Garderen heeft een goede bakker, verder zal het vooral fietsen en wandelen worden daar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]We hebben een huisje in Garderen. We willen wel een stukje wandelen. En pannenkoeken eten. We gaan natuurlijk naar het Kröller-Müller. Verder sta ik open voor andere uitstapjes daar in de regio.
Ah... ik zag het in dat topic...quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:18 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik ken 'm wel, de Mad Professor stuurde bericht van zijn overlijden, het ging al ff wat slechter met zijn gezondheid en hij was terug op Jamaica.
quote:
85. Dat ga ik niet halen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:21 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ah... ik zag het in dat topic...
Was wel een oudje toch? Hoe oud was ie dan?
[..]
79 of zo?quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:21 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ah... ik zag het in dat topic...
Was wel een oudje toch? Hoe oud was ie dan?
[..]
oh... ik ook nietquote:
85 jaar dusquote:
Dat zal wel goed komen dan. We willen eventjes weg zijn, we hebben een mooi afgelegen huisje midden in het bos gehuurdquote:Op maandag 30 augustus 2021 01:20 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Garderen heeft een goede bakker, verder zal het vooral fietsen en wandelen worden daar.
Ja dat zijn zowat alle huisjes daar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat zal wel goed komen dan. We willen eventjes weg zijn, we hebben een mooi afgelegen huisje midden in het bos gehuurd
Meteen weer zakelijk Piet?quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:26 schreef Steven_Stil het volgende:
Mijn LP collectie is wel gelijk weer stuk meer waard geworden nu.
Zo ken ik je weer!quote:
85 is toch mooie leeftijd?quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:30 schreef FANNN het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer!''traantje wegpinken en Kassa
quote:
Ik ben tevreden, daar gaat het omquote:Op maandag 30 augustus 2021 01:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja dat zijn zowat alle huisjes daar.
Dat is het mooiste toch voor zo'n man... ik denk dat ie dat ook wel gewild zou hebben..quote:
Yep.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben tevreden, daar gaat het om
Ja gaan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:34 schreef FANNN het volgende:
[..]
Dat is het mooiste toch voor zo'n man... ik denk dat ie dat ook wel gewild zou hebben..
Niet wegkwijnen met een ziekte en al die ellende
Leuke UI.quote:Op maandag 30 augustus 2021 04:11 schreef svann het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Ruim twintig jaar nog, moet lukken.
Een echte IanNick, zijn er meer van hier.quote:
Ik heb ook eentje van IanNick.quote:Op maandag 30 augustus 2021 04:19 schreef svann het volgende:
[..]
Een echte IanNick, zijn er meer van hier.
Beetje zelf bijgetweakt.
De jouwe lijkt wel een junior-versie.
Dan was je hier al ver voor die 2014 van je profiel.quote:
Nee dat niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 04:41 schreef svann het volgende:
[..]
Dan was je hier al ver voor die 2014 van je profiel.
Deze serie icons is iig van zomer 2010, zag ik net (toen ik zijn nick wel goed spelde).quote:
Ik was ook even aan het zoeken,kwam wel andere tegen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 05:04 schreef svann het volgende:
[..]
Deze serie icons is iig van zomer 2010, zag ik net (toen ik zijn nick wel goed spelde).
Jammer dat de plaatjes het niet meer doen.
Jij ook trusten.quote:
Ga je daar echt heen? Dat zou wel stoer zijn. Wel een van de meest bijzondere artiesten ooitquote:Op maandag 30 augustus 2021 01:11 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja het is allemaal wat, mijn held is ook al dood, moet naar Jamaica voor de begrafenis.
Goedemorgen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga je daar echt heen? Dat zou wel stoer zijn. Wel een van de meest bijzondere artiesten ooit
Haaiquote:
Ach ja,koffie goed idee.quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Haaiook even aan het buurten hier dus?
Doet me gelijk aan de coffeeshop denken.quote:
Die paften er goed op losquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet me gelijk aan de coffeeshop denken.
Morguh Pullup lekker die van mij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |