Ik heb nog een stukje gezien vannacht maar vanmorgen alles teruggekeken. Had je dan ook kunnen doen. Nu ben je gespoilerd denk ik. Jammer toch?quote:
Hoe weet je dat?quote:
Mailen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:48 schreef xzaz het volgende:
Hoe kan ik mijn geld terug vragen bij Ziggo?
Niet, overmacht.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:48 schreef xzaz het volgende:
https://www.ziggo.nl/opzeggenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:48 schreef xzaz het volgende:
Waar heb je voor betaalt, dan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:48 schreef xzaz het volgende:
Ik heb de app. Ik had vanochtend toen ik wakker werd al een bericht wie er gewonnen had + verteld over crashes etc.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:48 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Ik heb nog een stukje gezien vannacht maar vanmorgen alles teruggekeken. Had je dan ook kunnen doen. Nu ben je gespoilerd denk ik. Jammer toch?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Onkunde. Je kan gewoon gassen. Mijn auto kan ook gewoon in de regen rijden.
Maar er wordt waarschijnlijk wel een klassering opgemaakt. Al was het maar dat ze 2 ronden achter de SC gaan rijden om een klassering te krijgen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, als er geen klassering op wordt gemaakt neem ik aan dat de race soortvan geldt als niet verreden.
Hij moest ook al zn seksdate a la 150 euro afzeggen. Dure middag voor xzazquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waar heb je voor betaalt, dan?
Het gaat ook om het zicht, de spray van de auto voor je.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Onkunde. Je kan gewoon gassen. Mijn auto kan ook gewoon in de regen rijden.
En de andere coureurs dan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:48 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Denk ik ook. Misschien max. een halfuurtje. Maar dan kun je net zo goed gewoon helemaal niet racen.
Voor een product die ik niet geleverd krijgquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waar heb je voor betaalt, dan?
Nou nee, eigenlijk niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:49 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Zelfs de weergoden zitten Max dwars
Maar dan hebben ze die gridstraf wel serieus geincasseerd.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar er wordt waarschijnlijk wel een klassering opgemaakt. Al was het maar dat ze 2 ronden achter de SC gaan rijden om een klassering te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |