Komend seizoen doen ze nog mee.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mercedes stopt daarmee.
Onder welke steen heb jij geleefd deze week?quote:Op donderdag 9 september 2021 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze week geen bericht gezien dat het bevestigd is door het Mercedes team.
Als je wel de officiële aankondiging kan vinden, be my guest
Haal ik het er uit op dat het Vettels laatste jaar is?quote:Op donderdag 9 september 2021 11:01 schreef dz5b604 het volgende:
Zeer interessant nieuw gerucht.
[ twitter ]
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd deze week?
In ieder geval dat dat een gerucht is, zou ook wat logica scheppen aan het vreemde gerucht van vorige week dat AM Alonso had benaderd.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
Haal ik het er uit op dat het Vettels laatste jaar is?
De vertalingquote:Op donderdag 9 september 2021 11:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
Haal ik het er uit op dat het Vettels laatste jaar is?
quote:Gerucht van de dag uit Italië: Sebastian Vettel zou eraan kunnen denken om aan het einde van het jaar de F1 te verlaten en de heer Lawrence zou op zoek zijn naar een coureur voor 2022, als dit het geval is, zou dit een zeer aantrekkelijke bom kunnen zijn voor de overgebleven coureurs op de markt ...
Racing Point Perez. Maar... die is al bevestigd bij RBR voor volgend 2022, dus dat wordt hem iig niet.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:56 schreef daNpy het volgende:
Perez. Goede ervaren coureur die gewaagd is aan Stroll.
Begreep dat Alpine weer heeft geopperd dat het wat zou zijn als teams een derde wagen in mogen gaan zettenquote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef Gezicht het volgende:
Gewoon tijd voor een stuk of 2 à 4 stoeltjes extra op de grid
Ricciardo heeft geen torenhoog salaris voor een F1-coureur. Slechts $ 17 miljoen (en dat is nog geen ¤ 15 miljoen). Al zijn er uiteraard wel F1-coureurs die een lager salaris krijgen.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het enige wat je als Aston Martin zou kunnen proberen is om Ricciardo los te weken bij McLaren. Ik denk dat de lol er bij Ricciardo wel vanaf is om door Norris om zijn oren gereden te worden en bij McLaren zullen ze zich ook meer voorgesteld hebben bij zijn dienstverband. Om nog maar te zwijgen over zijn torenhoge salaris. Er zijn verder geen topcoureurs beschikbaar.
Niet gek voor een 9e plaats en de helft van de punten van je teamgenootje. Wat krijgt Norris?quote:Op donderdag 9 september 2021 14:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ricciardo heeft geen torenhoog salaris voor een F1-coureur. Slechts $ 17 miljoen (en dat is nog geen ¤ 15 miljoen). Al zijn er uiteraard wel F1-coureurs die een lager salaris krijgen.
Bij Renault was trouwens ook maar ¤ 25 miljoen, valt ook reuze mee vergeleken met bijv. Hamilton. En Verstappen heeft ook een salaris van ¤ 25 miljoen.
$ 5 miljoen meen ik.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet gek voor een 9e plaats en de helft van de punten van je teamgenootje. Wat krijgt Norris?
En ik denk dat Max die 25M wel iets meer waard is als Ric, bij eender welk team
Zou ook vrij dom zijn op dit circuit. Tenzij Hamilton hem er weer eens af beukt in de Parabolica uiteraard.quote:
Denken dat RB kansloos isquote:Op donderdag 9 september 2021 20:17 schreef MoreDakka het volgende:
Mooi, gewoon proberen Bottas te verslaan en dan kijken wat er mogelijk is in Rusland
Ik ben benieuwd hoevaak teamgenoten opgeofferd worden en het resultaat dus vertekend is.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet gek voor een 9e plaats en de helft van de punten van je teamgenootje. Wat krijgt Norris?
En ik denk dat Max die 25M wel iets meer waard is als Ric, bij eender welk team
Kansloos is een groot woord maar ik denk inderdaad dat Verstappen alleen kans maakt als de strategie in zijn voordeel werkt. Volgens mij is dat geen rare verwachting toch? Mercedes heeft gewoon een veel betere motor, dat is al zo sinds 2014quote:Op donderdag 9 september 2021 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken dat RB kansloos is
Ik ga hem inkoppen: Verstappen pole.
Welk punt probeer je hiermee te maken dan? Het zegt toch alles over de huidige status van Ricciardo binnen McLaren dat hij als een soort Perez opgeofferd wordt voor een teamgenoot die geeneens om de titel strijd? Dit terwijl hij qua salaris ingeschaald is als kopman. Ricciardo is momenteel een hele dure tweede viool voor McLaren. Als hij zich niet herpakt dan denk ik dat je hem best op kunt pikken als Aston Martin zijnde.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:06 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoevaak teamgenoten opgeofferd worden en het resultaat dus vertekend is.
Ricciardo werd afgelopen zondag bewust opgeofferd om Norris naar voren te helpen en houden. Helaas zonder resultaat.
Ik kan de radio transcriptie niet vinden (racefans is hier mee gestopt?). Wellicht dat iemand anders dit kan aanvullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |