quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:36 schreef dud0r het volgende:
Moet nog even wat werken en als ik dat in de tuin doe zie ik geen zak
ja dat werkt niet. of ik moet m'n broek uit doen maar dan gebeurt het werk niet als ik naar m'n zak zit te starenquote:
Nee dat kan nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat werkt niet. of ik moet m'n broek uit doen maar dan gebeurt het werk niet als ik naar m'n zak zit te staren
nee en om nou een foto van m'n zak te maken en die in de presentatie te stoppen zal niet gewaardeerd wordenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee en om nou een foto van m'n zak te maken en die in de presentatie te stoppen zal niet gewaardeerd worden
misschien zijn er een aantal collega's die het wel waarderen. Je weet het niet tegenwoordigquote:
Nee zo is dat, proberen kan altijdquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien zijn er een aantal collega's die het wel waarderen. Je weet het niet tegenwoordig
Ik stuur het eerst wel naar jou zodat je het kan beoordelenquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee zo is dat, proberen kan altijd
Ik heb het gisteren al gezienquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik stuur het eerst wel naar jou zodat je het kan beoordelen
wel meer dan alleen gezienquote:
oh ja dat zouden we niet zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |