Ik ga niet de gehele dag F5'en, nee.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja je doet het niet elke keer idd..
Ja als een kleuter een huis in de fik zet ga je nog stukquote:
Dat is wel heel snelquote:Op woensdag 1 september 2021 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Mikeytt deed dat altijd. Die kaapte elk topic binnen een seconde
Leuke bezigheid welquote:Op woensdag 1 september 2021 18:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ga niet de gehele dag F5'en, nee.
Opende 'ie ook een nieuw deel dan? Dat doe ik lang niet altijd namelijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:56 schreef aloa het volgende:
Mikeytt deed dat altijd. Die kaapte elk topic binnen een seconde
als er brandblussers zijn waar Ajax op staat weiger ik die te gebruiken.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als een kleuter een huis in de fik zet ga je nog stuk
Dat heb ik nu voor je gedaanquote:Op woensdag 1 september 2021 18:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Opende 'ie ook een nieuw deel dan? Dat doe ik lang niet altijd namelijk.
Ja hoor doe ff normaal.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als een kleuter een huis in de fik zet ga je nog stuk
Hij opende idd een nieuw deel.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Opende 'ie ook een nieuw deel dan? Dat doe ik lang niet altijd namelijk.
Nou je kan kapen wat je wil. Een lul blijf je altijdquote:
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 1 september 2021 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
als er brandblussers zijn waar Ajax op staat weiger ik die te gebruiken.
Ik ben geen lul hoor...quote:Op woensdag 1 september 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je kan kapen wat je wil. Een lul blijf je altijd
Je weet wel waar ik het over hebquote:
Hahahahahaquote:
Ik moest laatst een brief bezorgen in de Ajaxlaanquote:Op woensdag 1 september 2021 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
als er brandblussers zijn waar Ajax op staat weiger ik die te gebruiken.
Nee vertel het maar evenquote:
wil je niet zo scheldenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest laatst een brief bezorgen in de Ajaxlaan![]()
![]()
Ook kom ik wel eens post tegen van Feyenoord. Ooit 1 keer naar de werkleiding gelopen en gezegd dat ik deze brief weiger te bezorgen. Hij (ook een PSV-er) kon er wel om lachen, maar bezorgen moest ik de brief toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |