Glas melk?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thnx maar tenzij het alcohol vrij is... is het niet wat voor mij![]()
Je kunt ook gewoon de drank er uit latenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thnx maar tenzij het alcohol vrij is... is het niet wat voor mij![]()
zal eens een kijkje nemenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de drank er uit latenEn gezellig mee posten
En jij?quote:
quote:
Jouw bierglas welquote:Op woensdag 1 september 2021 19:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, gewoon 250 gram![]()
Hier in huis is niets schattig mini
Oh jaquote:Op woensdag 1 september 2021 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw bierglas wel
Maaar da's idd 'veel boter'
Proost! En meedoen mag ook hè...quote:
"Het Spaanse graan, heeft de orkaan, doorstaan! "quote:
Niet echt .... Lijkt zelfs op een plek waar ik ooit zatquote:Op woensdag 1 september 2021 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Het Spaanse graan, heeft de orkaan, doorstaan! "
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ja, ik weet. Lust toch geen Nuts
Wat heeft het graan doorstaan.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Het Spaanse graan, heeft de orkaan, doorstaan! "
"Het Spaanse graan, heeft de orkaan, doorstaan! "quote:Op woensdag 1 september 2021 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
Ik leerde vroeger: “The rain in Spain falls mainly on the plain.”
Dat is van de Engelse versie van My fair ladyquote:Op woensdag 1 september 2021 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
Ik leerde vroeger: “The rain in Spain falls mainly on the plain.”
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
40+ / De Focktail Proeverij Party van 18+ t/m 40+
Yeah !quote:
Slaat nergens opquote:Op woensdag 1 september 2021 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is van de Engelse versie van My fair lady
quote:
https://www.nu.nl/cultuur(...)kaan-doorstaan-.htmlquote:Op woensdag 1 september 2021 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Slaat nergens op
Maar , het moest rijmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |