Formatierondes.. race is nog niet gestartquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zijn gestart toch? Dat de race na 2 ronden gecanceled word, betekent niet dat die straf overgedragen word, tenminste tenzij Mercedes dat niet bevalt.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is klaar! Bedankt voor het kijken en tot volgende week.
Ze hebben een paar formationlaps gehad, dat is niet starten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zijn gestart toch? Dat de race na 2 ronden gecanceled word, betekent niet dat die straf overgedragen word, tenminste tenzij Mercedes dat niet bevalt.
Ja, die beslissing hadden ze om half 4 gewoon moeten nemen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:45 schreef PzKpfw het volgende:
Nou racen met die handel. We zien vanzelf wel hoeveel er de finish halen.
Denk ik ook. Misschien max. een halfuurtje. Maar dan kun je net zo goed gewoon helemaal niet racen.quote:
Das wel een genotsaanval, gaan m’n bier en nootjes toch nog op.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar gaat men wel vanuit ja. Aanval met Messi, Mbappé en Neymar.
Ik heb nog een stukje gezien vannacht maar vanmorgen alles teruggekeken. Had je dan ook kunnen doen. Nu ben je gespoilerd denk ik. Jammer toch?quote:
Hoe weet je dat?quote:
Mailen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:48 schreef xzaz het volgende:
Hoe kan ik mijn geld terug vragen bij Ziggo?
Niet, overmacht.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:48 schreef xzaz het volgende:
https://www.ziggo.nl/opzeggenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:48 schreef xzaz het volgende:
Waar heb je voor betaalt, dan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:48 schreef xzaz het volgende:
Ik heb de app. Ik had vanochtend toen ik wakker werd al een bericht wie er gewonnen had + verteld over crashes etc.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:48 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Ik heb nog een stukje gezien vannacht maar vanmorgen alles teruggekeken. Had je dan ook kunnen doen. Nu ben je gespoilerd denk ik. Jammer toch?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Onkunde. Je kan gewoon gassen. Mijn auto kan ook gewoon in de regen rijden.
Maar er wordt waarschijnlijk wel een klassering opgemaakt. Al was het maar dat ze 2 ronden achter de SC gaan rijden om een klassering te krijgen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, als er geen klassering op wordt gemaakt neem ik aan dat de race soortvan geldt als niet verreden.
Hij moest ook al zn seksdate a la 150 euro afzeggen. Dure middag voor xzazquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waar heb je voor betaalt, dan?
Het gaat ook om het zicht, de spray van de auto voor je.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Onkunde. Je kan gewoon gassen. Mijn auto kan ook gewoon in de regen rijden.
En de andere coureurs dan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:48 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Denk ik ook. Misschien max. een halfuurtje. Maar dan kun je net zo goed gewoon helemaal niet racen.
Voor een product die ik niet geleverd krijgquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waar heb je voor betaalt, dan?
Nou nee, eigenlijk niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:49 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Zelfs de weergoden zitten Max dwars
Maar dan hebben ze die gridstraf wel serieus geincasseerd.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar er wordt waarschijnlijk wel een klassering opgemaakt. Al was het maar dat ze 2 ronden achter de SC gaan rijden om een klassering te krijgen.
Houden ze maar wat meer afstand.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:50 schreef Viv het volgende:
[..]
Het gaat ook om het zicht, de spray van de auto voor je.
Dan rij je langzamerquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:50 schreef Viv het volgende:
[..]
Het gaat ook om het zicht, de spray van de auto voor je.
' t is net FOK!, beetje users en het is downquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:50 schreef Danny het volgende:
't is net de NS. beetje regen en ze rijden niet.
Terwijl nat meestal beter rijdt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:50 schreef Danny het volgende:
't is net de NS. beetje regen en ze rijden niet.
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er kunnen ook geen punten zijn hè
Nee want Toto's agenda staat dat niet toequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze kunnen toch ook met zijn allen bepalen van we negeren die 3 uur. Ze zijn wel vaker inconsequent toch
Doe dan niks, wat is dit kut zeg..quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat denk ik ook. Alleen ff die 2 ronden rijden en dan afvlaggen.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:53 schreef Toby56 het volgende:
't Gaat dus toch richting 2 ronden achter de SC?
Met halve punten?
Hoor ik motoren die worden gestart?
Het had zo mooi kunnen zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat zou echt nul punten op moeten leveren, maar goed. Verstappen mazzelt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
JUICHENquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:54 schreef Tinos85 het volgende:
Doen ze na die 2 ronden dan ook een podiumceremonie?
Beter voor Max. Loopt hij toch vijf punten in.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doe dan niks, wat is dit kut zeg..
Ik hoop dat de coureurs dan de champagne laten staan, wat een onzin zegquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:54 schreef Tinos85 het volgende:
Anders mazzelt Hamilton, het zal nooit eerlijk zijn helaas.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou echt nul punten op moeten leveren, maar goed. Verstappen mazzelt.
Half podiumquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:54 schreef Tinos85 het volgende:
In dit geval wel, maar nu zal het wel weer niet de schuld van de FIA zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij moet nog wel op de baan blijven.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Beter voor Max. Loopt hij toch vijf punten in.
mag dan wel eens een keerquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me welquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:54 schreef Tinos85 het volgende:
Gefixed.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:54 schreef Sjemmert het volgende:
Wat kut je zou maar op Spa vastzitten
Hoe? Als de race gewoon gestart was, had hij de maximale punten gehaald.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat denk je van Bottas. 3 auto's vernielen en er zonder straf mee wegkomen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders mazzelt Hamilton, het zal nooit eerlijk zijn helaas.
Ze hebben van het voorprogramma kunnen genieten dus ik denk van nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik neem aan dat die fans geld terug krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |