Haha, ja die ja.quote:Op zondag 5 september 2021 10:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wie?
Nee hoor, weet wel wie Max is maar ga er niet naar kijken
Dat zwemmen wil ik er graag bij doen maar ik ben wat huiverig om in het water te gaan, vooral als er veel anderen zijn (Corona).quote:Op zondag 5 september 2021 10:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik was zo dik, en bewoog niks dus dan val je wel afga nu steeds iets verder wandelen en veel zwemmen, val echt wel af
Snap ik. Bij ons moet je reserveren maar soms is het nog best wel druk. Ik ga meestal om 21.00 dan is het redelijk rustig en kan je in je eigen baan zwemmenquote:Op zondag 5 september 2021 10:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat zwemmen wil ik er graag bij doen maar ik ben wat huiverig om in het water te gaan, vooral als er veel anderen zijn (Corona).
Heb je dan wel vers zwemwaterquote:Op zondag 5 september 2021 10:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Snap ik. Bij ons moet je reserveren maar soms is het nog best wel druk. Ik ga meestal om 21.00 dan is het redelijk rustig en kan je in je eigen baan zwemmen
Denk het nietquote:
Ja precies of de verwachtingen zijn te hoog en gaat het op het allerlaatste moment nog mis.....quote:Op zondag 5 september 2021 10:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, ja die ja.
Wel grappig dat je met een beetje autorijden zo beroemd kan worden
Ik ga ook niet kijken. Heb nooit echt gekeken. Meestal is de winnaar al bekend (één of andere grote naam die al vaak heeft gewonnen).
Ik zou, als ik zou gaan, zelf om 08:00 uur gaan. Lekker vroeg in vers water.quote:Op zondag 5 september 2021 10:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Denk het nietHet ziet er nog wel schoon uit, maar soms ga ik ook wel om 8.00 maar soms is het dan best druk al en dat vind ik ook niet prettig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha klopt, en scherp opgemerkt!quote:Op zondag 5 september 2021 11:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies of de verwachtingen zijn te hoog en gaat het op het allerlaatste moment nog mis.....
Oh en over jouw wandelingen.....jij wandelt steeds naar de visboer of ijsboer, dan lukt afvallen niet hè
Moest even plagenquote:Op zondag 5 september 2021 12:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha klopt, en scherp opgemerkt!
De visboer valt wel mee, dat is 1x in de week al heb ik vorige maand weleens meer gezondigd door vis te eten bij de visboer
quote:Op zondag 5 september 2021 12:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zou, als ik zou gaan, zelf om 08:00 uur gaan. Lekker vroeg in vers water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler
Stom is dat hequote:
Dan moet ik wel heel hard werken in die 2 wekenquote:Op zondag 5 september 2021 16:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Liever zo'n 50 weken per jaar vakantie.....
Ha ha ja ik ook!quote:Op zondag 5 september 2021 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel hard werken in die 2 weken
Te verkrijgen bij je lokaal witte busje met bestuurder van middelbare leeftijd die graag bij basisscholen rond hangt om gratis ijsjes en ander snoepgoed uit te delenquote:
quote:
quote:
Nee vandaag nietquote:
Inclusief lieftallig belletjesmuziek om klanten te lokken...quote:Op zondag 5 september 2021 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Te verkrijgen bij je lokaal witte busje met bestuurder van middelbare leeftijd die graag bij basisscholen rond hangt om gratis ijsjes en ander snoepgoed uit te delen
Ben bang dat ik niet tot de doelgroep behoorquote:Op zondag 5 september 2021 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Te verkrijgen bij je lokaal witte busje met bestuurder van middelbare leeftijd die graag bij basisscholen rond hangt om gratis ijsjes en ander snoepgoed uit te delen
Kijk, deze vrouw weet waar ze haar ijsjes moet halenquote:Op zondag 5 september 2021 17:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Inclusief lieftallig belletjesmuziek om klanten te lokken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |