij als voorbeeld dat Verstappen ook wel eens geen ruimte laat. Nou, hoppa.quote:Op zondag 12 september 2021 15:47 schreef daNpy het volgende:
Zit Max er niet gewoon voor, zoals de Engelse fans zouden vinden?
Lewis duwt hem wat naar buiten, Max verdedigt misschien iets te hard maar kon nergens heen. Knalt vervolgens over die kerb en kan dan niks.quote:
Verstappen zat er ver genoeg naast dat Hamilton een wagenbreedte ruimte moest laten, althans zo begrijp ik de regel van een paar jaar geleden.quote:
Jaquote:Op zondag 12 september 2021 15:48 schreef manny het volgende:
Wat is de regel eigenlijk als je de pitsstraat uitkomt. moet je de ruimte laten, of is het meteen race ?
quote:Op zondag 12 september 2021 15:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als ik Mercedes was zou ik Bottas direct kopman maken.
Gezien de kleuters die nu de leiding hebben in het WK... van mij mag Bottas die 100 punten achterstand nog inlopen.quote:
Schakel maar weer uit.quote:Op zondag 12 september 2021 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben net ingeschakeld. Verstappen en Hamilton gebotst?
quote:
Oh en de mislukte pitstops mss enkel door die kansloze regelwijzigingquote:Op zondag 12 september 2021 15:48 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe verzin je 't allemaal..
- Max normaal gesproken als eerste door eerste bocht en dan twintig seconden los rijden van Hamilton. Dat werd Ricciardo er voor en 5 sec los
- Red Bull die voor eerst in zeer lange tijd pitstop van Max verneukt
- Alleen door bovenstaande komen ze elkaar tegen en dan zo er samen uit
Never mind.quote:Op zondag 12 september 2021 15:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met de banden update:
1. MAX
2. LANDO
3. CHARLES
4. DANIEL
5. CARLOS
6. LEWIS
7. VALTTERI
Nou zijn Engelse fans, gezien hun acties in andere sporten, sowieso niet echt een autoriteit als het op sportief gedrag aan komt.quote:Op zondag 12 september 2021 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Engelse fans halen Spanje er continu bij als voorbeeld dat Verstappen ook wel eens geen ruimte laat. Nou, hoppa.
Dit had ik echt niet verwachtquote:Op zondag 12 september 2021 15:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zelfs op Sky vinden ze het niet Max zijn fout en zijn ze voorzichtig van mening dat Hamilton te weinig ruimte liet.
Nürburgring 2007 rememberquote:Op zondag 12 september 2021 15:47 schreef beantherio het volgende:
Ik kan met de beste wil van de wereld niet zeggen dat een van beide partijen hier meer schuld heeft dan de ander. Lijkt me een schoolvoorbeeld race-incident.
Wat ik trouwens wel kwalijk vond is dat Hamilton maar bleef gassen toen Verstappen er achter weg liep.
Hij was anders heeel gevaarlijk bezig met dat gassen toen Max uit de wagen klomquote:Op zondag 12 september 2021 15:48 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hamilton deed niks fout internetheld
Max duwde Lewis ook naar buiten in ronde 1. Dat mocht wel gewoon, dat Max hier 0 inhoudt en dan de kerb net vervelend pakt is lullig, maar wel zijn fout.quote:Op zondag 12 september 2021 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lewis duwt hem wat naar buiten, Max verdedigt misschien iets te hard maar kon nergens heen. Knalt vervolgens over die kerb en kan dan niks.
Deze statistiek staat nog steedsquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max heeft nog nooit een race gefinished nadat er een sprintkwificatie was.
Dit wordt dus een kutweekend.
Niet volgens het schema van Toto. Dan is hier toch echt Hamilton de schuldige.quote:Op zondag 12 september 2021 15:47 schreef Repentless het volgende:
[..]Silverstone was overduidelijk Hamilton. Dit is gewoon Verstappen. Misschien heel moeilijk voor te stellen voor sommige mensen, maar: ook hij is niet foutloos.
Die zijn Spanje 2016 vergeten toen Rosberg er van af gekegeld werd door hun grote heldquote:Op zondag 12 september 2021 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Engelse fans halen Spanje er continu bij als voorbeeld dat Verstappen ook wel eens geen ruimte laat. Nou, hoppa.
Waarom? Het zou raar zijn om dit incident zwaarder te bestraffen dan eerdere incidenten.quote:Op zondag 12 september 2021 15:49 schreef nils7 het volgende:
Max werd er wel naast geduwd maar was wel wat optimistisch van Max.
Grid strafje?
Dat mocht ook gewoon ja, maar als iemand hem dan wél laat staan kan dit gewoon gebeuren.quote:Op zondag 12 september 2021 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Max duwde Lewis ook naar buiten in ronde 1. Dat mocht wel gewoon, dat Max hier 0 inhoudt en dan de kerb net vervelend pakt is lullig, maar wel zijn fout.
Hamiltin mag en kan daargewoon verdedigen.
Voorspelling - +5 Gridpenalty Max.
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op zondag 12 september 2021 15:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oh en de mislukte pitstops mss enkel door die kansloze regelwijziging
Eens.quote:Op zondag 12 september 2021 15:47 schreef beantherio het volgende:
Ik kan met de beste wil van de wereld niet zeggen dat een van beide partijen hier meer schuld heeft dan de ander. Lijkt me een schoolvoorbeeld race-incident.
Wat ik trouwens wel kwalijk vond is dat Hamilton maar bleef gassen toen Verstappen er achter weg liep.
Dus straf voor verstappen. Failed to avoid an accident.quote:Op zondag 12 september 2021 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mocht ook gewoon ja, maar als iemand hem dan wél laat staan kan dit gewoon gebeuren.
Gas blijven geven terwijl de andere coureur uit zijn auto stapt is normaal gedrag inderdaadquote:Op zondag 12 september 2021 15:48 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hamilton deed niks fout internetheld
Ga maar pitten.quote:Op zondag 12 september 2021 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
MAAR RIC NAAR WINST.
Ik word hier wel geil van.
is ook levensgevaarlijkquote:Op zondag 12 september 2021 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gas blijven geven terwijl de andere coureur uit zijn auto stapt is normaal gedrag inderdaad.
Niks is beter dan Christin Fittipaldi op de finish hier in Monzaquote:
Voor Hamilton?quote:Op zondag 12 september 2021 15:51 schreef PippenScottie het volgende:
Het blijft toch een huilbaby. Ik verwacht een flinke straf
Eensquote:Op zondag 12 september 2021 15:47 schreef beantherio het volgende:
In die bocht aan het einde van de straight, sure. Maar daarna zat Max er gewoon volledig naast en gooit Hamilton de deur dicht. En dan knalt die auto dus tegen je kokosnoot.quote:Op zondag 12 september 2021 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Max zet hier de aanval in en komt ook van heel ver. Hamilton sneed af en leverde een positie in in ronde 1. Max deed dit niet.quote:Op zondag 12 september 2021 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mocht ook gewoon ja, maar als iemand hem dan wél laat staan kan dit gewoon gebeuren.
Flying of the track and gaining an advantage.quote:
quote:Op zondag 12 september 2021 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Max duwde Lewis ook naar buiten in ronde 1. Dat mocht wel gewoon, dat Max hier 0 inhoudt en dan de kerb net vervelend pakt is lullig, maar wel zijn fout.
Voorspelling - +5 Gridpenalty Max.
En Verstappens bolide stond nog op Hamiltons cockpit.quote:Op zondag 12 september 2021 15:47 schreef beantherio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |