Hoop het niet, is de eerste keer dat ik gaquote:Op woensdag 1 september 2021 17:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Veel plezier alvast! Vakantie is dan weer voorbij voor de scholen dus zal niet al te druk zijn dan
Komt vast goed!quote:Op woensdag 1 september 2021 17:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoop het niet, is de eerste keer dat ik ga
Jaaa zin inquote:Op woensdag 1 september 2021 17:24 schreef puzziepie het volgende:
Ah volgende week naar de Efteling @:Moonlight![]()
![]()
Leuk!!
Hopelijk geef je ons daarna een leuke beschrijving van waar je allemaal in bent geweestquote:
Doe ikquote:Op woensdag 1 september 2021 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hopelijk geef je ons daarna een leuke beschrijving van waar je allemaal in bent geweest
We gaan dinsdag , of had ik dat al verteldquote:
Ik wist nog niet dat jullie dinsdag gaan, maar veel plezier op dinsdag dan.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We gaan dinsdag , of had ik dat al verteld![]()
Maar thnx!!Ik heb er zin in
![]()
quote:Op woensdag 1 september 2021 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wist nog niet dat jullie dinsdag gaan, maar veel plezier op dinsdag dan.
En zoals al eerder gezegd verwacht ook ik een uitgebreid verslag ervan![]()
Foto's mogen ook altijd bijgevoegd wordenquote:
Oh jee , maar ik ga het proberenquote:Op woensdag 1 september 2021 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Foto's mogen ook altijd bijgevoegd worden
Hoeft niet persequote:Op woensdag 1 september 2021 23:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jee , maar ik ga het proberen
Wanneer kwam je nu naar de mooiste regio ter wereld?quote:
We gaan a.s dinsdag en blijven tot vrijdag , ik weet niet waar we heen gaan , maar het is in Limburgquote:Op woensdag 1 september 2021 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer kwam je nu naar de mooiste regio ter wereld?
Waar ga je heen??quote:Op woensdag 1 september 2021 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We gaan dinsdag , of had ik dat al verteld![]()
Maar thnx!!Ik heb er zin in
![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We gaan a.s dinsdag en blijven tot vrijdag , ik weet niet waar we heen gaan , maar het is in Limburg
zodra je het adres weet stuur je het door hequote:
Uiteraardquote:Op donderdag 2 september 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
zodra je het adres weet stuur je het door he
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
even de kamagra inpakken dan alvast
emmer glijmiddel mee.quote:
Ben ik ook wel eensquote:Op donderdag 2 september 2021 09:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ja ik was weer eens te snel
[..]
Veel plezier
[ afbeelding ]
Vooral als het erg lekker isquote:
kom danquote:
okequote:
How kjoetquote:Op donderdag 2 september 2021 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
okeik spring nog even snel onder de douche dan. Extra fris en glad voor je
Zo ben ikquote:
Thnx!! Maar ik ben er voorlopig nog ffquote:Op donderdag 2 september 2021 09:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ja ik was weer eens te snel
[..]
Veel plezier
[ afbeelding ]
Ja met de kamagra kunnen we een paar uur doorgaan dus dan is het misschien wel nodigquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 2 september 2021 09:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thnx!! Maar ik ben er voorlopig nog ff
Ik heb geen kamagra nodigquote:Op donderdag 2 september 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja met de kamagra kunnen we een paar uur doorgaan dus dan is het misschien wel nodig
ik welquote:
Mooniequote:Op donderdag 2 september 2021 09:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dan wens ik je later nog veel plezier![]()
Aaawh dat is liefquote:Op donderdag 2 september 2021 10:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moonie![]()
Ik jou volgende week ook
Merk het nu alquote:Op donderdag 2 september 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
2,5 uur training neuqckseks er op zitten. maanlicht kan niet meer lopen morgen
Gister was het warmquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:07 schreef dud0r het volgende:
het is nog een beetje fris op de fiets in een t-shirt en korte broek
Gezellig. Gisteren was het lekker ja. Maar ook nog fris in de ochtendquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Gister was het warmik was op de glamping bij mijn zus
Ja dat wel ja :5quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezellig. Gisteren was het lekker ja. Maar ook nog fris in de ochtend
Vanmiddag wordt het ook weer lekkerquote:
Hier op het balkon helaas geen zonquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanmiddag wordt het ook weer lekker
hier in de tuin welquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hier op het balkon helaas geen zon
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:36 schreef dud0r het volgende:
Moet nog even wat werken en als ik dat in de tuin doe zie ik geen zak
ja dat werkt niet. of ik moet m'n broek uit doen maar dan gebeurt het werk niet als ik naar m'n zak zit te starenquote:
Nee dat kan nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat werkt niet. of ik moet m'n broek uit doen maar dan gebeurt het werk niet als ik naar m'n zak zit te staren
nee en om nou een foto van m'n zak te maken en die in de presentatie te stoppen zal niet gewaardeerd wordenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee en om nou een foto van m'n zak te maken en die in de presentatie te stoppen zal niet gewaardeerd worden
misschien zijn er een aantal collega's die het wel waarderen. Je weet het niet tegenwoordigquote:
Nee zo is dat, proberen kan altijdquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien zijn er een aantal collega's die het wel waarderen. Je weet het niet tegenwoordig
Ik stuur het eerst wel naar jou zodat je het kan beoordelenquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee zo is dat, proberen kan altijd
Ik heb het gisteren al gezienquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik stuur het eerst wel naar jou zodat je het kan beoordelen
wel meer dan alleen gezienquote:
oh ja dat zouden we niet zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |