Ben je lam?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< struikelt er achteraan
Ow????quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat we een andere tijdelijke meesteres mod krijgen hier
Gelukkig heeft D. de cursus met goed resultaat afgerondquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef -Shii- het volgende:
Lekker allemaal aan de cocktails en daarna hier de boel op stelten zetten.
Zekers... We zijn lief...quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Aan de bak?
Jullie gingen een week voorbeeldig gedrag vertonen?
tja ga je voor de kibbeling of voor de mannenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef MCH het volgende:
[..]
De visboer was wel een knappe vent en heel aardig, daar in Stellendam zijn het een beetje veel viswijven. Erg lastig
quote:
Hopie, hopie!quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< struikelt er achteraan
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
tja ga je voor de kibbeling of voor de mannen
Nou zeg dat! We duimen voor de Deysii!quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. Hopelijk heeft ze beter weer dan in Ameland laatst
Ik pas op het huis, incl. {warm) badquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben je!![]()
Jij gaat toch het warme bad van 40+ modden in mijn vakantie?
Dat hoor ik vakerquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja die eerste was even slikken, maar het smaakt naar meer.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Aan de bak?
Jullie gingen een week voorbeeldig gedrag vertonen?
Zo is het met veel lekkere spannende dingen in het levenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er wordt niets samengevoegdquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je @:d. en @:ole samenvoegt krijg je een Dolebanaan!!!!!!!!!!!
Dat is een mooie Lav, die had ik nog niet gezienquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg dat! We duimen voor de Deysii!
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg dat! We duimen voor de Deysii!
Ja, ik heb dat ergens gelezen... op internet, dus is het waar.quote:
En MEN ook? Daar spelen ze heel lief altijd, dus daar heb je weinig werk aan.quote:
Alleen als het op Facebook stond is het waarquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ergens gelezen... op internet, dus is het waar.
En jij gaat toch ook op vakantie vorige week?
Hoeveel km heb je gefietst dit weekendquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ergens gelezen... op internet, dus is het waar.
En jij gaat toch ook op vakantie vorige week?
Heb jij al meerdere notes?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sgoequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En MEN ook? Daar spelen ze heel lief altijd, dus daar heb je weinig werk aan.
Ja Ole en Cynix redden het wel zonder mij....voor een weekjequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Sgoe
De mensen van SHO kunnen het zelf af zonder jou neem ik aan?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van Zero naar Hero in twee dagen
Cynix, nooit van gehoordquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Ole en Cynix redden het wel zonder mij....voor een weekje
Dat overleef je welquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Even gecheckt voor de zekerheid, maar het is er nog steeds maar eentje.
Genoegquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoeveel km heb je gefietst dit weekend
Mits Hazes zich koest houdtquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Ole en Cynix redden het wel zonder mij....voor een weekje
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van Zero naar Hero in twee dagen
Mijn note is groter dan jouw notequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Even gecheckt voor de zekerheid, maar het is er nog steeds maar eentje.
Ik hoef me nergens voor te schamenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Je schaamt je voor het totaal anders had je wel een getal genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |