quote:Op woensdag 1 september 2021 19:21 schreef cafca het volgende:
Och, in Tilburg hebben ze een club vernoemd naar een koning die daar een buitenverblijf had om zijn mannenliefde te botvieren....
Kom daar maar een overheen met je hand-in-hand supporters!
Weten die supporters dat zelf ookquote:Op woensdag 1 september 2021 19:21 schreef cafca het volgende:
Och, in Tilburg hebben ze een club vernoemd naar een koning die daar een buitenverblijf had om zijn mannenliefde te botvieren....
De kleine wielenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Leuke mensen,winkels op loopafstand,natuurgebied vlakbij.
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:21 schreef cafca het volgende:
Groene sterquote:
Zoete of gewone patatten?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:24 schreef drakin het volgende:
nu echt eten, en nee morgen geen zuurkool.
Alleen de aardappels alvast ervoor.
Het was dan ook vandaag zuurkooldagquote:Op woensdag 1 september 2021 19:24 schreef drakin het volgende:
nu echt eten, en nee morgen geen zuurkool.
Alleen de aardappels alvast ervoor.
Die hebben vast een ander verhaal.quote:
Gehaktdag dacht ikquote:
Ik noem dat hele gebied de kleine wielen.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Groene ster
En iets verder Vijversburg
Wat is veel?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Zuurkool... één van mijn favorieten. Met verse aardappelpuree, met veel roomboter en melk.
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan eikels in animal crossing?
Het is meteen herfst daar
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:29 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat is al weer even geleden met die eikels. Bomen schudden volgens mij. Eikels en dennenappels toch?
Nee man ben later pas begonnen. Heb de lente en zomer meegemaakt. that´s it.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:30 schreef engine het volgende:
@:haags had je nog sneeuw op je eiland toen je begon of wat dat seizoen toen ook alweer voorbij?
Kerst en Halloween zijn ook wel geinig in Animal Crossing
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat deed ik dus, ben meteen 6x gestoken door een wesp
Top! Dan ga ik even verder kijken.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik herinner me ook iets dat een bepaald soort bomen eikels geven en anderen (waarschijnlijk de dennen) dennenappels maar dat weet ik niet zeker meer.
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee man ben later pas begonnen. Heb de lente en zomer meegemaakt. that´s it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |