Die werd overigens ook door Rosberg verslagen in dezelfde autoquote:Op dinsdag 7 september 2021 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]daarom wat mij betreft ook niet de goat maar dat is weer een hele andere discussie
[ afbeelding ]
Oh, ik ging er gewoon even van uit dat iemand niet een complete aars werd zodra z'n contract wordt opgezegd. Jij redeneert blijkbaar anders...quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het huidige seizoen is nog niet afgelopen, wijsneus. Volgend jaar kan het helemaal niemand schelen of Bottas aan de kant gaat voor Hamilton.
Nu Mercedes hem er uit heeft geflikkerd, heeft Bottas nog maar weinig gelegenheid om aan de rest van de wereld laten zien dat hij toch echt wel kan sturen. Ik vermoed dat de status van Sir Lewis Hamilton hem zeker aan zijn aars zal oxideren. En terecht.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:30 schreef babylon het volgende:
[..]
Oh, ik ging er gewoon even van uit dat iemand niet een complete aars werd zodra z'n contract wordt opgezegd. Jij redeneert blijkbaar anders...
Ah, ze moeten jou dus bij ontslag meteen buiten zetten en je accounts op slot zetten...quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nu Mercedes hem er uit heeft geflikkerd, heeft Bottas nog maar weinig gelegenheid om aan de rest van de wereld laten zien dat hij toch echt wel kan sturen. Ik vermoed dat de status van Sir Lewis Hamilton hem zeker aan zijn aars zal oxideren. En terecht.
Tsja, de radioverbinding zal maar haperen. Dat hebben we vaker gezien dit seizoen. En ook al eerder in de geschiedenis van de F1.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:40 schreef babylon het volgende:
Bottas heeft nu gewoon een goedbetaalde contract waar verplichtingen bij horen.
Afgelopen zondag was al de 1e indicatie dat het hem iets minder boeit nuquote:Op dinsdag 7 september 2021 12:40 schreef babylon het volgende:
[..]
Ah, ze moeten jou dus bij ontslag meteen buiten zetten en je accounts op slot zetten...
Bottas heeft nu gewoon een goedbetaalde contract waar verplichtingen bij horen.
Er zal vast niet in staan dat hij zich als aars moet gedragen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tsja, de radioverbinding zal maar haperen. Dat hebben we vaker gezien dit seizoen. En ook al eerder in de geschiedenis van de F1.
En daarnaast weten wij niet wat er in zijn contract staat.
we gaan het zien, ik denk eerlijk gezegd niet dat het erin zit, hij wist al een tijdje dat ze niet met hem door zouden gaan maar reed toch in dienst van Hamiltonquote:Op dinsdag 7 september 2021 12:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nu Mercedes hem er uit heeft geflikkerd, heeft Bottas nog maar weinig gelegenheid om aan de rest van de wereld laten zien dat hij toch echt wel kan sturen. Ik vermoed dat de status van Sir Lewis Hamilton hem zeker aan zijn aars zal oxideren. En terecht.
Niet automatisch (en dus zonder discussie) opvolgen wat er gevraagd wordt, is nog wel iets anders dan je als een aars gedragen..quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:12 schreef babylon het volgende:
[..]
Er zal vast niet in staan dat hij zich als aars moet gedragen.
Goed werknemerschap, wel eens van gehoord?
Sector 3 zei wat anders tochquote:Op dinsdag 7 september 2021 13:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was al de 1e indicatie dat het hem iets minder boeit nu
Hij pakte hem wel.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sector 3 zei wat anders toch
Hij zette geen onbereikbare tijd neer inderdaad, maar zorgde er wel voor dat Hamilton nogmaals moest stoppen om de FL te pakken met alle risico's die daarbij horen (slechte pitstop, verkeer in z'n snelle ronde bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sector 3 zei wat anders toch
Anders was hij sowieso wel door iemand anders verbeterd. Denk ik.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zette geen onbereikbare tijd neer inderdaad, maar zorgde er wel voor dat Hamilton nogmaals moest stoppen om de FL te pakken met alle risico's die daarbij horen (slechte pitstop, verkeer in z'n snelle ronde bijvoorbeeld)
Was er nog iemand binnen de top 10 die een gratis pitstop kon maken? Leclerc misschien?quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Anders was hij sowieso wel door iemand anders verbeterd. Denk ik.
Het was 2 ronden voor het eind, dus er waren nog maar 2 kansen voor iemand die de FL neer wilde zetten en met pitstop dus nog maar 1 kans. Max zou het niet gaan doen, Lewis had hem al, Perez was middenin een gevecht, dus die hadden ze ook niet naar binnen gehaald.. weet niet wie hem dan nog had verbeterd.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Anders was hij sowieso wel door iemand anders verbeterd. Denk ik.
Je uiterste best doen om je best mogelijke prestatie neer te zetten is slecht werknemerschap?quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:12 schreef babylon het volgende:
[..]
Er zal vast niet in staan dat hij zich als aars moet gedragen.
Goed werknemerschap, wel eens van gehoord?
Inderdaad, met dat verkeer had Hammie toch wel weer gelukquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zette geen onbereikbare tijd neer inderdaad, maar zorgde er wel voor dat Hamilton nogmaals moest stoppen om de FL te pakken met alle risico's die daarbij horen (slechte pitstop, verkeer in z'n snelle ronde bijvoorbeeld)
Maar aan wie dan? Weet niet of er nog iemand anders sneller is gegaan dan de tijd die Lewis daarvoor had neergezetquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je uiterste best doen om je best mogelijke prestatie neer te zetten is slecht werknemerschap?
Hij wilde een extra punt veilig stellen voor het team. Als Hamilton in dat laatste rondje had gefaald had het Mercedes een punt gekost.
Heeft ook met fuel te makenquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:01 schreef MoreDakka het volgende:
Vind het toch wel bizar dat de kwalificatie in de 1:08 was maar racesnelheid in de 1:14 ofzo. Dit bandenreglement slaat echt nergens op
Deze discussie ging niet over dat ene rondje.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je uiterste best doen om je best mogelijke prestatie neer te zetten is slecht werknemerschap?
Hij wilde een extra punt veilig stellen voor het team. Als Hamilton in dat laatste rondje had gefaald had het Mercedes een punt gekost.
De fuel flow is in de kwalificatie hetzelfde. Alleen hoeven ze daar geen brandstof te besparen wat ze in de race wel moeten om niet halverwege al met een lege tank te staan.quote:
Komt door de brandstof.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:01 schreef MoreDakka het volgende:
Vind het toch wel bizar dat de kwalificatie in de 1:08 was maar racesnelheid in de 1:14 ofzo. Dit bandenreglement slaat echt nergens op
Het gaat niet om de flow maar het gewicht ervan.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De fuel flow is in de kwalificatie hetzelfde. Alleen hoeven ze daar geen brandstof te besparen wat ze in de race wel moeten om niet halverwege al met een lege tank te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |