Euhh, ik weeg het nooit, maar op 2,5 kilo aardappels gaat er wel een half pakje roomboter in en een mok melk en een paar flinke draaien verse peper.quote:
Darkravert om 8 uur hequote:Op woensdag 1 september 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
@:FreshFruit
@:M1st1g vraagt zich af of je nog leuke stream hebt??
of jij misschien @:Engine????
quote:
Dat is wel veel iddquote:Op woensdag 1 september 2021 19:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Euhh, ik weeg het nooit, maar op 2,5 kilo aardappels gaat er wel een half pakje roomboter in en een mok melk en een paar flinke draaien verse peper.
Darkie vanavond toch?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
@:FreshFruit
@:M1st1g vraagt zich af of je nog leuke stream hebt??
of jij misschien @:Engine????
quote:
Nee, gewoon 250 gramquote:Op woensdag 1 september 2021 19:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is wel veel idd
Tenzij je schattige mini-pakjes roomboter hebt
Zaterdag Focktail avondquote:
Maar @m1st1g kent dit wel want volgens mij ben ik ooit via hem daar terecht gekomenquote:
Mag niet meer in ONZ.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mag je nog niet dan??
er staat geen streep meer door je naam
of heb je geen zin???
quote:
Ik las zoiets.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zaterdag Focktail avond
Doe eens gek, giet een focktail in je bek!quote:
Grote vriend.quote:
Ik doe mee.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe eens gek, giet een focktail in je bek!
Doe je mee? En bring frends
Even met Yvon per pm kontakt opnemen.quote:
Dat hebben er wel meer te horen gekregen die nu gewoon daar weer postenquote:
Geweldigquote:
Jij bent ook welkom?quote:
Zondag dan hč.. anders is hij al foetsiequote:Op woensdag 1 september 2021 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even met Yvon per pm kontakt opnemen.
Ik heb wel wat leuks,iets met beerenburg.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geweldig![]()
![]()
! En je kunt nog tot vanavond 12 uur receptjes inleveren en stemmen
![]()
Hoe zit dat met die drank?
Thnx maar tenzij het alcohol vrij is... is het niet wat voor mijquote:Op woensdag 1 september 2021 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom?
Glas melk?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thnx maar tenzij het alcohol vrij is... is het niet wat voor mij![]()
Je kunt ook gewoon de drank er uit latenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thnx maar tenzij het alcohol vrij is... is het niet wat voor mij![]()
zal eens een kijkje nemenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de drank er uit latenEn gezellig mee posten
En jij?quote:
quote:
Jouw bierglas welquote:Op woensdag 1 september 2021 19:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, gewoon 250 gram![]()
Hier in huis is niets schattig mini
Oh jaquote:Op woensdag 1 september 2021 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw bierglas wel
Maaar da's idd 'veel boter'
Proost! En meedoen mag ook hč...quote:
"Het Spaanse graan, heeft de orkaan, doorstaan! "quote:
Niet echt .... Lijkt zelfs op een plek waar ik ooit zatquote:Op woensdag 1 september 2021 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Het Spaanse graan, heeft de orkaan, doorstaan! "
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ja, ik weet. Lust toch geen Nuts
Wat heeft het graan doorstaan.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Het Spaanse graan, heeft de orkaan, doorstaan! "
"Het Spaanse graan, heeft de orkaan, doorstaan! "quote:Op woensdag 1 september 2021 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
Ik leerde vroeger: “The rain in Spain falls mainly on the plain.”
Dat is van de Engelse versie van My fair ladyquote:Op woensdag 1 september 2021 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
Ik leerde vroeger: “The rain in Spain falls mainly on the plain.”
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
40+ / De Focktail Proeverij Party van 18+ t/m 40+
Yeah !quote:
Slaat nergens opquote:Op woensdag 1 september 2021 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is van de Engelse versie van My fair lady
quote:
https://www.nu.nl/cultuur(...)kaan-doorstaan-.htmlquote:Op woensdag 1 september 2021 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Slaat nergens op
Maar , het moest rijmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |