Misschien is het juist wel fijner, kan je even 2 weken bijtanken met helemaal los gaan en dan weer even 2 weken bijkomen thuis.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit vind ik ook wel een mooie grafiek zou je er als nieuw-zeelander ook niet gek van worden om de hele tijd van bijna geen maatregelen naar heel erg veel maatregelen te gaan.
Het enige dat zo ongeveer voor een behoorlijke stijging kan zorgen zijn fratsen als dansen-met-janssen. Veel niet-gevaccineerde mensen langdurig heel dicht op elkaar in slecht geventileerde ruimtes, en dit op grote schaal.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, ach het is natuurlijk sowieso vreemd dat we zo spastisch doen over georganiseerde activiteiten waar wat groepen mensen samen komen, terwijl er in het dagelijks leven weet ik hoeveel contacten zijn tussen mensen die totaal niet gereguleerd (meer) zijn, omdat niemand zich meer houdt aan afstand etc.
Geploeter in de marge.
quote:Op woensdag 1 september 2021 08:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Daarvoor zijn de gevaccineerden beschermt. Zonder je persoonlijk aan te willen vallen. Maar de meeste mensen die nu nog het loodje leggen zijn niet gevaccineerd. Je post onjuiste informatie.
Dat is fantastisch! Dan houden we het gewoon lekker zo want jij vindt het oprecht niet erg. Jij kan er weer lekker een jaartje tegenaan. Ga jij wel eens naar de bieb? Nee? Dan flikkeren we die bij voorbaat vast dicht.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:19 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Vind ik niet erg. Oprecht niet. Ik ben bijna 1,5 jaar zowat nergens naar binnen geweest. Dat is prima gelukt. Een aantal dingen ga ik wel missen, maar die heb ik ruimschoots ingehaald en bijgetankt in de afgelopen maanden. En ik ga het er ook de komende weken flink van nemen. Agenda zit volEn dan kan ik er makkelijk weer een jaartje tegenaan. Kinderen hebben we niet.
https://www.msn.com/nl-nl(...)ANXyom?ocid=msedgntpquote:België laat woensdag een flink deel van de resterende coronamaatregelen los. Cafés mogen weer even lang openblijven als voor de coronacrisis, er kan hier en daar weer worden gedanst en thuiswerken is niet langer het advies.
Alleen Brussel laat de teugels nog niet vieren. De Belgische hoofdstad is nog veel minder ver met inenten dan de rest van het land.
Het stadsbestuur denkt erover om café- en restaurantgangers om een coronapas te gaan vragen. Dat zou mensen kunnen aanzetten alsnog een coronaprik te halen.
Buiten Brussel kan het nachtleven weer op gang komen. Er kan zelfs weer worden gedanst, al leek dat aanvankelijk nog even te duren. Dansen mag officieel alleen op een privéfeestje, maar met een geappte uitnodiging van bijvoorbeeld een caféhouder mag ook een avondje stappen een privéfeestje genoemd worden.
Ziekenhuizen kunnen toename aantal besmettingen nog aan
Er raken de laatste weken weer wat meer Belgen besmet dan aan het begin van de zomer, maar de ziekenhuizen kunnen de toestroom van coronapatiënten nog goed aan.
Virologen kijken wel bezorgd naar het najaar, een jaargetijde waarin dergelijke virussen steevast meer om zich heen grijpen. Bovendien gaan de versoepelingen in op de eerste schooldag na de zomervakantie. Daardoor zou het coronavirus zich ook op en rond school weer kunnen verspreiden.
De pfizergang loopt harde klappen op hier.quote:Onderzoek: Moderna blijkt opnieuw best beschermende vaccin tegen corona
Alweer wijst een onderzoek het coronavaccin van het Amerikaanse bedrijf Moderna aan als het best beschermende vaccin van allemaal. Belgische zorgmedewerkers die met het vaccin zijn ingeënt, hebben gemiddeld meer dan twee keer zoveel antistoffen in het bloed als hun collega’s die het vaccin van Pfizer kregen.
Ik voel me genaaid dat ik niet zelf de keuze kon maken.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De pfizergang loopt harde klappen op hier.
"quote:Op woensdag 1 september 2021 12:13 schreef Oriente het volgende:
Buiten Brussel kan het nachtleven weer op gang komen. Er kan zelfs weer worden gedanst, al leek dat aanvankelijk nog even te duren. Dansen mag officieel alleen op een privéfeestje, maar met een geappte uitnodiging van bijvoorbeeld een caféhouder mag ook een avondje stappen een privéfeestje genoemd worden.
Bij mijn dochter op school mogen ze in de pauzes niet in de aula. Pauzes zijn verplicht buiten.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In de aula daarentegen mogen ze weer gewoon bij elkaar op schoot gaan zitten.
Ik vermoed vanwege:quote:Op woensdag 1 september 2021 08:35 schreef miss_sly het volgende:
@:Twinkle20 postte dat gisteren. Dat mensen die zich niet laten vaccineren en zich in haar alternatieve kringen bevinden vrezen dat in het najaar de mensen die wel zijn gevaccineerd bij bosjes het loodje leggen.
Verschillende users vroegen zich af, en vroegen dat aan haar, waarom dat zou zijn, maar daarop is nog geen antwoord gekomen.
Als er dan toch boosters komen, dan wel graag Modernaquote:Op woensdag 1 september 2021 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon gaan voor een collectible setquote:Op woensdag 1 september 2021 12:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als er dan toch boosters komen, dan wel graag Moderna
quote:Op woensdag 1 september 2021 12:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gewoon gaan voor een collectible setVan elk vaccin één booster.
Dus toch ADE. Wist niet dat er niet tijdens een pandemie gevaccineerd mocht worden.quote:
Sommige mensen wensen Montagnier niet serieus te nemen, ondanks het feit dat hij de ontdekker was van HIV en nobelprijswinnaar virologie en immunologie.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Dus toch ADE. Wist niet dat er niet tijdens een pandemie gevaccineerd mocht worden.
Jeetje, ik zag gisteren allemaal mensen een knuffel geven, maar in het OV moeten ze een mondkapje op.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Meeste is vooral voor de bühne.
Gister ook weer in de pauze zie je hele groepen scholieren samenklonteren in de supermarkten en bij de ijssalons. Maar op school in de gang moeten ze een mondmasker op
Nee niemand wordt serieus genomen die een andere mening heeft dan het mainstream narratief.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:05 schreef Za het volgende:
[..]
Sommige mensen wensen Montagnier niet serieus te nemen, ondanks het feit dat hij de ontdekker was van HIV en nobelprijswinnaar virologie en immunologie.
Luc Montagnier ontving de Amsterdamse Prijs voor de Geneeskunde 1994 voor zijn ontdekking van zowel het virus (HIV) dat de ziekte AIDS veroorzaakt, als de ontdekking van een nauw verwant virus (HIV-2) dat de belangrijkste veroorzaker van de AIDS epidemie in West-Afrika bleek te zijn en een sleutelrol heeft vervuld bij het onderzoek over de oorsprong en evolutie van immunodeficiënte virussen.
https://www.knaw.nl/nl/pr(...)gnier-1933-frankrijk
Heeft hij onderzoek hierover gepubliceerd en is dat gereviewed? of heeft hij een hypothese gevormd zonder het onderzoek te hebben gedaan?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:05 schreef Za het volgende:
[..]
Sommige mensen wensen Montagnier niet serieus te nemen, ondanks het feit dat hij de ontdekker was van HIV en nobelprijswinnaar virologie en immunologie.
Luc Montagnier ontving de Amsterdamse Prijs voor de Geneeskunde 1994 voor zijn ontdekking van zowel het virus (HIV) dat de ziekte AIDS veroorzaakt, als de ontdekking van een nauw verwant virus (HIV-2) dat de belangrijkste veroorzaker van de AIDS epidemie in West-Afrika bleek te zijn en een sleutelrol heeft vervuld bij het onderzoek over de oorsprong en evolutie van immunodeficiënte virussen.
Dat Brussel ver achterligt qua vaccineren verbaast me niets gelet op de populatie daar.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)ANXyom?ocid=msedgntp
Denkt er nog iemand aan Erno?quote:Op woensdag 1 september 2021 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Te laat, de EU heeft al gekozen voor Pfizer.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als er dan toch boosters komen, dan wel graag Moderna
En wat is jouw mening over deze controverse die er is over deze meneer?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:05 schreef Za het volgende:
[..]
Dat hij echt wel iets kon 30 jaar terug is geen twijfel over, maar zijn latere werk mag best wel kritisch worden bekeken. Dat is mijn mening.quote:DNA teleportation
DNA teleportation is a claim that DNA produces electromagnetic signals (EMS), measurable when highly diluted in water. This signal can allegedly be recorded, transmitted electronically, and re-emitted on another distant pure water sample, where DNA can replicate through polymerase chain reaction despite the absence of the original DNA in the new water sample.[1] The idea was introduced by the Nobel laureate Luc Montagnier in 2009.[2] It is similar in principle to water memory, a concept popularised by Jacques Benveniste in 1988.[3]
No independent research has supported the claim, and there is no plausible scientific mechanism by which it might work.[4]
Montagnier's experiment can be summarised as follows:
• A known water sample with 2 ng/ml of 104 bases DNA from an HIV infected patient is diluted by 10 into water and agitated for 15 seconds. After filtration to remove the DNA, the dilution and agitation steps are repeated 10 times, reaching high dilution levels of 10−10.
• The highly diluted sample emits electromagnetic signals (EMS) of low frequencies.
• This EMS is recorded by a microphone coil and saved as a 6-second WAV file at the lab in Paris.
• The WAV file is emailed to a partner team at the university of Benevento in Italy.
• The Italian team emits with a coil for 1 hour the EMS of the WAV file on a sample of distilled water in a sealed metal tube.
• The water sample is then placed in a polymerase chain reaction (PCR) machine.
• The PCR machine in Italy produces DNA, 98% identical to the initial DNA in Paris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |