Exact het probleem.. best lastig, misschien topic naam aanpassen in totaal pakketje politiek VS alles wat er niks mee te maken heeft lijkt me duidelijk..quote:Op woensdag 29 september 2021 17:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh boy
Waar het mij omgaat, er lopen tig thema's door elkaar heen, om de TT komen er van andere subfora hierheen om te trollen.
Tell mee, hoe moet je hier inshemelsnaam modden?!
Als je niet oppast loopt iedereen gillend weg.
Ik wil van de week hier een topic openen hoe we BNW weer los kunnen trekken en weer een normaal goedlopend forum van kunnen maken.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Exact het probleem.. best lastig, misschien topic naam aanpassen in totaal pakketje politiek VS alles wat er niks mee te maken heeft lijkt me duidelijk..
Allereerst een mod die beetje bekend is met BNW.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil van de week hier een topic openen hoe we BNW weer los kunnen trekken en weer een normaal goedlopend forum van kunnen maken.
Want nu is het een onbegrijpelijke brij geworden.
In overleg uiteraard met jullie. Wat zijn jullie wensen?
Spannende topics waarin onthulling komen bovendrijven die je elders niet kunt vinden.quote:
Spreek je uit! Fijn juist.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Allereerst een mod die beetje bekend is met BNW.
Onpartijdig.
Verder kan je een aantal corona topics samen voegen.
No offence aan de moderators, maar heb erg weinig ingrijpen gezien de laatste tijd..
Nadeel van bnw is dat het dagen rustig kan zijn en de bom Barts los en topic gaat in overdrive.
Ik snap dat het ook een verschrikkelijk lastig forum is maar daarom liefst iemand die er mee bekend is.
Graag zie ik ook dat users die gebanned zijn weer terug komen.
Tenminste als ze nog actief zijn op fok..
Ik weet eigenlijk mag ik het er niet over hebben, maar een frisse start zou voor iedereen mooi zijn dacht ik zo.
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil van de week hier een topic openen hoe we BNW weer los kunnen trekken en weer een normaal goedlopend forum van kunnen maken.
quote:Op woensdag 29 september 2021 18:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zonder affiniteit heb je hier niets te zoeken. Laat dit eis nr 1 zijn
quote:Op woensdag 29 september 2021 18:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Word het niet een tijd dat men hier iemand aanstelt die enige affiniteit heeft met BNW . Ben al sinds 2008 actief op dit forum en van alle mods die we hebben gehad , kan ik me slechts eentje herinneren , Jogy, die echt interesse in de materie had
Als we hiermee nou beginnen misschien kunnen het niveau hier wat opkrikken. Ben de vriendjespolitiek meer dan zat
Ik neem aan dat dit algemeen bedoeld is? okquote:Op woensdag 29 september 2021 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Spreek je uit! Fijn juist.
Welke users zou jij terug willen zien?
Lambiekjequote:Op woensdag 29 september 2021 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Spreek je uit! Fijn juist.
Welke users zou jij terug willen zien?
Deze reactie vind ik dan weer minder, Koos.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:33 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit algemeen bedoeld is? ok
Lambiekje...waar is hij? zo jammer dat hij er niet meer is..
Je zegt hem (lees: debiele sidekick van een debieltje) zich uit te spreken., fijn juist.
Ik heb me al een paar keer duidelijk uitgesproken hier op feedback. Onder andere over altijd happie.
En vervolgens wordt het verwijderd
Waarom dan?
Fijn dat je dit vraagt. Het zou prettig zijn als er in BNW een plek is waar politieke kwesties kunnen worden besproken aan de hand van alternatieve media en theorieën. Een voorbeeld van zo'n kwestie is bijvoorbeeld van de nasleep van de Amerikaanse Verkiezingen. Je verwees namelijk in een eerdere post richting POL, maar daar worden enkel bronnen uit de mainstream media geaccepteerd. Dit maakt het voor een groep users lastig om daar mee te posten.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben benieuwd ...quote:Op woensdag 29 september 2021 22:29 schreef yvonne het volgende:
Ik wil hier van de week even een topic over openen over het hoe en wat van BNW.
Even quoten voor later hergebruikquote:Op donderdag 30 september 2021 10:22 schreef theguyver het volgende:
Misschien dat we niet altijd met mekaar eens zijn, kunnen we elkaar wel beetje meer met respect behandelen.
Sure, mocht je wat vinden laat het me weten.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Even quoten voor later hergebruik
Zou kunnen zijn dat bericht verwijderd is.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:12 schreef THEFXR het volgende:
ik zie de likes in lichtblauw en als ik er op click, krijg ik dat de post/topic niet gevonden kan worden, weet iemand wat er aan de hand is?
Nee, het is gewoon grappig dat hij batshit crazy is.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:49 schreef yvonne het volgende:
Hoe komen jullie op Lambiekje?
Dat vin d ik best grappig, voor ons is ie een pain in the ass bij tijden en jullie vinden hem? Wat?
Heeft ie goede discussieskills?
Nou, ik begon een paar dagen geleden met een post hier of het in het verkiezingen-topic gewoon over verkiezingen kon gaan, en niet de godganze dag dat riedeltje van "LINKS dit BLAUW dit LINKSIG LINKS PRGRESSIEF LINKS".quote:Op woensdag 29 september 2021 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij was wel eens een wat lomp in zijn uitingen maar hij kwam wel vaak met goede info. Free Lambiekje!quote:Op donderdag 30 september 2021 14:49 schreef yvonne het volgende:
Dat vin d ik best grappig, voor ons is ie een pain in the ass bij tijden en jullie vinden hem? Wat?
Kwam die bij zijn vorige terugkomst niet binnen een paar dagen met een holocaust ontkenning?quote:Op donderdag 30 september 2021 14:49 schreef yvonne het volgende:
Dus jullie eindeloos herhalen van rechts, rechts-verdwaasden, trumpers dit, trumpers dat, sektevolgers enz enz enz ... enz enz ... staat daar los van en is volledig aanvaardbaar ?quote:Op donderdag 30 september 2021 16:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Nou, ik begon een paar dagen geleden met een post hier of het in het verkiezingen-topic gewoon over verkiezingen kon gaan, en niet de godganze dag dat riedeltje van "LINKS dit BLAUW dit LINKSIG LINKS PRGRESSIEF LINKS".
Maar dat lijkt tot nu toe aan dovemansoren besteed.
Waarom gaat het daar uberhaupt om wat een paar users van het beleid van de Democraten vinden? Dat heeft toch geen moer met verkiezingsfraude te maken?
Say whatquote:Nou, ik begon een paar dagen geleden met een post hier of het in het verkiezingen-topic gewoon over verkiezingen kon gaan,
Het gevolg van de mogelijke verkiezingsfraude is natuurlijk dat er een partij (de Democraten) het beleid momenteel kan uitstippelen. En als er dus soms wordt gepost over dit beleid gaat het over het regelrechte effect van de verkiezingen. In de reeks over Corona ontstaan soms ook discussies over aanverwante thema's (bijv. overgewicht, berichtgeving van media, commentaar van bekendheden op social media). Daar moet naar mijn mening ook ruimte voor zijn.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Nou, ik begon een paar dagen geleden met een post hier of het in het verkiezingen-topic gewoon over verkiezingen kon gaan, en niet de godganze dag dat riedeltje van "LINKS dit BLAUW dit LINKSIG LINKS PRGRESSIEF LINKS".
Maar dat lijkt tot nu toe aan dovemansoren besteed.
Waarom gaat het daar uberhaupt om wat een paar users van het beleid van de Democraten vinden? Dat heeft toch geen moer met verkiezingsfraude te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |