Dat moet een mooie laan zijnquote:Op woensdag 1 september 2021 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest laatst een brief bezorgen in de Ajaxlaan![]()
![]()
Ook kom ik wel eens post tegen van Feyenoord. Ooit 1 keer naar de werkleiding gelopen en gezegd dat ik deze brief weiger te bezorgen. Hij (ook een PSV-er) kon er wel om lachen, maar bezorgen moest ik de brief toch...
Zo vaak kaap ik trouwens geen eensquote:
Dat doen wij nietquote:Op woensdag 1 september 2021 19:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo vaak kaap ik trouwens geen eens
Nee boer ik had het niet over jouquote:Op woensdag 1 september 2021 19:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo vaak kaap ik trouwens geen eens
Zou kunnenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, vast heel schoon, vernoemd naar een schoonmaakmiddel
Wrom?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Geeft niet maatje.
Ik hoop trouwens dat Noorwegen wint vanavond.
Je quote mij welquote:
Daar doe ik niet meer aanquote:
Het beste statement dat je kan maken is door je niet te plaatsen voor het WK 2022.quote:
Ja omdat ik dacht dat je het wel eens was. Teringquote:
Misschien alleen Gakpo.quote:
Boer is boerquote:
Ik dacht alquote:Op woensdag 1 september 2021 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien alleen Gakpo.
Was een beetje plagerig. Ik hoop gewoon dat Oranje wint hoor![]()
Klopt. Zullen wel in meer plaatsen zijn, maar ik had het idd over die in Eindhoven..quote:
Je zal er maar wonen.quote:
Er is hier een straat met cambuur erin. Geen ajaxstraatquote:
Oh okquote:Op woensdag 1 september 2021 19:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Het beste statement dat je kan maken is door je niet te plaatsen voor het WK 2022.
In Rotterdam is een wijk Feijenoordquote:Op woensdag 1 september 2021 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is hier een straat met cambuur erin. Geen ajaxstraat
Daar wil ik wel wonenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Apart welquote:Op woensdag 1 september 2021 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Rotterdam is een wijk Feijenoord
Wat is Cambuur eigenlijk? buiten een voetbalclub? Of is die straat echt naar de club vernoemd?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
goh!quote:Op woensdag 1 september 2021 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Rotterdam is een wijk Feijenoord
volksbuurt is het daar, dus keiharde Nederlandstalige muziek(niet eens Fries of Liwwaddersquote:
En dan krijgen ze binnenkort nog Feyenoord City.quote:
En toen je verwekt werd?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
Nederland speelde tegen Noorwegen op de dag dat ik geboren werd
Geen idee, er schijnt een stadion achter de winkels te zitten.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat is Cambuur eigenlijk? buiten een voetbalclub? Of is die straat echt naar de club vernoemd?
Cambuurplein heb je ook.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat is Cambuur eigenlijk? buiten een voetbalclub? Of is die straat echt naar de club vernoemd?
Nevermindquote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Met het nieuwe stadion?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan krijgen ze binnenkort nog Feyenoord City.
Alles rustig.quote:
Ik loop door glazen deuren en sloop alles als ik dat soort drankjes drinkquote:Op woensdag 1 september 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
* Oproep *
Laatste kans om te stemmen op je favorite Focktail![]()
Doe eens gek, giet een Focktail in je bek
[ afbeelding ]
Cambuur schijnt ook een wijk te zijn, lees ik netquote:Op woensdag 1 september 2021 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, er schijnt een stadion achter de winkels te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |