Dat geldt voor veel sportevenementen toch?quote:Op maandag 6 september 2021 12:10 schreef zalkc het volgende:
Wat zijn er ook een verschillende types fans.
De een komt al om 8 uur en wil alles zien, een ander zit ook al om 9 uur aan het bier en zet dat de hele dag door, mensen die je alleen ziet 5 minuten voor de race en daarna direct weg zijn, mensen die je 's ochtends even ziet en uren later pas weer terug ziet.
De een komt voor de sport, de ander voor de sfeer, en sommigen voor een insta selfie.
Je haalt de typetjes er wel zo uit hequote:
Ik heb die van mij ook nog. Volgens mij kon je ermee aan een loterij meedoen, maar ik vermoed dat je daarvoor op de dag zelf aanwezig moest zijn bij de trekking.quote:Op maandag 6 september 2021 12:35 schreef Qyra het volgende:
Iets heel anders, hoe zit het met de recycle token? Overal stond dat je daarmee nog iets zou kunnen, maar ik heb niet gezien waar of hoe je daar verder nog iets mee kan..
Waar zat dat danquote:Op maandag 6 september 2021 22:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb die van mij ook nog. Volgens mij kon je ermee aan een loterij meedoen, maar ik vermoed dat je daarvoor op de dag zelf aanwezig moest zijn bij de trekking.
Ik vind vitiligo erg mooiquote:Op maandag 6 september 2021 22:34 schreef shiz het volgende:
Dat is het enige aandenken dat ik heb aan dat ik daar was (nou ja, 'gelukkig hebben we de fotos nog').
Nou ja... en de Juichcape die uitgedeeld werd.
(En ik heb er zonnebrand aan overgehoudenAls ik m'n haar niet precies zo heb zitten als toen, dan lijkt het wel alsof ik Vitiligo heb
)
Is al besprokenquote:Op dinsdag 7 september 2021 11:23 schreef golfer het volgende:
Prins Huisjesmelker werkte aan zijn imago en liet zich fotograferen:
[ twitter ]
Typisch dat er vooral wordt ingezoomd op wat Max en Bottas anders/beter hadden kunnen doen en dat er voor het gemak maar wordt aangenomen dat Lewis perfect was. En Palmer gaat ook helemaal aan voorbij dat Max z'n eerste lap ook genoeg was voor pole.quote:
wat vond je in het algemeen van het systeem met de token? Normaal zie je dit alleen bij herbruikbare bekers, maar in dit geval is het ingevoerd om ook de single use bekers goed in te zamelen zodat ze gerecycled kunnen worden. Daarom zat er ook geen inkt op, om het extra recyclebaar te houden.quote:Op maandag 6 september 2021 12:35 schreef Qyra het volgende:
Iets heel anders, hoe zit het met de recycle token? Overal stond dat je daarmee nog iets zou kunnen, maar ik heb niet gezien waar of hoe je daar verder nog iets mee kan..
Pinkpop doet dit al jaren met wegwerp bekers.quote:Op woensdag 8 september 2021 09:11 schreef ETA het volgende:
[..]
wat vond je in het algemeen van het systeem met de token? Normaal zie je dit alleen bij herbruikbare bekers, maar in dit geval is het ingevoerd om ook de single use bekers goed in te zamelen zodat ze gerecycled kunnen worden.
Ze gebruikten het ook voor de gewone blikjes, prima systeem. Zag ook veel mensen na afloop nog fanatiek bekers/blikjes rapen voor de tokens. Ik kende het systeem wel in de zin dat je de eerste keer extra betaalt voor je beker, maar niet dat je gratis een token krijgt en ook gewoon weer een token terug kon krijgen (dat bewaart toch makkelijker dan een lege beker). Alleen na de race konden bekers en blikjes niet meer worden ingeleverd, dat was dan wel vrij suf (iig op het stuk bij Tarzan/ingang gate 1 niet meer).quote:Op woensdag 8 september 2021 09:11 schreef ETA het volgende:
[..]
wat vond je in het algemeen van het systeem met de token? Normaal zie je dit alleen bij herbruikbare bekers, maar in dit geval is het ingevoerd om ook de single use bekers goed in te zamelen zodat ze gerecycled kunnen worden. Daarom zat er ook geen inkt op, om het extra recyclebaar te houden.
Is de branding op de beker nog opgevallen?
Is ontploft. Nieuwe lockdown, alles.quote:Op zondag 12 september 2021 12:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er eigenlijk al cijfers van grootschalig uitbraak van cojona?
Goed. Het evenement was buiten en de controle bij de entree was degelijk. De kans op besmetting was er slechts op de looppaden en in het overvolle boemeltreintje van Amsterdam naar Zandvoort.quote:Op zondag 12 september 2021 12:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er eigenlijk al cijfers van grootschalig uitbraak van cojona?
Bolognaise natuurlijk.quote:Op zondag 12 september 2021 13:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat voor chips is passend bij deze race.
88 volgens de GGD Kennemerland. Maar wat zijn de cijfers elders uit het land? Want men kwam vanuit alle windstreken, niet alleen van rondom het circuit.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:18 schreef potjecreme het volgende:
Hoe epic zou het zijn geweest als er 44 besmettingen waren geweest
[ twitter ]
Kan best wezen, maar heb jij een explosie gezien in cijfers?quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
88 volgens de GGD Kennemerland. Maar wat zijn de cijfers elders uit het land? Want men kwam vanuit alle windstreken, niet alleen van rondom het circuit.
Alsof die wappies zich bij de instanties melden.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan best wezen, maar heb jij een explosie gezien in cijfers?
Zou een corona brandhaard worden volgens sommigen....
Wappies laten zich niet vaccineren of testen en zijn derhalve nooit binnen geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Alsof die wappies zich bij de instanties melden.
Haha, QR code'tje fixen is zo gedaan hoorquote:Op dinsdag 21 september 2021 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wappies laten zich niet vaccineren of testen en zijn derhalve nooit binnen geweest.
Dat zal bij zo'n groot festival vast een stuk beter gecontroleerd worden dan in een nachttentquote:Op dinsdag 21 september 2021 11:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Haha, QR code'tje fixen is zo gedaan hoor
https://nos.nl/artikel/23(...)enking-van-qr-fraudequote:Op dinsdag 21 september 2021 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zal bij zo'n groot festival vast een stuk beter gecontroleerd worden dan in een nachttent
Als jij daar 200 euro voor wil neerleggen ga je gang, maar vind dat niet "zo te fixen"quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Haha, QR code'tje fixen is zo gedaan hoor
Mensen betalen ook paar honderd voor tickets hoofdtribune.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Als jij daar 200 euro voor wil neerleggen ga je gang, maar vind dat niet "zo te fixen"
daar kom je achter door bron en contact onderzoek, iedereen die positief is gemeld wordt gevraagd daar aan mee te werkenquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
88 volgens de GGD Kennemerland. Maar wat zijn de cijfers elders uit het land? Want men kwam vanuit alle windstreken, niet alleen van rondom het circuit.
ja maar als je dan nog honderden euro's er bij gaat betalen omdat je geen staafje in je neus wilt.... Dan ben je wel een opperwap.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mensen betalen ook paar honderd voor tickets hoofdtribune.
Er waren 3 dagen met ieder 70.000 bezoekers en dus in totaal 210.000 bezoekers. Op dat totaal is (uitgaand van 95 besmettingen) 0,05% positief getest. Zelfs gerekend vanuit een dagaantal van 70.000 (wat me niet zo'n zinvolle manier van rekenen lijkt) is ook maar 0,14% positief getest. Allemaal ver onder de 1% dus.quote:
En dit keer wel 100.000 bezoekers met stakende NS-medewerkersquote:
Die staking was deze week toch?quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dit keer wel 100.000 bezoekers met stakende NS-medewerkers
Maar wel aangekondigd, net als afgelopen week.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk dat ze net zo lang staken totdat er een akkoord is.
Viaplay heeft dagelijks om 20:30 een programma.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:23 schreef golfer het volgende:
Hoe laat op welke dagen enzovoort?
Want een topic van vorig jaar omhoog schoppen zonder de actuele informatie heeft niet zoveel toe te voegen.
In Zandvoort kan je wel liggen in de duinen en op Spa glij je van je stoeltje als je die al hebt kunnen plaatsen op de steile hellingenquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Het blijft trouwens absurd dat een klein kutbaantje als zandvoort dezelfde capaciteit heeft als Spa
Dit is gewoon het topic over zandvoort in het algemeen, het live topic komt over een paar dagen pasquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:38 schreef golfer het volgende:
Er staat niet eens in dit topic op welke dagen en hoe laat de trainingen, de kwalificatie en de race is.
Dat bedoelde ik.
Dat heeft vrij weinig met capaciteit te maken natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
In Zandvoort kan je wel liggen in de duinen en op Spa glij je van je stoeltje als je die al hebt kunnen plaatsen op de steile hellingen
Ook een beetje triestquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:24 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Eens, mensen die dingen leuk vinden zijn maar triest.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ook een beetje triestVan vliegtuigspotter nu mensen die vrachtwagens gaan spotten met tijdstip van binnenkomst...
RB en Ferrari hebben lekker uitgeslapen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:24 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Moeten zij weten.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ook een beetje triestVan vliegtuigspotter nu mensen die vrachtwagens gaan spotten met tijdstip van binnenkomst...
De champagne moest opquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB en Ferrari hebben lekker uitgeslapen.
Deze tijden ben ik niet gewend. Waarom niet de standaard tijden zoals bij andere Europese gp's?quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:56 schreef Zipportal het volgende:
Eerste vrije training vrijdag 2 september 12.30 – 13.30 uur
Tweede vrije training vrijdag 2 september 16.00 – 17.00 uur
Derde vrije training zaterdag 3 september 12.00 – 13.00 uur
Kwalificatie zaterdag 3 september 15.00 – 16.00 uur
Dutch Grand Prix zondag 4 september 15.00 uur
Dit is exact hetzelfde als alle andere GPs.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze tijden ben ik niet gewend. Waarom niet de standaard tijden zoals bij andere Europese gp's?
Nope.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is exact hetzelfde als alle andere GPs.
Oh, ik zie het nu.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nope.
Spa (en de races ervoor) was vt1 om 14 uur, vt2 om 17 uur, vt3 om 13 uur, kwalificatie om 16 uur en de race om 15 uur.
Deze tijden wijken daarvan af.
* Starflyer mompelt iets over een sprintracequote:Op maandag 29 augustus 2022 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, ik zie het nu.
Oostenrijk was ook anders
Shhhquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
* Starflyer mompelt iets over een sprintrace
Ferrari en gare Iveco trucks, noem een betere combinatie.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Voor de fans van vrachtwagens
En misschien nog wel belangrijker: de infra rondom Spa kan gewoon niet meer aan.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
In Zandvoort kan je wel liggen in de duinen en op Spa glij je van je stoeltje als je die al hebt kunnen plaatsen op de steile hellingen
Spa kan nog wel wat leren van Zandvoort wat dat betreft. De bereikbaarheid is bij lange na niet zo slecht als soms geschetst wordt, maar het werkt natuurlijk niet als je alle normale bezoekers over 2 afritten verdeelt, waarvan de tweede 70% van het verkeer moet afhandelen (nooit in groen parkeren mensen).quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ferrari en gare Iveco trucks, noem een betere combinatie.
[..]
En misschien nog wel belangrijker: de infra rondom Spa kan gewoon niet meer aan.
Als je daar nog eens 50.000 toeschouwers bij duwt krijg je een soort Battle Royal taferelen bij het verlaten van de omgeving.
Was zaterdag op het circuit, en bij diverse teams stond de boel al voor de pitbox. AlphaTauri kwam net aan. Verbaasde me alquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Voor de fans van vrachtwagens
Volgens mij die vaste van de NOS die ook de samenvattingen doet en Jeroen Bleekemolen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:58 schreef PS. het volgende:
Weet iemand al wie het commentaar gaat doen voor de NOS?
Het is natuurlijk een wedstrijd welke vrachtwagen de snelste tijd zet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nooit van gehoord denk ik. (behalve Jeroen dan) Maar dan wordt het gewoon F1TV met commentaar van Olav voor mij.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens mij die vaste van de NOS die ook de samenvattingen doet en Jeroen Bleekemolen.
Waarom is dat triest, omdat het niet in jouw straatje past?quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:10 schreef quo_ het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze het renault logo er af gesloopt hebben.
Via wat?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Als je echt graag wil, en nog ¤500 achter de hand hebt, kan je nu nog de laatste tribunekaarten kopen
Oh, valt me die prijs nog redelijk mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |