Ik vind ze ook echt schattigquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Geeft niks ik vind het leuk ze te sturen
Ik geloof hier niks vanquote:
Van een paar hier weet ik het wel zeker , ik noem geen namenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van een paar hier weet ik het wel zeker , ik noem geen namen
En ik maar denken dat we hier allemaal braaf zijnquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we hier allemaal braaf zijn
Echt hequote:Op vrijdag 3 september 2021 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we hier allemaal braaf zijn
Ja. Het is hier geen kpd dus we zijn allemaal heel netjes hier.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Het is hier geen kpd dus we zijn allemaal heel netjes hier.
En er komt hier toch bijna nooit een mod om het te controlerenquote:
Nee, dat zegt toch ook wel watquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
En er komt hier toch bijna nooit een mod om het te controleren
Eens.....dat die dtsers dan gewoon hun eigen topic openen...quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, dat zegt toch ook wel wat![]()
Er is hier alleen een mod nodig als er weer gezeik met DTS is, , dat topic tijdelijk op slot zit en al dat spul ineens komt 'bolken' in DB en hier de boel voor de DagBaggers lopen te verzieken. En die periodes waarin dit speelde hebben wel een hoop plezier weggenomen . ik hou op de ene of andere manier nog steeds wel rekening met het feit dat dat weer kan gebeuren. Ik heb me ook kapot geërgerd toen.
Ja precies!! dat vond ik wel heftig allemaal toenquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eens.....dat die dtsers dan gewoon hun eigen topic openen...
Ik ook....quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies!! dat vond ik wel heftig allemaal toen
Ik zat vorige week nog te denken aan die periode , dat heeft me toen toch best wat gedaan.quote:
Ben ook wel gehecht aan een vast clubje hier al mis ik nu @stokj @engine en @Geerdquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zat vorige week nog te denken aan die periode , dat heeft me toen toch best wat gedaan.
ik hou er eigenlijk altijd rekening mee dat er weer gezeik is mensen hier de boel komen overnemen en verpesten omdat ze niet in DTS kunnen, ruzies om een 'spelletje' en uit boosheid of frustratie hier de boel voor de anderen vergallen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:03 schreef dud0r het volgende:
Het valt me alweer mee dat het deze maand nog niet gebeurd is
Ik mis Fernweh ook welquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben ook wel gehecht aan een vast clubje hier al mis ik nu @:Stokj @:engine en @:Geerd
weet ikquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik hou er eigenlijk altijd rekening mee dat er weer gezeik is mensen hier de boel komen overnemen en verpesten omdat ze niet in DTS kunnen, ruzies om een 'spelletje' en uit boosheid of frustratie hier de boel voor de anderen vergallen.
Dus wat betreft hoop ik dat dit niet meer gebeurd. Dat is wel een reden voor mij dat ik hier minder ben gaan posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |