Hoop het niet, is de eerste keer dat ik gaquote:Op woensdag 1 september 2021 17:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Veel plezier alvast! Vakantie is dan weer voorbij voor de scholen dus zal niet al te druk zijn dan
Komt vast goed!quote:Op woensdag 1 september 2021 17:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoop het niet, is de eerste keer dat ik ga
Jaaa zin inquote:Op woensdag 1 september 2021 17:24 schreef puzziepie het volgende:
Ah volgende week naar de Efteling @:Moonlight![]()
![]()
Leuk!!
Hopelijk geef je ons daarna een leuke beschrijving van waar je allemaal in bent geweestquote:
Doe ikquote:Op woensdag 1 september 2021 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hopelijk geef je ons daarna een leuke beschrijving van waar je allemaal in bent geweest
We gaan dinsdag , of had ik dat al verteldquote:
Ik wist nog niet dat jullie dinsdag gaan, maar veel plezier op dinsdag dan.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We gaan dinsdag , of had ik dat al verteld![]()
Maar thnx!!Ik heb er zin in
![]()
quote:Op woensdag 1 september 2021 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wist nog niet dat jullie dinsdag gaan, maar veel plezier op dinsdag dan.
En zoals al eerder gezegd verwacht ook ik een uitgebreid verslag ervan![]()
Foto's mogen ook altijd bijgevoegd wordenquote:
Oh jee , maar ik ga het proberenquote:Op woensdag 1 september 2021 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Foto's mogen ook altijd bijgevoegd worden
Hoeft niet persequote:Op woensdag 1 september 2021 23:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jee , maar ik ga het proberen
Wanneer kwam je nu naar de mooiste regio ter wereld?quote:
We gaan a.s dinsdag en blijven tot vrijdag , ik weet niet waar we heen gaan , maar het is in Limburgquote:Op woensdag 1 september 2021 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer kwam je nu naar de mooiste regio ter wereld?
Waar ga je heen??quote:Op woensdag 1 september 2021 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We gaan dinsdag , of had ik dat al verteld![]()
Maar thnx!!Ik heb er zin in
![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We gaan a.s dinsdag en blijven tot vrijdag , ik weet niet waar we heen gaan , maar het is in Limburg
zodra je het adres weet stuur je het door hequote:
Uiteraardquote:Op donderdag 2 september 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
zodra je het adres weet stuur je het door he
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
even de kamagra inpakken dan alvast
emmer glijmiddel mee.quote:
Ben ik ook wel eensquote:Op donderdag 2 september 2021 09:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ja ik was weer eens te snel
[..]
Veel plezier
[ afbeelding ]
Vooral als het erg lekker isquote:
kom danquote:
okequote:
How kjoetquote:Op donderdag 2 september 2021 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
okeik spring nog even snel onder de douche dan. Extra fris en glad voor je
Zo ben ikquote:
Thnx!! Maar ik ben er voorlopig nog ffquote:Op donderdag 2 september 2021 09:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ja ik was weer eens te snel
[..]
Veel plezier
[ afbeelding ]
Ja met de kamagra kunnen we een paar uur doorgaan dus dan is het misschien wel nodigquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 2 september 2021 09:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thnx!! Maar ik ben er voorlopig nog ff
Ik heb geen kamagra nodigquote:Op donderdag 2 september 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja met de kamagra kunnen we een paar uur doorgaan dus dan is het misschien wel nodig
ik welquote:
Mooniequote:Op donderdag 2 september 2021 09:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dan wens ik je later nog veel plezier![]()
Aaawh dat is liefquote:Op donderdag 2 september 2021 10:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moonie![]()
Ik jou volgende week ook
Merk het nu alquote:Op donderdag 2 september 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
2,5 uur training neuqckseks er op zitten. maanlicht kan niet meer lopen morgen
Gister was het warmquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:07 schreef dud0r het volgende:
het is nog een beetje fris op de fiets in een t-shirt en korte broek
Gezellig. Gisteren was het lekker ja. Maar ook nog fris in de ochtendquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Gister was het warmik was op de glamping bij mijn zus
Ja dat wel ja :5quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezellig. Gisteren was het lekker ja. Maar ook nog fris in de ochtend
Vanmiddag wordt het ook weer lekkerquote:
Hier op het balkon helaas geen zonquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanmiddag wordt het ook weer lekker
hier in de tuin welquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hier op het balkon helaas geen zon
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:36 schreef dud0r het volgende:
Moet nog even wat werken en als ik dat in de tuin doe zie ik geen zak
ja dat werkt niet. of ik moet m'n broek uit doen maar dan gebeurt het werk niet als ik naar m'n zak zit te starenquote:
Nee dat kan nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat werkt niet. of ik moet m'n broek uit doen maar dan gebeurt het werk niet als ik naar m'n zak zit te staren
nee en om nou een foto van m'n zak te maken en die in de presentatie te stoppen zal niet gewaardeerd wordenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee en om nou een foto van m'n zak te maken en die in de presentatie te stoppen zal niet gewaardeerd worden
misschien zijn er een aantal collega's die het wel waarderen. Je weet het niet tegenwoordigquote:
Nee zo is dat, proberen kan altijdquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien zijn er een aantal collega's die het wel waarderen. Je weet het niet tegenwoordig
Ik stuur het eerst wel naar jou zodat je het kan beoordelenquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee zo is dat, proberen kan altijd
Ik heb het gisteren al gezienquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik stuur het eerst wel naar jou zodat je het kan beoordelen
wel meer dan alleen gezienquote:
oh ja dat zouden we niet zeggenquote:
Ik vind ze ook echt schattigquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Geeft niks ik vind het leuk ze te sturen
Ik geloof hier niks vanquote:
Van een paar hier weet ik het wel zeker , ik noem geen namenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van een paar hier weet ik het wel zeker , ik noem geen namen
En ik maar denken dat we hier allemaal braaf zijnquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we hier allemaal braaf zijn
Echt hequote:Op vrijdag 3 september 2021 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we hier allemaal braaf zijn
Ja. Het is hier geen kpd dus we zijn allemaal heel netjes hier.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Het is hier geen kpd dus we zijn allemaal heel netjes hier.
En er komt hier toch bijna nooit een mod om het te controlerenquote:
Nee, dat zegt toch ook wel watquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
En er komt hier toch bijna nooit een mod om het te controleren
Eens.....dat die dtsers dan gewoon hun eigen topic openen...quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, dat zegt toch ook wel wat![]()
Er is hier alleen een mod nodig als er weer gezeik met DTS is, , dat topic tijdelijk op slot zit en al dat spul ineens komt 'bolken' in DB en hier de boel voor de DagBaggers lopen te verzieken. En die periodes waarin dit speelde hebben wel een hoop plezier weggenomen . ik hou op de ene of andere manier nog steeds wel rekening met het feit dat dat weer kan gebeuren. Ik heb me ook kapot geërgerd toen.
Ja precies!! dat vond ik wel heftig allemaal toenquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eens.....dat die dtsers dan gewoon hun eigen topic openen...
Ik ook....quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies!! dat vond ik wel heftig allemaal toen
Ik zat vorige week nog te denken aan die periode , dat heeft me toen toch best wat gedaan.quote:
Ben ook wel gehecht aan een vast clubje hier al mis ik nu @stokj @engine en @Geerdquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zat vorige week nog te denken aan die periode , dat heeft me toen toch best wat gedaan.
ik hou er eigenlijk altijd rekening mee dat er weer gezeik is mensen hier de boel komen overnemen en verpesten omdat ze niet in DTS kunnen, ruzies om een 'spelletje' en uit boosheid of frustratie hier de boel voor de anderen vergallen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:03 schreef dud0r het volgende:
Het valt me alweer mee dat het deze maand nog niet gebeurd is
Ik mis Fernweh ook welquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben ook wel gehecht aan een vast clubje hier al mis ik nu @:Stokj @:engine en @:Geerd
weet ikquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik hou er eigenlijk altijd rekening mee dat er weer gezeik is mensen hier de boel komen overnemen en verpesten omdat ze niet in DTS kunnen, ruzies om een 'spelletje' en uit boosheid of frustratie hier de boel voor de anderen vergallen.
Dus wat betreft hoop ik dat dit niet meer gebeurd. Dat is wel een reden voor mij dat ik hier minder ben gaan posten.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben ook wel gehecht aan een vast clubje hier al mis ik nu @:Stokj @:engine en @:Geerd
Ja klopt, maar hij komt niet meer hier gezellig baggerenquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, maar Puzzie miauw miauw je weet dat Fernweh gewoon hier op het forum rondloopt?
@Boze_Eend wanneer kom je eens langs in dagbagger?quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij komt niet meer hier gezellig baggeren![]()
Mogguh![]()
heb het helaas druk habiboquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:42 schreef stokj het volgende:
[..]
@:boze_eend wanneer kom je eens langs in dagbagger?
Oei, druk wezen sporten?quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, beetje spierpijn van het sporten maar verder gaat het prima!
Ja, sinds 2 weken voor ik de intensiteit op. Maar het lijkt alsof het lichaam er nog niet klaar voor isquote:
Niet zo aanstellen hoor, gewoon doorbikkelen!quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, sinds 2 weken voor ik de intensiteit op. Maar het lijkt alsof het lichaam er nog niet klaar voor is
Wil ik ook wel en doe ik ook maar soms lijk ik net een HoS van 100quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen hoor, gewoon doorbikkelen!
Oei dat is minder ! Wel goed bezigquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, sinds 2 weken voor ik de intensiteit op. Maar het lijkt alsof het lichaam er nog niet klaar voor is
Beetje moe maar verder wel primaquote:
Jawel. En hoe is het verder met jou? Hoe gaat het met ijs eten?quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oei dat is minder ! Wel goed bezig’
Ijs eten?quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel. En hoe is het verder met jou? Hoe gaat het met ijs eten?
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ijs eten?Met mij gaat het goed. Ben al dik 20 kilo afgevallen en ik wil vooral zo door blijven gaan
Hoeveel wil je nog kwijt?quote:
Dat is een boel maar jij kan datquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nog tenminste 30 kilo ongeveer
Dat is wel vervelend. Stomme medicatiequote:Op zaterdag 4 september 2021 22:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Is het ook, maar dan heb ik wel weer een gezond gewicht. Medicatie maakt je echt dik
Ja. Maar heb nu echt sterkte motivatiequote:Op zaterdag 4 september 2021 22:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend. Stomme medicatie
Aha, dus geen ijsjes voor jou! Maar wel goed dat je dat zo hebt gedaan Maan! In hoeveel tijd ben je door wat zoveel afgevallen?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ijs eten?Met mij gaat het goed. Ben al dik 20 kilo afgevallen en ik wil vooral zo door blijven gaan
Veel wandelen en oefeningen doen, en nu ook erbij zwemmen. Vanaf maart ben ik bezigquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, dus geen ijsjes voor jou! Maar wel goed dat je dat zo hebt gedaan Maan! In hoeveel tijd ben je door wat zoveel afgevallen?
Netjes hoor! Ik wandel ook veel en let op mijn voeding maar merk niet echt iets dat ik afvalquote:Op zondag 5 september 2021 08:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Veel wandelen en oefeningen doen, en nu ook erbij zwemmen. Vanaf maart ben ik bezig
Dankzij Maxquote:Op zondag 5 september 2021 09:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hey we zijn allemaal oranje vandaag!
Ik was zo dik, en bewoog niks dus dan val je wel afquote:Op zondag 5 september 2021 10:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Netjes hoor! Ik wandel ook veel en let op mijn voeding maar merk niet echt iets dat ik afval
Goed bezig Maanlichtje!quote:Op zondag 5 september 2021 10:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik was zo dik, en bewoog niks dus dan val je wel afga nu steeds iets verder wandelen en veel zwemmen, val echt wel af
Haha, ja die ja.quote:Op zondag 5 september 2021 10:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wie?
Nee hoor, weet wel wie Max is maar ga er niet naar kijken
Dat zwemmen wil ik er graag bij doen maar ik ben wat huiverig om in het water te gaan, vooral als er veel anderen zijn (Corona).quote:Op zondag 5 september 2021 10:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik was zo dik, en bewoog niks dus dan val je wel afga nu steeds iets verder wandelen en veel zwemmen, val echt wel af
Snap ik. Bij ons moet je reserveren maar soms is het nog best wel druk. Ik ga meestal om 21.00 dan is het redelijk rustig en kan je in je eigen baan zwemmenquote:Op zondag 5 september 2021 10:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat zwemmen wil ik er graag bij doen maar ik ben wat huiverig om in het water te gaan, vooral als er veel anderen zijn (Corona).
Heb je dan wel vers zwemwaterquote:Op zondag 5 september 2021 10:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Snap ik. Bij ons moet je reserveren maar soms is het nog best wel druk. Ik ga meestal om 21.00 dan is het redelijk rustig en kan je in je eigen baan zwemmen
Denk het nietquote:
Ja precies of de verwachtingen zijn te hoog en gaat het op het allerlaatste moment nog mis.....quote:Op zondag 5 september 2021 10:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, ja die ja.
Wel grappig dat je met een beetje autorijden zo beroemd kan worden
Ik ga ook niet kijken. Heb nooit echt gekeken. Meestal is de winnaar al bekend (één of andere grote naam die al vaak heeft gewonnen).
Ik zou, als ik zou gaan, zelf om 08:00 uur gaan. Lekker vroeg in vers water.quote:Op zondag 5 september 2021 10:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Denk het nietHet ziet er nog wel schoon uit, maar soms ga ik ook wel om 8.00 maar soms is het dan best druk al en dat vind ik ook niet prettig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha klopt, en scherp opgemerkt!quote:Op zondag 5 september 2021 11:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies of de verwachtingen zijn te hoog en gaat het op het allerlaatste moment nog mis.....
Oh en over jouw wandelingen.....jij wandelt steeds naar de visboer of ijsboer, dan lukt afvallen niet hè
Moest even plagenquote:Op zondag 5 september 2021 12:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha klopt, en scherp opgemerkt!
De visboer valt wel mee, dat is 1x in de week al heb ik vorige maand weleens meer gezondigd door vis te eten bij de visboer
quote:Op zondag 5 september 2021 12:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zou, als ik zou gaan, zelf om 08:00 uur gaan. Lekker vroeg in vers water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler
Stom is dat hequote:
Dan moet ik wel heel hard werken in die 2 wekenquote:Op zondag 5 september 2021 16:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Liever zo'n 50 weken per jaar vakantie.....
Ha ha ja ik ook!quote:Op zondag 5 september 2021 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel hard werken in die 2 weken
Te verkrijgen bij je lokaal witte busje met bestuurder van middelbare leeftijd die graag bij basisscholen rond hangt om gratis ijsjes en ander snoepgoed uit te delenquote:
quote:
quote:
Nee vandaag nietquote:
Inclusief lieftallig belletjesmuziek om klanten te lokken...quote:Op zondag 5 september 2021 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Te verkrijgen bij je lokaal witte busje met bestuurder van middelbare leeftijd die graag bij basisscholen rond hangt om gratis ijsjes en ander snoepgoed uit te delen
Ben bang dat ik niet tot de doelgroep behoorquote:Op zondag 5 september 2021 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Te verkrijgen bij je lokaal witte busje met bestuurder van middelbare leeftijd die graag bij basisscholen rond hangt om gratis ijsjes en ander snoepgoed uit te delen
Kijk, deze vrouw weet waar ze haar ijsjes moet halenquote:Op zondag 5 september 2021 17:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Inclusief lieftallig belletjesmuziek om klanten te lokken...
Gewoon je baard afscheren en beetje onschuldig kijken en je krijgt vast wel een gratis ijsjequote:Op zondag 5 september 2021 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben bang dat ik niet tot de doelgroep behoor
Helaas al anderhalf jaar niet meer gesigneerd in deze straat...quote:Op zondag 5 september 2021 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, deze vrouw weet waar ze haar ijsjes moet halen
Ik heb er sinds we verhuisd zijn geen enkele meer gehoord, en dan is dit nog wel een buurt die bekend staat voor beginnende gezinnenquote:Op zondag 5 september 2021 17:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Helaas al anderhalf jaar niet meer gesigneerd in deze straat...
Ja hier eigenlijk ook, maar sinds ie een corona boete kreeg...quote:Op zondag 5 september 2021 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er sinds we verhuisd zijn geen enkele meer gehoord, en dan is dit nog wel een buurt die bekend staat voor beginnende gezinnen![]()
Het is allemaal de schuld van de coronaquote:Op zondag 5 september 2021 17:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hier eigenlijk ook, maar sinds ie een corona boete kreeg ...
Kappen met die poppenkastquote:Op zondag 5 september 2021 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de corona![]()
Ik heb ze in Maastricht 2 weken terug wel nog 2 keer zien rondrijden en stilstaand ijsjes verkopenquote:Op zondag 5 september 2021 17:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kappen met die poppenkast
oeh lekker!quote:Op zondag 5 september 2021 17:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ze in Maastricht 2 weken terug wel nog 2 keer zien rondrijden en stilstaand ijsjes verkopen
Eén keer had ik wel de intentie om een dralla te leggen in het zwembad maar toch kon ik het niet.quote:
Ik had geluk dat muis er niet bij was toen ik ze tegen kwam, anders was onze gezamenlijke spaar rekening helemaal leeg geweestquote:
Ha haquote:Op zondag 5 september 2021 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had geluk dat muis er niet bij was toen ik ze tegen kwam, anders was onze gezamenlijke spaar rekening helemaal leeg geweest
Foei.quote:Op zondag 5 september 2021 17:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Eén keer had ik wel de intentie om een dralla te leggen in het zwembad maar toch kon ik het niet.
Plassen in het zwembad water weer wel
Subwayquote:Op zondag 5 september 2021 17:42 schreef Treehut362 het volgende:
Zojuist ging ik bij de Subways' buikje vol.
Ik vind het broodje tonijn van de Subway wel lekker, net als dat broodje vega.quote:Op zondag 5 september 2021 17:42 schreef Treehut362 het volgende:
Zojuist ging ik bij de Subways' buikje vol.
Vegaquote:Op zondag 5 september 2021 17:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik vind het broodje tonijn van de Subway wel lekker, net als dat broodje vega.
Ik houd je niet tegen om er eentje hier langs te brengen ter kwaliteit controlequote:
Als je nou om de hoek zou wonen.....quote:Op zondag 5 september 2021 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik houd je niet tegen om er eentje hier langs te brengen ter kwaliteit controle
Een broodje gevuld met taco?quote:
Je wil graag het oordeel van een expert of niet....quote:Op zondag 5 september 2021 18:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als je nou om de hoek zou wonen.....
Yes pleasequote:Op zondag 5 september 2021 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je wil graag het oordeel van een expert of niet....
Ik zal de drank alvast klaar zetten voor je bezoek later deze avondquote:
Hmm on my wayquote:Op zondag 5 september 2021 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal de drank alvast klaar zetten voor je bezoek later deze avond
Waarom zou ik een broodje nemen en dan een taco daar op doenquote:Op zondag 5 september 2021 19:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker hoor, het proberen waard!!
Het is speciaal gekruid gehakt op een broodje en dan in combinatie met guacomolequote:Op zondag 5 september 2021 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou ik een broodje nemen en dan een taco daar op doen![]()
Doe toch ook geen Doritos op m'n broodje
Bahquote:Op zondag 5 september 2021 17:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Eén keer had ik wel de intentie om een dralla te leggen in het zwembad maar toch kon ik het niet.
Plassen in het zwembad water weer wel
Dus de vulling van een taco en niet een hele tacoquote:Op zondag 5 september 2021 19:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is speciaal gekruid gehakt op een broodje en dan in combinatie met guacomole![]()
Ja, gewoon even proberen danquote:Op zondag 5 september 2021 19:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus de vulling van een taco en niet een hele tacozeg dat dan
Nee jij hebt het over een taco op brood.quote:Op zondag 5 september 2021 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja, gewoon even proberen dan
Tja Subway heeft het zo bedacht....quote:Op zondag 5 september 2021 19:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee jij hebt het over een taco op brood.
Dit is een taco [ afbeelding ]
Subway moet eerst maar eens bedenken hoe ze brood willen maken zonder zoveel suiker zodat het daadwerkelijk brood mag hetenquote:Op zondag 5 september 2021 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja Subway heeft het zo bedacht....
Volgens mij valt het suikergehalte echt enorm meequote:Op zondag 5 september 2021 20:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Subway moet eerst maar eens bedenken hoe ze brood willen maken zonder zoveel suiker zodat het daadwerkelijk brood mag heten
https://www.theguardian.c(...)y-bread-is-not-breadquote:Op zondag 5 september 2021 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Volgens mij valt het suikergehalte echt enorm mee
Volgens mij is die honingbrood het zoetst...quote:Op zondag 5 september 2021 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Volgens mij valt het suikergehalte echt enorm mee
Ohquote:Op zondag 5 september 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)y-bread-is-not-bread
hoi schatjequote:Op maandag 6 september 2021 09:48 schreef puzziepie het volgende:
morgen naar Mestreech![]()
![]()
Goedemorgen liefjes , ik moet weer gaan![]()
Lekker Sjeng City onveilig makenquote:Op maandag 6 september 2021 09:48 schreef puzziepie het volgende:
morgen naar Mestreech![]()
![]()
Goedemorgen liefjes , ik moet weer gaan![]()
Haha zo is dat!quote:Op maandag 6 september 2021 06:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Geerft niks hoor, je moet het toch ergens kwijt
Ja!!quote:Op maandag 6 september 2021 10:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker Sjeng City onveilig maken
Laat je de binnenstad wel nog een beetje heel?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 6 september 2021 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat je de binnenstad wel nog een beetje heel?
quote:Op maandag 6 september 2021 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat je de binnenstad wel nog een beetje heel?
Vandaag alleen naar de uni en terugquote:
Nee morgenquote:Op maandag 6 september 2021 15:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat vandaag al was
Jaaaa! wel vroeg weg het is 2 uur rijdenquote:Op maandag 6 september 2021 16:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan kun je er nog naar uitkijken
Oh behoorlijke afstand! Rij je zelf of kun je nog een beetje dutten onderweg?quote:Op maandag 6 september 2021 16:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaaaa! wel vroeg weg het is 2 uur rijden
Een vriendin rijd, maar in de auto dutten kan ik nietquote:Op maandag 6 september 2021 16:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh behoorlijke afstand! Rij je zelf of kun je nog een beetje dutten onderweg?
Ik ook nooit ha haquote:Op maandag 6 september 2021 16:37 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Een vriendin rijd, maar in de auto dutten kan ik niet
Jij veel plezier in Limburg, geniet van je kinderen en kleinkindquote:Op maandag 6 september 2021 19:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel veel plezier Moon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aww lief!! Dankjewelquote:Op maandag 6 september 2021 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij veel plezier in Limburg, geniet van je kinderen en kleinkind
hoe laat ga je morgen weg?quote:Op maandag 6 september 2021 19:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aww lief!! Dankjewel![]()
Ik ga er zeker van genieten![]()
![]()
Ik word om 9 uur opgehaald en dan rijden we eerst ff naar Cuijk , op de koffie bij ons mam, en daarna door naar Maastrichtquote:
gezelligquote:Op maandag 6 september 2021 19:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word om 9 uur opgehaald en dan rijden we eerst ff naar Cuijk , op de koffie bij ons mam, en daarna door naar Maastricht
en dan 3 dagen lang maastricht onveilig makenquote:
2 dagen, we gaan donderdag weer terugquote:Op maandag 6 september 2021 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan 3 dagen lang maastricht onveilig maken
ah dacht dat je vrijdag weer terug zou gaanquote:Op maandag 6 september 2021 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
2 dagen, we gaan donderdag weer terug
Ze komt pas na het weekend terug, komend weekend heb ik een bourgondisch feest voor haar geregeldquote:Op maandag 6 september 2021 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah dacht dat je vrijdag weer terug zou gaan
geilquote:Op maandag 6 september 2021 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze komt pas na het weekend terug, komend weekend heb ik een bourgondisch feest voor haar geregeld![]()
Lekker hoorquote:Op maandag 6 september 2021 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze komt pas na het weekend terug, komend weekend heb ik een bourgondisch feest voor haar geregeld![]()
Zeker als jij erbij bent zoals we hadden afgesprokenquote:
Ik ookquote:Op maandag 6 september 2021 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah dacht dat je vrijdag weer terug zou gaan
Held!!quote:Op maandag 6 september 2021 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na dat feest wil je nooit meer weg uit het zonnige zuidenquote:
quote:Op maandag 6 september 2021 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na dat feest wil je nooit meer weg uit het zonnige zuiden
quote:Op maandag 6 september 2021 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker als jij erbij bent zoals we hadden afgesproken
niks waar jij bij mee mag doenquote:Op maandag 6 september 2021 21:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat zijn jullie allemaal voor spannende plannetjes aan het smeden
Veel plezier vandaagquote:
Dankjewel was super leuk nu wel gesloopt na 19993 stappenquote:Op maandag 6 september 2021 19:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel veel plezier Moon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar leuke dag gehad, veel kunnen doen??quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dankjewel was super leuk nu wel gesloopt na 19993 stappen
Redelijk wat kunnen doen, maar was erg drukquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar leuke dag gehad, veel kunnen doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |