Koekie denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En MEN ook? Daar spelen ze heel lief altijd, dus daar heb je weinig werk aan.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn note is groter dan jouw note
Waarom?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is levensgevaarlijk tegenwoordig
That's a different cookie. eeeh biscuit!quote:
Lil'Kleine zou er wel inpassen jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zat daar die mislukte rapper niet in een prullenbak?
Pcies en dan op zijn Amsterdamsquote:
Ja omdat de Sheik dat wilquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:54 schreef mario390 het volgende:
man man hebben ze messi nur vor joker gekopt?![]()
@:chufi
Goed plan.. Ik maak het ook niet laat.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:53 schreef D. het volgende:
Vanavond maar op tijd naar bed, alvast even op kracht komen voor volgende week
Solidair?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed plan.. Ik maak het ook niet laat.
Verstandig, je zal het nodig hebben, samen met wijsheid.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:53 schreef D. het volgende:
Vanavond maar op tijd naar bed, alvast even op kracht komen voor volgende week
Jaag hem nou niet wegquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstandig, je zal het nodig hebben, samen met wijsheid.
Ach, zo doe je er wel extra lang meequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ik wil een keer meer dan 2 minuten naar mijn luisterboek luisteren.
Ik heb ooit in een straat gewoond waarvan de naam met Ida begon, tochtig huis was dat.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendinnetje met die naam.. Dat was meer een briesje
In Afrika woonde ook een Ida....quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een straat gewoond waarvan de naam met Ida begon, tochtig huis was dat.
Ben je nu nog wel eens tochtig?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een straat gewoond waarvan de naam met Ida begon, tochtig huis was dat.
Het zat er een keer aan te komen, kreeg het bericht einde van de middag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:25 schreef chufi het volgende:
@:Steven_Stil gecondoleerd met Lee MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #21 Niemand heeft het eeuwige leven
Dat zal bestquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In Afrika woonde ook een Ida....
Ja maar toch ... Sterktequote:Op zondag 29 augustus 2021 22:00 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het zat er een keer aan te komen, kreeg het bericht einde van de middag.
Idi bedoel jequote:Op zondag 29 augustus 2021 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Amin.. die Kannibaal... Ken je wel.. ff graven in die grijze massa van je.
Idi… Jij moet ook ff graven.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Amin.. die Kannibaal... Ken je wel.. ff graven in die grijze massa van je.
Jij wil ook wel zo'n liefdevolle relatie met MCH toch?quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil ook wel zo'n liefdevolle relatie met MCH toch?
Dit gaat goedkomenquote:
Ik mag hopen op een iets andere benadering, maar houd overal rekening meequote:Op zondag 29 augustus 2021 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil ook wel zo'n liefdevolle relatie met MCH toch?
Visboer of viswijf, er is nog geen definitieve keuze gemaakt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat goedkomen
Beter dan de visboer![]()
Welke visboer?quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat goedkomen
Beter dan de visboer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |