Ga je weg?quote:
Regel ik voor je.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:51 schreef Haags het volgende:
Maat, ik heb nog een paar opruimtopics voor je.
In dts ook, ineens is topic dicht, heb dat niet altijd doorquote:
Dit is geen DTS dus ga niet jankenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In dts ook, ineens is topic dicht, heb dat niet altijd door
Gewoon kijken in Active Topics.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Lees je dan mee of hoe doe je dat?
Weet ik ook wel hoor muts, maar daar doet ie dat ook wel eensquote:Op woensdag 1 september 2021 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is geen DTS dus ga niet janken
Aha..quote:
Dat is best wel sneu voor jequote:
Er schijnt een trucje voor te zijnquote:Op woensdag 1 september 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lees je dan mee of hoe doe je dat?
Ja, maar dat is pure selectieve verontwaardiging in mijn ogen. Ik ben écht de vervelendste niet en gelukkig weten de meesten dat ook.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Aha..Zijn er nog mensen daar boos door geworden ?
Ja je doet het niet elke keer idd..quote:Op woensdag 1 september 2021 18:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar dat is pure selectieve verontwaardiging in mijn ogen. Ik ben écht de vervelendste niet en gelukkig weten de meesten dat ook.
Ik ga niet de gehele dag F5'en, nee.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja je doet het niet elke keer idd..
Ja als een kleuter een huis in de fik zet ga je nog stukquote:
Dat is wel heel snelquote:Op woensdag 1 september 2021 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Mikeytt deed dat altijd. Die kaapte elk topic binnen een seconde
Leuke bezigheid welquote:Op woensdag 1 september 2021 18:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ga niet de gehele dag F5'en, nee.
Opende 'ie ook een nieuw deel dan? Dat doe ik lang niet altijd namelijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:56 schreef aloa het volgende:
Mikeytt deed dat altijd. Die kaapte elk topic binnen een seconde
als er brandblussers zijn waar Ajax op staat weiger ik die te gebruiken.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als een kleuter een huis in de fik zet ga je nog stuk
Dat heb ik nu voor je gedaanquote:Op woensdag 1 september 2021 18:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Opende 'ie ook een nieuw deel dan? Dat doe ik lang niet altijd namelijk.
Ja hoor doe ff normaal.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als een kleuter een huis in de fik zet ga je nog stuk
Hij opende idd een nieuw deel.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Opende 'ie ook een nieuw deel dan? Dat doe ik lang niet altijd namelijk.
Nou je kan kapen wat je wil. Een lul blijf je altijdquote:
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 1 september 2021 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
als er brandblussers zijn waar Ajax op staat weiger ik die te gebruiken.
Ik ben geen lul hoor...quote:Op woensdag 1 september 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je kan kapen wat je wil. Een lul blijf je altijd
Je weet wel waar ik het over hebquote:
Hahahahahaquote:
Ik moest laatst een brief bezorgen in de Ajaxlaanquote:Op woensdag 1 september 2021 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
als er brandblussers zijn waar Ajax op staat weiger ik die te gebruiken.
wil je niet zo scheldenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest laatst een brief bezorgen in de Ajaxlaan![]()
![]()
Ook kom ik wel eens post tegen van Feyenoord. Ooit 1 keer naar de werkleiding gelopen en gezegd dat ik deze brief weiger te bezorgen. Hij (ook een PSV-er) kon er wel om lachen, maar bezorgen moest ik de brief toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |