Game on!quote:BNW Feedbacktopic
Welkom in ons feedbacktopic. Hier kun je terecht met vragen of opmerkingen over onze moderatie op BNW. Ook als je tips hebt horen we het graag.
Zie je iets wat niet in de haak is? Report deze post dan, dan kijken we er zo snel mogelijk naar.
SuperHartje & AlwaysHappy![]()
Ja in COR.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je sprak letterlijk de mods aan waarom bepaalde posts wél bleven staan. Met quotes naar COR reacties. Gewoon niet meer doen![]()
En daar laten we het bij.
Ja, ik zag dat je het gekopieerd had. Alsnog compleet onnodig om dat dan hier in BNW te delen. Dat hoort enkel in COR FB.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja in COR.
Die totale quote heb ik daarna gecopy pasted naar BNW om die discussie te delen daar. Was niet mijn bedoeling om daarmee de BNW mods aan te schrijven, lijkt allicht wel zo idd.
De post was een kopie, had beter tot zijn recht gekomen in een quote allicht.
Kzal het wel anders vormgeven next time.. Linken naar andere reacties elders lijkt me gewoon prima.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat je het gekopieerd had. Alsnog compleet onnodig om dat dan hier in BNW te delen. Dat hoort enkel in COR FB.
Ah gezien. Het is zijn mening, het is niet tegen policy. Verdere heeft hij het over medische f & a als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voor de 6e keer dezelfde user die strooit met fascisme en apartheid:
BNW / Coronavirus1984 - #135 - Horse shit
Fixed.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Zou iemand de titel van mijn topic "Autralië" in "Australië" willen veranderen
Typfoutje.
Nee, andersom: medische apartheid en fascisme. Geen medisch fascisme wat dat ook zou mogen betekenen.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:37 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ah gezien. Het is zijn mening, het is niet tegen policy. Verdere heeft hij het over medische f & a als ik het goed begrijp.
Huh? Er loopt toch een nieuw deel?quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:06 schreef The_Emotion het volgende:
Volgens mij is er wat mis met het centrale Covid1984 topic.
Het is vol, met 2 gegumde reacties waardoor er geen nieuw deel loopt.
@Twinkle20 heeft net een nieuwe geopend zie ik, moet alleen nog gereekst worden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:55 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Huh? Er loopt toch een nieuw deel?
Is gereekst: Topicreeks: Corona virusquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:05 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
@:Twinkle20 heeft net een nieuwe geopend zie ik, moet alleen nog gereekst worden.
Is een plaatje van Joden ten tijde van de 2e wereldoorlog met op de plaats van de Jodenster een QR-code in de OP van het coronatopic wel volgens de policy?quote:Op donderdag 9 september 2021 17:37 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ah gezien. Het is zijn mening, het is niet tegen policy. Verdere heeft hij het over medische f & a als ik het goed begrijp.
Pseudo modden mag niet op FOK!; enkel roepen dat iemand ergens anders moet gaan posten is pseudo modden. Niet de bedoeling. Wat ze in COR doen is verder niet heel relevant voor BNW.quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:55 schreef Emmerdeur het volgende:
En waarom wordt mijn post verwijderd als ik zeg ga lekker naar cor met je post… als je ook maar iets post wat ook maar n beetje bnw neigt in cor wordt het meteen verwijderd , maar bnw mag wel continue volgegooid worden met de msm crap berichten? Wat wil men daar nou mee bereiken?
Heb jij nog geen BNW prik gekregen om hier nog te mogen posten ?quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:58 schreef Emmerdeur het volgende:
Psuedo modden.![]()
Moet niet gekker worden. Dus een mening geven mag ook al niet meer…
Lekker bezig
Misschien moet je de FOK! policy weer even door lezen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:58 schreef Emmerdeur het volgende:
Psuedo modden.![]()
Moet niet gekker worden. Dus een mening geven mag ook al niet meer…
Lekker bezig
Ik denk om een beetje te stoken. Je hebt van die mensen die daar voldoening uithalen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:55 schreef Emmerdeur het volgende:
En waarom wordt mijn post verwijderd als ik zeg ga lekker naar cor met je post… als je ook maar iets post wat ook maar n beetje bnw neigt in cor wordt het meteen verwijderd , maar bnw mag wel continue volgegooid worden met de msm crap berichten? Wat wil men daar nou mee bereiken?
Vind je dit een normale vorm van communicatie dan?quote:Op zondag 19 september 2021 20:50 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wouw. Anderen de mond willen snoeren.
Valt me heel erg tegen van je. Bah.
Had die even niet gezocht achter je. Bah.
Zullen we wat met dit gedrag gaan doen anders s.v.p? Heeft helemaal geen ene reet met het doel van het topic te maken, dit is puur "derailen" van discussie.quote:
Ik stel legitieme vragen over posts hier en het enige wat je terug krijgt isquote:Op zondag 19 september 2021 21:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zullen we wat met dit gedrag gaan doen anders s.v.p? Heeft helemaal geen ene reet met het doel van het topic te maken, dit is puur "derailen" van discussie.
Genoeg users zijn al weggelopen vanwege een groepje trolls, willen we dat?
Nee het is geen censuur als het een open discussie bevorderd waar een open klimaat heerst om waar het topic voor bedoelt is te bediscusieren en uit te diepen.
Modereren bevorderd alleen maar de mogelijkheid tot discussie.
quote:Op zondag 19 september 2021 20:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vind je dit een normale vorm van communicatie dan?
Mond snoeren? Het is off topic.
quote:Op zondag 19 september 2021 20:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zoek jij anders ff een topic waar je wat te zoeken hebt?
Omdat je mee aan het zaaien bent met wat er precies mis is met de reacties in dat topic.quote:Op zondag 19 september 2021 21:07 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]![]()
Je zet een TR. Ik DM je waarom? En je vliegt meteen naar de FB.
Jammer allemaal.
Heb net ook nog PM gekregen van BNW user die me laat weten het beu te zijn en hier een tijdje zal wegblijven.quote:Op zondag 19 september 2021 21:03 schreef ludovico het volgende:
Genoeg users zijn al weggelopen vanwege een groepje trolls, willen we dat?
Ik maak mijn hele leven ongetwijfeld fouten. Jouw reactie is dan van een ander niveau. Waarom?quote:Op zondag 19 september 2021 21:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat je mee aan het zaaien bent met wat er precies mis is met de reacties in dat topic.
Moet ik jou dan serieus nemen om dat te begrijpen? Je maakt zelf de fout.
Zo kijk ik er dus ook naar en ik vind dat een hele terechte vraag.quote:Op zondag 19 september 2021 21:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb net ook nog PM gekregen van BNW user die me laat weten het beu te zijn en hier een tijdje zal wegblijven.
Hoe kan je hier in godsnaam nog iets BNW getint posten als er direct een meute trollen opspringt om het belachelijk te maken, en elkaar opjutten, dikwijls nog bijgestaan door een mod.
Geloof je nou zelf dat enig nieuwe user zich nog geroepen voelt hier iets te posten ?
Is dat nou de bedoeling van dit subforum?
Ik ervaar je reactie als aanvallend, in dat topic, daarom geen antwoord op je DM. Tevens, vanwege dat aanvallende, wat non stop in dat topic is, wat ik duid als off-topic, is echt precies weer wat er mis is met hoe er gepost wordt in dat topic.quote:Op zondag 19 september 2021 21:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik maak mijn hele leven ongetwijfeld fouten. Jouw reactie is dan van een ander niveau. Waarom?
Dus iedereen in BNW moet dezelfde mening hebben? Dat hoeft in COR ook niet. Daar zijn ook alle meningen vertegenwoordigt. Ik snap niet zo goed waarom het meteen getroll is of jehova getuigen zijn als er andere meningen tevoorschijn komen. Daar moeten mensen gewoon tegen kunnen zonder persoonlijke aanvallen heen en weer te gooien om vervolgens in feedback voor de zoveelste maal te gaan dreigen met een BNW exit. Daar ligt niemand wakker van hoor.quote:Op zondag 19 september 2021 23:35 schreef potjecreme het volgende:
Zou er niet een kern van waarheid zitten in het "gemiep". Het is echt storend hoe sommigen als Jehova's het topic komen vervuilen met hun waarheid. Tis raar dat je bij pol/Cor/nws weggestuurd kan worden naar bnw maar de mods hier weigeren de sheeple Jehova's naar Cor of nws te sturen. Heel raar vind ik dat. Horen de mods ook bij de Cabal?
Je snapt niet wat er wordt bedoeld.quote:Op maandag 20 september 2021 00:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dus iedereen in BNW moet dezelfde mening hebben? Dat hoeft in COR ook niet. Daar zijn ook alle meningen vertegenwoordigt. Ik snap niet zo goed waarom het meteen getroll is of jehova getuigen zijn als er andere meningen tevoorschijn komen. Daar moeten mensen gewoon tegen kunnen zonder persoonlijke aanvallen heen en weer te gooien om vervolgens in feedback voor de zoveelste maal te gaan dreigen met een BNW exit. Daar ligt niemand wakker van hoor.
en steeds maar met die feitjes komenquote:Op maandag 20 september 2021 01:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je snapt niet wat er wordt bedoeld.
In bnw voeren we bnw discussies. Dat is speculeren en vooruit zien zonder dat daar meteen tastbaar bewijs voor is. Doordat er geen tastbaar bewijs is, mogen die discussies vaak niet in andere fora. Waarom worden we daar weggestuurd en worden anderen die de bnw discussies doodslaan met drang naar feiten niet weggestuurd naar Cor? Voor een feitelijke discussie is daar plaats en voor een vooruitziende blik discussie is hier plaats.
Kan jij mij uitleggen waarom je als cor-mod speculeren naar bnw verwijst maar de mensen die alleen msm al waarheid nemen en steeds maar met die feitjes komen waar niks bnw aan is, niet naar de andere fora verwijst als bnw-mod? Of hen erop attendeert dat ze in bnw posten.
Niemand heeft iets tegen een andere mening. Het gaat om de "geest" van dit forum te respecteren. Dat is bij sommigen niet te zien en lijken vooral voor leedvermaak hier te posten.
Zolang heb ik hier niet gepost en dat komt echt door de zuigerige, uitlacherige sfeer. De drang om bnw-ers te bekeren naar sheeple. Het is dan heel jammer als een mod dat niet ziet en in zijn tunnelvisie blijft hangen.
IeDeReen mAg hiER poSTEn.
Ja dat mag, respecteer wel het forum waarin je post. Kan je dat niet aan ga dan weg.
Mooi verwoord ... spijtig dat dit niet wat meer in de topics kon. Maar je geeft zelf duidelijk aan waarom.quote:Op maandag 20 september 2021 01:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In bnw voeren we bnw discussies. Dat is speculeren en vooruit zien zonder dat daar meteen tastbaar bewijs voor is. Doordat er geen tastbaar bewijs is, mogen die discussies vaak niet in andere fora. Waarom worden we daar weggestuurd en worden anderen die de bnw discussies doodslaan met drang naar feiten niet weggestuurd naar Cor? Voor een feitelijke discussie is daar plaats en voor een vooruitziende blik discussie is hier plaats.
Kan jij mij uitleggen waarom je als cor-mod speculeren naar bnw verwijst maar de mensen die alleen msm al waarheid nemen en steeds maar met die feitjes komen waar niks bnw aan is, niet naar de andere fora verwijst als bnw-mod? Of hen erop attendeert dat ze in bnw posten.
Niemand heeft iets tegen een andere mening. Het gaat om de "geest" van dit forum te respecteren. Dat is bij sommigen niet te zien en lijken vooral voor leedvermaak hier te posten.
Zolang heb ik hier niet gepost en dat komt echt door de zuigerige, uitlacherige sfeer. De drang om bnw-ers te bekeren naar sheeple. Het is dan heel jammer als een mod dat niet ziet en in zijn tunnelvisie blijft hangen.
Ja dat mag, respecteer wel het forum waarin je post. Kan je dat niet aan ga dan weg.
En dit is ook wel duidelijkquote:Op zondag 19 september 2021 23:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
ga inderdaad lekker weg uit BNW; er keer op keer mee dreigen doet echt niks hoor. Je zet jezelf er enkel mee voor paal, sorry. En ja, ik klink nu even hard; vaak genoeg vriendelijk gereageerd; maar die boodschap komt toch niet binnen. En als jullie het er niet mee eens zijn mogen jullie lekker de FA's aanschietenIk ben wel een klein beetje klaar met jullie gemiep elke keer.
Dat is niet waar; ook in COR zijn afwijkende invalshoeken welkom, alleen worden er daar andere eisen aan de kwaliteit van de bewijsvoering gesteld.quote:Op maandag 20 september 2021 07:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Je zou ook alles wat msm is terug kunnen zetten naar COR. Gebeurt andersom ook toch? Als iets afwijkt van de algemene msm-mening en je post dit in COR wordt het door mods op een gegeven moment in bnw gezet.
Op zich gaat het daar al mis: je veronderstelling dat het bij nws, cor, etc gaat om de algemene msm mening.quote:Op maandag 20 september 2021 07:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Je zou ook alles wat msm is terug kunnen zetten naar COR. Gebeurt andersom ook toch? Als iets afwijkt van de algemene msm-mening en je post dit in COR wordt het door mods op een gegeven moment in bnw gezet.
Ik snap prima wat je bedoeld. Je wil wel dat er fake news/alternatieve theorieën geplaatst kunnen worden, maar je wil niet dat er gereageerd mag worden met een weerwoord.quote:Op maandag 20 september 2021 01:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat sommigen niet lijken te beseffen dat ze in bnw reageren en alles doodslaan met msm/cpb/cbs etc feitjes. Halloooooo je zit in bnw. Na 1 keer posten is het voldoende. Maar keer op keer hetzelfde punt willen maken in bnw stoort de discussie en goede sfeer. Het is een nuance verschil. Daar waar een bnw-er bij cor te ver bnw kan gaan, kunnen sommigen hier teveel mainstream gaan. Daar vragen we aan de mods of ze hierin kunnen sturen. Net zoals er in cor wordt gestuurd.quote:Op maandag 20 september 2021 10:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik snap prima wat je bedoeld. Je wil wel dat er fake news/alternatieve theorieën geplaatst kunnen worden, maar je wil niet dat er gereageerd mag worden met een weerwoord.
Het enige verschil tussen COR en BNW: hier in BNW mag je dat soort fake news berichten gewoon delen. Maar daar mag op gereageerd worden, zolang dat op een normale manier gebeurd. In onze ervaring (de mods) gebeurd dat in de meeste gevallen ook. Het word pas een probleem als mensen persoonlijk worden. Iets wat regelmatig gebeurd op het moment dat er dus inderdaad een andere mening gegeven wordt.
En wat er gisteren gebeurde is al helemaal niet de bedoeling. Waar het in fb mee begon gisteren; een Ludo die het nodig vond om een andere user weg te sturen naar een ander subforum. Pseudo modden is niet toegestaan.
Zolang mensen in BNW willen posten moeten ze gewoon accepteren dat er een weerwoord kan komen en dat dat gewoon mag zolang het geen gesneer is. Staat jullie vrij de FA’s te mailen op forum@fok.nl. Als we BNW anders moeten gaan modden horen we dat van bovenaf wel.
Trollen en zuigen is nooit de bedoeling natuurlijk. De reeksen lopen hard, dus wij zien ook niet alles. Zijn dan ook deels afhankelijk van TR’s. Die moeten dan wel gezet worden; anders kunnen wij niet garanderen dat we elke post tegen komen. En soms laten we iets staan omdat wij dan niet van mening zijn dat een comment tegen de policy is.quote:Op maandag 20 september 2021 11:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat sommigen niet lijken te beseffen dat ze in bnw reageren en alles doodslaan met msm/cpb/cbs etc feitjes. Halloooooo je zit in bnw. Na 1 keer posten is het voldoende. Maar keer op keer hetzelfde punt willen maken in bnw stoort de discussie en goede sfeer. Het is een nuance verschil. Daar waar een bnw-er bij cor te ver bnw kan gaan, kunnen sommigen hier teveel mainstream gaan. Daar vragen we aan de mods of ze hierin kunnen sturen. Net zoals er in cor wordt gestuurd.
Verder hoor ik je niet over het gezuig en uitlachen wat ik ook heb benoemd. Ze posten screenshot van telegramgroepen en Facebook om uit te lachen. Posten linkjes met de tekst: We hebben er weer 1! Dan gaat het over anti-vaxxers die dood zijn gegaan of in het ziekenhuis liggen. Dat is gewoon niet fijn. Dan vraag ik mij af wat je hier komt doen. Dat lijkt verdacht veel op trollen.
Dit is wat mij de afgelopen 8 weken dat ik hier eens wat post opgevallen.
Discussie, probeer het eens.quote:Op maandag 20 september 2021 09:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Valt wel mee hoor en als ik het doe is het gerelateerd aan de leugens die de msm verkoopt. Verder post ik sowieso niet zo veel meer op bnw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |