Ik ken er nog één die klaagt over racen op hoge snelheid terwijl hij de week ervoor iemand de vangrail injoeg met 200+.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand die roept "they race me so hard" verdient geen formule 1 zitje.
Zijn enige kans is Alfa Romeo maar die kiezen Giovinazzi misschien gewoon.quote:
Nyck werd ook vooral genoemd bij Alfa, niet bij Williamsquote:Op woensdag 8 september 2021 14:25 schreef shiz het volgende:
Of alsof 'ie moet poepen (of dat 'ie het zojuist in z'n racesuit gedaan heeft).![]()
Maar goed.
Dus toch niet Nyck met Merc-ties. Nou, lachen. Hoop dat DTM hem een confidence boost en nieuw perspectief heeft gegeven. 't Was altijd een beetje een saaie brave knul. Had wel af en toe gave inhaalacties, maar had verder niet echt de pit of pace in z'n donder. Het Williams van Claire is toch beter af zonder haar en met betere financiële middelen, als ze hem een beetje op weg kunnen helpen zoals George (ik hoor hem nog zeggen tijdens het simracen 'Geeeeoooorrrggge!'natuurlijk ook tijdens het echte racen 'they're racing me sooo hard'), maar het ligt denk ik vooral aan z'n persoonlijke ontwikkeling. Ben benieuwd en wens hem succes!
Dat ging natuurlijk specifiek over de Alpha Tauri coureurs waarvan hij het niet verwacht hadquote:Op woensdag 8 september 2021 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand die roept "they race me so hard" verdient geen formule 1 zitje.
Bij beidequote:Op woensdag 8 september 2021 14:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nyck werd ook vooral genoemd bij Alfa, niet bij Williams
Die mag ook wel een jaartje naar Williams van me.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ken er nog één die klaagt over racen op hoge snelheid terwijl hij de week ervoor iemand de vangrail injoeg met 200+.
Nick zit volgend jaar aan tafel bij Viaplay in de Doornbos rol, met Art Rooijakers als presentator.quote:
Daar heeft hij helemaal geen tijd voor.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nick zit volgend jaar aan tafel bij Viaplay in de Doornbos rol, met Art Rooijakers als presentator.
Art heeft tijd genoeg.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar heeft hij helemaal geen tijd voor.
Moet je als je mee wil doen wel verplicht spam van motorsport.com accepteren..quote:
Wat een onzinquote:Op woensdag 8 september 2021 14:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ken er nog één die klaagt over racen op hoge snelheid terwijl hij de week ervoor iemand de vangrail injoeg met 200+.
ja voor niks gaat de zon opquote:Op woensdag 8 september 2021 15:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je als je mee wil doen wel verplicht spam van motorsport.com accepteren..
Blijkbaar denken ze daar bij Williams toch anders overquote:Op woensdag 8 september 2021 15:54 schreef bianconeri het volgende:
Albon bij Williams is toch ook echt een afgang?
Albon is gewoon simpelweg niet goed genoeg voor de F1 en is geen Mercedes coureur. Dus wat moet je in vredesnaam met zo iemand? Of vinden ze bij Williams dat ze genoeg geld nu hebben dat Albon er dus wel elk weekend even 1 in de muur kan rammen zoals bij RBR?
Nyck de Vries was toch in alles de veel betere keus?
Heeft hij de afgelopen jaren gewoon laten zien en is ook Mercedes coureur. Die moet je dan gewoon de kans geven.
Ja dat kun je daarna ook gewoon weer regelen dat je het niet krijgt hequote:Op woensdag 8 september 2021 15:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je als je mee wil doen wel verplicht spam van motorsport.com accepteren..
JAAAAAquote:Op woensdag 8 september 2021 15:54 schreef bianconeri het volgende:
Albon bij Williams is toch ook echt een afgang?
Albon is gewoon simpelweg niet goed genoeg voor de F1 en is geen Mercedes coureur. Dus wat moet je in vredesnaam met zo iemand? Of vinden ze bij Williams dat ze genoeg geld nu hebben dat Albon er dus wel elk weekend even 1 in de muur kan rammen zoals bij RBR?
Nyck de Vries was toch in alles de veel betere keus?
Heeft hij de afgelopen jaren gewoon laten zien en is ook Mercedes coureur. Die moet je dan gewoon de kans geven.
is dat zo?quote:Op woensdag 8 september 2021 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima coureur met een flinke zak geld.
Niet opgelet toen Hamilton in Hongarije Alonso verweet veel te hard te verdedigen op hoge snelheid?quote:Op woensdag 8 september 2021 15:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin
Die klaagt niet.
Goede Thaise markt achter zich.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wist niet dat hij een pay driver was
Piastri is Renault junior, maar die lijken liever Zhou in de F1 te zien. Die neemt ook meer (Chinees) geld mee.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:31 schreef 4-elements het volgende:
Wat zijn de opties voor Alfa? Nyck? Gio? Zou er dan geen enkele coureur doorstromen van F2 naar F1? Als Oscar Piastri kampioen wordt in de F2 heeft hij een stoeltje meer dan verdiend. Zou zijn 3e opeenvolgende titel zijn.
We gaan zien er nieuwe stickers op de Williams komen via hem, ik denk eerder iets van Red Bullquote:Op woensdag 8 september 2021 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goede Thaise markt achter zich.
Is ook (deels) Thaisquote:Op woensdag 8 september 2021 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan zien er nieuwe stickers op de Williams komen via hem, ik denk eerder iets van Red Bull
Thaise strip tent.quote:Op woensdag 8 september 2021 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan zien er nieuwe stickers op de Williams komen via hem, ik denk eerder iets van Red Bull
ja ik weet het, ben nog altijd verbaasd hoe die Oostenrijker dat vrachtwagenschauffeursdrankje want dat was het daar, zo heeft kunnen vermarkten, knap hoorquote:
Nyck, Gio, Zhou, Hulk. Pourchaire wordt ook genoemd, maar dat lijkt me veel te vroeg.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:31 schreef 4-elements het volgende:
Wat zijn de opties voor Alfa? Nyck? Gio? Zou er dan geen enkele coureur doorstromen van F2 naar F1? Als Oscar Piastri kampioen wordt in de F2 heeft hij een stoeltje meer dan verdiend. Zou zijn 3e opeenvolgende titel zijn.
Zeer zeker wél. De race erna zelfs.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin
Die klaagt niet.
Is hij ook niet.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wist niet dat hij een pay driver was
Alle beetjes helpenquote:Op woensdag 8 september 2021 16:13 schreef Nattekat het volgende:
@:signe die euro komt wel rap dichterbij.
Zhou is een Renault rijder, die moet wachten tot Alonso (weer) stopt of dat Ocon daar weg gaat.quote:Op woensdag 8 september 2021 17:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nyck, Gio, Zhou, Hulk. Pourchaire wordt ook genoemd, maar dat lijkt me veel te vroeg.
Zhou zou een doorstromer zijn (en 30 miljoen meenemen)Nyck ook, zij het met een FE-omweg.
Zhou wordt toch écht genoemd voor een Alfa-zitjequote:Op woensdag 8 september 2021 17:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zhou is een Renault rijder, die moet wachten tot Alonso (weer) stopt of dat Ocon daar weg gaat.
Of door Renault ergens gestald wordt om ervaring op te doen zodat hij straks, als Alonso stopt, naar Alpine kan.quote:Op woensdag 8 september 2021 17:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zhou is een Renault rijder, die moet wachten tot Alonso (weer) stopt of dat Ocon daar weg gaat.
Bij een team met klantenmotoren bijvoorbeeldquote:Op woensdag 8 september 2021 17:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of door Renault ergens gestald wordt om ervaring op te doen zodat hij straks, als Alonso stopt, naar Alpine kan.
Zoals Russell bij Williams reed en Albon nu bij Williams.
Kan, maar hoeft niet. Zoals in het verleden ook wel gebeurde. Als er maar betaald wordtquote:Op woensdag 8 september 2021 18:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bij een team met klantenmotoren bijvoorbeeld
Renault heeft geen klantenteamquote:Op woensdag 8 september 2021 18:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bij een team met klantenmotoren bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 8 september 2021 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Renault heeft geen klantenteam
Niemand interesse in de GP2 engine? Hoe kan dat nou.quote:
Volgens Marca zou de sponsor van Zhou 30 miljoen over hebben voor het stoeltje van Gio.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niemand interesse in de GP2 engine? Hoe kan dat nou.
Tja, ze hebben prima stappen gezet met die motor. Maar het blijft de derde motor in het veld, hoe hard ze ook roepen dat ze heel snel beter worden.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niemand interesse in de GP2 engine? Hoe kan dat nou.
Ja dat roepen ze al 6 jaarquote:Op woensdag 8 september 2021 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, ze hebben prima stappen gezet met die motor. Maar het blijft de derde motor in het veld, hoe hard ze ook roepen dat ze heel snel beter worden.
Er zijn de afgelopen jaren ook best veel coureurs doorgestroomd vanuit de F2. 3 coureurs van vorig seizoen stroomden door, jaar ervoor 1 en het jaar daarvoor ook 3. En die 7 rijden volgend seizoen ook allemaal (weer) mee, op een gegeven moment zijn de plekken dan opquote:Op woensdag 8 september 2021 16:31 schreef 4-elements het volgende:
Tja, finiancieel gaat dat gewoon niet lukken.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef Gezicht het volgende:
Gewoon tijd voor een stuk of 2 à 4 stoeltjes extra op de grid
Ze hebben op sommige banen het nu al lastig qua verkeer met 20 auto's. Ik denk dat een groter probleem is dat paydrivers de plekken in nemen van de betere coureursquote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef Gezicht het volgende:
missen we dan echt coureurs, we missen competitieve auto's, ben al blij dat het nu een tweestrijd is maar er zouden 4-5 teams om het kampioenschap moeten strijden al blijft dat moeilijkquote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef Gezicht het volgende:
Hij pakte wel 'per ongeluk' de snelste ronde afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien, ik denk eerlijk gezegd niet dat het erin zit, hij wist al een tijdje dat ze niet met hem door zouden gaan maar reed toch in dienst van Hamilton
Is slechts een aanname van jou.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:12 schreef babylon het volgende:
Er zal vast niet in staan dat hij zich als aars moet gedragen.
En hield in in sector 3... Doe het dan goed.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij pakte wel 'per ongeluk' de snelste ronde afgelopen zondag.
Ok man. Cool.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is slechts een aanname van jou.
quote:Op donderdag 9 september 2021 07:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag aankondiging Russell bij Mercedes
Deze week geen bericht gezien dat het bevestigd is door het Mercedes team.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze week geen bericht gezien dat het bevestigd is door het Mercedes team.
Als je wel de officiële aankondiging kan vinden, be my guest
quote:Op donderdag 9 september 2021 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gemist dusquote:Op donderdag 9 september 2021 07:47 schreef franklop het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze bijvoorbeeld? Het staat er ook bij 'it's official'
Ik denk dat Nyck volgend jaar nog gewoon bij Mercedes FE kampioen gaat proberen te worden. Daarna wellicht bij Merc als 2e coureur (na het pensioen van Lewis), of in plaats van Latifi bij Williams.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat kan er kloppen van de geruchten dat Alfa in 2022 overstapt naar MB motoren en dat Nick dus naar Alfa gaat? En Williams zou de RB motoren hebben volgend jaar.
Klinkt mij als bullshit maar geruchtenmolen online is daar wel stellig in
lijkt me logistiek gezien onmogelijkquote:Op donderdag 9 september 2021 09:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
En Williams zou de RB motoren hebben volgend jaar.
Moeten de huidige teams eerst afzien van de $200 miljoen instapgeld. Dan zouden er twee nieuwe teams bij kunnen komen. Die zijn er wel namelijk, maar vinden dit bedrag te hoog.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef Gezicht het volgende:
Is ook al ontkend door Vasseur.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat kan er kloppen van de geruchten dat Alfa in 2022 overstapt naar MB motoren en dat Nick dus naar Alfa gaat? En Williams zou de RB motoren hebben volgend jaar.
Klinkt mij als bullshit maar geruchtenmolen online is daar wel stellig in
Mercedes stopt daarmee.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:21 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik denk dat Nyck volgend jaar nog gewoon bij Mercedes FE kampioen gaat proberen te worden. Daarna wellicht bij Merc als 2e coureur (na het pensioen van Lewis), of in plaats van Latifi bij Williams.
Komend seizoen doen ze nog mee.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mercedes stopt daarmee.
Onder welke steen heb jij geleefd deze week?quote:Op donderdag 9 september 2021 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Haal ik het er uit op dat het Vettels laatste jaar is?quote:Op donderdag 9 september 2021 11:01 schreef dz5b604 het volgende:
Zeer interessant nieuw gerucht.
[ twitter ]
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd deze week?
In ieder geval dat dat een gerucht is, zou ook wat logica scheppen aan het vreemde gerucht van vorige week dat AM Alonso had benaderd.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
Haal ik het er uit op dat het Vettels laatste jaar is?
De vertalingquote:Op donderdag 9 september 2021 11:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
Haal ik het er uit op dat het Vettels laatste jaar is?
quote:Gerucht van de dag uit Italië: Sebastian Vettel zou eraan kunnen denken om aan het einde van het jaar de F1 te verlaten en de heer Lawrence zou op zoek zijn naar een coureur voor 2022, als dit het geval is, zou dit een zeer aantrekkelijke bom kunnen zijn voor de overgebleven coureurs op de markt ...
Racing Point Perez. Maar... die is al bevestigd bij RBR voor volgend 2022, dus dat wordt hem iig niet.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:56 schreef daNpy het volgende:
Perez. Goede ervaren coureur die gewaagd is aan Stroll.
Begreep dat Alpine weer heeft geopperd dat het wat zou zijn als teams een derde wagen in mogen gaan zettenquote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef Gezicht het volgende:
Ricciardo heeft geen torenhoog salaris voor een F1-coureur. Slechts $ 17 miljoen (en dat is nog geen ¤ 15 miljoen). Al zijn er uiteraard wel F1-coureurs die een lager salaris krijgen.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het enige wat je als Aston Martin zou kunnen proberen is om Ricciardo los te weken bij McLaren. Ik denk dat de lol er bij Ricciardo wel vanaf is om door Norris om zijn oren gereden te worden en bij McLaren zullen ze zich ook meer voorgesteld hebben bij zijn dienstverband. Om nog maar te zwijgen over zijn torenhoge salaris. Er zijn verder geen topcoureurs beschikbaar.
Niet gek voor een 9e plaats en de helft van de punten van je teamgenootje. Wat krijgt Norris?quote:Op donderdag 9 september 2021 14:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ricciardo heeft geen torenhoog salaris voor een F1-coureur. Slechts $ 17 miljoen (en dat is nog geen ¤ 15 miljoen). Al zijn er uiteraard wel F1-coureurs die een lager salaris krijgen.
Bij Renault was trouwens ook maar ¤ 25 miljoen, valt ook reuze mee vergeleken met bijv. Hamilton. En Verstappen heeft ook een salaris van ¤ 25 miljoen.
$ 5 miljoen meen ik.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet gek voor een 9e plaats en de helft van de punten van je teamgenootje. Wat krijgt Norris?
En ik denk dat Max die 25M wel iets meer waard is als Ric, bij eender welk team
Zou ook vrij dom zijn op dit circuit. Tenzij Hamilton hem er weer eens af beukt in de Parabolica uiteraard.quote:
Denken dat RB kansloos isquote:Op donderdag 9 september 2021 20:17 schreef MoreDakka het volgende:
Mooi, gewoon proberen Bottas te verslaan en dan kijken wat er mogelijk is in Rusland
Ik ben benieuwd hoevaak teamgenoten opgeofferd worden en het resultaat dus vertekend is.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet gek voor een 9e plaats en de helft van de punten van je teamgenootje. Wat krijgt Norris?
En ik denk dat Max die 25M wel iets meer waard is als Ric, bij eender welk team
Kansloos is een groot woord maar ik denk inderdaad dat Verstappen alleen kans maakt als de strategie in zijn voordeel werkt. Volgens mij is dat geen rare verwachting toch? Mercedes heeft gewoon een veel betere motor, dat is al zo sinds 2014quote:Op donderdag 9 september 2021 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken dat RB kansloos is
Ik ga hem inkoppen: Verstappen pole.
Welk punt probeer je hiermee te maken dan? Het zegt toch alles over de huidige status van Ricciardo binnen McLaren dat hij als een soort Perez opgeofferd wordt voor een teamgenoot die geeneens om de titel strijd? Dit terwijl hij qua salaris ingeschaald is als kopman. Ricciardo is momenteel een hele dure tweede viool voor McLaren. Als hij zich niet herpakt dan denk ik dat je hem best op kunt pikken als Aston Martin zijnde.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:06 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoevaak teamgenoten opgeofferd worden en het resultaat dus vertekend is.
Ricciardo werd afgelopen zondag bewust opgeofferd om Norris naar voren te helpen en houden. Helaas zonder resultaat.
Ik kan de radio transcriptie niet vinden (racefans is hier mee gestopt?). Wellicht dat iemand anders dit kan aanvullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |