Ga je weg?quote:
Regel ik voor je.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:51 schreef Haags het volgende:
Maat, ik heb nog een paar opruimtopics voor je.
In dts ook, ineens is topic dicht, heb dat niet altijd doorquote:
Dit is geen DTS dus ga niet jankenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In dts ook, ineens is topic dicht, heb dat niet altijd door
Gewoon kijken in Active Topics.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Lees je dan mee of hoe doe je dat?
Weet ik ook wel hoor muts, maar daar doet ie dat ook wel eensquote:Op woensdag 1 september 2021 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is geen DTS dus ga niet janken
Aha..quote:
Dat is best wel sneu voor jequote:
Er schijnt een trucje voor te zijnquote:Op woensdag 1 september 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lees je dan mee of hoe doe je dat?
Ja, maar dat is pure selectieve verontwaardiging in mijn ogen. Ik ben écht de vervelendste niet en gelukkig weten de meesten dat ook.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Aha..Zijn er nog mensen daar boos door geworden ?
Ja je doet het niet elke keer idd..quote:Op woensdag 1 september 2021 18:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar dat is pure selectieve verontwaardiging in mijn ogen. Ik ben écht de vervelendste niet en gelukkig weten de meesten dat ook.
Ik ga niet de gehele dag F5'en, nee.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja je doet het niet elke keer idd..
Ja als een kleuter een huis in de fik zet ga je nog stukquote:
Dat is wel heel snelquote:Op woensdag 1 september 2021 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Mikeytt deed dat altijd. Die kaapte elk topic binnen een seconde
Leuke bezigheid welquote:Op woensdag 1 september 2021 18:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ga niet de gehele dag F5'en, nee.
Opende 'ie ook een nieuw deel dan? Dat doe ik lang niet altijd namelijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:56 schreef aloa het volgende:
Mikeytt deed dat altijd. Die kaapte elk topic binnen een seconde
als er brandblussers zijn waar Ajax op staat weiger ik die te gebruiken.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als een kleuter een huis in de fik zet ga je nog stuk
Dat heb ik nu voor je gedaanquote:Op woensdag 1 september 2021 18:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Opende 'ie ook een nieuw deel dan? Dat doe ik lang niet altijd namelijk.
Ja hoor doe ff normaal.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als een kleuter een huis in de fik zet ga je nog stuk
Hij opende idd een nieuw deel.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Opende 'ie ook een nieuw deel dan? Dat doe ik lang niet altijd namelijk.
Nou je kan kapen wat je wil. Een lul blijf je altijdquote:
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 1 september 2021 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
als er brandblussers zijn waar Ajax op staat weiger ik die te gebruiken.
Ik ben geen lul hoor...quote:Op woensdag 1 september 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je kan kapen wat je wil. Een lul blijf je altijd
Je weet wel waar ik het over hebquote:
Hahahahahaquote:
Ik moest laatst een brief bezorgen in de Ajaxlaanquote:Op woensdag 1 september 2021 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
als er brandblussers zijn waar Ajax op staat weiger ik die te gebruiken.
wil je niet zo scheldenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest laatst een brief bezorgen in de Ajaxlaan![]()
![]()
Ook kom ik wel eens post tegen van Feyenoord. Ooit 1 keer naar de werkleiding gelopen en gezegd dat ik deze brief weiger te bezorgen. Hij (ook een PSV-er) kon er wel om lachen, maar bezorgen moest ik de brief toch...
Nou nee het is niet zo moeilijkquote:
Dat moet een mooie laan zijnquote:Op woensdag 1 september 2021 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Ook kom ik wel eens post tegen van Feyenoord. Ooit 1 keer naar de werkleiding gelopen en gezegd dat ik deze brief weiger te bezorgen. Hij (ook een PSV-er) kon er wel om lachen, maar bezorgen moest ik de brief toch...
Dat doen wij nietquote:Op woensdag 1 september 2021 19:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo vaak kaap ik trouwens geen eens
Nee boer ik had het niet over jouquote:Op woensdag 1 september 2021 19:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo vaak kaap ik trouwens geen eens
Zou kunnenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, vast heel schoon, vernoemd naar een schoonmaakmiddel
Wrom?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Geeft niet maatje.
Ik hoop trouwens dat Noorwegen wint vanavond.
Daar doe ik niet meer aanquote:
Het beste statement dat je kan maken is door je niet te plaatsen voor het WK 2022.quote:
Ja omdat ik dacht dat je het wel eens was. Teringquote:
Misschien alleen Gakpo.quote:
Boer is boerquote:
Ik dacht alquote:Op woensdag 1 september 2021 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien alleen Gakpo.
Was een beetje plagerig. Ik hoop gewoon dat Oranje wint hoor![]()
Klopt. Zullen wel in meer plaatsen zijn, maar ik had het idd over die in Eindhoven..quote:
Je zal er maar wonen.quote:
Serious questionquote:
Er is hier een straat met cambuur erin. Geen ajaxstraatquote:
Oh okquote:Op woensdag 1 september 2021 19:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Het beste statement dat je kan maken is door je niet te plaatsen voor het WK 2022.
In Rotterdam is een wijk Feijenoordquote:Op woensdag 1 september 2021 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is hier een straat met cambuur erin. Geen ajaxstraat
Daar wil ik wel wonenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Apart welquote:Op woensdag 1 september 2021 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Rotterdam is een wijk Feijenoord
Wat is Cambuur eigenlijk? buiten een voetbalclub? Of is die straat echt naar de club vernoemd?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
goh!quote:Op woensdag 1 september 2021 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Rotterdam is een wijk Feijenoord
volksbuurt is het daar, dus keiharde Nederlandstalige muziek(niet eens Fries of Liwwaddersquote:
En dan krijgen ze binnenkort nog Feyenoord City.quote:
En toen je verwekt werd?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
Nederland speelde tegen Noorwegen op de dag dat ik geboren werd
Geen idee, er schijnt een stadion achter de winkels te zitten.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat is Cambuur eigenlijk? buiten een voetbalclub? Of is die straat echt naar de club vernoemd?
Cambuurplein heb je ook.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat is Cambuur eigenlijk? buiten een voetbalclub? Of is die straat echt naar de club vernoemd?
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Met het nieuwe stadion?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan krijgen ze binnenkort nog Feyenoord City.
Alles rustig.quote:
Ik loop door glazen deuren en sloop alles als ik dat soort drankjes drinkquote:Op woensdag 1 september 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
* Oproep *
Laatste kans om te stemmen op je favorite Focktail![]()
Doe eens gek, giet een Focktail in je bek
[ afbeelding ]
Cambuur schijnt ook een wijk te zijn, lees ik netquote:Op woensdag 1 september 2021 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, er schijnt een stadion achter de winkels te zitten.
Kemphanen, dan is er zelfs een hele wijk naar vernoemdquote:
Ja ook, en woningen, restaurants, winkels, een heel nieuw stadsdeel.quote:
Camminghaburen heet datquote:Op woensdag 1 september 2021 19:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Cambuur schijnt ook een wijk te zijn, lees ik net
Geinigquote:Op woensdag 1 september 2021 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Kemphanen, dan is er zelfs een hele wijk naar vernoemd
Gewoon de deuren alvast openzettenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop door glazen deuren en sloop alles als ik dat soort drankjes drink
quote:
quote:
Die staat idd altijd openquote:Op woensdag 1 september 2021 19:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gewoon de deuren alvast openzetten
Stadion ligt midden in de stad.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Cambuur schijnt ook een wijk te zijn, lees ik net
Wielenpôlle is ook leuk.quote:
Die associatie had ik ook meteenquote:
Zit gelukkig een grote winkel voor zodat je het niet hoeft te zien.quote:
Gezellig! lekker meedoen, ik email je wel wat pleistersquote:Op woensdag 1 september 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop door glazen deuren en sloop alles als ik dat soort drankjes drink
Ik woon er ook.Zeker een prima wijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn broer woont in Camminghaburen. Prima wijk hoor.
Hahahaha.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit gelukkig een grote winkel voor zodat je het niet hoeft te zien.
Opzich nette wijk toch?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik woon er ook.Zeker een prima wijk.
Ik ken er ook een aantal, heb er zelfs een keer een pakje door mijn postbode laten bezorgenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn broer woont in Camminghaburen. Prima wijk hoor.
Nouquote:Op woensdag 1 september 2021 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gezellig! lekker meedoen, ik email je wel wat pleisters
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:21 schreef cafca het volgende:
Och, in Tilburg hebben ze een club vernoemd naar een koning die daar een buitenverblijf had om zijn mannenliefde te botvieren....
Kom daar maar een overheen met je hand-in-hand supporters!
Weten die supporters dat zelf ookquote:Op woensdag 1 september 2021 19:21 schreef cafca het volgende:
Och, in Tilburg hebben ze een club vernoemd naar een koning die daar een buitenverblijf had om zijn mannenliefde te botvieren....
De kleine wielenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Leuke mensen,winkels op loopafstand,natuurgebied vlakbij.
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:21 schreef cafca het volgende:
Groene sterquote:
Zoete of gewone patatten?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:24 schreef drakin het volgende:
nu echt eten, en nee morgen geen zuurkool.
Alleen de aardappels alvast ervoor.
Het was dan ook vandaag zuurkooldagquote:Op woensdag 1 september 2021 19:24 schreef drakin het volgende:
nu echt eten, en nee morgen geen zuurkool.
Alleen de aardappels alvast ervoor.
Gehaktdag dacht ikquote:
Ik noem dat hele gebied de kleine wielen.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Groene ster
En iets verder Vijversburg
Wat is veel?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Zuurkool... één van mijn favorieten. Met verse aardappelpuree, met veel roomboter en melk.
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan eikels in animal crossing?
Het is meteen herfst daar
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:29 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat is al weer even geleden met die eikels. Bomen schudden volgens mij. Eikels en dennenappels toch?
Nee man ben later pas begonnen. Heb de lente en zomer meegemaakt. that´s it.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:30 schreef engine het volgende:
@:haags had je nog sneeuw op je eiland toen je begon of wat dat seizoen toen ook alweer voorbij?
Kerst en Halloween zijn ook wel geinig in Animal Crossing
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat deed ik dus, ben meteen 6x gestoken door een wesp
Top! Dan ga ik even verder kijken.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik herinner me ook iets dat een bepaald soort bomen eikels geven en anderen (waarschijnlijk de dennen) dennenappels maar dat weet ik niet zeker meer.
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee man ben later pas begonnen. Heb de lente en zomer meegemaakt. that´s it.
Euhh, ik weeg het nooit, maar op 2,5 kilo aardappels gaat er wel een half pakje roomboter in en een mok melk en een paar flinke draaien verse peper.quote:
Darkravert om 8 uur hequote:Op woensdag 1 september 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
@:FreshFruit
@:M1st1g vraagt zich af of je nog leuke stream hebt??
of jij misschien @:Engine????
Dat is wel veel iddquote:Op woensdag 1 september 2021 19:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Euhh, ik weeg het nooit, maar op 2,5 kilo aardappels gaat er wel een half pakje roomboter in en een mok melk en een paar flinke draaien verse peper.
Darkie vanavond toch?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
@:FreshFruit
@:M1st1g vraagt zich af of je nog leuke stream hebt??
of jij misschien @:Engine????
quote:
Nee, gewoon 250 gramquote:Op woensdag 1 september 2021 19:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is wel veel idd
Tenzij je schattige mini-pakjes roomboter hebt
Maar @m1st1g kent dit wel want volgens mij ben ik ooit via hem daar terecht gekomenquote:
Mag niet meer in ONZ.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mag je nog niet dan??
er staat geen streep meer door je naam
of heb je geen zin???
quote:
Ik las zoiets.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zaterdag Focktail avond
Doe eens gek, giet een focktail in je bek!quote:
Grote vriend.quote:
Ik doe mee.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe eens gek, giet een focktail in je bek!
Doe je mee? En bring frends
Even met Yvon per pm kontakt opnemen.quote:
Dat hebben er wel meer te horen gekregen die nu gewoon daar weer postenquote:
Geweldigquote:
Zondag dan hè.. anders is hij al foetsiequote:Op woensdag 1 september 2021 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even met Yvon per pm kontakt opnemen.
Ik heb wel wat leuks,iets met beerenburg.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geweldig![]()
![]()
! En je kunt nog tot vanavond 12 uur receptjes inleveren en stemmen
![]()
Hoe zit dat met die drank?
Thnx maar tenzij het alcohol vrij is... is het niet wat voor mijquote:Op woensdag 1 september 2021 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom?
Glas melk?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thnx maar tenzij het alcohol vrij is... is het niet wat voor mij![]()
Je kunt ook gewoon de drank er uit latenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thnx maar tenzij het alcohol vrij is... is het niet wat voor mij![]()
zal eens een kijkje nemenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de drank er uit latenEn gezellig mee posten
quote:
Jouw bierglas welquote:Op woensdag 1 september 2021 19:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, gewoon 250 gram![]()
Hier in huis is niets schattig mini
Oh jaquote:Op woensdag 1 september 2021 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw bierglas wel
Maaar da's idd 'veel boter'
Proost! En meedoen mag ook hè...quote:
Niet echt .... Lijkt zelfs op een plek waar ik ooit zatquote:Op woensdag 1 september 2021 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Het Spaanse graan, heeft de orkaan, doorstaan! "
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ja, ik weet. Lust toch geen Nuts
Wat heeft het graan doorstaan.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Het Spaanse graan, heeft de orkaan, doorstaan! "
"Het Spaanse graan, heeft de orkaan, doorstaan! "quote:Op woensdag 1 september 2021 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
Ik leerde vroeger: “The rain in Spain falls mainly on the plain.”
Dat is van de Engelse versie van My fair ladyquote:Op woensdag 1 september 2021 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
Ik leerde vroeger: “The rain in Spain falls mainly on the plain.”
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
40+ / De Focktail Proeverij Party van 18+ t/m 40+
Yeah !quote:
Slaat nergens opquote:Op woensdag 1 september 2021 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is van de Engelse versie van My fair lady
quote:
https://www.nu.nl/cultuur(...)kaan-doorstaan-.htmlquote:Op woensdag 1 september 2021 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Slaat nergens op
Maar , het moest rijmen
the plain betekend dan het landquote:Op woensdag 1 september 2021 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Slaat nergens op
Maar , het moest rijmen
Die plemp ik ook ff in het topicquote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
the plain betekend dan het land
sommige denken dat daarmee vliegtuig wordt bedoeltquote:Op woensdag 1 september 2021 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik kan ook engels
Eigenlijk zelfs "vlakte"
Tja "sommigen"quote:Op woensdag 1 september 2021 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige denken dat daarmee vliegtuig wordt bedoelt
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
Sommigen denken dat ze zelf een vliegtuig zijn
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan ook niet meer vinden dan dat het uit My fair lady komt.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is van de Engelse versie van My fair lady
Ik niet. Ik ben een helikopter. En als je me niet gelooft dan stap je maar uitquote:Op woensdag 1 september 2021 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=-5COsCXUZdc&ab_channel=castoo000[quote]quote:Op woensdag 1 september 2021 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
Jij was een heks...., waren je eigen woordenquote:Op woensdag 1 september 2021 20:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben een helikopter. En als je me niet gelooft dan stap je maar uit
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
ik ben een champignonnetjequote:Op woensdag 1 september 2021 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben een vrouw! Ik kan van alles tegelijk zijnquote:Op woensdag 1 september 2021 20:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij was een heks...., waren je eigen woordenEn nee, ik ga het niet terugzoeken
oh neequote:Op woensdag 1 september 2021 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je lekker samen met Shii schimmelen
Hey Greyquote:Op woensdag 1 september 2021 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh nee
ik wil niet schimmelen
ik verzin wel wat anders
![]()
![]()
![]()
Dat is het probleem juistquote:Op woensdag 1 september 2021 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw! Ik kan van alles tegelijk zijn
Gewoon ff aan ff vragenquote:Op woensdag 1 september 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee kwam ff wat vragen aan FF
Kampioentjequote:Op woensdag 1 september 2021 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw! Ik kan van alles tegelijk zijn
De Chef.quote:
+7quote:Op woensdag 1 september 2021 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
Het wordt tijd voor een DTS-SC waar je over DTS kan lullen
Ben je dubbel aan het zingen 😛quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
B kant van een singeltje.quote:
B-kantjes beste kantjesquote:Op woensdag 1 september 2021 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
B kant van een singeltje.
en toch een heerlijk nummerquote:Op woensdag 1 september 2021 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
B kant van een singeltje.
Even opgezocht.quote:
quote:'Walk of Life' verschijnt voor het eerst als single in 1985, maar is al als B-kantje van single 'So Far Away' te horen. Het nummer is bijna niet op het album Brothers In Arms terechtgekomen, omdat producer Neil Dorfsman het destijds eigenlijk niet goed genoeg vond. De rest van de band stemde wel voor het nummer. Volgens Mark Knopfler gaat het nummer over zwervers en straatmuzikanten die in metrotunnels leven.
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
gewoon mijn posts met een korreltje zout nemen
Hey lang niet gezien.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat zijn wel heel veel korreltjes. 😉quote:
quote:
Toen was ik vast in dromenland 😉quote:Op woensdag 1 september 2021 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zaterdag volgens mij nog. Maar dat was wel in de late uurtjes...
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zaterdag volgens mij nog. Maar dat was wel in de late uurtjes...
voetbal aan het kijken ??quote:
Over 4 dagen zou hij 75 zijn geworden..quote:
Ik baal er nog steeds van.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over 4 dagen zou hij 75 zijn geworden..
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik baal er nog steeds van.
Deze is top.quote:
Hoe had hij er dan uit gezienquote:Op woensdag 1 september 2021 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over 4 dagen zou hij 75 zijn geworden..
@Soulravenquote:Op woensdag 1 september 2021 20:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik loop op mijn werk in een david bowie space odety t shirt rond
Ed.quote:
ze doen het niet slechtquote:
Zeker ja...quote:Op woensdag 1 september 2021 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doen het niet slecht
maar die counter is wel echt gevaarlijk
Hoi Ed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |