abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201192293
quote:
BNW Feedbacktopic

Welkom in ons feedbacktopic. Hier kun je terecht met vragen of opmerkingen over onze moderatie op BNW. Ook als je tips hebt horen we het graag.

Zie je iets wat niet in de haak is? Report deze post dan, dan kijken we er zo snel mogelijk naar.

SuperHartje & AlwaysHappy *O*
Game on!

Ps; lees ook vooral deze post door als je vragen hebt over TR’s: MED / Topicreports en posts rapporteren; wat betekent dat nou écht?
pi_201192340
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Je sprak letterlijk de mods aan waarom bepaalde posts wél bleven staan. Met quotes naar COR reacties. Gewoon niet meer doen :)

En daar laten we het bij.
Ja in COR.
Die totale quote heb ik daarna gecopy pasted naar BNW om die discussie te delen daar. Was niet mijn bedoeling om daarmee de BNW mods aan te schrijven, lijkt allicht wel zo idd.

De post was een kopie, had beter tot zijn recht gekomen in een quote allicht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201192365
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja in COR.
Die totale quote heb ik daarna gecopy pasted naar BNW om die discussie te delen daar. Was niet mijn bedoeling om daarmee de BNW mods aan te schrijven, lijkt allicht wel zo idd.

De post was een kopie, had beter tot zijn recht gekomen in een quote allicht.
Ja, ik zag dat je het gekopieerd had. Alsnog compleet onnodig om dat dan hier in BNW te delen. Dat hoort enkel in COR FB.
pi_201192419
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ja, ik zag dat je het gekopieerd had. Alsnog compleet onnodig om dat dan hier in BNW te delen. Dat hoort enkel in COR FB.
Kzal het wel anders vormgeven next time.. Linken naar andere reacties elders lijkt me gewoon prima.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201195698
:lijstje:
pi_201279972
Voor de 6e keer dezelfde user die strooit met fascisme en apartheid:
BNW / Coronavirus1984 - #135 - Horse shit
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 17:37:34 #7
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_201280785
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voor de 6e keer dezelfde user die strooit met fascisme en apartheid:
BNW / Coronavirus1984 - #135 - Horse shit
Ah gezien. Het is zijn mening, het is niet tegen policy. Verdere heeft hij het over medische f & a als ik het goed begrijp.
A child is born with no state of mind.
pi_201280807
Zou iemand de titel van mijn topic "Autralië" in "Australië" willen veranderen :)

Typfoutje.
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 17:42:10 #9
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_201280853
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Zou iemand de titel van mijn topic "Autralië" in "Australië" willen veranderen :)

Typfoutje.
Fixed.
pi_201280898
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:42 schreef SuperHartje het volgende:

[..]
Fixed.
Thanks.
pi_201280976
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:37 schreef SuperHartje het volgende:

[..]
Ah gezien. Het is zijn mening, het is niet tegen policy. Verdere heeft hij het over medische f & a als ik het goed begrijp.
Nee, andersom: medische apartheid en fascisme. Geen medisch fascisme wat dat ook zou mogen betekenen.
En dit is de 1e keer dat ik hoor dat dat niet tegen de policy is. Tot nu toe heeft jouw collega dat altijd verwijderd.
pi_201281482
Ik lees het als medische apartheid en medische fascisme. Je schrijft medisch alleen 1 maal.
  † In Memoriam † vrijdag 10 september 2021 @ 00:06:18 #13
88815 The_Emotion
98.3
pi_201287004
Volgens mij is er wat mis met het centrale Covid1984 topic.
Het is vol, met 2 gegumde reacties waardoor er geen nieuw deel loopt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 18:55:01 #14
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_201296625
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 september 2021 00:06 schreef The_Emotion het volgende:
Volgens mij is er wat mis met het centrale Covid1984 topic.
Het is vol, met 2 gegumde reacties waardoor er geen nieuw deel loopt.
Huh? Er loopt toch een nieuw deel?
  † In Memoriam † vrijdag 10 september 2021 @ 19:05:53 #15
88815 The_Emotion
98.3
pi_201296879
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:55 schreef SuperHartje het volgende:

[..]
Huh? Er loopt toch een nieuw deel?
@Twinkle20 heeft net een nieuwe geopend zie ik, moet alleen nog gereekst worden.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Moderator zaterdag 11 september 2021 @ 05:22:07 #16
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_201302806
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:05 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
@:Twinkle20 heeft net een nieuwe geopend zie ik, moet alleen nog gereekst worden.
Is gereekst: Topicreeks: Corona virus
pi_201389747
Kan er (eindelijk) eens wat gedaan worden aan die topics onleesbaar makende, ellenlange linkdumps van een zekere user?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201402000
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:37 schreef SuperHartje het volgende:

[..]
Is een plaatje van Joden ten tijde van de 2e wereldoorlog met op de plaats van de Jodenster een QR-code in de OP van het coronatopic wel volgens de policy?
BNW / Coronavirus1984 - #138 QR wappies

Zo ja, waar ligt de grens?
pi_201402087
En waarom wordt mijn post verwijderd als ik zeg ga lekker naar cor met je post… als je ook maar iets post wat ook maar n beetje bnw neigt in cor wordt het meteen verwijderd , maar bnw mag wel continue volgegooid worden met de msm crap berichten? Wat wil men daar nou mee bereiken?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2021 17:55:17 ]
pi_201402114
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:55 schreef Emmerdeur het volgende:
En waarom wordt mijn post verwijderd als ik zeg ga lekker naar cor met je post… als je ook maar iets post wat ook maar n beetje bnw neigt in cor wordt het meteen verwijderd , maar bnw mag wel continue volgegooid worden met de msm crap berichten? Wat wil men daar nou mee bereiken?
Pseudo modden mag niet op FOK!; enkel roepen dat iemand ergens anders moet gaan posten is pseudo modden. Niet de bedoeling. Wat ze in COR doen is verder niet heel relevant voor BNW.
pi_201402129
Psuedo modden. :?
Moet niet gekker worden. Dus een mening geven mag ook al niet meer…
Lekker bezig ^O^
pi_201402736
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:58 schreef Emmerdeur het volgende:
Lekker bezig ^O^
Heb jij nog geen BNW prik gekregen om hier nog te mogen posten ? :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201404135
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:58 schreef Emmerdeur het volgende:
Lekker bezig ^O^
Misschien moet je de FOK! policy weer even door lezen.

MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)

En thanks *O*
  vrijdag 17 september 2021 @ 22:33:19 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201406327
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:55 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik denk om een beetje te stoken. Je hebt van die mensen die daar voldoening uithalen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201432274
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 20:50 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
[..]
Wouw. Anderen de mond willen snoeren.
Valt me heel erg tegen van je. Bah.
Had die even niet gezocht achter je. Bah.
Vind je dit een normale vorm van communicatie dan?

Mond snoeren? Het is off topic.
pi_201432335
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 21:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wil je er over praten?
Zullen we wat met dit gedrag gaan doen anders s.v.p? Heeft helemaal geen ene reet met het doel van het topic te maken, dit is puur "derailen" van discussie.

Genoeg users zijn al weggelopen vanwege een groepje trolls, willen we dat?

Nee het is geen censuur als het een open discussie bevorderd waar een open klimaat heerst om waar het topic voor bedoelt is te bediscusieren en uit te diepen.

Modereren bevorderd alleen maar de mogelijkheid tot discussie.
pi_201432391
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zullen we wat met dit gedrag gaan doen anders s.v.p? Heeft helemaal geen ene reet met het doel van het topic te maken, dit is puur "derailen" van discussie.

Nee het is geen censuur als het een open discussie bevorderd waar een open klimaat heerst om waar het topic voor bedoelt is te bediscusieren en uit te diepen.

Modereren bevorderd alleen maar de mogelijkheid tot discussie.
Ik stel legitieme vragen over posts hier en het enige wat je terug krijgt is

"Troll"
"Overheidstroll"
" Zuiger"

Etc

Aan mij ligt het niet
pi_201432397
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 20:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vind je dit een normale vorm van communicatie dan?

Mond snoeren? Het is off topic.
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 20:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zoek jij anders ff een topic waar je wat te zoeken hebt?
:')
Je zet een TR. Ik DM je waarom? En je vliegt meteen naar de FB.
Jammer allemaal.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201432428
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 21:07 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
:')
Je zet een TR. Ik DM je waarom? En je vliegt meteen naar de FB.
Jammer allemaal.
Omdat je mee aan het zaaien bent met wat er precies mis is met de reacties in dat topic.

Moet ik jou dan serieus nemen om dat te begrijpen? Je maakt zelf de fout.
pi_201432452
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:03 schreef ludovico het volgende:
Heb net ook nog PM gekregen van BNW user die me laat weten het beu te zijn en hier een tijdje zal wegblijven.

Hoe kan je hier in godsnaam nog iets BNW getint posten als er direct een meute trollen opspringt om het belachelijk te maken, en elkaar opjutten, dikwijls nog bijgestaan door een mod.

Geloof je nou zelf dat enig nieuwe user zich nog geroepen voelt hier iets te posten ?

Is dat nou de bedoeling van dit subforum?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201432491
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Omdat je mee aan het zaaien bent met wat er precies mis is met de reacties in dat topic.

Moet ik jou dan serieus nemen om dat te begrijpen? Je maakt zelf de fout.
Ik maak mijn hele leven ongetwijfeld fouten. Jouw reactie is dan van een ander niveau. Waarom?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201432512
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Heb net ook nog PM gekregen van BNW user die me laat weten het beu te zijn en hier een tijdje zal wegblijven.

Hoe kan je hier in godsnaam nog iets BNW getint posten als er direct een meute trollen opspringt om het belachelijk te maken, en elkaar opjutten, dikwijls nog bijgestaan door een mod.

Geloof je nou zelf dat enig nieuwe user zich nog geroepen voelt hier iets te posten ?

Is dat nou de bedoeling van dit subforum?
Zo kijk ik er dus ook naar en ik vind dat een hele terechte vraag.
pi_201434059
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 21:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik maak mijn hele leven ongetwijfeld fouten. Jouw reactie is dan van een ander niveau. Waarom?
Ik ervaar je reactie als aanvallend, in dat topic, daarom geen antwoord op je DM. Tevens, vanwege dat aanvallende, wat non stop in dat topic is, wat ik duid als off-topic, is echt precies weer wat er mis is met hoe er gepost wordt in dat topic.

Zie verder alle posts hierboven ook, om inzichtelijk te maken wat niet alleen ik mis vind met de manier van posten in dat topic, het heeft helemaal niks met de reden voor het bestaan van het topic te maken en is allemaal 100% off-topic.

Ik ben niemand de mond aan het snoeren, mensen worden het onmogelijk gemaakt om over een onderwerp te praten omdat het topic dat gemaakt is voor dat onderwerp kapot getrolled wordt.

De censuur wordt niet door mij toegepast maar door het off-topic getroll toe te laten gebeurt dat impliciet.

Kan zijn dat je mijn reactie vreemd vindt / te extreem etc, dus hierbij wat meer uitleg.
pi_201434404
Jullie moeten eens gaan accepteren dat iedereen welkom is in BNW. Het is jullie recht om gedachten te delen; maar er mag ook op gereageerd worden. Dat gebeurd in verreweg de meeste gevallen ook gewoon op een normale manier; ik zie toch telkens dezelfde namen weer in de attack modus vliegen omdat ze er wat moeite mee hebben dat er mensen zijn die het oneens zijn. Dit is een forum, iedereen is welkom, zolang het on-topic is en normaal gebracht wordt. Elkaar bashen of wegsturen naar een ander forum (want dat deed je wél Ludo en dat weet je best) is gewoon not done. Kortom; accepteer dat er andere meningen welkom zijn in BNW, of ga inderdaad lekker weg uit BNW; er keer op keer mee dreigen doet echt niks hoor. Je zet jezelf er enkel mee voor paal, sorry. En ja, ik klink nu even hard; vaak genoeg vriendelijk gereageerd; maar die boodschap komt toch niet binnen. En als jullie het er niet mee eens zijn mogen jullie lekker de FA's aanschieten ^O^ Ik ben wel een klein beetje klaar met jullie gemiep elke keer.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2021 23:14:34 ]
pi_201434592
Zou er niet een kern van waarheid zitten in het "gemiep". Het is echt storend hoe sommigen als Jehova's het topic komen vervuilen met hun waarheid. Tis raar dat je bij pol/Cor/nws weggestuurd kan worden naar bnw maar de mods hier weigeren de sheeple Jehova's naar Cor of nws te sturen. Heel raar vind ik dat. Horen de mods ook bij de Cabal?
pi_201434865
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 23:35 schreef potjecreme het volgende:
Zou er niet een kern van waarheid zitten in het "gemiep". Het is echt storend hoe sommigen als Jehova's het topic komen vervuilen met hun waarheid. Tis raar dat je bij pol/Cor/nws weggestuurd kan worden naar bnw maar de mods hier weigeren de sheeple Jehova's naar Cor of nws te sturen. Heel raar vind ik dat. Horen de mods ook bij de Cabal?
Dus iedereen in BNW moet dezelfde mening hebben? Dat hoeft in COR ook niet. Daar zijn ook alle meningen vertegenwoordigt. Ik snap niet zo goed waarom het meteen getroll is of jehova getuigen zijn als er andere meningen tevoorschijn komen. Daar moeten mensen gewoon tegen kunnen zonder persoonlijke aanvallen heen en weer te gooien om vervolgens in feedback voor de zoveelste maal te gaan dreigen met een BNW exit. Daar ligt niemand wakker van hoor.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2021 00:21:55 ]
pi_201435200
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 00:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Dus iedereen in BNW moet dezelfde mening hebben? Dat hoeft in COR ook niet. Daar zijn ook alle meningen vertegenwoordigt. Ik snap niet zo goed waarom het meteen getroll is of jehova getuigen zijn als er andere meningen tevoorschijn komen. Daar moeten mensen gewoon tegen kunnen zonder persoonlijke aanvallen heen en weer te gooien om vervolgens in feedback voor de zoveelste maal te gaan dreigen met een BNW exit. Daar ligt niemand wakker van hoor.
Je snapt niet wat er wordt bedoeld.
In bnw voeren we bnw discussies. Dat is speculeren en vooruit zien zonder dat daar meteen tastbaar bewijs voor is. Doordat er geen tastbaar bewijs is, mogen die discussies vaak niet in andere fora. Waarom worden we daar weggestuurd en worden anderen die de bnw discussies doodslaan met drang naar feiten niet weggestuurd naar Cor? Voor een feitelijke discussie is daar plaats en voor een vooruitziende blik discussie is hier plaats.

Kan jij mij uitleggen waarom je als cor-mod speculeren naar bnw verwijst maar de mensen die alleen msm al waarheid nemen en steeds maar met die feitjes komen waar niks bnw aan is, niet naar de andere fora verwijst als bnw-mod? Of hen erop attendeert dat ze in bnw posten.

Niemand heeft iets tegen een andere mening. Het gaat om de "geest" van dit forum te respecteren. Dat is bij sommigen niet te zien en lijken vooral voor leedvermaak hier te posten.

Zolang heb ik hier niet gepost en dat komt echt door de zuigerige, uitlacherige sfeer. De drang om bnw-ers te bekeren naar sheeple. Het is dan heel jammer als een mod dat niet ziet en in zijn tunnelvisie blijft hangen.

IeDeReen mAg hiER poSTEn.

Ja dat mag, respecteer wel het forum waarin je post. Kan je dat niet aan ga dan weg.
pi_201435412
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 01:34 schreef potjecreme het volgende:

[..]
In bnw voeren we bnw discussies. Dat is speculeren en vooruit zien zonder dat daar meteen tastbaar bewijs voor is. Doordat er geen tastbaar bewijs is, mogen die discussies vaak niet in andere fora. Waarom worden we daar weggestuurd en worden anderen die de bnw discussies doodslaan met drang naar feiten niet weggestuurd naar Cor? Voor een feitelijke discussie is daar plaats en voor een vooruitziende blik discussie is hier plaats.

Kan jij mij uitleggen waarom je als cor-mod speculeren naar bnw verwijst maar de mensen die alleen msm al waarheid nemen en steeds maar met die feitjes komen waar niks bnw aan is, niet naar de andere fora verwijst als bnw-mod? Of hen erop attendeert dat ze in bnw posten.

Niemand heeft iets tegen een andere mening. Het gaat om de "geest" van dit forum te respecteren. Dat is bij sommigen niet te zien en lijken vooral voor leedvermaak hier te posten.

Zolang heb ik hier niet gepost en dat komt echt door de zuigerige, uitlacherige sfeer. De drang om bnw-ers te bekeren naar sheeple. Het is dan heel jammer als een mod dat niet ziet en in zijn tunnelvisie blijft hangen.

Ja dat mag, respecteer wel het forum waarin je post. Kan je dat niet aan ga dan weg.
en steeds maar met die feitjes komen

Maar wat is er fout aan feitelijke informatie.
Uiteraard is er niets mis met wat speculeren, sparren, situaties uitdenken, etc.
Maar dan moet je ook kunnen accepteren dat anderen dat gaan falsificeren.
En als de feiten het tegenspreken, niet beginnen te stuiteren...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_201436091
quote:

[..]

Mooi verwoord ... spijtig dat dit niet wat meer in de topics kon. Maar je geeft zelf duidelijk aan waarom.
pi_201436143
quote:
7s.gif Op zondag 19 september 2021 23:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
ga inderdaad lekker weg uit BNW; er keer op keer mee dreigen doet echt niks hoor. Je zet jezelf er enkel mee voor paal, sorry. En ja, ik klink nu even hard; vaak genoeg vriendelijk gereageerd; maar die boodschap komt toch niet binnen. En als jullie het er niet mee eens zijn mogen jullie lekker de FA's aanschieten ^O^ Ik ben wel een klein beetje klaar met jullie gemiep elke keer.
En dit is ook wel duidelijk :r
Wat een klucht.
  maandag 20 september 2021 @ 07:57:58 #41
189978 controlaltdelete
pi_201436482
Je zou ook alles wat msm is terug kunnen zetten naar COR. Gebeurt andersom ook toch? Als iets afwijkt van de algemene msm-mening en je post dit in COR wordt het door mods op een gegeven moment in bnw gezet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 20 september 2021 @ 09:08:21 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201437194
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 07:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Je zou ook alles wat msm is terug kunnen zetten naar COR. Gebeurt andersom ook toch? Als iets afwijkt van de algemene msm-mening en je post dit in COR wordt het door mods op een gegeven moment in bnw gezet.
Dat is niet waar; ook in COR zijn afwijkende invalshoeken welkom, alleen worden er daar andere eisen aan de kwaliteit van de bewijsvoering gesteld.

Maar je reactie is wel hypocriet, want wanneer dat je een beetje handig uitkomt plaatst je zelf ook geregeld "msm" berichten.
Huilen dan.
  maandag 20 september 2021 @ 09:38:43 #43
189978 controlaltdelete
pi_201437629
Valt wel mee hoor en als ik het doe is het gerelateerd aan de leugens die de msm verkoopt. Verder post ik sowieso niet zo veel meer op bnw.
pi_201437777
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 07:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Op zich gaat het daar al mis: je veronderstelling dat het bij nws, cor, etc gaat om de algemene msm mening.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_201438407
quote:

[..]

Ik snap prima wat je bedoeld. Je wil wel dat er fake news/alternatieve theorieën geplaatst kunnen worden, maar je wil niet dat er gereageerd mag worden met een weerwoord.

Het enige verschil tussen COR en BNW: hier in BNW mag je dat soort fake news berichten gewoon delen. Maar daar mag op gereageerd worden, zolang dat op een normale manier gebeurd. In onze ervaring (de mods) gebeurd dat in de meeste gevallen ook. Het word pas een probleem als mensen persoonlijk worden. Iets wat regelmatig gebeurd op het moment dat er dus inderdaad een andere mening gegeven wordt.

En wat er gisteren gebeurde is al helemaal niet de bedoeling. Waar het in fb mee begon gisteren; een Ludo die het nodig vond om een andere user weg te sturen naar een ander subforum. Pseudo modden is niet toegestaan.

Zolang mensen in BNW willen posten moeten ze gewoon accepteren dat er een weerwoord kan komen en dat dat gewoon mag zolang het geen gesneer is. Staat jullie vrij de FA’s te mailen op forum@fok.nl. Als we BNW anders moeten gaan modden horen we dat van bovenaf wel.
pi_201438774
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 10:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik snap prima wat je bedoeld. Je wil wel dat er fake news/alternatieve theorieën geplaatst kunnen worden, maar je wil niet dat er gereageerd mag worden met een weerwoord.

Het enige verschil tussen COR en BNW: hier in BNW mag je dat soort fake news berichten gewoon delen. Maar daar mag op gereageerd worden, zolang dat op een normale manier gebeurd. In onze ervaring (de mods) gebeurd dat in de meeste gevallen ook. Het word pas een probleem als mensen persoonlijk worden. Iets wat regelmatig gebeurd op het moment dat er dus inderdaad een andere mening gegeven wordt.

En wat er gisteren gebeurde is al helemaal niet de bedoeling. Waar het in fb mee begon gisteren; een Ludo die het nodig vond om een andere user weg te sturen naar een ander subforum. Pseudo modden is niet toegestaan.

Zolang mensen in BNW willen posten moeten ze gewoon accepteren dat er een weerwoord kan komen en dat dat gewoon mag zolang het geen gesneer is. Staat jullie vrij de FA’s te mailen op forum@fok.nl. Als we BNW anders moeten gaan modden horen we dat van bovenaf wel.
Nee, ik zeg dat sommigen niet lijken te beseffen dat ze in bnw reageren en alles doodslaan met msm/cpb/cbs etc feitjes. Halloooooo je zit in bnw. Na 1 keer posten is het voldoende. Maar keer op keer hetzelfde punt willen maken in bnw stoort de discussie en goede sfeer. Het is een nuance verschil. Daar waar een bnw-er bij cor te ver bnw kan gaan, kunnen sommigen hier teveel mainstream gaan. Daar vragen we aan de mods of ze hierin kunnen sturen. Net zoals er in cor wordt gestuurd.

Verder hoor ik je niet over het gezuig en uitlachen wat ik ook heb benoemd. Ze posten screenshot van telegramgroepen en Facebook om uit te lachen. Posten linkjes met de tekst: We hebben er weer 1! Dan gaat het over anti-vaxxers die dood zijn gegaan of in het ziekenhuis liggen. Dat is gewoon niet fijn. Dan vraag ik mij af wat je hier komt doen. Dat lijkt verdacht veel op trollen.

Dit is wat mij de afgelopen 8 weken dat ik hier eens wat post opgevallen.
pi_201438921
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 11:28 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Nee, ik zeg dat sommigen niet lijken te beseffen dat ze in bnw reageren en alles doodslaan met msm/cpb/cbs etc feitjes. Halloooooo je zit in bnw. Na 1 keer posten is het voldoende. Maar keer op keer hetzelfde punt willen maken in bnw stoort de discussie en goede sfeer. Het is een nuance verschil. Daar waar een bnw-er bij cor te ver bnw kan gaan, kunnen sommigen hier teveel mainstream gaan. Daar vragen we aan de mods of ze hierin kunnen sturen. Net zoals er in cor wordt gestuurd.

Verder hoor ik je niet over het gezuig en uitlachen wat ik ook heb benoemd. Ze posten screenshot van telegramgroepen en Facebook om uit te lachen. Posten linkjes met de tekst: We hebben er weer 1! Dan gaat het over anti-vaxxers die dood zijn gegaan of in het ziekenhuis liggen. Dat is gewoon niet fijn. Dan vraag ik mij af wat je hier komt doen. Dat lijkt verdacht veel op trollen.

Dit is wat mij de afgelopen 8 weken dat ik hier eens wat post opgevallen.
Trollen en zuigen is nooit de bedoeling natuurlijk. De reeksen lopen hard, dus wij zien ook niet alles. Zijn dan ook deels afhankelijk van TR’s. Die moeten dan wel gezet worden; anders kunnen wij niet garanderen dat we elke post tegen komen. En soms laten we iets staan omdat wij dan niet van mening zijn dat een comment tegen de policy is.

En dat eerste; continue herhalen van standpunten doen zoveel mensen natuurlijk. Van alle kanten. Je kan niet van mensen vragen dat ze een mening maar een keer delen om daarna te zwijgen. Dan krijg je een dood forum. Er is ook niet iets als ‘te veel mainstream’. Als complotten kunnen worden weerlegd met feiten (althans; volgens degene die zo’n ‘feit’ plaatst) dan kan dat ook gewoon in BNW. BNW is er niet voor bedoeld om enkel mensen toe te staan die alternatief denken. Zo mag ik er best roepen dat ik denk dat de aarde plat is, maar ik moet dan niet verrast zijn als iemand me dan countert met feiten. Hoef ik het niet mee eens te zijn, maar beide personen hebben evenveel recht om binnen BNW te posten.

Nogmaals; als BNW anders gemod moet worden horen we dat van bovenaf, dus het staat je echt vrij hun te contacteren. :)
pi_201440765
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 09:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Valt wel mee hoor en als ik het doe is het gerelateerd aan de leugens die de msm verkoopt. Verder post ik sowieso niet zo veel meer op bnw.
Discussie, probeer het eens. ^O^
  donderdag 23 september 2021 @ 15:03:33 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201483673
Hoi even verzoeken.
Er word constant off topic gedaan in president topic.
Terwijl daar gewoon ander topic voor is.
Men doet dit vrijwel constant.
Kan er niet keer naar gekeken worden..

Bijvb dank.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201486122
Hoi,

BNW was ooit een leuk verzamel gedeelte van bepaalde complottheorieën.
Er werden veel linkjes gedeeld en verhalen uitgewisseld.

Tegenwoordig is BNW een debunk hoek geworden waar mensen alleen nog maar heen gaan om te zeggen dat het allemaal onzin is en mensen nemen het allemaal bloed serieus.

Het is een magneet geworden voor mensen die zichzelf even goed willen voelen en anderen vertellen dat ze er volkomen naast zitten.

Leuke verhalen lezen zit er niet meer in, het is opboksen tegen elkaar.

En het bij elkaar in de kont kruipen als dezelfde mening wordt gedeeld.

Dit zie ik al tijden aan ieders kant gebeuren.

De lol is er al een geruime tijd af hier.

Ook zijn er een aantal users die alleen komen om verhalen te ontkrachten en zichzelf een schouderklopje te geven.

Ik kwam ooit in BNW juist om de leuke, bizarre en ga zo maar door verhalen te lezen.
Ik geloof alle verhalen niet, maar genoot wel van de onderwerpen.
En wat mensen beweegt om ze te geloven.
Ik lees het als sci-fi laat ik maar zeggen.

Nu de korte versie...
Hoe wil bnw zich tegenwoordig profileren?

Het is geen kut meer aan, de één voelt zich nog beter dan de ander.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_201487389
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 18:20 schreef schommelstoel het volgende:
Hoi,

BNW was ooit een leuk verzamel gedeelte van bepaalde complottheorieën.
Er werden veel linkjes gedeeld en verhalen uitgewisseld.

Tegenwoordig is BNW een debunk hoek geworden waar mensen alleen nog maar heen gaan om te zeggen dat het allemaal onzin is en mensen nemen het allemaal bloed serieus.

Het is een magneet geworden voor mensen die zichzelf even goed willen voelen en anderen vertellen dat ze er volkomen naast zitten.

Leuke verhalen lezen zit er niet meer in, het is opboksen tegen elkaar.

En het bij elkaar in de kont kruipen als dezelfde mening wordt gedeeld.

Dit zie ik al tijden aan ieders kant gebeuren.

De lol is er al een geruime tijd af hier.

Ook zijn er een aantal users die alleen komen om verhalen te ontkrachten en zichzelf een schouderklopje te geven.

Ik kwam ooit in BNW juist om de leuke, bizarre en ga zo maar door verhalen te lezen.
Ik geloof alle verhalen niet, maar genoot wel van de onderwerpen.
En wat mensen beweegt om ze te geloven.
Ik lees het als sci-fi laat ik maar zeggen.

Nu de korte versie...
Hoe wil bnw zich tegenwoordig profileren?

Het is geen kut meer aan, de één voelt zich nog beter dan de ander.
Maar die mooie verhalen zijn nog steeds welkom, daar is helemaal niks veranderd. Dat begint toch echt bij de users zelf. En juist omdat iedereen welkom is in BNW zul je inderdaad ook wat users hebben die het niet eens zijn met bepaalde posts en er tegen in gaan. Zolang dat respectvol gedaan wordt is er toch helemaal niks aan de hand? Of willen we echt dat BNW een ''ja en amen'' clubje word? Persoonlijke aanvallen mogen niet; verder is er in BNW juist meer ruimte dan elders. Maar dan moeten die topics wel geopend worden. Ik snap dat sommigen dat niet leuk vinden omdat ze geen weerwoord willen hebben als ze een topic openen, maar dat hoort er toch een beetje bij op het internet.

Overigens heb ik aangegeven te stoppen als BNW mod, dus verdere vragen en feedback worden gelezen door m'n collega en eventuele nieuwe mods :)

Bedankt voor je feedback sowieso :)
pi_201540053
Het zou fijn zijn als het in BNW / Presidentsverkiezingen VS #68 Big Win ontopic kon blijven. Het enige wat er de hele dag gebeurt is zeiken op alles wat "linksig", "linksgeörienteerd" of "blauw" is. Echter zodra het om het onderwerp zelf gaat wordt het angstvallig stil, want de verkiezingsfraude is nou eenmaal een feit waar niet aan getwijfeld mag worden.

Jammer dat het zo'n kansloos topic is geworden.
pi_201540261
Het is altijd bijzonder om te zien hoe de mensen die het hardste klagen over topics die "kansloos zijn geworden", de grootste moeite hebben om die "kansloze" topics links te laten liggen en ze dood de laten bloeden. Waarom doen ze het zichzelf toch steeds weer aan om vrijwillig het "kansloze" in te stappen?
pi_201540292
quote:
14s.gif Op maandag 27 september 2021 14:08 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is altijd bijzonder om te zien hoe de mensen die het hardste klagen over topics die "kansloos zijn geworden", de grootste moeite hebben om die "kansloze" topics links te laten liggen en ze dood de laten bloeden. Waarom doen ze het zichzelf toch steeds weer aan om vrijwillig het "kansloze" in te stappen?
Misschien omdat ze graag zien dat het topic daadwerkelijk het eigen onderwerp bespreekt en niet wordt verneukt door een stelletje links-roepers die over alles behalve het onderwerp praten?
pi_201540318
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 14:11 schreef illusions het volgende:

[..]
Misschien omdat ze graag zien dat het topic daadwerkelijk het eigen onderwerp bespreekt en niet wordt verneukt door een stelletje links-roepers die over alles behalve het onderwerp praten?
Nou, ben benieuwd of je een reactie gaat kijgen van de user die nergens op durft te reageren.
pi_201540364
quote:
9s.gif Op maandag 27 september 2021 14:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nou, ben benieuwd of je een reactie gaat kijgen van de user die nergens op durft te reageren.
Ja, super benieuwd. :P

Blijft apart dat sommige users het in het verkiezingen-topic over alles behalve verkiezingen willen hebben.
  maandag 27 september 2021 @ 14:27:20 #57
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201540413
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 14:20 schreef illusions het volgende:

[..]
Ja, super benieuwd. :P

Blijft apart dat sommige users het in het verkiezingen-topic over alles behalve verkiezingen willen hebben.
Dat krijg je wanneer de laatste strohalmen zo vaak gerecycled zijn dat ze van ellende uit elkaar vallen.
Huilen dan.
pi_201540439
quote:
14s.gif Op maandag 27 september 2021 14:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat krijg je wanneer de laatste strohalmen zo vaak gerecycled zijn dat ze van ellende uit elkaar vallen.
Ja, snappen zekere users zelf ook wel. Het gaat ze om de frustratie die ze vervolgens in reacties lezen om zo een strak gevoel in de broek te krijgen. Zou er misschien ooit een naam zijn verzonnen voor dergelijke typische internetgebruikers?
  maandag 27 september 2021 @ 14:30:14 #59
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201540445
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 13:47 schreef illusions het volgende:
Het zou fijn zijn als het in BNW / Presidentsverkiezingen VS #68 Big Win ontopic kon blijven. Het enige wat er de hele dag gebeurt is zeiken op alles wat "linksig", "linksgeörienteerd" of "blauw" is. Echter zodra het om het onderwerp zelf gaat wordt het angstvallig stil, want de verkiezingsfraude is nou eenmaal een feit waar niet aan getwijfeld mag worden.

Jammer dat het zo'n kansloos topic is geworden.
Jup... compleet kansloze berg troep geworden zo. Paar pogingen gedaan om het weer over de inhoud te laten gaan, maar tot nu toe lijkt daar niet zo'n interesse in te zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 27 september 2021 @ 14:32:28 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201540473
quote:
6s.gif Op maandag 27 september 2021 14:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja, snappen zekere users zelf ook wel. Het gaat ze om de frustratie die ze vervolgens in reacties lezen om zo een strak gevoel in de broek te krijgen. Zou er misschien ooit een naam zijn verzonnen voor dergelijke typische internetgebruikers?
Linksen?
Huilen dan.
pi_201540489
quote:
11s.gif Op maandag 27 september 2021 14:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Linksen?
Linksigen?
pi_201540841
quote:
14s.gif Op maandag 27 september 2021 14:08 schreef QuidProJoe het volgende:
Dit is inderdaad apart om te zien. Het betreft een groep users die (grotendeels) vanuit POL richting BNW is gekomen en van mening is dat men hier anderen kan bespotten en antwoorden verschuldigd is. Dit is niet bepaald hoe het werkt natuurlijk. Maar omdat deze groep users geen enkele vorm van zelfreflectie bezit is dit nog dubbeltje nog niet bepaald gevallen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 27 september 2021 @ 15:13:02 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201540886
Ik denk dat ik wat projectie bespeur.
Huilen dan.
pi_201540943
Nou inderdaad, dat idee had ik ook toen ik post #57 las. Maar je geeft het nu tenminste toe, je bent goed bezig Hans!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 27 september 2021 @ 15:42:13 #65
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201541219
Ik wist dat ik goed bezig was: mijn sterk communistisch- en socialistisch georiënteerde kameraden geven mij geregeld een duimpje.
Huilen dan.
pi_201542430
quote:
14s.gif Op maandag 27 september 2021 15:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is inderdaad apart om te zien. Het betreft een groep users die (grotendeels) vanuit POL richting BNW is gekomen en van mening is dat men hier anderen kan bespotten en antwoorden verschuldigd is. Dit is niet bepaald hoe het werkt natuurlijk. Maar omdat deze groep users geen enkele vorm van zelfreflectie bezit is dit nog dubbeltje nog niet bepaald gevallen.
Waar heb je het toch over?

Het is heel simpel, in het topic over verkiezingen is het onderwerp ..

... je raadt het misschien al ...

VERKIEZINGEN. En niet al die andere bullshit die je erbij haalt met je linksige en blauwige obsessie.
  maandag 27 september 2021 @ 19:20:23 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201543578
BNW / Politiek VS gebrabbel

Zo extra topic..
Maar aub, lieve mondjes graag even beetje meewerken met topic splitsen please..

thx :)
pi_201544418
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 19:20 schreef theguyver het volgende:
BNW / Politiek VS gebrabbel

Zo extra topic..
Maar aub, lieve mondjes graag even beetje meewerken met topic splitsen please..

thx :)
Ja, misschien kunnen Dejannn en Ensiferum elkaar daar aftrekken i.p.v. constant offtopic gaan in het verkiezingstopic.
pi_201566143
Joe, feedback is nog steeds niet bedoeld om elkaar aan te vallen; het is bedoeld voor feedback richting de mods.
  Admin woensdag 29 september 2021 @ 16:09:20 #70
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201566247
BNW / Presidentsverkiezingen VS #68 Big Win Waarom moet dit in BNW? Nu is het een leuk schiet en schop topic geworden.
Als er behoefte is aan zo'n topic mag dat fijn in POL.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 29 september 2021 @ 17:52:21 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201567446
quote:
17s.gif Op woensdag 29 september 2021 16:09 schreef yvonne het volgende:
BNW / Presidentsverkiezingen VS #68 Big Win Waarom moet dit in BNW? Nu is het een leuk schiet en schop topic geworden.
Als er behoefte is aan zo'n topic mag dat fijn in POL.
Topic bestaat uit verschillende complotten Yvonne.
- De enorme fraude die heeft plaatsgevonden.
- De raid in Frankfurt.
- De wel/niet coup poging 6 Jan
- Hillary Clinton en Obama die in het gevang zitten.

Topje van de ijsberg.
  woensdag 29 september 2021 @ 17:54:40 #72
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201567467
quote:
7s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Joe, feedback is nog steeds niet bedoeld om elkaar aan te vallen; het is bedoeld voor feedback richting de mods.
Yes i know.
Maar men gaat geregeld off-topic bijvb corona, terwijl daar echt tot topics voor zijn.

Vandaar beetje ingrijpen zou tof zijn.

Thx en BTW veel succes met wat je straks ook gaat doen.
  Admin woensdag 29 september 2021 @ 17:54:46 #73
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201567471
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:52 schreef theguyver het volgende:

[..]
Topic bestaat uit verschillende complotten Yvonne.
- De enorme fraude die heeft plaatsgevonden.
- De raid in Frankfurt.
- De wel/niet coup poging 6 Jan
- Hillary Clinton en Obama die in het gevang zitten.

Topje van de ijsberg.
Ze zitten nog niet in gevang, ze horen in gevang. B-)
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 29 september 2021 @ 17:55:36 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201567479
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ze zitten nog niet in gevang, ze horen in gevang. B-)
Het is BNW Yvonne ze zitten in het gevang...

Zo te horen is dat topic wel iets voor jou.. :D
  Admin woensdag 29 september 2021 @ 17:58:30 #75
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201567516
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:55 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het is BNW Yvonne ze zitten in het gevang :D
Oh boy oO<
Waar het mij omgaat, er lopen tig thema's door elkaar heen, om de TT komen er van andere subfora hierheen om te trollen.

Tell me, hoe moet je hier inshemelsnaam modden?!
Als je niet oppast loopt iedereen gillend weg. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 29-09-2021 21:30:31 ]

woensdag 29 september 2021 @ 20:36:58 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201570323
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:58 schreef yvonne het volgende:

[..]
Oh boy oO<
Waar het mij omgaat, er lopen tig thema's door elkaar heen, om de TT komen er van andere subfora hierheen om te trollen.

Tell mee, hoe moet je hier inshemelsnaam modden?!
Als je niet oppast loopt iedereen gillend weg. :7
Exact het probleem.. best lastig, misschien topic naam aanpassen in totaal pakketje politiek VS alles wat er niks mee te maken heeft lijkt me duidelijk..
  Admin woensdag 29 september 2021 @ 21:29:23 #77
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201571511
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 20:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Exact het probleem.. best lastig, misschien topic naam aanpassen in totaal pakketje politiek VS alles wat er niks mee te maken heeft lijkt me duidelijk..
Ik wil van de week hier een topic openen hoe we BNW weer los kunnen trekken en weer een normaal goedlopend forum van kunnen maken.

Want nu is het een onbegrijpelijke brij geworden.
In overleg uiteraard met jullie. Wat zijn jullie wensen?

woensdag 29 september 2021 @ 21:42:25 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201571750
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 21:29 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik wil van de week hier een topic openen hoe we BNW weer los kunnen trekken en weer een normaal goedlopend forum van kunnen maken.

Allereerst een mod die beetje bekend is met BNW.
Onpartijdig.

Verder kan je een aantal corona topics samen voegen.

No offence aan de moderators, maar heb erg weinig ingrijpen gezien de laatste tijd..
Nadeel van bnw is dat het dagen rustig kan zijn en de bom Barts los en topic gaat in overdrive.

Ik snap dat het ook een verschrikkelijk lastig forum is maar daarom liefst iemand die er mee bekend is.

Graag zie ik ook dat users die gebanned zijn weer terug komen.
Tenminste als ze nog actief zijn op fok..
Ik weet eigenlijk mag ik het er niet over hebben, maar een frisse start zou voor iedereen mooi zijn dacht ik zo.
  Moderator woensdag 29 september 2021 @ 21:43:48 #79
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_201571773
quote:
Wat zijn jullie wensen?
Spannende topics waarin onthulling komen bovendrijven die je elders niet kunt vinden.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Admin woensdag 29 september 2021 @ 21:59:02 #80
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201572028
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 21:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Allereerst een mod die beetje bekend is met BNW.
Onpartijdig.

Verder kan je een aantal corona topics samen voegen.

No offence aan de moderators, maar heb erg weinig ingrijpen gezien de laatste tijd..
Nadeel van bnw is dat het dagen rustig kan zijn en de bom Barts los en topic gaat in overdrive.

Ik snap dat het ook een verschrikkelijk lastig forum is maar daarom liefst iemand die er mee bekend is.

Graag zie ik ook dat users die gebanned zijn weer terug komen.
Tenminste als ze nog actief zijn op fok..
Ik weet eigenlijk mag ik het er niet over hebben, maar een frisse start zou voor iedereen mooi zijn dacht ik zo.
Spreek je uit! Fijn juist.
Welke users zou jij terug willen zien?

pi_201572528
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zonder affiniteit heb je hier niets te zoeken. Laat dit eis nr 1 zijn

quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Word het niet een tijd dat men hier iemand aanstelt die enige affiniteit heeft met BNW . Ben al sinds 2008 actief op dit forum en van alle mods die we hebben gehad , kan ik me slechts eentje herinneren , Jogy, die echt interesse in de materie had

Als we hiermee nou beginnen misschien kunnen het niveau hier wat opkrikken. Ben de vriendjespolitiek meer dan zat
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Admin woensdag 29 september 2021 @ 22:29:25 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201572662
Ik wil hier van de week even een topic over openen over het hoe en wat van BNW.
Sowieso ga ik ruimen in de 44345566776543 covid topics, de politieke topucs. Al het leuke en interessante wordt daar door weggedrukt.
De topiclijst doet BNW geen recht.

pi_201573902
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 21:59 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik neem aan dat dit algemeen bedoeld is? ok

Lambiekje...waar is hij? zo jammer dat hij er niet meer is..

Ik heb me al een paar keer duidelijk uitgesproken hier op feedback. Onder andere over altijd happie.
En vervolgens wordt het verwijderd
Waarom dan?

[ Bericht 3% gewijzigd door yvonne op 30-09-2021 14:50:20 ]
  donderdag 30 september 2021 @ 10:19:13 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201575885
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 21:59 schreef yvonne het volgende:

[..]
Lambiekje ;)
Er waren er vast wel meer maar ik weet niet of je kan zien wie er geblokkeerd is voor BNW.

ben voor een clean sheet voor iedereen!
  donderdag 30 september 2021 @ 10:22:08 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201575917
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 00:33 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ik neem aan dat dit algemeen bedoeld is? ok

Lambiekje...waar is hij? zo jammer dat hij er niet meer is..

Je zegt hem (lees: debiele sidekick van een debieltje) zich uit te spreken., fijn juist.

Ik heb me al een paar keer duidelijk uitgesproken hier op feedback. Onder andere over altijd happie.
En vervolgens wordt het verwijderd
Waarom dan?
Deze reactie vind ik dan weer minder, Koos.
Ik probeer juist dat het weer een beetje op orde loopt en dat er users weer terug komen.

Misschien dat we niet altijd met mekaar eens zijn, kunnen we elkaar wel beetje meer met respect behandelen.

thnx ^O^
pi_201576082
quote:

[..]

Fijn dat je dit vraagt. Het zou prettig zijn als er in BNW een plek is waar politieke kwesties kunnen worden besproken aan de hand van alternatieve media en theorieën. Een voorbeeld van zo'n kwestie is bijvoorbeeld van de nasleep van de Amerikaanse Verkiezingen. Je verwees namelijk in een eerdere post richting POL, maar daar worden enkel bronnen uit de mainstream media geaccepteerd. Dit maakt het voor een groep users lastig om daar mee te posten.
pi_201576840
Als ex mod kan ik alleen maar zeggen dat BNW enkel vooruit kan als iedereen een stapje mee zet. Het lijkt soms meer te gaan om de persoon die iets post, dan de post zelf. Het is heel erg ''wij tegen zij''. Twee extremen. Ik ben nog altijd voorstander van ''iedereen is welkom'', dat is inclusief de users die gewoon een discussie willen en niet alleen maar ja en amen willen knikken/niet meteen mee gaan in de complotten. BNW is groot genoeg voor allerlei meningen en dat zou geen probleem hoeven te zijn zolang die meningen respectvol gebracht worden. Niet meteen ''troll'' roepen als je een weerwoord krijgt (want vaak zijn het gewoon kritische vraagstukken), niet anderen belachelijk maken en vooral TR's zetten als je het idee hebt aangevallen te worden. Het laatste wat een user dan moet doen is gaan counteren met een andere persoonlijke aanval. BNW zou imo een plek moeten zijn waar heel veel gezegd kan worden en waar heel veel gedacht kan worden (daarom kan BNW juist zo leuk zijn), maar ik denk niet dat we naar een BNW toe moeten werken waar slechts plek is voor één mening. Een discussie moet imo gewoon mogelijk zijn; mits respectvol. Vooral dat laatste is erg belangrijk. En open vooral die leuke topics in plaats van enkel stil te staan bij hoe het was. Gewoon openen!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2021 11:41:31 ]
pi_201577923
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:29 schreef yvonne het volgende:
Ik wil hier van de week even een topic over openen over het hoe en wat van BNW.
Ben benieuwd ... :Y)
pi_201577941
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 10:22 schreef theguyver het volgende:
Misschien dat we niet altijd met mekaar eens zijn, kunnen we elkaar wel beetje meer met respect behandelen.
Even quoten voor later hergebruik O-)
pi_201578099
ik zie de likes in lichtblauw en als ik er op click, krijg ik dat de post/topic niet gevonden kan worden, weet iemand wat er aan de hand is?
  donderdag 30 september 2021 @ 13:53:35 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201578516
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Even quoten voor later hergebruik O-)
Sure, mocht je wat vinden laat het me weten.
Ergste wat ik gebruikt heb is pannenkoek en Orangeman.
Men had ook een rapport kunnen indienen als ik iemand hebt beledigd.
  donderdag 30 september 2021 @ 13:54:09 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201578528
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 13:12 schreef THEFXR het volgende:
ik zie de likes in lichtblauw en als ik er op click, krijg ik dat de post/topic niet gevonden kan worden, weet iemand wat er aan de hand is?
Zou kunnen zijn dat bericht verwijderd is.
  Admin donderdag 30 september 2021 @ 14:49:35 #93
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201579137
Hoe komen jullie op Lambiekje?
Dat vin d ik best grappig, voor ons is ie een pain in the ass bij tijden en jullie vinden hem? Wat?
Heeft ie goede discussieskills?

Admin donderdag 30 september 2021 @ 14:51:35 #94
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201579160
Wie wil mij helpen het topic goed te laten lopen ( als het geopend is.)

pi_201580154
quote:
17s.gif Op donderdag 30 september 2021 14:49 schreef yvonne het volgende:
Dat vin d ik best grappig, voor ons is ie een pain in the ass bij tijden en jullie vinden hem? Wat?
Nee, het is gewoon grappig dat hij batshit crazy is.
pi_201580207
quote:

[..]

Nou, ik begon een paar dagen geleden met een post hier of het in het verkiezingen-topic gewoon over verkiezingen kon gaan, en niet de godganze dag dat riedeltje van "LINKS dit BLAUW dit LINKSIG LINKS PRGRESSIEF LINKS".

Maar dat lijkt tot nu toe aan dovemansoren besteed.

Waarom gaat het daar uberhaupt om wat een paar users van het beleid van de Democraten vinden? Dat heeft toch geen moer met verkiezingsfraude te maken?
  donderdag 30 september 2021 @ 16:29:04 #97
189978 controlaltdelete
pi_201580212
quote:
Hij was wel eens een wat lomp in zijn uitingen maar hij kwam wel vaak met goede info. Free Lambiekje!
  donderdag 30 september 2021 @ 16:49:35 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201580456
quote:
Kwam die bij zijn vorige terugkomst niet binnen een paar dagen met een holocaust ontkenning? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201580482
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 16:28 schreef illusions het volgende:

[..]
Nou, ik begon een paar dagen geleden met een post hier of het in het verkiezingen-topic gewoon over verkiezingen kon gaan, en niet de godganze dag dat riedeltje van "LINKS dit BLAUW dit LINKSIG LINKS PRGRESSIEF LINKS".

Waarom gaat het daar uberhaupt om wat een paar users van het beleid van de Democraten vinden? Dat heeft toch geen moer met verkiezingsfraude te maken?
Dus jullie eindeloos herhalen van rechts, rechts-verdwaasden, trumpers dit, trumpers dat, sektevolgers enz enz enz ... enz enz ... staat daar los van en is volledig aanvaardbaar ?

quote:
Nou, ik begon een paar dagen geleden met een post hier of het in het verkiezingen-topic gewoon over verkiezingen kon gaan,
Say what :D
Jij vraagt om het ontopic en to the point te houden ?
Insert schaterlach
pi_201580489
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 16:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Het gevolg van de mogelijke verkiezingsfraude is natuurlijk dat er een partij (de Democraten) het beleid momenteel kan uitstippelen. En als er dus soms wordt gepost over dit beleid gaat het over het regelrechte effect van de verkiezingen. In de reeks over Corona ontstaan soms ook discussies over aanverwante thema's (bijv. overgewicht, berichtgeving van media, commentaar van bekendheden op social media). Daar moet naar mijn mening ook ruimte voor zijn.

Terugkomende op de Democraten, dat betreft uiteraard een links en progressieve partij waar ook wel naar verwezen wordt met kleur. Bij de Republikeinen is dit niet anders. Niet voor niets gaat het geregeld over blauwe en rode staten. Ik denk vanuit dat oogpunt dat de belangrijkste vraag hier is: waarom levert kritiek op de Democraten hier zo veel emotionele reacties op? En het antwoord is natuurlijk dat er hier een kliekje users actief is dat zich sterk verbonden voelt met deze partij en heel erg moeilijk kan omgaan met kritiek aan het adres van de Democraten. Dat voelt voor hen bijna als een persoonlijke aanval, dus schiet men keer op keer in de verdediging. Ik zou het issue dus vooral daar zoeken. En als je je zo stoort aan de huidige gang van zaken kun je toch ook gewoon het topic negeren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')