Je mist natuurlijk vooral ons?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag net pas dat het vannacht al geweest is
Wat moet ik nou vanavond.
Ok, aanvaardbaar alternatief.quote:
Ik heb nog bericht in het NASCAR topic gedaan. Volgende keer @en ik je en de anderenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag net pas dat het vannacht al geweest is
Wat moet ik nou vanavond.
Maar natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mist natuurlijk vooral ons?
Ik slaap dan gewoon hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:45 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Ik heb nog bericht in het NASCAR topic gedaan. Volgende keer @ ik je en de anderen
Ze zijn gestart toch? Dat de race na 2 ronden gecanceled word, betekent niet dat die straf overgedragen word, tenminste tenzij Mercedes dat niet bevalt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gridstraffen zijn een ander verhaal he.
Nope.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie naar de volgende race doorgaat?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:45 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Ik heb nog bericht in het NASCAR topic gedaan. Volgende keer @ ik je en de anderen
Ze zijn NIET gestart.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zijn gestart toch, dat de race na 2 ronden gecanceled word, betekent niet dat die straf overgedragen word, tenminste tenzij Mercedes dat niet bevalt.
Daar gaat men wel vanuit ja. Aanval met Messi, Mbappé en Neymar.quote:
Nouja, als er geen klassering op wordt gemaakt neem ik aan dat de race soortvan geldt als niet verreden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zijn gestart toch, dat de race na 2 ronden gecanceled word, betekent niet dat die straf overgedragen word, tenminste tenzij Mercedes dat niet bevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |