Oh jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe me aan CNN denken
[ afbeelding ]
Er was toch een paar jaar terug ook ergens een storm en stond de reporter op veilige afstand net te doen alsof ie er middenin stondquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Er was toch een paar jaar terug ook ergens een storm en stond de reporter op veilige afstand net te doen alsof ie er middenin stond
Niet alleen CNN hoor, NOS overdrijft ook graagquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere... hilarisch
En triest tegelijk.. Maarja CNN hè.. Fake News.
quote:
De hele MSNquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Niet alleen CNN hoor, NOS overdrijft ook graag
quote:
Oke dan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De hele MSN
< Domni, tijd voor je aluhoedje !
Luisterboekze!quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey D. Ik wacht ook niet meer op je
Slaap wel allen
Je zou bijna denken dat overacting van ze verwacht wordtquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:35 schreef pullup het volgende:
En jawel hier is er nog een![]()
Dat leren ze nooit meer af
[ twitter ]
@aloa is daar op vakantie geweestquote:Op zondag 29 augustus 2021 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ga een paar daagjes naar een huisje op de Veluwe binnenkort. Heeft iemand nog wat ideetjes wat te doen en wat te zien in die buurt?
Neem een fiets mee lijkt me of huur er eenquote:Op zondag 29 augustus 2021 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ga een paar daagjes naar een huisje op de Veluwe binnenkort. Heeft iemand nog wat ideetjes wat te doen en wat te zien in die buurt?
Dat gaan we wel doen ja.quote:Op maandag 30 augustus 2021 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem een fiets mee lijkt me of huur er een
Kijk h e hebt al een planquote:Op maandag 30 augustus 2021 00:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat gaan we wel doen ja.
Ik wil ook naar Radio Kootwijk en naar jachtslot Sint Hubertus. Prachtige gebouwen zijn dat.
Ik heb er sinds 1986 tot kort geleden gewoond dus shoot your shot.quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
ik heb deze vanavond gekeken, maar die omschrijving klopt helemaal nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu snap ik helemal niks,is dat en zendung met huren?
![]()
oh.. moet ik teruglezen of is er nog iets belangrijks gebeurd?quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:07 schreef Steven_Stil het volgende:
Fietsen is populair daar, over de uitgestrekte heides.
Oh... wie is nu weer dood?quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:11 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja het is allemaal wat, mijn held is ook al dood, moet naar Jamaica voor de begrafenis.
oh.. ik zie het al... ik geloof niet dan ik die kenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:25 schreef chufi het volgende:
@:Steven_Stil gecondoleerd met Lee MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #21 Niemand heeft het eeuwige leven
quote:Op maandag 30 augustus 2021 00:56 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik heb er sinds 1986 tot kort geleden gewoond dus shoot your shot.
Met de boot? Of durf je met het vliegtuig inmiddels?quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:11 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja het is allemaal wat, mijn held is ook al dood, moet naar Jamaica voor de begrafenis.
Ik ken 'm wel, de Mad Professor stuurde bericht van zijn overlijden, het ging al ff wat slechter met zijn gezondheid en hij was terug op Jamaica.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:16 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh.. ik zie het al... ik geloof niet dan ik die ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |