Dat hoop ik ook, ik ga er mijn best voor doenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik hoop wel dat je de telefoon zoveel mogelijk uit kunt laten daar. En al helemaal niet FOK!ken.
Lekker toch. Hopelijk heeft ze beter weer dan in Ameland laatstquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heerlijk! Even uit de dagelijkse beslommeringen en relaxen.
Je kunt niet in Ameland zijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. Hopelijk heeft ze beter weer dan in Ameland laatst
doen!quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ik ga er mijn best voor doen
Dat denk ik wel Dot, nou ja ik weet het eigenlijk wel zekerquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. Hopelijk heeft ze beter weer dan in Ameland laatst
Je gaat mij teveel missen denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ik ga er mijn best voor doen
Ik ben er ook niet. Doe maar rustig MCH 😉quote:
Ik ben daar niet de enige in toch, die toch even loert tijdens vakantie?quote:
Vast niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben daar niet de enige in toch, die toch even loert tijdens vakantie?
Misschien moet ik gewoon uitloggen
Het zijn zelfs een soort dolfijnen dacht ik, echt verschrikkelijk zoveel. Nooit eerder gebeurd dat het zo'n hoog aantal was en dat al dagenlangquote:
Moet je toch lekker zelf weten of je loert 🤪quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
wat jij wil! Maar ook even uit dat apparaat ook hoor!quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier is minder gedoe als Deisyy er niet is hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:29 schreef Ole het volgende:
[..]
wat jij wil! Maar ook even uit dat apparaat ook hoor!
Er zijn meerdere mods online
Zo is het ook en het is niet zo dat ik de hele dag met mijn telefoon in mijn hand zit, ik haat dat.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je toch lekker zelf weten of je loert 🤪
nou zegquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier is minder gedoe als Deisyy er niet is hoor
Dat gaat helemaal goed komenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:29 schreef Ole het volgende:
[..]
wat jij wil! Maar ook even uit dat apparaat ook hoor!
Er zijn meerdere mods online
Je hebt vast van die rust momentjes kan je ff loeren hier 😉quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het ook en het is niet zo dat ik de hele dag met mijn telefoon in mijn hand zit, ik haat dat.
Ik denk dat data duur is in Egyptequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt vast van die rust momentjes kan je ff loeren hier 😉
een beetje reuring in de tentquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier is minder gedoe als Deisyy er niet is hoor
Niets ontspannender dan lekker onderuit gezakt op de strandstoel en met een cocktail in de hand even het nieuws in Nederland checken. Je kijkt naar buienradar (ah weer eens regen daar), vervolgens even het nieuws en dan doorbrowsen, even kijken op fok natuurlijk of daar nog wat interessants gebeurt...quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jou ook niet gauw zullen vertrouwen ..quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat vertrouw ik niet in van die ontwikkelingslanden
Mits is goede WiFi heb natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom denk je datquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jou ook niet gauw zullen vertrouwen ..
De volgende keer dan toch maar weer naar Stellendam.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb gisteren kibbeling gegeten en het was niet zo lekker als in Stellendam
Daar ben je!quote:
Ik heb begrepen dat we een andere tijdelijke meesteres mod krijgen hierquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah D. Volgende week kun jij aan de bak hier. Want Dees is op vakantie...
De visboer was wel een knappe vent en heel aardig, daar in Stellendam zijn het een beetje veel viswijven. Erg lastigquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer dan toch maar weer naar Stellendam.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Als ik niet het lijdend voorwerp ben dan vind ik het prima
Aan de bak?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah D. Volgende week kun jij aan de bak hier. Want Dees is op vakantie...
Wil je voor je 5de note gaan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:36 schreef -Shii- het volgende:
Lekker allemaal aan de cocktails en daarna hier de boel op stelten zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |