Dat hoop ik ook, ik ga er mijn best voor doenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik hoop wel dat je de telefoon zoveel mogelijk uit kunt laten daar. En al helemaal niet FOK!ken.
Lekker toch. Hopelijk heeft ze beter weer dan in Ameland laatstquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heerlijk! Even uit de dagelijkse beslommeringen en relaxen.
Je kunt niet in Ameland zijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. Hopelijk heeft ze beter weer dan in Ameland laatst
doen!quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ik ga er mijn best voor doen
Dat denk ik wel Dot, nou ja ik weet het eigenlijk wel zekerquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat mij teveel missen denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ik ga er mijn best voor doen
Ik ben er ook niet. Doe maar rustig MCH 😉quote:
Ik ben daar niet de enige in toch, die toch even loert tijdens vakantie?quote:
Vast niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben daar niet de enige in toch, die toch even loert tijdens vakantie?
Misschien moet ik gewoon uitloggen
Het zijn zelfs een soort dolfijnen dacht ik, echt verschrikkelijk zoveel. Nooit eerder gebeurd dat het zo'n hoog aantal was en dat al dagenlangquote:
Moet je toch lekker zelf weten of je loert 🤪quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
wat jij wil! Maar ook even uit dat apparaat ook hoor!quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier is minder gedoe als Deisyy er niet is hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:29 schreef Ole het volgende:
[..]
wat jij wil! Maar ook even uit dat apparaat ook hoor!
Er zijn meerdere mods online
Zo is het ook en het is niet zo dat ik de hele dag met mijn telefoon in mijn hand zit, ik haat dat.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je toch lekker zelf weten of je loert 🤪
nou zegquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier is minder gedoe als Deisyy er niet is hoor
Dat gaat helemaal goed komenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:29 schreef Ole het volgende:
[..]
wat jij wil! Maar ook even uit dat apparaat ook hoor!
Er zijn meerdere mods online
Je hebt vast van die rust momentjes kan je ff loeren hier 😉quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het ook en het is niet zo dat ik de hele dag met mijn telefoon in mijn hand zit, ik haat dat.
Ik denk dat data duur is in Egyptequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt vast van die rust momentjes kan je ff loeren hier 😉
een beetje reuring in de tentquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier is minder gedoe als Deisyy er niet is hoor
Niets ontspannender dan lekker onderuit gezakt op de strandstoel en met een cocktail in de hand even het nieuws in Nederland checken. Je kijkt naar buienradar (ah weer eens regen daar), vervolgens even het nieuws en dan doorbrowsen, even kijken op fok natuurlijk of daar nog wat interessants gebeurt...quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jou ook niet gauw zullen vertrouwen ..quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat vertrouw ik niet in van die ontwikkelingslanden
Mits is goede WiFi heb natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom denk je datquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jou ook niet gauw zullen vertrouwen ..
De volgende keer dan toch maar weer naar Stellendam.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb gisteren kibbeling gegeten en het was niet zo lekker als in Stellendam
Daar ben je!quote:
Ik heb begrepen dat we een andere tijdelijke meesteres mod krijgen hierquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah D. Volgende week kun jij aan de bak hier. Want Dees is op vakantie...
De visboer was wel een knappe vent en heel aardig, daar in Stellendam zijn het een beetje veel viswijven. Erg lastigquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer dan toch maar weer naar Stellendam.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Als ik niet het lijdend voorwerp ben dan vind ik het prima
Aan de bak?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah D. Volgende week kun jij aan de bak hier. Want Dees is op vakantie...
Wil je voor je 5de note gaan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef -Shii- het volgende:
Lekker allemaal aan de cocktails en daarna hier de boel op stelten zetten.
Ben je lam?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< struikelt er achteraan
Ow????quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat we een andere tijdelijke meesteres mod krijgen hier
Gelukkig heeft D. de cursus met goed resultaat afgerondquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef -Shii- het volgende:
Lekker allemaal aan de cocktails en daarna hier de boel op stelten zetten.
Zekers... We zijn lief...quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Aan de bak?
Jullie gingen een week voorbeeldig gedrag vertonen?
tja ga je voor de kibbeling of voor de mannenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef MCH het volgende:
[..]
De visboer was wel een knappe vent en heel aardig, daar in Stellendam zijn het een beetje veel viswijven. Erg lastig
quote:
Hopie, hopie!quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< struikelt er achteraan
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
tja ga je voor de kibbeling of voor de mannen
Nou zeg dat! We duimen voor de Deysii!quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik pas op het huis, incl. {warm) badquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben je!![]()
Jij gaat toch het warme bad van 40+ modden in mijn vakantie?
Dat hoor ik vakerquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja die eerste was even slikken, maar het smaakt naar meer.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Aan de bak?
Jullie gingen een week voorbeeldig gedrag vertonen?
Zo is het met veel lekkere spannende dingen in het levenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er wordt niets samengevoegdquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je @:d. en @:ole samenvoegt krijg je een Dolebanaan!!!!!!!!!!!
Dat is een mooie Lav, die had ik nog niet gezienquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg dat! We duimen voor de Deysii!
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg dat! We duimen voor de Deysii!
Ja, ik heb dat ergens gelezen... op internet, dus is het waar.quote:
En MEN ook? Daar spelen ze heel lief altijd, dus daar heb je weinig werk aan.quote:
Alleen als het op Facebook stond is het waarquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ergens gelezen... op internet, dus is het waar.
En jij gaat toch ook op vakantie vorige week?
Hoeveel km heb je gefietst dit weekendquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ergens gelezen... op internet, dus is het waar.
En jij gaat toch ook op vakantie vorige week?
Heb jij al meerdere notes?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sgoequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En MEN ook? Daar spelen ze heel lief altijd, dus daar heb je weinig werk aan.
Ja Ole en Cynix redden het wel zonder mij....voor een weekjequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Sgoe
De mensen van SHO kunnen het zelf af zonder jou neem ik aan?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van Zero naar Hero in twee dagen
Cynix, nooit van gehoordquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Ole en Cynix redden het wel zonder mij....voor een weekje
Dat overleef je welquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Even gecheckt voor de zekerheid, maar het is er nog steeds maar eentje.
Genoegquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoeveel km heb je gefietst dit weekend
Mits Hazes zich koest houdtquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Ole en Cynix redden het wel zonder mij....voor een weekje
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van Zero naar Hero in twee dagen
Mijn note is groter dan jouw notequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Even gecheckt voor de zekerheid, maar het is er nog steeds maar eentje.
Ik hoef me nergens voor te schamenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Je schaamt je voor het totaal anders had je wel een getal genoemd
Koekie denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En MEN ook? Daar spelen ze heel lief altijd, dus daar heb je weinig werk aan.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn note is groter dan jouw note
Waarom?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is levensgevaarlijk tegenwoordig
Lil'Kleine zou er wel inpassen jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zat daar die mislukte rapper niet in een prullenbak?
Pcies en dan op zijn Amsterdamsquote:
Ja omdat de Sheik dat wilquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:54 schreef mario390 het volgende:
man man hebben ze messi nur vor joker gekopt?![]()
@:chufi
Goed plan.. Ik maak het ook niet laat.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:53 schreef D. het volgende:
Vanavond maar op tijd naar bed, alvast even op kracht komen voor volgende week
Solidair?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed plan.. Ik maak het ook niet laat.
Verstandig, je zal het nodig hebben, samen met wijsheid.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:53 schreef D. het volgende:
Vanavond maar op tijd naar bed, alvast even op kracht komen voor volgende week
Jaag hem nou niet wegquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstandig, je zal het nodig hebben, samen met wijsheid.
Ach, zo doe je er wel extra lang meequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ik wil een keer meer dan 2 minuten naar mijn luisterboek luisteren.
Ik heb ooit in een straat gewoond waarvan de naam met Ida begon, tochtig huis was dat.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendinnetje met die naam.. Dat was meer een briesje
In Afrika woonde ook een Ida....quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een straat gewoond waarvan de naam met Ida begon, tochtig huis was dat.
Ben je nu nog wel eens tochtig?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een straat gewoond waarvan de naam met Ida begon, tochtig huis was dat.
Het zat er een keer aan te komen, kreeg het bericht einde van de middag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:25 schreef chufi het volgende:
@:Steven_Stil gecondoleerd met Lee MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #21 Niemand heeft het eeuwige leven
Dat zal bestquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In Afrika woonde ook een Ida....
Ja maar toch ... Sterktequote:Op zondag 29 augustus 2021 22:00 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het zat er een keer aan te komen, kreeg het bericht einde van de middag.
Idi bedoel jequote:Op zondag 29 augustus 2021 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Amin.. die Kannibaal... Ken je wel.. ff graven in die grijze massa van je.
Idi… Jij moet ook ff graven.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Amin.. die Kannibaal... Ken je wel.. ff graven in die grijze massa van je.
Jij wil ook wel zo'n liefdevolle relatie met MCH toch?quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil ook wel zo'n liefdevolle relatie met MCH toch?
Dit gaat goedkomenquote:
Ik mag hopen op een iets andere benadering, maar houd overal rekening meequote:Op zondag 29 augustus 2021 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil ook wel zo'n liefdevolle relatie met MCH toch?
Visboer of viswijf, er is nog geen definitieve keuze gemaakt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat goedkomen
Beter dan de visboer![]()
Welke visboer?quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat goedkomen
Beter dan de visboer![]()
Moet ik teruglezen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Visboer of viswijf, er is nog geen definitieve keuze gemaakt.
Je moet natuurlijk wel alles terug lezen als je hier mod bentquote:
Visboer danquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Visboer of viswijf, er is nog geen definitieve keuze gemaakt.
Dat was een metalband toch?quote:
Geen idee. Ik ken dit van muziekles vroeger op schoolquote:
Alsof het niets isquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:08 schreef pullup het volgende:
Hoppa daar vliegen de eerste daken![]()
[ twitter ]
Ik ben al sinds vrijdag bezig hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je alvast beginnen met teruglezen?
Zo dan. Heftigquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:08 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
het was ook een metalbandquote:
Heftig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:08 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Iemand knaps?quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:10 schreef MCH het volgende:
Wat zijn jullie voor bekrompen veertigers, zien jullie nooit iemand knaps van het eigen geslacht?
veel sterker hier. Veel huizen zijn daar van hout. En niet eens zo heel dik.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heftig.
Al denk ik altijd wel dat wij in Nederland wat sterker bouwen dan daar in de VS.
Desalniettemin heftig zwaar voor die mensen.
Zeker welquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:10 schreef MCH het volgende:
Wat zijn jullie voor bekrompen veertigers, zien jullie nooit iemand knaps van het eigen geslacht?
Geen idee waar je het over hebt, maar ga gerust verderquote:
Ja dat zie je ook altijd in die Amerikaanse Homevideoprogramma's, die mensen vallen met gemak door een muur.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heftig.
Al denk ik altijd wel dat wij in Nederland wat sterker bouwen dan daar in de VS.
Desalniettemin heftig zwaar voor die mensen.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
veel sterker hier. Veel huizen zijn daar van hout. En niet eens zo heel dik.
Ik vind het heel dapper dat je je kwetsbaar opsteltquote:
Ja!quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat zie je ook altijd in die Amerikaanse Homevideoprogramma's, die mensen vallen met gemak door een muur.
Kun je dit opnemen in mijn notesquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het heel dapper dat je je kwetsbaar opstelt
Ik ken deze van hemquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:11 schreef chufi het volgende:
Otto
https://nl.wikipedia.org/wiki/Otto_Waalkes
Hij was in mijn keugd vaak op de Duitse tv en NDRquote:
Is ook bijna niets, zo te zien.quote:
Het heeft zijn voordelen. Als je dak niet helemaal bevalt… Het waait vanzelf een keer wegquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
veel sterker hier. Veel huizen zijn daar van hout. En niet eens zo heel dik.
Zet je het toch in je sig, dan kan juist iedereen het lezen.quote:
Oh jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe me aan CNN denken
[ afbeelding ]
Er was toch een paar jaar terug ook ergens een storm en stond de reporter op veilige afstand net te doen alsof ie er middenin stondquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Er was toch een paar jaar terug ook ergens een storm en stond de reporter op veilige afstand net te doen alsof ie er middenin stond
Niet alleen CNN hoor, NOS overdrijft ook graagquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere... hilarisch
En triest tegelijk.. Maarja CNN hč.. Fake News.
quote:
De hele MSNquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Niet alleen CNN hoor, NOS overdrijft ook graag
quote:
Oke dan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De hele MSN
< Domni, tijd voor je aluhoedje !
Luisterboekze!quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey D. Ik wacht ook niet meer op je
Slaap wel allen
Je zou bijna denken dat overacting van ze verwacht wordtquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:35 schreef pullup het volgende:
En jawel hier is er nog een![]()
Dat leren ze nooit meer af
[ twitter ]
@aloa is daar op vakantie geweestquote:Op zondag 29 augustus 2021 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ga een paar daagjes naar een huisje op de Veluwe binnenkort. Heeft iemand nog wat ideetjes wat te doen en wat te zien in die buurt?
Neem een fiets mee lijkt me of huur er eenquote:Op zondag 29 augustus 2021 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ga een paar daagjes naar een huisje op de Veluwe binnenkort. Heeft iemand nog wat ideetjes wat te doen en wat te zien in die buurt?
Dat gaan we wel doen ja.quote:Op maandag 30 augustus 2021 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem een fiets mee lijkt me of huur er een
Kijk h e hebt al een planquote:Op maandag 30 augustus 2021 00:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat gaan we wel doen ja.
Ik wil ook naar Radio Kootwijk en naar jachtslot Sint Hubertus. Prachtige gebouwen zijn dat.
Ik heb er sinds 1986 tot kort geleden gewoond dus shoot your shot.quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
ik heb deze vanavond gekeken, maar die omschrijving klopt helemaal nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu snap ik helemal niks,is dat en zendung met huren?
![]()
oh.. moet ik teruglezen of is er nog iets belangrijks gebeurd?quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:07 schreef Steven_Stil het volgende:
Fietsen is populair daar, over de uitgestrekte heides.
Oh... wie is nu weer dood?quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:11 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja het is allemaal wat, mijn held is ook al dood, moet naar Jamaica voor de begrafenis.
oh.. ik zie het al... ik geloof niet dan ik die kenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:25 schreef chufi het volgende:
@:Steven_Stil gecondoleerd met Lee MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #21 Niemand heeft het eeuwige leven
quote:Op maandag 30 augustus 2021 00:56 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik heb er sinds 1986 tot kort geleden gewoond dus shoot your shot.
Met de boot? Of durf je met het vliegtuig inmiddels?quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:11 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja het is allemaal wat, mijn held is ook al dood, moet naar Jamaica voor de begrafenis.
Ik ken 'm wel, de Mad Professor stuurde bericht van zijn overlijden, het ging al ff wat slechter met zijn gezondheid en hij was terug op Jamaica.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:16 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh.. ik zie het al... ik geloof niet dan ik die ken
Garderen heeft een goede bakker, verder zal het vooral fietsen en wandelen worden daar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]We hebben een huisje in Garderen. We willen wel een stukje wandelen. En pannenkoeken eten. We gaan natuurlijk naar het Kröller-Müller. Verder sta ik open voor andere uitstapjes daar in de regio.
Ah... ik zag het in dat topic...quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:18 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik ken 'm wel, de Mad Professor stuurde bericht van zijn overlijden, het ging al ff wat slechter met zijn gezondheid en hij was terug op Jamaica.
quote:
85. Dat ga ik niet halen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:21 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ah... ik zag het in dat topic...
Was wel een oudje toch? Hoe oud was ie dan?
[..]
79 of zo?quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:21 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ah... ik zag het in dat topic...
Was wel een oudje toch? Hoe oud was ie dan?
[..]
oh... ik ook nietquote:
85 jaar dusquote:
Dat zal wel goed komen dan. We willen eventjes weg zijn, we hebben een mooi afgelegen huisje midden in het bos gehuurdquote:Op maandag 30 augustus 2021 01:20 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Garderen heeft een goede bakker, verder zal het vooral fietsen en wandelen worden daar.
Ja dat zijn zowat alle huisjes daar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat zal wel goed komen dan. We willen eventjes weg zijn, we hebben een mooi afgelegen huisje midden in het bos gehuurd
Meteen weer zakelijk Piet?quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:26 schreef Steven_Stil het volgende:
Mijn LP collectie is wel gelijk weer stuk meer waard geworden nu.
Zo ken ik je weer!quote:
85 is toch mooie leeftijd?quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:30 schreef FANNN het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer!''traantje wegpinken en Kassa
quote:
Ik ben tevreden, daar gaat het omquote:Op maandag 30 augustus 2021 01:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja dat zijn zowat alle huisjes daar.
Dat is het mooiste toch voor zo'n man... ik denk dat ie dat ook wel gewild zou hebben..quote:
Yep.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben tevreden, daar gaat het om
Ja gaan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:34 schreef FANNN het volgende:
[..]
Dat is het mooiste toch voor zo'n man... ik denk dat ie dat ook wel gewild zou hebben..
Niet wegkwijnen met een ziekte en al die ellende
Leuke UI.quote:Op maandag 30 augustus 2021 04:11 schreef svann het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Ruim twintig jaar nog, moet lukken.
Een echte IanNick, zijn er meer van hier.quote:
Ik heb ook eentje van IanNick.quote:Op maandag 30 augustus 2021 04:19 schreef svann het volgende:
[..]
Een echte IanNick, zijn er meer van hier.
Beetje zelf bijgetweakt.
De jouwe lijkt wel een junior-versie.
Dan was je hier al ver voor die 2014 van je profiel.quote:
Nee dat niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 04:41 schreef svann het volgende:
[..]
Dan was je hier al ver voor die 2014 van je profiel.
Deze serie icons is iig van zomer 2010, zag ik net (toen ik zijn nick wel goed spelde).quote:
Ik was ook even aan het zoeken,kwam wel andere tegen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 05:04 schreef svann het volgende:
[..]
Deze serie icons is iig van zomer 2010, zag ik net (toen ik zijn nick wel goed spelde).
Jammer dat de plaatjes het niet meer doen.
Jij ook trusten.quote:
Ga je daar echt heen? Dat zou wel stoer zijn. Wel een van de meest bijzondere artiesten ooitquote:Op maandag 30 augustus 2021 01:11 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Goedemorgen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga je daar echt heen? Dat zou wel stoer zijn. Wel een van de meest bijzondere artiesten ooit
Haaiquote:
Ach ja,koffie goed idee.quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Haaiook even aan het buurten hier dus?
Doet me gelijk aan de coffeeshop denken.quote:
Die paften er goed op losquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet me gelijk aan de coffeeshop denken.