Ik snap best dat ze ter hoogte van Weert even wilde stoppen.quote:Op maandag 6 september 2021 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Oepsie voor Pirelli
https://www.transport-onl(...)p-a2-bij-weert-foto/
Russell heeft F1 ervaring, Nyck niet. Die moet dat eerst op doen voordat hij de stap naar het Mercedes team kan maken, denk ik.quote:Op maandag 6 september 2021 19:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal verhalen die je bij de resultaten erbij bedenkt. Misschien is de teamgenoot van Russell wel beter dan de teamgenoot van Nyck.
Punt blijft dat Merc er bovenop zit/alles weet en zij Russell de voorkeur (lijken te) geven.
"Bestuurster"quote:Op maandag 6 september 2021 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Oepsie voor Pirelli
https://www.transport-onl(...)p-a2-bij-weert-foto/
Tenzij AR in eens heel veel sneller wordt zal hij wel moeten bij een blauwe vlag.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Gaat Bottas in het vervolg nog zo makkelijk aan de kant voor Hamilton?
Het huidige seizoen is nog niet afgelopen, wijsneus. Volgend jaar kan het helemaal niemand schelen of Bottas aan de kant gaat voor Hamilton.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:53 schreef babylon het volgende:
[..]
Tenzij AR in eens heel veel sneller wordt zal hij wel moeten bij een blauwe vlag.
Alleen als Verstappen er nog tussen zit, dan mag Bottas hem winnen. Mercedes heeft liever max op P2 en Lewis op P3 dan Max op P1 en Lewis op P2. Dat scheelt ook weer puntenquote:Op maandag 6 september 2021 17:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook wel de enige manier waarop Bottas kan winnen, als z’n ploegmaat uitvalt en hij Lewis verslaat (of als die ook uitvalt)
Zal mogelijk nog wel een race komen dat Mercedes superieur is en hij beter is dan Lewis, maar die gaat hij dan nooit mogen winnen.
https://racingnews365.nl/(...)ler-tijden-te-wordenquote:Natuurlijk is een van die teamgenoten in mijn ogen de beste coureur aller tijden
quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Russell is wel een beetje in de war. Zal door de emoties komen.
[..]
https://racingnews365.nl/(...)ler-tijden-te-worden
had je wat anders verwacht dan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Russell is wel een beetje in de war. Zal door de emoties komen.
[..]
https://racingnews365.nl/(...)ler-tijden-te-worden
er is natuurlijk niets mooier dan de goat verslaan in dezelfde autoquote:Op dinsdag 7 september 2021 11:46 schreef daNpy het volgende:
Hij moet natuurlijk niet zijn eigen stoelpoten af gaan zagen als MB straks weer de meest dominante auto heeft en hij alles wint.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is natuurlijk niets mooier dan de goat verslaan in dezelfde auto
heeft hij nog niet getekend?quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel dat Lewis nummer 8 pakt dan kiest hij misschien wel het Rosbergpad.
had Rosberg nog een contract?quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Rosberg ook, denk dat hij dat bedoeld.
quote:
bron wiki (dus eigenlijk geen bron) : https://en.wikipedia.org/wiki/Nico_Rosbergquote:Rosberg, who had signed a two-year contract extension with Mercedes to 2018 in mid-2016,[132] began to contemplate retirement from motor racing when he considered the possibility of a championship win after the 2016 Japanese Grand Prix
Welquote:
Die werd overigens ook door Rosberg verslagen in dezelfde autoquote:Op dinsdag 7 september 2021 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]daarom wat mij betreft ook niet de goat maar dat is weer een hele andere discussie
[ afbeelding ]
Oh, ik ging er gewoon even van uit dat iemand niet een complete aars werd zodra z'n contract wordt opgezegd. Jij redeneert blijkbaar anders...quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het huidige seizoen is nog niet afgelopen, wijsneus. Volgend jaar kan het helemaal niemand schelen of Bottas aan de kant gaat voor Hamilton.
Nu Mercedes hem er uit heeft geflikkerd, heeft Bottas nog maar weinig gelegenheid om aan de rest van de wereld laten zien dat hij toch echt wel kan sturen. Ik vermoed dat de status van Sir Lewis Hamilton hem zeker aan zijn aars zal oxideren. En terecht.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:30 schreef babylon het volgende:
[..]
Oh, ik ging er gewoon even van uit dat iemand niet een complete aars werd zodra z'n contract wordt opgezegd. Jij redeneert blijkbaar anders...
Ah, ze moeten jou dus bij ontslag meteen buiten zetten en je accounts op slot zetten...quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nu Mercedes hem er uit heeft geflikkerd, heeft Bottas nog maar weinig gelegenheid om aan de rest van de wereld laten zien dat hij toch echt wel kan sturen. Ik vermoed dat de status van Sir Lewis Hamilton hem zeker aan zijn aars zal oxideren. En terecht.
Tsja, de radioverbinding zal maar haperen. Dat hebben we vaker gezien dit seizoen. En ook al eerder in de geschiedenis van de F1.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:40 schreef babylon het volgende:
Bottas heeft nu gewoon een goedbetaalde contract waar verplichtingen bij horen.
Afgelopen zondag was al de 1e indicatie dat het hem iets minder boeit nuquote:Op dinsdag 7 september 2021 12:40 schreef babylon het volgende:
[..]
Ah, ze moeten jou dus bij ontslag meteen buiten zetten en je accounts op slot zetten...
Bottas heeft nu gewoon een goedbetaalde contract waar verplichtingen bij horen.
Er zal vast niet in staan dat hij zich als aars moet gedragen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tsja, de radioverbinding zal maar haperen. Dat hebben we vaker gezien dit seizoen. En ook al eerder in de geschiedenis van de F1.
En daarnaast weten wij niet wat er in zijn contract staat.
we gaan het zien, ik denk eerlijk gezegd niet dat het erin zit, hij wist al een tijdje dat ze niet met hem door zouden gaan maar reed toch in dienst van Hamiltonquote:Op dinsdag 7 september 2021 12:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nu Mercedes hem er uit heeft geflikkerd, heeft Bottas nog maar weinig gelegenheid om aan de rest van de wereld laten zien dat hij toch echt wel kan sturen. Ik vermoed dat de status van Sir Lewis Hamilton hem zeker aan zijn aars zal oxideren. En terecht.
Niet automatisch (en dus zonder discussie) opvolgen wat er gevraagd wordt, is nog wel iets anders dan je als een aars gedragen..quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:12 schreef babylon het volgende:
[..]
Er zal vast niet in staan dat hij zich als aars moet gedragen.
Goed werknemerschap, wel eens van gehoord?
Sector 3 zei wat anders tochquote:Op dinsdag 7 september 2021 13:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was al de 1e indicatie dat het hem iets minder boeit nu
Hij pakte hem wel.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sector 3 zei wat anders toch
Hij zette geen onbereikbare tijd neer inderdaad, maar zorgde er wel voor dat Hamilton nogmaals moest stoppen om de FL te pakken met alle risico's die daarbij horen (slechte pitstop, verkeer in z'n snelle ronde bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sector 3 zei wat anders toch
Anders was hij sowieso wel door iemand anders verbeterd. Denk ik.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zette geen onbereikbare tijd neer inderdaad, maar zorgde er wel voor dat Hamilton nogmaals moest stoppen om de FL te pakken met alle risico's die daarbij horen (slechte pitstop, verkeer in z'n snelle ronde bijvoorbeeld)
Was er nog iemand binnen de top 10 die een gratis pitstop kon maken? Leclerc misschien?quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Anders was hij sowieso wel door iemand anders verbeterd. Denk ik.
Het was 2 ronden voor het eind, dus er waren nog maar 2 kansen voor iemand die de FL neer wilde zetten en met pitstop dus nog maar 1 kans. Max zou het niet gaan doen, Lewis had hem al, Perez was middenin een gevecht, dus die hadden ze ook niet naar binnen gehaald.. weet niet wie hem dan nog had verbeterd.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Anders was hij sowieso wel door iemand anders verbeterd. Denk ik.
Je uiterste best doen om je best mogelijke prestatie neer te zetten is slecht werknemerschap?quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:12 schreef babylon het volgende:
[..]
Er zal vast niet in staan dat hij zich als aars moet gedragen.
Goed werknemerschap, wel eens van gehoord?
Inderdaad, met dat verkeer had Hammie toch wel weer gelukquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zette geen onbereikbare tijd neer inderdaad, maar zorgde er wel voor dat Hamilton nogmaals moest stoppen om de FL te pakken met alle risico's die daarbij horen (slechte pitstop, verkeer in z'n snelle ronde bijvoorbeeld)
Maar aan wie dan? Weet niet of er nog iemand anders sneller is gegaan dan de tijd die Lewis daarvoor had neergezetquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je uiterste best doen om je best mogelijke prestatie neer te zetten is slecht werknemerschap?
Hij wilde een extra punt veilig stellen voor het team. Als Hamilton in dat laatste rondje had gefaald had het Mercedes een punt gekost.
Heeft ook met fuel te makenquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:01 schreef MoreDakka het volgende:
Vind het toch wel bizar dat de kwalificatie in de 1:08 was maar racesnelheid in de 1:14 ofzo. Dit bandenreglement slaat echt nergens op
Deze discussie ging niet over dat ene rondje.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je uiterste best doen om je best mogelijke prestatie neer te zetten is slecht werknemerschap?
Hij wilde een extra punt veilig stellen voor het team. Als Hamilton in dat laatste rondje had gefaald had het Mercedes een punt gekost.
De fuel flow is in de kwalificatie hetzelfde. Alleen hoeven ze daar geen brandstof te besparen wat ze in de race wel moeten om niet halverwege al met een lege tank te staan.quote:
Komt door de brandstof.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:01 schreef MoreDakka het volgende:
Vind het toch wel bizar dat de kwalificatie in de 1:08 was maar racesnelheid in de 1:14 ofzo. Dit bandenreglement slaat echt nergens op
Het gaat niet om de flow maar het gewicht ervan.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De fuel flow is in de kwalificatie hetzelfde. Alleen hoeven ze daar geen brandstof te besparen wat ze in de race wel moeten om niet halverwege al met een lege tank te staan.
Bottas haalde juist het punt weg bij Lewis. Dus het punt was al bij het team. Het was eigenlijk niet de bedoeling dat Bottas FL zou rijden. Mercedes heeft onnodig risico genomen, had zomaar fout af kunnen lopen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Aan het eind is de auto natuurlijk (bijna) net zo licht als in de kwalificatie, maar dan nog komen ze met een nieuw setje banden niet in de buurt.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:31 schreef opreis het volgende:
[..]
Het gaat niet om de flow maar het gewicht ervan.
Wie zou er in de buurt moeten komen dan? Slechts 1 van de 4 top teams heeft een serieuze poging gedaan, Waarom zou Lewis op de limiet gaan als hij het met 2 vingers in zijn neus ook kan.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aan het eind is de auto natuurlijk (bijna) net zo licht als in de kwalificatie, maar dan nog komen ze met een nieuw setje banden niet in de buurt.
Ja ok, maar ze kunnen de hele race minimaal twee seconden per ronde sneller maar moeten banden sparen. Ik vind het maar niets eigenlijk.quote:
Dat is wat de F1 wil. Als ze willen kan Pirelli banden maken die meer grip hebben en ook duurzamer zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja ok, maar ze kunnen de hele race minimaal twee seconden per ronde sneller maar moeten banden sparen. Ik vind het maar niets eigenlijk.
Dat klopt, ik geef ook niet zozeer Pirelli de schuld ofzo. Ik heb gewoon mijn twijfels bij het hele bandenreglement en vraag me af waar het nou allemaal voor isquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat is wat de F1 wil. Als ze willen kan Pirelli banden maken die meer grip hebben en ook duurzamer zijn.
Onzin. Bottas heeft 0,0 ten nadele van Hamilton gedaan. Hamilton zou sws stoppen en de snelste ronde die ie daarvoor al had had ook door Max nog gepakt kunnen worden.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zorgen dat er meer verschil in banden ontstaat waardoor er meer ingehaald wordt.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat klopt, ik geef ook niet zozeer Pirelli de schuld ofzo. Ik heb gewoon mijn twijfels bij het hele bandenreglement en vraag me af waar het nou allemaal voor is
Het moment dat Hamilton naar binnen ging, was het laatste moment dat nog mogelijk was omdat hij anders geen volledige ronde meer zou rijden.. Hij kwam binnen met de opmerking "dat hij dat punt echt nodig had". en denk dat Max op oude hards echt die tijd niet meer had gepakt (denk ook niet dat hij daarvoor gegaan was)quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Onzin. Bottas heeft 0,0 ten nadele van Hamilton gedaan. Hamilton zou sws stoppen en de snelste ronde die ie daarvoor al had had ook door Max nog gepakt kunnen worden.
Bottas heeft laatste sector heel erg gelift en Hamilton was sowieso naar binnen gegaan nog voor die laatste stop.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bottas haalde juist het punt weg bij Lewis. Dus het punt was al bij het team. Het was eigenlijk niet de bedoeling dat Bottas FL zou rijden. Mercedes heeft onnodig risico genomen, had zomaar fout af kunnen lopen.
Allerlaatste moment doen ze altijd.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het moment dat Hamilton naar binnen ging, was het laatste moment dat nog mogelijk was omdat hij anders geen volledige ronde meer zou rijden..
Denk niet dat hij anders naar binnen was gegaan, dan ga je naar binnen om het punt te pakken voor de snelste ronde die je al in handen hebt..
Dat klopt. De vraag is meer of het allemaal wel werkt.quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zorgen dat er meer verschil in banden ontstaat waardoor er meer ingehaald wordt.
Oorsprong was, dacht ik, de race in Canada in 2010, waar de Bridgestone banden sneller sleten dan verwacht waardoor er veel spektakel was en er veel ingehaald werd. De F1 wil dat elke race en vroeg Pirelli om snel slijtende banden te maken zodat dit vaker zou gebeuren.
Ja, allerlaatste moment doen ze altijd (maar volgens mij wel een ronde eerder dan Lewis nu ging, anders heb je echt maar 1 kans), maar dat doe je om de FL te pakken.. nu had hij hem al..quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Allerlaatste moment doen ze altijd.
Was hij een ronde eerder naar binnen gegaan dan was Max de ronde daarna naar binnen gegaan voor softs. Dus dat doen ze nooit.
Daarnaast hebben ze bij Mercedes gewoon gezegd dat Hamilton sowieso nog naar binnen zou gaan, voor Bottas zou stoppen. Bottas wist dat.
Het risico was dat Hamilton in verkeer terecht zou komen en daardoor niet meer in staat was om die snelste ronde te rijden. Dan blijft dat punt wel bij het team, maar niet bij de coureur die je wil..quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bottas heeft laatste sector heel erg gelift en Hamilton was sowieso naar binnen gegaan nog voor die laatste stop.
Dus ze hebben er totaal geen risico genomen.
Behalve dan dat Lewis de FL al op z'n naam had staan. Dus Mercedes hoefde eigenlijk helemaal niks te doen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:04 schreef shiz het volgende:
Nou ja, ze moesten wel Bottas naar binnen halen om een extra stop voor Hammie wham te regelen.
Nee, in principe altijd laatste kans om volle ronde te doen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, allerlaatste moment doen ze altijd (maar volgens mij wel een ronde eerder dan Lewis nu ging, anders heb je echt maar 1 kans), maar dat doe je om de FL te pakken.. nu had hij hem al..
Met zijn harde banden? Ja die oude tijd wellicht.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
Mwah, die tijd was niet onbereikbaar voor Max. Die had in de slotronde best een poging kunnen wagen als Mercedes geen nieuwe banden had gegeven aan hun coureurs
Maar dan geef je Verstappen de mogelijkheid om de volgende ronde binnen te komen en ook een poging te wagen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:21 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Het was gewoon heel raar dat Mercedes besloot om de beide auto's niet tegelijk naar binnen te halen maar een ronde na elkaar.
Bottas had 24 seconden achterstand op Hamilton. Had makkelijk gekund.
In een minder krappe pitstraat hadden ze dat misschien wel gedaan, dit was de veiliger optie imoquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:21 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Het was gewoon heel raar dat Mercedes besloot om de beide auto's niet tegelijk naar binnen te halen maar een ronde na elkaar.
Bottas had 24 seconden achterstand op Hamilton. Had makkelijk gekund.
Niet als je dat pas op het allerlaatste moment doet. Dus toen Lewis ging, niet toen Bottas ging.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar dan geef je Verstappen de mogelijkheid om de volgende ronde binnen te komen en ook een poging te wagen.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet als je dat pas op het allerlaatste moment doet. Dus toen Lewis ging, niet toen Bottas ging.
Ik denk dat Bottas na die stop meer last van vibraties had. Van het knarsentanden van frustratiequote:Op dinsdag 7 september 2021 20:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar Bottas had vibraties waardoor ze hem naar binnen haalden. Weet niet of ze een ronde daarmee wilden wachten.
tuurlijk joh....quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:37 schreef Starflyer het volgende:
Maar Bottas had vibraties waardoor ze hem naar binnen haalden.
Vraag me af of RB dat risico had willen lopen eigenlijkquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar dan geef je Verstappen de mogelijkheid om de volgende ronde binnen te komen en ook een poging te wagen.
Zolang je niet iemand in de fast lane hindert. Wat bij een SC sowieso zou gebeuren natuurlijkquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:34 schreef bianconeri het volgende:
Was het trouwens ook niet verboden om te dubbel stacken omdat het zo smal is?
Of was dat alleen tijdens SC?
Mwah. Hamilton die met 3 sec achterstand de pits induikt. Dat risico zou RBR niet nemen, kans dat VER dan achter HAM terug op de baan komt is groot want een ronde op hard vs een ronde op nieuwe soft... Dat zou voor Mercedes net een mega kans zijn geweestquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het klagen heeft hij altijd wel gehad, stoor me dan meer aan het telkens opnieuw benadrukken hoe snel RB is en hij dat allemaal niet bij kan houden met zijn trage auto.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
De pogingen van sir Hamilton om Red Bull dan maar via de radio onder druk te zetten zijn kinderlijk stompzinnig.
Max zag dat al aankomen en vroeg doodleuk aan het team of Lewis al ergens over aan het klagen was.
Nee klopt, maar ik quote iemand die het daar over had.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar Bottas had vibraties waardoor ze hem naar binnen haalden. Weet niet of ze een ronde daarmee wilden wachten.
Ja dan sowieso.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Zolang je niet iemand in de fast lane hindert. Wat bij een SC sowieso zou gebeuren natuurlijk
Nee, zoals @bianconeri al zei was double stacking niet toegestaan dit weekend, omdat de pitboxen daarvoor te dicht op elkaar staan.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:21 schreef OnwetendeNerd het volgende:
De ergste was “he is so lucky”quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het klagen heeft hij altijd wel gehad, stoor me dan meer aan het telkens opnieuw benadrukken hoe snel RB is en hij dat allemaal niet bij kan houden met zijn trage auto.
Ah ik zie het. Thanksquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, zoals @:bianconeri al zei was double stacking niet toegestaan dit weekend, omdat de pitboxen daarvoor te dicht op elkaar staan.
In principe niet nee. Maar 1. gebruik je meestal een gratis pitstop. 2. RBR heeft eerder ook weleens Sergio uit de punten gesmeten zodat hij nieuwe banden kon pakken en FL bij Merc weghaalde. Dat kon natuurlijk ook zomaar. Die vlieger ging niet meer op toen Merc toch maar naar binnen ging met Bottas.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Behalve dan dat Lewis de FL al op z'n naam had staan. Dus Mercedes hoefde eigenlijk helemaal niks te doen.
Dat was vanaf P10. Perez reed nu op P9 met kans op P8.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:34 schreef shiz het volgende:
[..]
In principe niet nee. Maar 1. gebruik je meestal een gratis pitstop. 2. RBR heeft eerder ook weleens Sergio uit de punten gesmeten zodat hij nieuwe banden kon pakken en FL bij Merc weghaalde. Dat kon natuurlijk ook zomaar. Die vlieger ging niet meer op toen Merc toch maar naar binnen ging met Bottas.
Verstappen rijdt met schakelfout en dichte DRS de pole-lap.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het klagen heeft hij altijd wel gehad, stoor me dan meer aan het telkens opnieuw benadrukken hoe snel RB is en hij dat allemaal niet bij kan houden met zijn trage auto.
Dat was puur over deze race, het Noa /Mozes verhaal.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:23 schreef mikieu het volgende:
[..]
De ergste was “he is so lucky”
Echt, doe normaal man.
Hij praat graag over zichzelf in de derde persoon.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:23 schreef mikieu het volgende:
[..]
De ergste was “he is so lucky”
Echt, doe normaal man.
quote:Op woensdag 8 september 2021 13:52 schreef Dauthi het volgende:
Dankzij de Schumacher documentaire wordt nu het publieke geheim geopenbaard dat Schumacher een kasplantje is.
https://www.racefans.net/(...)g-crash-in-new-film/
Iemand die roept "they race me so hard" verdient geen formule 1 zitje.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:15 schreef VacaLoca het volgende:
Hij kijkt altijd beetje alsof ie op punt van huilen staat.
Maar in de auto had ie wel ballen.
Het zegt opzich wel wat dat al Max z'n oud teamgenoten die het aflegden tegen hem nog actief zijn in F1
Ja dat was schrijnend. Was 't haast vergeten, maakt me nu weer boos ja haha. Naja hij mag 't nog 1 seizoen laten zienquote:Op woensdag 8 september 2021 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand die roept "they race me so hard" verdient geen formule 1 zitje.
Ik ken er nog één die klaagt over racen op hoge snelheid terwijl hij de week ervoor iemand de vangrail injoeg met 200+.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand die roept "they race me so hard" verdient geen formule 1 zitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |